0 0 0

Otázky pro místostarosty

Otázky a odpovědi s místostarosty města Příbram

Pošlete svou otázku:

Jméno (zobrazí se u otázky):   E-mail (nezobrazuje se veřejně):
 
Text otázky:
 
Opište kontrolní kód:
Kontrolní kód
 
  Souhlasím s podmínkami odeslání otázky.
Informace o zpracování osobních údajů
 


Otázky a odpovědi:

Vyhledávání:
   
  1 |…| 2 | 3 | 4 |…| 13  
22.03.2021 18:49:01 - Jaroslav
Pane místostarosto, skutečně budou nově zbudovaná parkovací místa v okolí bývalé jídelny u 8.ZŠ - budoucí dům pro seniory, sloužit i pro obyvatele blízkého okolí (jmenovitě ulice Mostecká, Kladenská, Okružní..)? Nebude to po vybudování domu samotného tak, že zde bude dopravní značka P-Reservé pro personál, návštěvy, zásobování, prádelnu a kdoví, co ještě? Protože budování parkovišť ve městě, předně pak v lokalitě PV VII, VIII, přijde zatím pouze ve fázi zadávacích řízení, vypisování projektů, studií a jak jinak ještě nazvat to, co oddaluje konečné říznutí do toho nepříjemného problému. Překvapuje mě, že za starostování současného radního, se mi zdálo, že se buduje a mění více, minimálně rychleji. Což není výtka "jen" vám, ale i panu radnímu Vařekovi. Bezpochyby Rada řeší spoustu ožehavých problémů, nicméně tento je z těch, který se sám nevyřeší, ale spíše kypí pod povrchem. A ani pokuty od MP tomu nepomáhají. Ono totiž je něco jiného neplatit parkovné na náměstích nebo být líný parkovat kousek dál od domu, a něco jiného pak nemít jinou variantu, než po xx hodinové směně (např. zdravotníka, sestry v nemocnici??) to dát tam, kam se dá a jít se vyspat... Jsem nesmírně zvědavý, kolik se toho za letošní rok na poli parkovišť vybuduje.
Odpověď - 26.03.2021 11:05:21
Vážený pane Jaroslave, děkuji za Váš dotaz, parkoviště u domova seniorů na Žežické ulici bude sloužit primárně pro domov seniorů. Nicméně v tomto roce začneme realizovat rozšíření parkovacích ploch v ulici Gen. Kholla ze současných cca 70 míst na 200, a v příštím roce projde stejnou rekonstrukcí i ulice Jana Drdy. Pokud jde o lokality Kladenská, Mostecká a Okružní, tam nám jakékoliv větší úpravy nedovolila dopravní policie. Situaci s parkováním nelze do nekonečna řešit rychlým budováním míst na zelených/hnědých plochách, je nutné ji řešit i systémově a to bohužel trvá déle. Proto kromě budování malých parkovacích plácků na sídlišti projektujeme i velké akce jako rekonstrukci ul. Gen. Kholla s rozšiřováním parkovacích ploch. S pozdravem a přáním krásného dne, Ing. Martin Buršík, MBA
29.12.2020 11:37:04 - Marie
Dobrý den, v posledním čísle Kahanu jsem četla, že byla v Kremnické ulici zřízena místa na parkování. Ale to nemyslíte vážně...?! Nebo do toho počítáte ta místa v rozbahněné louce?! Tam bylo dáno pár metrů nějakého profilu, který je naprosto k ničemu :-(. Za Špárem byla udělaná pro auta (!) zámková dlažby a tady jen tohle?! Zamyslete se...... , že to byla jen legrace?!? Těším se na vaši kvalifikovanou odpověď.
Odpověď - 18.01.2021 09:23:40
Vážená paní Marie, děkuji za podnět a omlouvám se za opožděnou odpověď. V Kremnické ulici došlo ke zpevnění malého plácku pro tři osobní vozidla a kvalita toho zpevnění opravdu není dobrá. Jsme si vědomi, že to není ideální stav a proto na jaře dojde ke kvalitnějšímu osazení dlažbou nebo jiným pevným povrchem. Zároveň dojde k dalšímu rozšíření parkovacích míst dle možností jak prostorových tak estetických. S pozdravem a přáním krásného dne, Ing. Martin Buršík, MBA
16.12.2020 15:21:28 - Stoklasa František
Dobrý den pane místostarosto. Skoro 20 let se zaobírám cyklo problematikou v našem městě. Hlavně tím, jak zlepšit bezpečnost cyklistů, zejména dětí. Při projednávání zelené páteře a následovně již za vaší přítomnosti jsem označil za velmi nebezpečný sjezd z krásné cyklostezky na stezku pro cyklisty u hlavního vchodu Nového rybníka. Navrhoval jsem, oddělený souběžný nájezd na tuto stezku, opatřený zábranou, ochraňující případný vjezd cyklistu na velice frekventovanou pozemní komunikaci. Bylo přislíbeno, že s rekonstrukcí kanalizace se toto vybuduje. Ještě letos. Proč se tento bezpečný sjezd nevybudoval?? To budeme čekat, až se tam něco stane.? Stoklasa
Odpověď - 22.12.2020 09:27:23
Dobrý den pane Stoklaso, považujeme za nezbytné upravit vstup do areálu Nového rybníka a konáme v této věci všechny potřebné kroky. Aktuálně je zadáno vypracování projektu pro stavební povolení. Ten by měl být zpracován na jaře 2021, vysoutěženého zhotovitele bychom měli mít nejpozději na podzim 2021. Nový vstup považuji osobně za velmi důležitý, stejně jako Vy, z důvodu zvýšení bezpečnosti občanů. Nečekáme, pokračujeme a nový vstup včetně všech bezpečnostních prvků pro cyklo a pěší dopravu vybudujeme v co nejrychlejším termínu, můj aktuální odhad je první polovina roku 2022. Děkuji. S pozdravem a přáním krásného dne, Ing. Martin Buršík, MBA
16.12.2020 10:12:43 - Josef
Dobrý den pane Buršíku, před pár dny jste na videu pro Zprávy Příbram nadšeně povídal o nové cyklostezce na trase Drkolnov - Seifertova ul. - Novák. Tak jsem se chtěl zeptat, kterou máte na mysli? Tu co už tam x-let stojí? Nebo bude nějaká nová? Děkuji
Odpověď - 22.12.2020 09:19:23
Dobrý den pane Josefe, cyklostezka z Drkolnova přes Seifertovu ulici až po vstup na Nový rybník neexistuje. V určitých částech jsou na chodnících pruhy pro cyklisty, ale nejsou propojeny, je nutné dopravně vyřešit více než 20 problematických bodů na komunikacích, ke kterým se závazným stanoviskem vyjadřovala i dopravní policie. V tuto chvíli není bezpečné cestovat na kole z Drkolnova k viaduktu a to právě řeší sada dopravních opatření v navrženém projektu. Tato cyklostezka má také potenciál nabírat cyklodopravu z okolních křižáků z jižní strany a ze sídliště od severu. Je proto nezbytné částečně vyznačené cyklopruhy bez začátku a konce smysluplně a bezpečně propojit do jedné souvislé cyklotrasy. Věřím, že se mnou budete souhlasit. Děkuji. S pozdravem a přáním příjemného dne Ing. Martin Buršík, MBA
08.11.2020 14:56:08 - Novák
Dobrý den pane místostarosto, od letošního roku je v rozpočtu začleněno 5 milionů na veřejné osvětlení a tak se chci zeptat, kam přesně se tento rok tyto peníze investovaly nebo kam ještě budou investovány. Případně zda jsou nějaké informace z pasportu VO a z realizace plánovaného osvětlení nejrizikovějších přechodů ve městě. Děkuji za odpověď.
Odpověď - 12.11.2020 08:09:37
Dobrý den pane Nováku, do několika měsíců by měly být dosazena veřejná osvětlení přechodů u Oxygenu a u vstupu do Nového rybníka. Pokud jde o přechody v ul. Milínská, tam by měly být vyměněny v rámci rekonstrukce celé ulice. Nebezpečí zde pro chodce vzniká především z důvodu odlesku zaparkovaných automobilů v blízkosti těchto přechodů. Za poslední dva roky město realizovalo výměnu cca 50 světelných bodů v celkové hodnotě cca 3 mil Kč, které byly uhrazeny v rámci rozpočtů na jednotlivé investiční projekty oprav silničního prostoru (například ul. Legionářů, Svatohorská alej, ul. Na Svahu, ul. Cihlářská, část rušeného osvětlení na rodinných domech v Orlově). Technické služby také vyměňují jednotlivé havarijní body v průběhu roku. Dále plánujeme v příštím roce a v roce 2022 výměnu v rámci komplexních projektů v ul. Gen.Kholla, ul. Prokopská, okolí Čekalíkovského rybníka a celkově v místní části Lazec, ul. Na Leštině, ul. Brodská při budování parkoviště u bytových domů č.p. 100-102. Obnova veřejného osvětlení z vyčleněných 5 mil Kč ročně bude bohužel moci začít až po dokončení generelu veřejného osvětlení. Dokud nebude tento dokument, který přesně určí jaký typ, úroveň svítivosti a umístění je ideální, dokončen, nezačneme s plošnou výměnou veřejného osvětlení. S pozdravem a přáním pěkného dne Ing. Martin Buršík, MBA
19.09.2020 19:14:14 - Andrej
Dobrý den paní místostarostko,
to se sháněním notebooků pro učitele určitě novináři pomotali, že jo? Nebo to snad bylo myšleno vážně?
Pokud ano, tak pro inspiraci: https://www.alza.cz/pracovni-notebooky/18853299.htm#f&limit=-1--20000&cst=null&cud=0&pg=1&prod=&sc=40
AB
Odpověď - 24.09.2020 11:02:37
Dobrý den pane Andreji, to se sháněním notebooků určitě novináři nepomotali. Kromě toho, že si celou tiskovku nahrávali, tak i já si pamatuji, že jsem tu větu přesně takto řekla. Informace, že je těžké získat notebooky takové kvality, které by školy potřebovaly, byla skutečně myšlena vážně. Všimněte si, že jsem ji vymezila časově, a že byla řečena obecně. Prodejci disponují přibližně 2-3 kusy NB, které splňují požadavky škol. Samozřejmě, že nabízejí jiné NB a také nabízejí, že ty požadované dovezou, ale až v listopadu, spíš v prosinci, což by bylo pro distanční výuku formou on-line pozdě. Nicméně námi zřizované školy se připravovaly na on-line výuku již v průběhu prázdnin, potřebné technologie posilovaly a v současné době pokračují v přípravě ve spolupráci se zapsaným spolkem Techak, který pomáhá každé škole nastavit vše dle její konkrétní potřeby. S pozdravem a přáním hezkého dne Mgr. Zorka Brožíková
18.09.2020 18:17:54 - Jana
Dobrý den pane místostarosto, nedávno jste mluvil o připravené cyklistické koncepci pro město Příbram. Vše vyznívá velmi dobře a optimisticky, sníží se počet motorových vozidel přesouvajících se po městě, tím ubude výfukových plynů, budeme dýchat čerstvý vzduch, cyklisté udělají něco pro své zdraví, protože se budou hýbat (to, že přijedou do zaměstnání nebo do školy upocení a unavení není podstatné). Celkem je mi jedno jak se kdo přesouvá, ale rozhodující pro mne je, jak se při tom chová. To, že někteří řidiči motorových vozidel se chovají bezohledně a agresivně je známé, ale již málo se hovoří o chování cyklistů. A to je ten problém, který mne trápí v souvislosti s rozšířením cyklistiky po městě. Majitelé kol a koloběžek jezdí po chodnících a chovají se, že chodníky jim patří a chodec nemá nárok se po něm pohybovat, nemám na mysli vůbec cyklostezky, když je napomenete nebo se jim neuhnete chovají vulgárně. Svojí rychlostí a neslyšitelností (elektro) jsou velmi nebezpeční. Má otázka pro Vás zní - počítá se v rámci cyklistické koncepce i s osvětou kde se mohou cyklisté a koloběžkáři pohybovat a jak, že na klasickém chodníku nemají co dělat, že na přechodu pro chodce nemají vůči vozidlům absolutní přednost a že musí počkat zrovna jako chodec. Přijde v případě nedodržování pravidel nějaká represe od městské nebo státní policie (byla jsem svědkem toho, jak se hlídka MP cyklistovi na chodníku beze všeho uhnula, aby mohl po tom chodníku dál pokračovat). Jak s osvětou, tak zároveň s postihováním těch co porušují zákon, je potřeba začít ihned, jinak se chodci budou na chodnících cítit čím dál více ohroženi. Co v tomto podniknete?
Odpověď - 22.09.2020 13:00:26
Vážená paní Jano, děkuji za dotaz. S osvětou v rámci zavádění opatření pro cyklisty počítáme. Je to jeden z hlavních bodů komunikační strategie o rozvoji dopravy ve městě. Chceme, aby se zvýšil respekt a obecně ohleduplnost účastníků dopravního provozu na silnicích i na chodnících. Za rok 2019 došlo na Příbramsku celkem k 1640 nehodám, kdy za 77 % mohli řidiči motorových vozidel, za necelá 2 % nesli vinu cyklisté a za 0,3 % chodci. Našim cílem je snížit nehodovost a nebezpečné situace, a Vámi zmíněná osvěta klíčová pro dosažení tohoto cíle. S pozdravem Ing. Martin Buršík, MBA
19.07.2020 20:49:04 - Daniel
Dobrý den paní Brožíková, vzhledem k tomu že máte pod palcem školy, tak určitě budete vědět ..... Jako rodiče školáků by mne zajímalo, jak se příbramské školy připravují na možnou další vlnu covid epidemie? Konkrétně mě zajímá distanční výuka. Konzultovala jste s řediteli škol jaké si z tohoto typu výuky vzali ponaučení? V případě, že něco takového nastane budou mít školy resp. učitelé dostatečné technické prostředky, programové vybavení a znalosti, aby mohla výuka probíhat bez zásadních omezení online? Nemyslím tím v pondělí rozeslat email s úkoly dětem nebo rodičům a čekat na odpověď. Toto téma by mělo být konzultováno i s rodiči, aby i druhá strana byla (technicky a znalostně) připravena na tento typ výuky. V dnešní době plné počítačů, by výše uvedené mělo být standardem. Děkuji za vaši reakci.
Odpověď - 24.07.2020 08:13:32
Dobrý den pane Danieli, předpokládám, že Vás jako rodiče školáků zajímá distanční výuka v základních školách, které zřizuje město Příbram. Přestože hodnocení výchovy a vzdělávání uskutečňované v těchto samostatných právnických subjektech náleží kompetenčně ČŠI, výhrady rodičovské veřejnosti v době nouzového stavu vůči způsobu distanční výuky přicházely i zřizovateli. Dost pravděpodobně korespondují s vašimi evidentně negativními zkušenostmi. Přicházely však i pochvaly. Je nutné si uvědomit, že situace, ve které se ze dne na den ocitli všichni občané, nebyla jednoduchá pro nikoho, učitele a ředitele škol nevyjímaje. Podstatné je, že ředitelé škol v současné době připravují pro případ opětovného vyhlášení nouzového stavu parametry koordinované distanční výuky, která zohlední reálnou časovou náročnost požadavků na domácí výuku a kontrolu jako zpětnou vazbu, včetně odpovídajícího hodnocení. Problematiku distanční výuky v regionálním školství se všemi aspekty však nemohou vyřešit sami ředitelé škol bez pravidel pro její zavedení, které nyní připravuje Ministerstvo školství ve formě novely školského zákona. Její návrh by měla v nejbližší době posoudit vláda. Novela řeší otázku kdy, komu a jak je škola povinna poskytovat distanční vzdělávání, a to nejen v případě opětovné epidemie onemocnění covid-19, ale ve všech situacích vedoucích k vyhlášení krizového stavu. Stanovuje také povinnost žáků se tímto způsobem vzdělávat, přičemž by škola měla mít povinnost distanční výuku přizpůsobit podmínkám dítěte. Vyřešit hladký průběh distanční výuky na základě připravované legislativy však ředitelé škol zcela jistě nemohou bez podpory zřizovatele. Vynaložení veřejných prostředků pro vzdělávání na dálku směřované výhradně na nákup technických prostředků však není cesta, kterou by město Příbram chtělo jít. Je nutné mít na paměti, že distanční výuka musí být dvousměrná. Na jedné straně učitel vyučující z domova nebo ze školy a na druhé straně žák učící se doma. Důležité je také, aby taková výuka byla využitelná i v jiných, než jen krizových situacích. Vedení radnice proto projednává v současné době jinou, vhodnější formu investování finančních prostředků do zajištění bezproblémového průběhu případné distanční výuky, kterou v brzké době představí a projedná s řediteli základních škol zřizovaných městem Příbram. S pozdravem a přáním hezkého dne Mgr. Zorka Brožíková
15.07.2020 19:22:00 - František
Dobrý den, rád bych se vás po nějaké době rád zeptal jak to už vypadá se spuštěním těch LED panelů na jízdní řády na II.poliklinice
a jestli jste nějak pokročily s jednáním s památkáři o umístění LED panelů v jiráskových sadech..či máte případně už jinou variantu o jejich umístění. A pak ještě jeden dotaz na závěr jestli budete v tom i pokračovat o instalaci dalších elektronických řádech ve formě označníků PID v rámci dálší etapy integrace a to MHD.

děkuji za odpověd a zdravím.František.
Odpověď - 16.07.2020 13:22:36
Vážený pane Františku, nadále se snažíme prosadit zbývající dva LED panely do Jiráskových sadů. Jedná se o dopravní uzel, který by si toto zařízení zasloužil. Stále se nám bohužel nedaří najít místo, na kterém bychom se shodli s Památkovou péčí. Pokud by jste měl nějaký návrh na umístění, rádi ho uvítáme. Co se týká LED panelů u II. polikliniky, je zde nadále technický problém, který se dodavatel spolu s námi snaží vyřešit. Bohužel dle sdělení bude tato záležitost trvat ještě minimálně do konce prázdnin. Pokud se začleníme s MHD do ROPID je podmínkou výměna označníků. Informaci, zda budou elektronické, v tuto chvíli nemáme. S pozdravem a přáním pěkného dne Ing. Martin Buršík, MBA
03.07.2020 11:28:47 - Eva
Dobrý den, již před 2 roky jste slibovali opravu komunikace ul. Gen. Kholla v Příbrami VII, té zadní strany směrem k zadní straně bývalého hotelu ASIA. Bohužel dnes jsou tam již takové díry, že se vůbec bojím tam autem projíždět. Nedalo by se alespoň zalepit asfaltem ty největší výmoly ?
Děkuji Eva K.
Odpověď - 13.07.2020 15:12:22
Vážená paní Evo, děkujeme Vám za upozornění. Již před třemi týdny jsme požádali Technické služby o další "záplatování" v této ulici. Zbytek bude hotový do konce týdne. Bohužel do realizace již schválené rekonstrukce této ulice, bude k tomuto stavu docházet opakovaně. V současnosti se termín realizace znovu posunul, z technických důvodů, na rok 2021. V případě zájmu o podrobnější informace se můžete obrátit na Odbor investic a rozvoje města, Ing. V. Horek, který má realizaci na starosti. Děkujeme Vám za trpělivost a omlouváme se za způsobené potíže.S pozdravem a přáním hezkého dne Ing. Martin Buršík, MBA
31.05.2020 01:16:43 - Novák
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, kdy proběhne integrace příbramské MHD do PID. Minulý rok jste říkal, že to proběhne v 1. polovině letošního roku, ale to se asi vzhledem k situaci s covid-19 nestane. Tak se chci zeptat, jestli máte nějaký nový termín. Děkuji.
Odpověď - 01.06.2020 09:35:52
Vážený pane Nováku, jednání o integraci byla zahájena podle plánu. Do vyhlášení nouzového stavu probíhaly pracovní schůzky, kde se jednalo především o trasování linek a jízdních řádech. V období nouzového stavu práce pokračovaly, avšak proces se celkově zpomalil a bylo nutno posunout termíny spuštění integrace. V tuto chvíli nám není přesný termín spuštění znám. Integrace MHD bude spojena s integrací další části příměstské dopravy v našem okrese a lze předpokládat, že ke spuštění by mohlo dojít na konci letošního roku. Ing. Martin Buršík, MBA 1.místostarosta Příbrami
07.05.2020 20:55:34 - mirek
dobrý den.
ve středu 6.5.jste v ulici Vokačovská s kolegy z vedení města obhlíželi situaci na místě údajně plánovaného dětského hřiště,poblíž 200m vzdáleného velkého hřiště Hlinovky.Toto hřiště by mělo být v nejtěsnější blízkosti rodinných domů,v doposud klidné části města.Stávající,již léta fungující městská hřiště jsou ve větší vzdálenosti od obytných domů.Proto se chci zeptat,jak bude řešen hluk a pořádek,zda je počítáno s parkovištěm pro návštěvníky hřiště,aby nevznikaly konflikty s domorodci.Budou obyvatelé této ulice přízváni k stavebnímu řízení?
děkuji za odpověď,a korektní řešení.
Odpověď - 13.05.2020 10:11:54
Dobrý den pane Mirku, děkuji za dotaz. Z Vašeho dotazu odvozuji, že jde pravděpodobně o projekt z participativního rozpočtu Drkoláč. Bude to přírodní cyklotrail v délce přibližně 400m s menším příslušenstvím pro odpočinek. Nejde tedy o sportovní hřiště, kde by byl hluk od míčů nebo podobného vybavení. Také nelze očekávat hluk ve večerních hodinách, cyklotrail nebude osvětlený. Nicméně tato lokalita je rozvojové území pro bydlení a lze očekávat v okolí další výstavbu rodinných domů. Aby bylo zajištěno místo pro odpočinek - aktivní i pasivní - považujeme vybudování cyklotrailu s příslušenstvím v blízkosti lesa (nikoliv u silnice) za dobře umístěné. Navíc v ochranném pásmu lesa v šířce 50m nelze stavět rodinné domy, proto je také tato lokalita vhodná pro vybudování odpočinkové zóny. Zvýšené požadavky na parkování budou řešeny podél silnice, tak jako dosud. Pokud by časem nebylo kde parkovat, město vyčlení prostor pro parkování mimo silnici. S pozdravem Ing. Martin Buršík, MBA
27.04.2020 19:56:50 - Tomáš Tesařík
Dobrý den,
po letech jsem navštívil příbramský hřbitov. Povšiml jsem si, že některé hroby či hrobky byli zrušeny a srovnány se zemí. V souvislosti s tím se chci zdeptat jaký je s nimi záměr?
Budou k dispozici pro nově vniklé hroby? Taky by mne zajímalo zda město neuvažuje třeba i v dlouhodobém výhledu se zřízením nového pohřebiště? Na stávajícím hřibovitě již žádná nová místa nejsou a na přilehlém urnovém háji již také kapacita dochází.
Zároveň mne mile překvapilo, že je důstojně pečováno o vojenské pomníky. Příkladně u vojáků z velké války, kde byl záhonek osetý tulipány. Předpokládám, že o to pečují
technické služby města. Zahradníci i vedení zaslouží uznání.
Odpověď - 28.04.2020 14:40:04
Vážený pane Tesaříku, vyžádala jsem si odpověď ředitele Technických služeb města Příbrami, p. o., do jehož kompetence Správa hřbitovů náleží a dovoluji si ji níže přeposlat. S pozdravem Mgr. Zorka Brožíková, místostarostka.
Odpověď - 28.04.2020 14:40:38
Vážený pane Tesaříku, máte pravdu zrušená místa se upravují pro nové nájemce. Na starém hřbitově je vzhledem k zvyšujícímu se počtu kremací kapacita pro rakvové hroby (hrobky) zatím dostačující. Dokonce máme velmi krásné hrobky na prodej, nabídka je k dispozici u správy hřbitovů nebo na stránkách Technických služeb. V současné době jsou volné plochy jak v Urnovém háji, tak na hřbitově na Drkolnově. Zřízení nového pohřebiště je v kompetenci MÚ, ovšem TS se případnými změnami směrem k rozšíření stávajících ploch zabývají, ovšem aktuální potřeba řešit tuto problematiku není. Jménem pracovníků TS samozřejmě děkujeme za ocenění práce, není to pravidlem a podobná slova jsou povzbuzením v naší práci. S pozdravem Ing. Pavel Mácha, ředitel, Technické služby města Příbrami, p. o.
23.04.2020 12:06:44 - František
Dobrý den, dobře v tom případě už to chápu že LED panely nefungují a chápu to :) ještě se vás dovolím zeptat Pane Buršíku jestli už máte náhradní místo pro osazení toho druhého LED panelu co byl v plánu v Jiráskových sadech děkuji a přeji pěkný den. František.
Odpověď - 24.04.2020 14:12:39
Vážený pane Františku, o umístění druhých dvou panelů jednáme s památkáři, kteří nám dali na původní návrh nesouhlasné stanovisko. Stále se snažíme "protlačit" umístění v Jiráskových sadech. Bohužel vše se prodloužilo o mimořádná opatření. Ale věřím, že nakonec s památkáři najdeme vhodné řešení. S pozdravem Ing. Martin Buršík, MBA
19.04.2020 23:11:52 - František
Dobrý den , rád bych se zeptal kdy půjdou ty elektronické panely na jízdní řády na druhé poliklinice
Je to už dlouhá doba co jste mluvili že půjdou do provozu a stále nic
Přijde mi to extra dlouhá doba upřímně děkuji
Odpověď - 22.04.2020 09:16:10
Dobrý den pane Františku, díky za Vaši otázku. Potýkali jsme se s technickými problémy s připojením na zdroj elektřiny, to se bohužel protáhlo v době nouzového stavu. Aktuálně pracujeme na zajištění přívodu z bezpečného zdroje. Vše by mělo být vyřešeno a led panely zprovozněny do dvou měsíců. Za zpoždění se omlouvám. S pozdravem Ing. Martin Buršík, MBA
17.04.2020 13:07:12 - Jiřina
Dobrý den,
bylo by už konečně možné zalepit překop komunikace vedoucí ke stadionu Baník. Už je to dost vyježděné a hrozí tak utržení kola. Děkuji
Odpověď - 22.04.2020 08:11:47
Vážená paní Jiřino, děkujeme moc za upozornění. Tato komunikace sice není v majetku města, ale budeme urgovat správce komunikace - Krajskou údržbu silnic Středočeského kraje. S pozdravem Ing. Martin Buršík, MBA
09.04.2020 10:38:50 - Petr Laža
Dobrý den,
máme zahradní domek v Příbrami Brod. Můžeme tam přijet a strávit čas o Velikonocích ??????? Do obchodu nepůjdeme.
Chtěli bychom trávit čas venku na zahrádce. Bydlíme v Praze - Modřanech.
Děkujeme za odpověď a přejeme Vám hezký den.
Laža
Odpověď - 09.04.2020 12:11:55
Dobrý den, děkuji za dotaz, samozřejmě můžete využívat svou nemovitost k rekreaci. Negativní reakce v médiích na rekreanty se vztahují především pokud tito lidé nerespektují nařízení vlády, nechrání si obličej nebo se shlukují ve větších počtech na jednom místě, přestože jde o soukromý pozemek nebo nemovitost. Pokud budete respektovat nařízení vlády, je vše v pořádku. Hezké velikonoce, Ing. Martin Buršík, MBA
28.03.2020 11:47:25 - Ladislav Vimmer
Dobrý den chtěl bych se zeptat na důvod uzavření hřbitova,myslím že 300 důchodců v Peny marketu je horší nebezpečí než zapálit svíčku mamince.Děkuji za odpověď Vimmer Ladislav
Odpověď - 30.03.2020 12:45:03
Dobrý den pane Vimmere, cílem dočasného uzavření hřbitovů v souvislosti s pandemií nemoci Covid 19 je, v souladu s doporučením složek krizového štábu, omezení přístupu na všechna místa, kde by se potenciálně mohli shlukovat lidé. Stávající nařízení se samozřejmě netýká pohřbů. Situaci ohledně všech zavedených opatření, nejen ohledně dočasného uzavření hřbitovů, denně vyhodnocujeme. Možnost otevření hřbitovů je posuzována právě v současné době. Pravděpodobně by se jednalo o otevření hřbitovů v omezeném režimu ve dnech ÚT a ČT vždy od 8. do 17. hodiny, a to od začátku dubna 2020. Pokud bude k tomuto či jinému režimu přistoupeno, bude výstup uveřejněn, stejně jako jiná opatření činěná v zájmu ochrany obyvatel, na webových stránkách města. Přeji hezký den Mgr. Zorka Brožíková, místostarostka města.
23.03.2020 15:33:27 - Petr Vršecký
Dobrý den.Protože prý má pan starosta v nějaké místní TV, kterou nezachytím, projev k situaci ve městě,omlouvám se za své nařčení z nečinnosti.Projev jsem neslyšel, ale určitě bude v pořádku a ne jenom všeobedně formulovaný. Nějaké podrobné instrukce byste ale přesto mohli občanům dávat do schránek, máte přece své radniční noviny. Hezký týden občan Petr Vršecký.
Odpověď - 24.03.2020 10:06:41
Dobrý den, děkuji za dotaz. Městský úřad každý den informuje mnoha způsoby o opatřeních kvůli nákaze COVID-19. Informace je možné získat jak z letáků, které město rozneslo do domácností v minulých dnech, tak přes městský web www.pribram.eu a oficiální facebookovou stránku města. Informace je možné získat i na zelené lince města pro pomoc lidem v nouzi na 800 444 401 nebo 800 555 600.Ing. Martin Buršík, MBA 1. místostarosta
09.03.2020 08:07:37 - Jaroslav
Vážený pane místostarosto, potažmo celá Rado města, pane vedoucí SOSH, skutečně máte dojem, že v ulici Průběžná, nebo třeba Jungmanova, Alšova, Smetanova, Milínská, Mixova parkuje větší množství vozidel, které patří mimopříbramským, kteří dojíždí do Prahy? Pane místostarosto, choďte tedy těmito částmi města večer a v noci, kdy už autobusy z a do Prahy nejezdí. Rázem se přesvědčíte, že vozidla jsou stále stejná a že se jedná jen a jen o místní občany. Ono totiž stačí jednoduše počítat - počet bytů x jedno vozidlo vs počet míst v daných lokalitách. Snadno pak dojdete k tomu, že už ani to neodpovídá. A pokud máte pocit, že v dnešní době platí rovnice jednoho vozidla, pak mám obavu, že byste neměl řešit otázku parkování. A pak mi prosím osvětlete druhou část jeho dotazu, respektive vaší odpovědi: Stavíte ročně stovky míst na parkování? Omluvte mě, ale smál bych se, kdyby to nebylo k pláči. Kde je budujete?? Za posledních pět let vybudovalo město 4 parkoviště, pokud se nepletu - dvě na Drkolnově, jedno v Čechovské ulici naproti poliklinice, a jedno u nemocnice. Maximálně můžeme počítat rozšíření u Hvězdičky. U Drkolnova byl počet míst vykoupený ještě větším míst zrušených ve vnitroblocích. V Čechovské to na situaci zcela nic nevyřešilo (viz parkování naproti hasičům). A u nemocnice zeje prázdnotou, jelikož v okolí jsou stále hluchá místa, kde se parkuje zdarma nebo beztrestně. Nenechte se dále vysmát, pokud máte na mysli úpravu míst četou Technických služeb - to není tvorba míst, ale jejich legalizace.. Budete ještě muset máknout, ale i když sleduju i Kahan i další periodika, vaše záměry mě zatím nepřesvědčují. A to jsem tu zatím nezmínil plán rekonstrukce Milínské, kde ubyde dalších x míst. Pro pana Tesaříka - nástupní plocha tu byla vždy, jen se nikdy nedodržovala...
Odpověď - 24.03.2020 08:08:29
Vážený pane Jaroslave, jistě máte pravdu, že již dávno neplatí, že na jeden byt je jedno auto. Je zcela běžné, že v rodině jsou dvě i více aut. Bohužel nelze nijak ovlivnit kolik aut si kdo pořídí. Vzhledem k ročnímu přírůstku registrovaných vozů není možné vyhovět v počtu parkovacích míst všem obyvatelům. Na ulicích musí také zůstat prostor i pro ostatní účastníky provozu jako jsou chodci a cyklisté. V této době připravuje město Příbram novou celkovou koncepci parkování, tak aby se v první řadě zvýhodnili rezidenti daných lokalit. Ruku v ruce s tímto se plánuje výstavba nových parkovacích míst, parkovacích domů a záchytných parkovišť. Budeme rádi, pokud se s námi podělíte o případné nápady, jak tuto situaci nad rámec výše zmíněných opatření řešit. Co se týká druhé části Vaší otázky, tak město Příbram vybudovalo parkoviště v rozsahu, jak jste je popsal. V nejbližší době se plánuje úprava vnitrobloků na území Příbrami VII (zde je dle průzkumu nejhorší situace s parkováním v celé Příbrami). Dále je připravená rekonstrukce ulic Gen. Kholla a připravuje se úprava parkovišť na Flusárně a na Fialce. Ulice Milínská je silnice I. třídy, jejichž vlastníkem je ŘSD. I tak jsme vstoupili s ŘSD v jednání, aby tato rekonstrukce byla co nejpřijatelnější pro obyvatele a zároveň již pracujeme na možnostech jak tyto případné ztráty parkovacích míst kompenzovat. Je zde ovšem také otázka bezpečnosti, nynější stav je naprosto nevyhovující a dochází zde k nebezpečným a nepřehledným situacím. A jistě uznáte, že bezpečnost je na prvním místě. Pokud máte konkrétní nápady nebo dotazy, neváhejte se na mě obrátit. S pozdravem, Ing. Martin Buršík, MBA 1. místostarosta
  1 |…| 2 | 3 | 4 |…| 13