0 0 0

Ostatní záležitosti

Pokud si nejste jisti kam zařadit svůj dotaz, můžete jej napsat sem.

Pošlete svou otázku:

Jméno (zobrazí se u otázky):   E-mail (nezobrazuje se veřejně):
 
Text otázky:
 
Opište kontrolní kód:
Kontrolní kód
 
  Souhlasím s podmínkami odeslání otázky.
Informace o zpracování osobních údajů
 


Otázky a odpovědi:

Vyhledávání:
   
  1 |…| 35 |…| 71 | 72 |…| 139  
04.06.2008 19:58:58 - Čudková
Nahlédla jsem do vyhlášky města, týkající se poplatků ze psů. Dle této vyhlášky jsou poplatníkem fyzické osoby a právnické osoby, které mají v místě trvalé bydliště či sídlo. Jak je tomu v případě, že fyzická osoba v místě trvalé bydliště nemá, dlouhodobě však v místě bydlí (např. v podnájmu)a je majitelem psa? Jsme majiteli psa, trvalé bydliště v Příbrami nemáme, ale rádi bychom měli našeho psa řádně přihlášeného, evidovaného, a pochopitelně se nevyhýbáme ani splnění poplatkové povinnosti. Děkuji za odpověď
Odpověď - 05.06.2008 07:14:56
Dobrý den, vyhláška skutečně uvádí, že za psa platí popltaník v místě svého trvalého bydliště. Takže bohužel i ve Vašem případě musíte mít svého psa přihlášeného v místě svého trvalého pobytu a tam za něj i zaplatit. hezký den Vám přeje Alena Straková.
04.06.2008 17:47:59 - Renata
dobrý den,chtěla bych se zeptat kdy se bude sekat tráva na tzv.Šálkovém dvoře.Letos se tam ještě nesekalo,a děti si nemají kde hrát.U kulturního domu se sekalo už několikrát.děkuji
Odpověď - 05.06.2008 06:56:25
Dobrý den, v sekci Aktuality je rozpis sekání trávy. Zde si vyhledejte potřebný termín. Pokud byste chtěla bližší informace, zavolejte na č. 318 624 191. S pozdravem J. Buraltová.
04.06.2008 15:41:53 - Spurná
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda město uvažuje o zvětšení nebo alespoň nalajnování parkoviště v ulici Čechovská. Děti tam sice mají velké hřiště, ale řidiči nemají kde parkovat. Předem děkuji za odpověď
Odpověď - 04.06.2008 15:55:50
Dobrý den, Váš dotaz jsem poslala odboru správy silnic, odpověď Vám sdělím na tomto místě. S pozdravem J. Buraltová.
Odpověď - 11.06.2008 11:29:41
Dobrý den, Váš dotaz je poměrně všeobecný a nelze z něho poznat, o který konkrétní úsek se Vám jedná. Pro upřesnění prosím kontaktujte přímo odbor správy silnic. Richard Hadač, odbor správy silnic MěÚ Příbram, tel. 318 402 303.
03.06.2008 12:57:27 - KAREL
dobrý den šel jsem po dřevěném schodišti na autobusovem nadraží.Nevím na co město čeká,až si někdo zlame nohy a bude mu muset platit těžké peníze? Není tam snad jediny schod který drží ,všechny se houpají a drži jen silou vule.
Odpověď - 03.06.2008 13:01:48
Dobrý den, děkuji Vám za upozornění. Již jsem zprávu odeslala odboru správy silnic. S pozdravem J. Buraltová.
31.05.2008 20:17:49 - Petr
Dobrý den, doufám, že už se někdo zajímá, proč se má platit v Příbrami televizní poplatek, když věčně nejde ČT1!!!! Děkuji Petr
Odpověď - 01.06.2008 09:31:03
Dobrý den, Vaši zprávu jsem odeslala vedení města. S pozdravem J. Buraltová.
Odpověď - 06.06.2008 09:56:11
Obraťte se s dotazem na Radu pro rozhlasové a televizní vysílání případně na České radiokomunikace. Tiskový mlucčí města, Jiří Kubík.
31.05.2008 07:10:39 - Jana
Dobrý den, dle odpovědi ředitele TS je uvedeno, že na stránka Města Příbram je rozpis sekání trávy. Poradíte mi kde ho najdu?
Odpověď - 01.06.2008 09:29:11
Dobrý den, tento rozpis jsem právě uložila do Aktualit. S pozdravem J. Buraltová.
30.05.2008 16:09:02 - Radka Gruberová
Dobrý den, chtěla bych urgovat, že celé sídliště Drkolnov není posečené. Ve městě se již seklo minimálně před měsícem. Proč se Drkolnov nechává posekat jako poslední. Drkolnov má 6 tisíc obyvatel. Myslím, že by takovéto lokality měly být sekány mnohem dříve. Žije tu spoustu dětí, které trpí alergiemy a nemůžou ani vyjít z bytů. prosím o odpověď, kdy bude na Drkolnově tráva posekána. Děkuji. Gruberová
Odpověď - 30.05.2008 16:39:15
Dobrý den, Vaše upozornění ohledně sekání trávy na sídlišti Drkolnov posílám na Technické služby. S pozdravem Hovorková Eva
Odpověď - 03.06.2008 11:33:35
Na posekání trávy ve městě je potřeba kolem 40-ti pracovních dnů. První sekání začíná kolem 10. května. Před tímto termínem zpravidla tráva nevyroste tak, aby ji bylo možné sekat. V roce 2008 jsme zahájili sekání 9. května. K dnešnímu dni, tj. 2.6.2008 bylo k dispozici 16 pracovních dnů! Město je rozděleno do 10ti bloků, souběžně jsou sekány 2 bloky. Posekáno je zatín kolem 50 % ploch ve městě. V roce 2006 bylo sekání Drkolnova provedeno od 6.6. do 14.6., v roce 2007 od 11.6. do 20.6. a v roce 2008 bude sekání zahájeno od 16.6. Není tedy pravdou, že Drkolnov je v sekání trávy poslední. Pro ilustraci : poslední 2 bloky byly sekány takto : v r. 2006 od 3.7. do 11.7., v r. 2007 od 21.6. do 27.6.,v r. 2008 od 25.6. do 2.7. Z uvedeného je patrné, že Drkolnov za poslední 3 roky nebyl ani jednou posekán jako poslední! Pořadí každý rok měníme. Vždy budou 2 bloky poslední a při možnostech, které mají Technické služby není možné posekat trávu ve městě dříve jak za 40 pracovních dnů. Zaměstnanci TS často pracují i o sobotách. Ing. Ladislav Michvocík, ředitel TS Příbram
30.05.2008 11:12:55 - Marek
Dobrý den,
všiml jsem si, že poslední dobou se dost často na dotaz občanů objevuje od vás odpověď,,dojděte si s dotazem na odbor ten a ten,, apod. Většinou jsou to otázky sice kritické, ale velice konkrétní, takže není problém na ně odpovědět.
Proč mají občané běhat po odborech, když to pro ně může zajistit placený úředník a odpověď zveřejnit, navíc pokud odpověď na některé dotazy zajímá více lidí. Možná jsem pouze nepochopil, které dotazy je možné položit na tomto místě. Neměla by se tato služba pro občany trochu zkvalitnit? Přeji hezký den a děkuji za odpověď.
Odpověď - 30.05.2008 12:42:47
Dobrý den pane Marku, na otázky občanů odpovídají pracovnice odboru sportu, kulruty a informačních služeb, který slouží občanům zároveň jako Infocentrum Městského úřadu. Je nám líto, ale skutečně neznáme odpovědi na veškerou problematiku úřadu. Některé otázky se snažíme vyřešit telefonickým dotazem na příslušný odbor, ale mnohdy je skutečně lepší, když se zájemce o daný problém sám spojí s pracovníkem, který má daný problém na starosti. Věřte nám, že se snažíme všechny otázky vyřešit k plné spokojenosti občanů, ale samozřejmě, že ne vždy se nám to podaří. A asi se mnou budete souhlasit, že někdy můžete odpovídat a odpovídat, a občan stejně nebude nikdy spokojený.
Odpověď - 30.05.2008 12:47:39
Ještě bych svou předchozí odpověď doplnila o informaci, týkající se Vaší připomínky na zkvalitnění služeb. Město v současné době uvažuje o možnosti, že by na otázky občanů odpovídal každý odbor sám a naše role prostředníka by tak byla plně nahrazena. To si myslím, že je dobrá myšlenka a že by i občané mohli mít rychlé a kvalifikované odpovědi. Přeji Vám hezký den Alena Straková.
30.05.2008 09:45:23 - Tomas Jedno
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, co je to "rezerva starosty". Vsiml jsem si, že rezerva starosty se plní různými penězi a pan starosta pak z této rezervy rozdává dále. Rád bych věděl, proč taková rezerva existuje a zda rozhodování o těchto penězích zůstává předmětem jednání zastupitelstva, nebo zda si pan starosta o těchto penězích rozhoduje sám. Právě jsem si přečetl, že z rezervy starosty půjde 100.000,- kč na vzdělávání, tak bych rád věděl, jak se věci mají. Děkuji za odpověď.
Odpověď - 30.05.2008 12:54:52
Dobrý den pane Tomáši, o tom kolik peněz tvoří tzv. Rezerva starosty plně rozhoduje zastupitelstvo města a jejich výše a místo určení musí být v souladu se zákonem o obcích. Zdraví Alena Straková.
30.05.2008 07:00:49 - F.Blažek
Pro p.Doubka: Ta ohrada z neloupaných kmínků je opravdu ostada autorů, sazenice neochránila ani před lidmi, ani před sekáči trávy. Autovandalismus mezi sazenicemi byl "spáchán" na pozemku města u č.p.118 a ne 120(příště čtěte pozorněji). Takže nejenom vandalem z Oknoplastiku, ale i vlastními pracovníky TS bylo velmi rychle zlikvidováno 2,5 leté úsilí členů SV 118. Požadovali jsme zábranu kolem celého úseku, a ne kolovou ohradu z boku jako na ranči!Komunikace s TS je velmi špatná, už i při řešení nesmyslné likvidace laviček včetně argumentů vedoucího TS. A závěrem bych prozradil, že už vím, kdo dělá "kruhy v obilí". Nejsou to UFOni, ale sekáči TS. Jděte se podívat na styl sekání u domů v oblasti Čechovské: cestičky , ostrůvky, systém mi zůstává utajen. Kopřivy a plevel již dosahují výšky přes metr!
Odpověď - 30.05.2008 07:56:40
Dobrý den, pane Blažku, nebylo by rozumnější, kdybyste se domluvil s Ing. Doubkem a na místě byste spolu Váš problém vyřešili? Je naprosto zbytečné, abychom Vám dělali prostředníka. Zde je kontakt: 318 624 191. Věřím, že se dohodnete a bude to ku prospěchu věci. S pozdravem J. Buraltová
29.05.2008 10:27:28 - F.Blažek
K sekání trávy u PB-118-119-120:
Posekáno 28.5.08. Potud dobře. Na stížnost ohledně poničení zasazených stromků u vchodu 118 vozidlem firmy Oknoplastik žádná reakce. Navíc při sekání trávy ve štítě bloku 118 specialisté TS vzali vše šmahem včetně posledních životaschopných sazenic! Ať jsou bklahoslaveni odborníci!
Odpověď - 29.05.2008 16:05:04
Dobrý den, tady je odpověď zástupce ředitele TS Příbram na stížnost z 20.5.2008. S pozdravem Hovorková Eva Odpovídám na Vaši stížnost týkající se stavu pozemku v ul. Čechovská 118 – 119 – 120. Osobně jsem prověřil situaci na tomto pozemku a nesouhlasím s tím, že zde TS zbudovaly fuj-tablovou ohradu. Tato ohrada byla a je v současné době jediným dostupným řešením pro zabránění vstupu na tento a okolní pozemky a byla vybudována především i jako ochrana nově vysazených sazenic živého plotu. Bohužel není možné všude v rámci ochrany nově vysazených stromků, keřů, sazenic respektivě celé městské zeleně na území města nainstalovat ploty, zábrany nebo ohrady, to jistě chápete. K poškození městské zeleně dochází především pácháním vandalismu některými občany města Příbrami včetně najížděním motorových vozidel na tuto zeleň, tak jak se stalo před domem č.p. 120 dne 19.5.2008. Z tohoto důvodu Vás žádám, pokud budete svědkem podobného vandalismu, neprodleně oznamte tuto skutečnost na Městskou policii Příbram (tel. 156). Technické služby v tomto směru tj. sankcionování těchto občanů žádné kompetence nemají a ani jim to nepřísluší. Toto je výhradně kompetence Městské policie či Policie ČR. S pozdravem Ing. Petr Doubek, zástupce ředitele,Technické služby města Příbram
29.05.2008 09:58:35 - Míla
Dobrý den!
Jsem ráda,že TS reagovaly na moji přimonínku co se týče velikých kaluží na chodníčku podél potoka souběýžně s Březnickou ulicí. Všimla jsem si čerstvě nadělaných stružek na odvod vody z kaluží. Pokud se sružky nezanesou bahnem a budou fungovat,jsem ráda,že moje připomínka přispěla k dobré věci. Děkuji i za ostatní. Míla
28.05.2008 14:27:59 -
Připravujeme zateplení, fasádu a výměnu oken za stejná plastová v panelovém domě. U schodišťových oken je jedno křídlo dvéře, chceme ho nahradit křídlem okna ve stejné šířce (jen dozdít spodní část). (křídlo šíře 80 cm z celk.šíře okna 4,5 m).Podpis: Pitrová
Odpověď - 28.05.2008 14:31:53
Paní Pitrová, obecně - zateplení domu není předmětem /dle výkladu stavebního zákona/ stavebního řízení a v běžných případech tento záměr nevyžaduje stanovisko stavebního úřadu. Z Vašeho dotazu však není zřejmé, o jaký (kolikaposchoďový) dům se jedná a v které lokalitě se nachází. Při výšce domu nad cca 20 m není od věci požádat o stanovisko Hasičský záchranný sbor. Stejně tak zrušení balkonových dveří (které předpokládám, máte na mysli) je opět otázkou, zda se jedná o zrušení dveří po celé výšce domu - tedy všech dveří nad sebou, co případně s balkony?, jak dalece dojde ke změně vzhledu domu, zda se dům nenachází v pásmu památkové péče, kdy byste měla znát názor - "stanovisko" odboru koncepce a rozvoje města, jeho oddělení památkové péče. Proto Vám doporučuji v případě, že bydlíte v oblasti Příbrami VII, obrátit se na paní Alenu Vlasákovou (telefon 318 402 272), Příbrami VIII - paní ing. Radmilu Novotnou (tel. 318 402 239), Příbrami III - pana Milana Křivánka (tel. 318 402 276), kteří Vám na konkrétní dotaz rádi odpoví. Na závěr opět obecně - dojde-li k zásahu do nosných konstrukcí stavby, či mění-li se vzhled stavby, podléhá podobný záměr územnímu rozhodnutí a stavebnímu povolení. Věřím, že jsem z Vašeho dotazu zvážil všechny možnosti řešení, ale při neznalosti bližších podmínek Vám doporučuji oslovit některého z uvedených pracovníků. Děkuji a zdravím. Václav Klíma, zástupce vedoucí Stavebního úřadu MěÚ Příbram.
27.05.2008 20:12:52 - J.Hrubešák
Dobrý den, chci upozornit na úpravu parkoviště v Milínské ulici u č.p. 113. Uzavřením jednoho výjezdu se stalo toto místo velice nebezpečné. Při vjezdu na parkoviště z hlavní ulice je běžné,že couvá nebo vyjíždí z parkoviště jedno i více aut najednou a nemohou se vyhnout.Nechápu proč není parkoviště průjezdné, jelikož se zde nedá otočit, a auta která nenajdou parkovací místo musí celou cestu zpět k výjezdu couvat.Navíc se často stává, že v jediném vjezdu zaparkuje neukázněný řidič a z parkoviště již nelze vyjet.Zajímalo by mne, kdo schválil úpravu tohoto místa. Je to proti zdravému rozumu a věřte, že nejsem jediný, kdo nad tím nechápavě kroutí hlavou.Věřím, že bude sjednána náprava ještě dřív, než dojde k nějaké havárii.Děkuji
Odpověď - 28.05.2008 08:01:19
Dobrý den, Vaši zprávu jsem poslala odboru správy silnic. S pozdravem J. Buraltová.
Odpověď - 04.06.2008 07:50:29
Úprava dopravního systému byla schválena při kontrole dopravního značení za účasti Policie ČR a Technických služeb. Důvodem byl velmi nebezpečný "horní" výjezd z parkoviště na silnici I. třídy mezi zaparkovanými vozidly. "Dolní" výjezd je bezpečnější z důvodu nemožnosti parkování v úseku od Průběžné ulice k uvedenému výjezdu. Pro zdůraznění zákazu parkování ve výjezdu bylo zde provedeno vodorovné dopravní značení. Toto řešení je z hlediska bezpečnosti schváleno jako odpovídající požadavkům pro bezpečnost a plynulost silničního provozu. Richard Hadač, Městský úřad Příbram, odbor správy silnic
27.05.2008 17:27:40 - Radek
Od 17.5. 08 čekám na odpověď ohledně asfaltu v Lipové ul. Asi se vám nehodí na některé věci veřejně odpovídat jak tady čtu!
Odpověď - 28.05.2008 08:03:51
Dobrý den, Váš dotaz zaurguji na odboru správy silnic, ale jinak ironii ve Vaší otázce moc nerozumím. S pozdravem J. Buraltová.
Odpověď - 04.06.2008 09:14:01
Dne 2. 6. 2008 byla schválena realizace opravy povrchu MK v ulici Lipová. Pro přesnější informace případně kontaktujte přímo odbor správy silnic MěÚ Příbram. Richard Hadač, Městský úřad Příbram, odbor správy silnic.
27.05.2008 09:46:42 - Jana
Dobrý den, stále ještě jste vypečerpávajícím způsobem neodpověděli na otázky pana Vaška ze dne 4.5. 2008. Vzhledem k tomu, že mě odpověď také zajímá, dovolím si otázky zopakovat a prosím o vyčerpávající odpověď.Děkuji

Dobrý den, moje dotazy se týkají usnesení zastupitelstva:
-z 3.3.08 usn.č.596/2008/ZM- navýšení výdajů- areál SPARTAK,neinvestiční příspěvek o 300 000 kč. Zajímá mne : na co budou tyto peníze použity a kolikrát během roku budou ještě poukázány ?
-z 31.3.08 usn.č.673/2008/ZM (č.38) - dotace na sportovní aktivity pro rok 2008
a/ investiční výdaje 765.000 kč
b/ činnost občanského sdružení 697.000 kč
c/ mimořádné výdaje občanského sdružení 208.000 kč
Prosím o odpověď :
a/ na co budou použity tyto investiční výdaje ?
b,c/ o jaký název občanského sdružení se jedná ?

Děkuji za odpověď.
Odpověď - 27.05.2008 09:51:39
Dobrý den, včera kolegyně Buraltová na tento dotaz odpovídala. Pouze připomínám, že veškeré dotace jsou zveřejněny v odkazu: dotace. S pozdravem Nikola Weigertová
26.05.2008 16:42:39 - Popelka
Přeji hezký den,chtěla bych touto cestou poděkovat všem,kteří se podíleli na Dětském dnu-byl opravdu pěkný.Děduji
Odpověď - 27.05.2008 08:40:48
Vaše poděkování rádi vyřídíme pracovníkům Divadla A. Dvořáka. Zdraví Alena Straková.
26.05.2008 14:31:54 - Václav
Pokusil jse někdo zamyslet, když prováděl dopravní značení na ulici Evropská v místě odbočení do směru na Občov. Vzhledem k tomu, že tímto směrem je vedena objížďka těžké dopravní techniky / kamióny /je odbočovací pruh tak krátký, že odpočování vede k zácpě a zpomalení pruhu v přímém směru, a tím se vytváří nebezpečná dopravní situace.Již při jízdě 50km/hod je problém bez razantního brzdění zastavit v odbočovacím pruhu v čas, u plné čáry, a to nesmí již nikdo čekat v pruhu na odbočení.
Odpověď - 26.05.2008 15:36:44
Dobrý den, i tento problém může vyřešit pouze Středočeský krajský úřad pod jehož kompetence tato komunikace spadá. Váš návrh a připomínku opět pracovníků kraje předáme. Hezký den přeje A. Straková.
Odpověď - 27.05.2008 08:39:25
Jedná se o silnici I. třídy, tudíž stanovení a realizace dopravního značení plně spadá do kompetence Ředitelství silnic a dálnic ČR. Richard Hadač, vedoucí odboru.
26.05.2008 09:30:45 - Kamil
Dobrý den,chci upozornit na dost závažnou situaci,která je na místě,aby se dala do šetření.Tento problém se týká stavu vozovky,který se nachází na hlavním tahu v lesním úseku mezi Višňovou a Obory.Jezdím tímto směrem každý den,jen bych se divil,kdybych byl první,který na to upozornil.Neboť jsou tu velké díry a pokud by to šlo a měla auta křídla rozhodně by nebylo od věci vzlétnout.Děkuji
Odpověď - 26.05.2008 09:54:29
Dobrý den, tato problematika se týká Středočeského krajského úřadu a Vaši připomínku jim zasílám. Hezký den přeje Alena Straková.
24.05.2008 19:33:40 - orlovák
Dobrý den,
může pan ředitel Michvocik někde zveřejnit , kdy se bude ve kterých částech města sekat tráva? Myslel jsem, když letos pomáhají hasiči, jak bylo psáno v Kahanu, bude posekáno i v okrajových částech města včas. Děkuji
Odpověď - 26.05.2008 09:59:02
Dobrý den, Vaši otázku řediteli Technických služeb předávám. Případně se na něj můžete osobně obrátit - kontakt.: 318 621 426. Hezký dne přeje Alena Straková.
Odpověď - 28.05.2008 09:42:52
Vážený pane,na internetových stránkách Města Příbram (Technické služby města Příbram) je přesně uvedeno, jak bude realizováno sekání trávy ve městě Příbram a okolních obcích včetně rozdělení do jednotllivých boků, včetně jejich ohraničení komunikacemi a termíny, kdy se v těchto blocích provádí 1. a 2. sekání trávy. Tuto informaci přikládám jako přílohu odpovědi na Váš dotaz.Ing. Michvocík, ředitel TS Příbram.
  1 |…| 35 |…| 71 | 72 |…| 139