0 0 0

Městská policie

Otázky týkající se bezpečí a kriminality ve městě.

Pošlete svou otázku:

Jméno (zobrazí se u otázky):   E-mail (nezobrazuje se veřejně):
 
Text otázky:
 
Opište kontrolní kód:
Kontrolní kód
 
  Souhlasím s podmínkami odeslání otázky.
Informace o zpracování osobních údajů
 


Otázky a odpovědi:

Vyhledávání:
   
  1 |…| 15 |…| 30 | 31 |…| 35 |…| 38  
08.05.2010 14:36:13 - Petr
Dobrý den, dovoluji si Vás požádat o informaci, jak se zachovat, pokud řidič parkujícího vozidla u supermarketu, zablokuje vstup do vozidla.Stalo se mi, že jsem se musel protáhnout škvírou pootevřených dveří a ještě jsem dostal vyndáno a bylo mi vyhrožováno odvetou, že jsem prý poškrábal dveřmi( na kterých mám samozřejmě ochranou pásku) blokující vozidlo.Prosím tedy o radu, jak se zachovat. Stále častěji se stává, že zejména majitelé dražších aut neberou ohledy, jak parkují a blokují dveře u řidiče ostatních aut.Děkuji
Odpověď - 11.05.2010 14:28:39
Dobrý den, Vámi uváděný příklad není bohužel ojedinělý, ale je to vždy na vzájemné toleranci a ohleduplnosti řidičů parkujících vozidel. Jak jste situaci popsal, dle mého názoru (pokud řidič parkuje uvnitř „svého“ na komunikaci vyznačeného parkovacího místa, i když v těsné blízkosti jiného vozidla) se řidič tzv. blokujícího vozidla nedopustil ničeho protiprávního. Jiná věc je případná reakce při řešení vzniklého „konfliktu“. Pokud jste slovně nebo i fyzicky napadán (nebo je Vám vyhrožováno), může se jednat o přestupek či trestný čin, a v takovémto případě se můžete obrátit na Policii ČR a v případě přestupku (jedná se o návrhový přestupek) také na přestupkovou komisi. S pozdravem JUDr. Milan Fára, manažer prevence kriminality
06.05.2010 22:09:40 - František
Dobrý den, prosím chtěl bych se zeptat, zda mohu na své zahrádce pěstovat Cannabis ruderalis, a to pouze pro svoji vlastní potřebu (z důvodu využití kanabinoidů jako superfaciální anestetikum a antineoplastikum pro své zdravotní potíže). Případně kolik rostlin tak, aby to bylo v souladu se zákonem. A který zákon (a konkrétní paragraf)řeší tuto problematiku? Děkuji za odpověď.
Odpověď - 10.05.2010 13:38:00
Dobrý den, po konzultaci s odborníky z Policie ČR zveřejňuji na Váš dotaz následující stanovisko: „To, že je konopí omamnou látkou, je uvedeno v příloze č. 3 zákona č. 167/1998 Sb. o návykových látkách. V tomto zákoně je dále v § 2 uvedeno, že návykové látky uvedené v příloze č. 3 nebo 4 tohoto zákona a přípravky je obsahující mohou být použity pouze k vědeckým a velmi omezeným terapeutickým účelům vymezeným v povolení k zacházení (viz. § 5 tohoto zákona). Ostatní návykové látky a přípravky je obsahující mohou být použity pouze k terapeutickým, vědeckým, výukovým, veterinárním účelům nebo i k jiným účelům na základě povolení Ministerstva zdravotnictví. Dále se v tomto zákoně v § 24 zakazuje pěstovat druhy a odrůdy rostliny konopí (rod Cannabis), které mohou obsahovat více než 0.3 % látek ze skupiny tetrahydrokanabinolů. Dle zákona č. 200/1990 Sb. o přestupcích, dle ustanovení § 30 odst. 1 písm. j) se přestupku dopustí ten, kdo neoprávněně přechovává v malém množství pro svoji potřebu omamnou, nebo psychotropní látku. V tomto případě může být potrestán pokutou do výše 15.000,- Kč. Dle zákona č. 40/2009 Sb, trestní zákoník, § 284 Přechovávaní omamné a psychotropní látky a jedu je v odst. 1 uvedeno: Kdo neoprávněně pro vlastní potřebu přechovává v množství větším než malém omamnou látku konopí, pryskyřici z konopí nebo psychotropní látku obsahující jakýkoli tetrahydrokanabinol, izomer nebo jeho stereochemickou variantu (THC), bude potrestán odnětím svobody až na jeden rok, zákazem činnosti nebo propadnutím věci nebo jiné majetkové hodnoty. O tom, co je množství větší než malé hovoří Nařízení vlády č. 467/2009 Sb., kterým se pro účely trestního zákoníku stanoví, co se považuje za jedy a jaké je množství větší než malé u omamných látek, psychotropních látek, přípravků je obsahujících a jedů. V příloze č. 2 tohoto nařízení o hodnotách omamných látek je uvedeno, že množství větší než malé u konopí je více než 15 gramů sušiny.“ S pozdravem JUDr. Milan Fára, manažer prevence kriminality
04.05.2010 19:26:00 - Řehořek
Dobrý den,dne 2.5.2010 jsem v centrální služebně městské policie hlásil porušování provozního řádu hřiště na malou kopanou Hlinovky z důvodu hluku, neboť je zde povoleno hrát zápasy pouze 120 minut . Službu konajícími strážníky jsem byl informován, že je to v podstatě nezajímá a pokud mám připomínky k tomu že hřiště není využíváno a provozováno v souladu s provozním řádem, mám si toto řešit občanskoprávní cestou, nebo jim prý musím předložit písemný doklad o tom jak to s povoleným provozem je a pak možná zasáhnou. Dále jsem byl poučen o důležitosti místní ligy malé kopané. Hřiště je v majetku města, provozuje ho město prostřednictvím SZ města Příbrami.
Dle mého názoru pokud nahlásím na služebnu porušování pravidel užívání hřiště , má městská policie v dané době jednat tak, aby bylo hřiště na malou kopanou užíváno jak bylo stanoveno provozním řádem, stavebním povolením a nařízením hygienické stanice .
S pozdravem Řehořek
Odpověď - 07.05.2010 15:50:03
Dobrý den, ve věci hřiště na malou kopanou Hlinovky jsem dnešního dne kontaktoval pana Ing. Pikrta, který uvedl, že k uvedené problematice bude vyvoláno jednání, na kterém budete přítomen, jakož i někdo z vedení MP Příbram, kde budou jasně stanovena pravidla pro provoz hřiště. Díky s pozdravem Ladislav Hadrbolec
13.04.2010 17:02:44 - P.S.
Dobrý den pane Fára, zjistila jsem že strážníci MP Příbram se psi pravidelně kontrolují určitý úsek věznice Příbram-Bytíz. Můžete mi prosím sdělit na základě jakého zákona tyto kontroly provádějí ? Pokud vím jsou to měštší policisté né příslušníci Vězeňské Služby ČR a veřejně právní smlouvu Městská policie Příbram s obcí Bytíz nemá,dále v katastru města Příbram věznice také není ? Jsem daňovým poplatníkem našeho krásného města, kde však kriminalita je stále vysoká,o to více mě velmi udivuje tento pravděpodobně nezákonný postup. Děkuji P.S.
Odpověď - 20.04.2010 15:15:08
Dobrý den, strážníci MP Příbram kontrolují namátkově úseky v části města Příbram-Bytíz na základě součinnostní domluvy s Policií ČR. Pohybují se pouze v katastrálním území města Příbram. Pro upřesnění je možno tato území najít na webových stránkách města (www.pribram-city.cz) Jedná se o tyto územní obvody města Příbram: Příbram I, Příbram II, Příbram III, Příbram IV, Příbram V – Zdaboř, Příbram VI – Březové Hory, Příbram VII, Příbram VIII, Příbram IX, Brod, Bytíz, Jerusalém, Jesenice, Kozičín, Lazec, Orlov, Zavržice, Žežice. S pozdravem Ladislav Hadrbolec, zástupce velitelky MP Příbram
04.04.2010 12:08:01 - petr krejza
Přeji všem příslušníkům,hlavně příslušnicím Městké policie Příbram krásné velikonoční svátky.Petr,Hana a Terezka Krejzovi.
Odpověď - 06.04.2010 09:44:45
Děkujeme!!!! Kolektiv strážníků MP Příbram
31.03.2010 12:49:13 - Kudelňáková
Dobrý den, za naším domem (ul.Pol.vězňů 283) stojí již nejméně rok tmavě modrý automobil zahraniční značky bez SPZ. Nevypadá nabourané, jen má vyfouklou přední pneumatiku. Je to zřejmě ulice Bož.Němcové, stojí na chodníku, který stoupá nad úroven vozovky k malému betonovému parkovišti. Zajímalo by mě jestli se už s tím něco podniká. Krom toho sem chodí velké množství pejskařů, kteří po sobě neuklízejí! Pomohlo by něčemu, kdybych je fotila? Děkuji
Odpověď - 02.04.2010 10:35:40
Dobrý den, děkuji za poznatek, nechám ho prověřit příslušným strážníkem okrskářem. Dle vašeho popisu by se mohlo jednat o vrak. Po prověření věci bude dále rozhodnuto, zda bude zahájeno řízení o odstranění vozidla z pozemní komunikace jako vrak. S pozdravem Ladislav Hadrbolec, zástupce velitelky MP Příbram
24.03.2010 19:34:07 - Jindrová
Dobrý den! V Milínské ulici již třetí týden ve večerních hodinách volně pobíhá vlčák. Je to ten samý, kterého se MP spolu s veterinářem marně snažila odchytit loni v září. Letos je tu opět. Protože se mi podařilo zjistit komu pes patří, kontaktovala jsem(středa 17.3.) majitele a upozornila ho na volně pobíhajícího psa. Bohužel pes se objevil opět, proto jsem v sobotu 20.3. dopoledne informovala MP(operační středisko) a požádala o pomoc, nahlásila jsem kdo je majitelem
psa a požádala zda by MP mohla kontaktovat majitele a upozornit ho na to, že pes utíká. Bylo mi řečeno, že když momentálně pes volně nepobíhá, že nemohou nic dělat (nechtěla jsem ho odchytit - jenom, aby MP upozornila majitele), ale že to bude předáno noční službě. Výsledek je ten, že pes nadále volně pobíhá. Dnes mne kontaktovala jedna z obyvatelek domu, že byla vlčákem napadena u vchodu do domu když se vracela se psem(fena) domů, abych co by předseda SVBJ v tom něco podnikla. Není jediná, kdo se z našeho domu se psem ve večerních hodinách potkal, já osobně na vzdálenost několika metrů několikrát. Proto se ptám co mohu udělat já a co udělá MP?
Odpověď - 25.03.2010 14:29:27
Dobrý den, co se týká volně pobíhajícího psa, tak ihned volejte linku 156, kde dozorčí služba vyšle na místo hlídku, která ověří uvedené skutečnosti. V případě zjištění majitele může být na místě udělena sankce za volně pobíhajícího psa. V případě nezjištění majitele dojde k odchycení psa, který bude následně umístěn do psího útulku. S pozdravem Ladislav Hadrbolec, zástupce velitelky MP Příbram
23.03.2010 22:27:52 - Anna Hájková
Dobrý den, mohu se, prosím, zeptat, zda již proběhly nějaké avizované kontroly pejskařů? A s jakým výsledkem? Já jen, že například na Drkolnově to vidět není a pejskaří se stále chovají neukázněně a na slušnou výzvu, nechť po svém psovi uklidí, Vás neslušně odkáží kamsi. Nevím proč, bych se měla denně vyhýbat na chodnících neskutečnému množství výkalů a nehorázné chování pejskařů tolerovat. Sama proti nim nic nezmůžu. Zasáhněte, prosím, velice razantně a rychle, jinak to asi skutečně nepůjde. Jinak bude město jeden psí záchod. Děkuji
Odpověď - 24.03.2010 15:48:31
Dobrý den, dne 11. a 12. března 2010 v ranních a odpoledních hodinách provedla Městská policie Příbram preventivní kontrolu nad dodržováním Obecně závazné vyhlášky města Příbram č. 5/2005, o čistotě ulic a jiných veřejných prostranství, o ochraně veřejné zeleně a o pohybu psů na veřejném prostranství, se zaměřením na dodržování pravidel pro pohyb psů a znečišťování veřejného prostranství. Dne 11. 3. 2010 v odpoledních hodinách bylo nasazeno 8 strážníků, kteří se zaměřili na lokality: Příbram III., VII., V., VIII. V průběhu akce bylo zkontrolováno 51 občanů venčící své čtyřnohé miláčky. Nebylo zjištěno vážnější porušení uvedené vyhlášky a drobné zjištěné nedostatky strážníci vyřešili domluvou. Dne 12. 3. 2010 se akce opakovala v ranních hodinách ve stejném počtu strážníků a totožných lokalitách města Příbram. Strážníci zkontrolovali celkem 59 občanů venčící psy a to opět bez vážnějšího porušení. Strážníci dále upozorňovali občany, že je nutné pro rok 2010 dle vyhlášky č.21/2003 o místním poplatku psů, zaplatit poplatek do 31.3.2010. Dále upozorňovali, že je nutné do 15 dnů ode dne nabytí psa do držení oznámit tuto skutečnost na MěÚ. Povinností majitele psa je zajistit, aby pes známku nosil, případně byl označen čipem, dále vodit psy pouze na vodítku a vyjma malých plemen opatřit psa náhubkem. Nejdůležitějším upozorněním byla povinnost si po svém pejskovi neprodleně zajistit na svůj náklad odstranění znečištění veřejného prostranství. Ladislav Hadrbolec, zástupce velitelky MP Příbram
22.03.2010 14:43:38 - Mgr. Chudáčková
Dobrý den, v Příbrami III, v ulici Smetanova je na proti RD č.p. 277 zaparkované starší vozidlo vínové barvy. Tento OA je zde odstavený již zhruba 3/4 roku, nejprve měl SPZ, a od konce roku 2009 je již bez obou SPZ. Vaši strážníci o tomto OA byli opakovaně informováni (prvně na podzim roku 2009). Přislíbili zajištění vyvěšení výzvy k odstranění vraku, aby bylo umožněno odtažení OA a vyřešení dané skutečnosti. Do dnešního dne však, žádná výzva nebyla vyvěšena. Proto Vás žádám o řešení popsané skutečnosti a za její vyřízení předem děkuji.
Odpověď - 23.03.2010 13:50:09
Dobrý den, Vámi uvedené vozidlo je již řešeno, v současné době je na úřední desce MěÚ Příbram vyvěšena výzva k odstranění vozidla z pozemní komunikace. Odstranění ze zákonných důvodů bude trvat 2 měsíce. S pozdravem Ladislav Hadrbolec, zástupce velitelky MP Příbram
22.03.2010 13:22:34 - zborníková
Poděkování. Děkuji příslušníkům Městské policie, kteří mi pomohli dne 19.3. /v pátek/ po 21hodině u náměstí 17.listopadu. Pomohli mi k navrácení peněženky, která mi vypadla v autobusu městské dopravy. Byli velice ochotní a milí. Jejich přístup i chování mne velice mile překvapilo. Byl to nějaký psovod se svým kolegou. Děkuji Zborníková
Odpověď - 26.03.2010 08:27:08
Dobrý den, děkujeme Vám za vaši zprávu, každá tohoto ražení je velice příjemná. Uvedeným strážníkům jsem Vaším jménem poděkoval. S přáním pěkného dne Ladislav Hadrbolec, zástupce velitelky MP Příbram
22.03.2010 08:52:54 - Hanka
Dobrý den, dovoluji si Vás požádat o radu "jak na to": Na větším parkovišti v Ostravské ulici pod č. 216 je již dva roky na vyhrazeném parkovišti pro invalidy stará hnědá škodovka. Majitel již dva roky nežije. Našli jsme jeho manželku, která s tím nic nehodlá dělat, ani jí to nezajímá. Při dnešním nedostatku parkovacích míst v Příbrami je škoda toto místo aktivně nevyužít. Děkuji V8m za radu a přeji pohodové jarní dny.
Odpověď - 26.03.2010 08:31:57
Dobrý den, k uvedené problematice bude na místo vyslán strážník ke zjištění a zadokumentování situace a poté zkonzultujeme věc na Odboru správy silnic. Ozvěte se na tel. 731 609 942, další komunikace není vhodná prostřednictvím serveru otázky a odpovědi. Děkuji a s pozdravem Ladislav Hadrbolec, zástupce velitelky MP Příbram
09.03.2010 08:50:05 - Iva
Dobrý den, připojuji se k názorům, že neukázněné chování pejskařů je třeba tvrdě pokutovat a ne argumetovat, že by se měli chovat lépe. Prostě se chovat lépe nebudou, naopak pejskaři, kteří uklízejí (jak mi někteří sdělili), když vidí kolem sebe tolik výkalů, tak to kolikrát neuklidí také.V Mělníku to prý udělali, celý měsíc se zaměřili na pejskaře, tvrdě je pokutovali a pak byl nějaký čas klid, když se to zhoršilo, zase akci opakovali. Bohužel jinak, než postihy se z této situace asi nedostaneme. Prosím o sdělení, kolik jaká částka se vybrala např. v minulém roce za pokutování neukázněných pejskařů? Děkuji. IH
Odpověď - 10.03.2010 09:34:36
Dobrý den, k dotazům na „pejskaře“ sděluji všem dotazujícím, že MP Příbram připravuje akce na kontrolu dodržování příslušné vyhlášky města (Obecně závazná vyhláška města č. 5/2005, která se týká čistoty ulic a jiných veřejných prostranství, o ochraně veřejné zeleně a o pohybu psů na veřejném prostranství). Co se týká pokut, tak MP Příbram nevede zvláštní evidenci pokut udělených „pejskařům“. S pozdravem Ladislav Hadrbolec, zástupce velitelky MP Příbram
08.03.2010 13:26:21 - Koutný
Vážený pane Fáro, bylo by možné, aby Vaši strážníci a strážnice, kteří konají dohled u přechodů u ZŠ ve Školní ulici, dohlíželi též na dodržování zákona o silničním provozu, zejména § 27, odstavec 1, písmeno f? Chápu, že rodiče vozící své ratolesti do školy potřebují ráno někde zaparkovat, ovšem zastávky MHD a v mnohých případech i části chodníků k tomu jistě nejsou určeny. Z pohledu daných rodičů je to sice zbytečná buzerace, ovšem jedná o přestupek jako každý jiný a tak by i v tomto případě mělo být měřeno stejným metrem.
Odpověď - 09.03.2010 09:31:13
Dobrý den pane Koutný, prvořadým úkolem strážníků v ranních hodinách u jednotlivých příbramských škol je zajistit bezpečnou cestu dětí do škol, proto vykonávají dohled u nejvíce využívaných a zároveň rizikových přechodů pro chodce v blízkosti školních zařízení. Na druhou stranu, řeší i jiné věci, než ty, které souvisejí s bezpečnou cestou dětí do školy. A proto s Vámi nemohu souhlasit, že by strážníci MP Příbram neřešili Vámi uváděné skutečnosti. Právě v této lokalitě již několikrát strážníci za Vámi uvedený přestupek uložili blokovou pokutu. S pozdravem JUDr. Milan Fára
05.03.2010 09:27:54 - J.Hlavsa
Vážený pane Fáro,vážím si vaší práce,ale odpovědi na otázky občanů jsou velmi obecné a někdy i nepravdivé. Ve věci porušování Obecně závazné vyhlášky města č.5/2005 mluvíte o morálce a bezohlednosti majitelů psů,což není věcí MP Příbram. Ta má konat a zabránit porušování! Ve vaši odpovědi k pochůzkám společných hlídek městské a státní policie po Drkolnově také obecná a nic neříkající odpověď.Společnou hlídku tam za poslední dva měsíce nikdo nepotkal. I tak vám a vašim kolegům děkuji za užitečnou práci.
Odpověď - 05.03.2010 10:20:33
Dobrý den pane Hlavso, děkujeme Vám za Vaše ocenění týkající se velmi náročné práce strážníka. Ohledně pejskařů jsme si asi nerozuměli, samozřejmě že je povinností MP Příbram dohlížet na dodržování již několikrát zmiňované vyhlášky, a to nechci v žádném případě zpochybňovat. Na druhou stranu jsem chtěl apelovat na majitele psů, aby oni sami se chovali odpovědně. Dle mých informací se minulý týden v lokalitě v Příbrami V, kam patří i Drkolnov, pohybovala v dopoledních hodinách společná hlídka složená ze strážníka – okrskáře MP Příbram a policistky z Obvodního oddělení Příbram. Tento týden zde provádí pochůzkovou činnost pouze náš strážník - okrskář, protože policistka je dle sdělení vedoucího OO PČR Příbram pověřena plněním jiných úkolů. V následujícím týdnu by se měla v ulicích Drkolnova pohybovat opět společná hlídka. S pozdravem JUDr. Milan Fára
03.03.2010 14:12:05 - Habrová
Dobrý den, připojuji se k tomu, aby MP důsledně kontrolovala a pokutovala neukázněné pejskaře. Kdysi jsem četla, že v Mělníku situaci řešili právě tím, že městská policie se soustředila celý měsíc právě na pejskaře a pokuty a pak byla situace nějakou dobu lepší. Po určité době "razie" opakují. Jasně, nezabrání se všemu, ale alespoň něco. Stejně jako po důsledných kontrolách na silnicích si řidiči alespoň nějaký čas dávají lepší pozor. Prosím také všechny lidi, když uvidí neukázněného pejskaře, aby ho opravdu nahlásili. Za chvilku sleze sníh, nebude to tolik vidět a problém se zase nebude řešit. Ale musíme si uvědomit, že je to, co vidíme teď, celý rok. Díky. IH
Odpověď - 09.03.2010 09:29:30
Dobrý den, Městská policie Příbram provádí průběžně kontrolu „pejskařů“, a to v rámci pochůzkové služby. Zejména pak strážníci – okrskáři provádí pravidelní kontroly, ale není v silách MP Příbram zaměřit se jen na „pejskaře“. Budeme však dělat maximum proto, aby se stav zlepšil a občané Příbrami se v takovém množství nemuseli potýkat s nepříjemností, jako jsou psí výkaly na ulicích. S pozdravem Ladislav Hadrbolec, zástupce velitelky MP Příbram.
02.03.2010 07:49:01 - Žáková
Dobrý den, pane Fáro, se vším, co jste zde napsal, lze jedině souhlasit. Situace kolem "pejskařů" je skutečně neúnosná. Obávám se, že ačkoliv se budou TS snažit uklízet, tak za dva dny bude vše ve starých kolejích. Pejskařům je vše jedno, pokud je upozorníte, že by měli po svých miláčcích uklízet, tak jste mnohdy častován i sprostými nadávkami. Mají dojem, že když zaplatili za psa poplatek, tak ať se město stará a každý jim může vlézt na záda. Jsou vůči ostatním bezohlední a sprostí. Z vlastní praxe vím, že pokud lidem nesáhnete na peníze, tak nic nenaděláte. Pak skutečně jediné, co by pomohlo, aby hlídky MP tvrdě a nekompromisně pokutovaly nedodržení vyhlášky. Oni by si pak pejskaři dali pořádně pozor a kdyby věděli, že za nesebrání extrementu po svém pejskovi dostane pokutu třeba 500,-- Kč (nezmám přesně sazebník pokut). To by bylo čisto raz dva. A pak jedině zvýšit poplatky za psa, to by si každý dobře rozmyslel pořizovat si psa třeba i do malého panelákového bytu a tím ho i svým způsobem trápil a ulevilo by se i sousedům, kteří musí poslouchat štěkot ve dne v noci. Pokud mohu poprosit, zakročte jako MP co nejdříve a velice razantně, jinak se budeme brodit v hromadách výkalů a naše děti se budeme bát pouštět na dětská hřiště, která jsou hlavně pro ně a ne pro psy. Někdy mám dojem, že v Příbrami bydlí hlavně psi, kteří nám milostivě dovolují vedle nich být. Díky moc.
Odpověď - 02.03.2010 09:00:07
Dobrý den paní Žáková, represe, tedy pokutování těch, kteří po svých miláčcích neuklízejí, je pouze část řešení. I když s Vámi souhlasím, že pokuta ve výši až 1000,- Kč, která za porušení ustanovení již několikrát zmiňované Obecně závazné vyhlášky města č. 5/2005, může být pro někoho strašákem. Jak všichni víme, strážníci nemohou být všude, takže všechny přestupky bohužel nestačí zaznamenat a postihnout. Největší problém je dle mého názoru v morálce a bezohlednosti některých majitelů psů, kterým je jedno, jak jejich nejbližší okolí domu, kam většinou chodí venčit své psi, vypadá. Pokud se nezmění jejich přístup k této problematice, nebude situace v Příbrami a ani jiných městech o moc lepší. Pokud je mi známo, na všechna dětská hřiště a pískoviště v Příbrami psi nesmějí a pokud budete svědkem, že tento zákaz někdo porušuje, můžete se obrátit na tísňovou linku MP Příbram tel. č. 156 a strážníci to budou řešit. S pozdravem JUDr. Milan Fára
27.02.2010 11:32:28 - Věra Veselá
Také se přimlouvám za pokutování pejskařů. Jsou zcela neukáznění, nesoudní, arogantní. Exkrementy sbírá naprosté minimum lidí, mluvím konkrétně o lokalitě Milínská ulice před dlouhým panelákem č. p. 116-120, ul. Průběžná. Nyní se jasně ukázalo, kolik toho jejich miláčkové za 2 měsíce dokázali vyprodukovat. Projít po chodníku se 3 malými dětmi a do ničeho nešlápnout je nadlidský výkon, o nějaké městské zeleni nemluvě- jsou to veřejné psí záchody. Prosím o řešení jménem všech maminek s malými dětmi ve městě. Je to ostuda města.
Odpověď - 09.03.2010 09:26:53
Dobrý den, Městská policie Příbram provádí průběžně kontrolu „pejskařů“, a to v rámci pochůzkové služby. Zejména pak strážníci – okrskáři provádí pravidelní kontroly, ale není v silách MP Příbram zaměřit se jen na „pejskaře“. Budeme však dělat maximum proto, aby se stav zlepšil a občané Příbrami se v takovém množství nemuseli potýkat s nepříjemností, jako jsou psí výkaly na ulicích. S pozdravem Ladislav Hadrbolec, zástupce velitelky MP Příbram.
26.02.2010 08:52:51 - Renata
Dobrý den, připojuji se k Lence Hájkové a ptám se, kdo nás před pejskaři a jejich miláčky ochrání. To už je opravdu neúnosné, co se děje. Psů neustále přibývá, tím pádem přibývá všude i jejich výkalů. Ptám se zodpovědných lidí, co s tím hodlají dělat, kdo mne před touto hrůzou ochrání? Venku samé psí lejno a v bytových domech štěkání ve dne i v noci. Přece to všechno nemusím snášet, jak se mohu bránit? Ani děti si nemůžou na těch málo trávnících hrát, protože ty jsou "lejnovým hájem" po celé Příbrami. Pejskaři, styďte se. Bohužel do toho spadají i ti, kteří po svých psech uklízejí. Ale těch je opravdu hodně málo, jinak by to v Příbrami nevypadalo tak, jak to vypadá. Hrůza...
Odpověď - 01.03.2010 10:10:33
Dobrý den paní Renato, problém s psími extrementy v současné době neřeší pouze město Příbram, ale i další města a obce. Je po vydatné zimní nadílce, která nám roztála a odhalila nelichotivý stav. Proto Město Příbram zahájí průběžně úklid chodníků a zároveň strážníci MP Příbram (vedle průběžné kontroly) provedou několik preventivních akcí zaměřených na dodržování Obecně závazné vyhlášky města č. 5/2005, která se týká čistoty ulic a jiných veřejných prostranství, o ochraně veřejné zeleně a o pohybu psů na veřejném prostranství. S pozdravem JUDr. Milan Fára
25.02.2010 07:28:12 - Brázdová
Dobrý den, bylo by prosím Vás možné, aby se hlídky MP zaměřily na pejskaře? Projít po chodníku a zejména mezi sídlišti je slalom mezi psími výkaly. Majitelé psů se patrně domnívají, že když zaplatili na MÚ poplatek za psa, tak jejich povinnosti tímto končí. Nemám nic proti psům ve městě, ale jejich majitelé by měli dodržovat svoje povinnosti. Pokusila jsem se několik pejskařů upozornit, že by měli po svých psech uklízet a velice se zlou jsem pochodila, včetně sprostých nadávek. Pohyb psů a úklid po nich upravuje přece městská vyhláška. Pokud se toto nezačne řešit, pak nebude pro psí výkal kam šlápnout. Napomenutí od MP snad majitelé psů vezmou vážněji a pokud ani to nepomůže, pak jedině pokutovat. Chápu, že MP má jistě vážnější problémy k řešení, ale projděte se po městě a uvidíte, že i toto je problém. Pohybujeme se v tom všichni a hlavně i naše děti. Děkuji.
Odpověď - 25.02.2010 10:18:43
Dobrý den, problematiku „pejskařů“ MP Příbram řeší. Kontroly jsou prováděny namátkově v rámci pochůzkové služby strážníků – okrskářů. Stejně jako v loňském roce budou prováděny kontroly na dodržování příslušné vyhlášky Města Příbram, tzn. kontroly pejskařů, jak si uklízí po svých miláčcích a vše, co s vyhláškou souvisí. S pozdravem Ladislav Hadrbolec, zástupce velitelky MP Příbram.
24.02.2010 18:23:38 - Lenka Hajkova
Dobry den, chtela jsem se zeptat,zda se neco zlepsi ohledne psich exkrementu v ulicich Pribrami. Skutecne se neda projit,tak aby neco nezustalo na botechi ci kolech kocarku. Proc se nezodpovedni pejskary nepokutuji,myslim,ze to jedine, co by pomohlo.Dekuji
Odpověď - 25.02.2010 10:58:09
Dobrý den, jak jsem již uvedl v předcházející odpovědi, MP Příbram se problematikou „pejskařů“ zabývá. Pokud strážníci zjistí porušení Obecně závazné vyhlášky města č. 5/2005 , která se týká čistoty ulic a jiných veřejných prostranství, o ochraně veřejné zeleně a o pohybu psů na veřejném prostranství, řeší tyto případy v souladu s přestupkovým zákonem. S pozdravem Ladislav Hadrbolec, zástupce velitelky MP Příbram.
  1 |…| 15 |…| 30 | 31 |…| 35 |…| 38