0 0 0

Otázky pro starostu

Tato rubrika umožňuje vložit dotaz směřovaný přímo starostovi města Příbram. Vždy, prosím, uveďte své jméno. Anonymní dotazy nebudou zobrazeny. Pokud si přejete, aby Vaše jméno nebylo v odpovědi uveřejněno, viditelně tento požadavek uveďte.

Na vulgární, osobní či hrubá sdělení nebudu reagovat, a to ani v případě, budou-li ukryta za otázkou. Je vhodné si uvědomit, že i starosta města, byť je zodpovědný za množství věcí, zůstává stále obyčejným člověkem se standardním prožíváním a běžnou mírou odolnosti vůči invektivám.

Mgr. Jan Konvalinka
starosta města

Pošlete svou otázku:

Jméno (zobrazí se u otázky):   E-mail (nezobrazuje se veřejně):
 
Text otázky:
 
Opište kontrolní kód:
Kontrolní kód
 
  Souhlasím s podmínkami odeslání otázky.
Informace o zpracování osobních údajů
 


Otázky a odpovědi:

Vyhledávání:
   
  1 |…| 15 |…| 30 | 31 |…| 61 |…| 90  
24.07.2019 11:00:15 - Jan Plavec
Dobrý den, chtěl bych nabídnout městu vánoční strom. Na koho se mám obrátit?
Odpověď - 24.07.2019 15:27:44
Vážený pane Plavče, moc Vám děkuji za nabídku. Spojte se prosím s Technickými službami města Příbrami, p.o.: info@ts-pb.cz., tel.: 318 624 191 linka 33. S pozdravem Mgr. Jan Konvalinka, starosta města.
24.07.2019 07:55:48 - Prosíková J.
Dobrý den, pane starosto, obracím se na Vás s problémem údržby zeleně v oblasti Dlouhá - Milínská, Průběžná - i její prostor nad parkovišti. Co ještě nedávno nebyl problém a na sestříhávání keřů, posekání trávy nebylo nutno TS upozorňovat, už několik měsíců (cca od dubna t. r.)je, a s nevalným výsledkem. A zřejmě jde o problém ve více lokalitách města - viz další žádosti o údržbu zeleně v Otázkách a odpovědích TS, které se dříve zde nevyskytovaly. Sama jsem zde žádala 3x o (20. 6.,28. 6. a 4. 7.) o zastřižení převislých keřů, které brání lidem v chůzi v Milínské ul.. V Průběžné i o posekání trávy a v neposlední řadě o zavlažování mladých stromků a keřů, které TS vysadily začátkem dubna. Tyto mladé stromky a keře prakticky nikdo nezalévá, dvě lípy, javor, habry a téměř všechny keříčky už uschly. Dvakrát jsem na to upozorňovala přímo i pracovníky v terénu, kteří zavlažovali ostatní okolní mladou zeleň (která navíc dostala vaky s vodou, zatímco zmíněné stromky ne!), takže asi 3x za celou dobu byly zality. Jinak je tato mladá výsadba odkázána na déšť, a proto umírá před očima. Domnívám se, že sazenice stromků a keříků nebyly levnou záležitostí, odmyslíme-li si "humánní" otázku. Když je sázeli pracovníci TS, měli obavy, aby tuto zeleň nezmařili nějací zmetkové, kteří ve městě už zničili stromků více. Bohužel, tentokrát je to laxnost samotných TS, která ji sice zasadila, ale tím to pro ně prakticky skončilo. Co se týká převislých keřů v Dlouhé a zejména Milínské ul., zde chodci uhýbají, kam to ještě jde, protože převislé keře brání v chůzi. Navíc, když na chodníku projíždí cyklista (vůbec ne zřídka), hrozí srážka chodců, psů, dětí s cyklisty i pro nepřehlednost terénu. Až minulou středu, 14. 7. začali pracovníci sekat trávu, zastříhávat keře. Ale práci nedokončili, keře sestříhali jen v Milínské ul. před č. 113 po část č.116. Čekali jsme, že práci dokončí v celé ulici, ale marně. Můžete ze své funkce, pane starosto, zajistit průběžné fungování TS co se týká zeleně v Příbrami? Děkuji velice za pochopení. Zdraví Prosíková J.
Odpověď - 26.07.2019 08:53:16
Vážená paní Prosíková, děkuji Vám za podnět, který jsem předal technickým službám a níže si dovoluji Vám přeposlat odpověď ředitele Technických služeb města Příbrami, p.o. Ing. Máchy. S pozdravem Mgr. Jan Konvalinka. starosta města.
Odpověď - 26.07.2019 09:00:41
Technické služby zajišťují ve městě péči o více než 80 ha zeleně. Tato péče je plánovaná s důrazem na aktuální potřeby. Takže, pokud je potřeba intenzivně zalévat, tak se zaměstnanci věnují více zalévání, než sekání trávy a sestřihávání keřů. Už měsíc každý den (včetně sobot, nedělí a svátků) vyjíždějí zalévat tři posádky. Instalovali jsme a doplňujeme vodu do více než 60 vaků s vodou. Samozřejmě, že postupně upravujeme i keřové skupiny tak, aby prioritně byly ošetřeny místa výjezdů do křižovatek, v blízkosti přechodů pro chodce, v blízkosti hřišť, škol apod. V Milínské ulici jsme shodou okolností v tomto týdnu (od pondělí 22. 7.) a provádíme tvarování keřů. Píšete o naší laxnosti a strachujete se o naše "průběžné fungování." Mohu vás ujistit, že fungujeme určitě lépe, než to vypadá dle vašeho hodnocení. Rovněž je třeba brát v úvahu i fakt, že TS mají s ohledem na politiku zaměstnávání od března o 24 pracovníků méně. S pozdravem Ing. Pavel Mácha, ředitel.
22.07.2019 20:34:59 - Eva.
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jestli se vrátí trhy na náměstí T.G.M. Docela tu chybí. Také jsem se chtěla zeptat, jestli by mohl být letos opět advent s rádiem Blaník. Bylo tomoc pěkné. Děkuji
Odpověď - 29.07.2019 11:09:22
Vážená paní Evo, evidujeme více dotazů na to, zda se vrátí trhy na náměstí T. G. M., stejně tak máme i mnoho pozitivních ohlasů na umístění trhů u Obory, popř. na náměstí 17. listopadu. Na náměstí T. G. M. plánujeme umisťovat trhy jen příležitostně, např. před Vánocemi nebo Velikonocemi. Advent s Radiem Blaník byl povedený. Program letošního adventu je nyní již plném proudu příprav. Oslavy se budou konat vždy o adventních nedělích. Spolupráce s Rádiem Blaník pro letošní rok v plánu není, ale jsme přesvědčeni, že i tak bude Advent plný zajímavých vystupujících, stánků a dalšího doprovodného programu. S pozdravem Mgr. Jan Konvalinka, starosta města.
22.07.2019 16:00:16 - Jitka
Dobrý den pane starosto,
chci se zeptat zda je již řešeno odstranění nepovoleného nabízení "hadrů" na veřejném prostranství u vietnamské prodejny na náměstí 17 listopadu - vedle čistírny. Již jsem na to upozorňovala 11.6.2019. Další paní se nad tím pozastavovala dříve. Je to již více než 1 měsíc a tyto hadry hyzddí naše hezké náměstí dále. Děkuji za vyjádření. Jitka
Odpověď - 24.07.2019 09:44:16
Vážená paní Jitko, Vámi uvedené prostory jsme prověřili, a to jak přímo na místě, tak i s ohledem na vyhlášky a zákonné úpravy. Nelze konstatovat, že je porušována jakákoli zákonná úprava ve smyslu záboru veřejného prostranství a nejedená se ani o zvláštní užívání místní komunikace. Naše město nedisponuje prozatím vyhláškou, která by upravovala vzhled a umístění prezentovaného zboží v bezprostřední blízkosti prodejen. Váš podnět shledávám jako podnětný a zadám k prověření na Odbor práva a veřejných zakázek možnost úpravy městské vyhlášky ve shora uvedeném smyslu. S pozdravem Mgr. Jan Konvalinka, starosta města
22.07.2019 10:15:07 - Jana
Dobrý den pane starosto, souhlasím s dotazem pana Josefa ze dne 8.7.2019 - úprava zeleně poblíže veřejných WC a průchodu do Pražské ulice a u přechodu k IV. ZŠ., že místo je tak trochu i vstupní branou do centra. Měla jsem podobný dotaz na Technické služby. Trochu něco protrhaly, ustřihly a toť vše. Zůstalo neposekáno, odkryté fólie /dříve zde byla mulčovací kůra/, plevel …
V podstatě se toho moc nenapravilo. Nechci se kriticky vyjadřovat k TS. Předpokládám, že tyto úpravy by asi neměly dělat TS, které mají na starosti údržby. Bylo by možné využít služeb odborné zahradnické firmy? Děkuji Jana
Odpověď - 23.07.2019 11:35:06
Vážená paní Jano, děkuji Vám za podnět. Technickým službám jsem zadal, aby předmětný prostor vyčistily. Situaci prověřím a dám pokyn k zajištění rekultivace zeleně v uvedené lokalitě. Oslovení odborné zahradnické firmy vnímám sice jako dobrý nápad, nicméně ne zcela ekonomický s ohledem na to, že za účelem údržby zeleně máme zřízenou organizaci Technické služby města Příbrami, p. o. S pozdravem Mgr. Jan Konvalinka, starosta města.
22.07.2019 09:45:35 - Hana
Vážený pane starosto, při mimořádné bouřce a průtržy deště, došlo na starém hřbitově v Příbrami k pádu několika velkých stromů a silných větví. Pádem stromu došlo k poškození i našeho hrobu. V kanceláři na hřbitově nám bylo sděleno, že za způsobenou škodu neodpovídají. V několika městech, kde nastala stejná situace, se vedení měst rozhodlo tyto škody uhradit. Prosím Vás o sdělení, zda by bylo možno vzniklé škody uhradit i v Příbrami. Děkuji Hana
Odpověď - 24.07.2019 15:38:02
Vážená paní Hano, bohužel město neodpovídá za škody způsobené vyšší mocí. Z tohoto důvodu nemůžeme škodu uhradit. Jedinou možností je sjednání vlastní pojistné smlouvy na hrobové příslušenství. S pozdravem Mgr. Jan Konvalinka, starosta města.
21.07.2019 14:33:13 - Havel
Vazeny pane starosto, obracim se na Vas s podnetem parkovani vozu u exekutorskeho uradu, MP to resit nemuze a nebude kdyz tolerujete vozum luxusnich znacek stani na zeleni bylo by dobre udelat regulerni parkovaci mista, takto to pusobi ze spravedlnost ma dvoji metr, kazdy den jezdim okolo a nechce se mi tomu verit jak lhostejna tato situace vedeni mesta a MP je, problem je dlouhodoby, velice mile by jste prekvapil kdyby jste situaci vyresil, je to otresne a usmevne kdyz mestak resi hovno od psa elita parkuje beztrestne. Dekuji.
Odpověď - 23.07.2019 11:53:03
Vážený pane Havle, Váš podnět jsem předal Městské policii Příbram s upozorněním na Vaše ohlášení. Zároveň jsem požádal kompetentní odbory o zaměření místa a posouzení možnosti vybudování zpevněných parkovacích míst. Rád bych Vás ještě ubezpečil, že městská policie řeší více věcí než jenom psí exkrementy. S pozdravem Mgr. Jan Konvalinka, starosta města.
18.07.2019 20:23:25 - PISTELAK
DOBRY VEČER, PANE STAROSTO, PARKOVÁNÍ NA DRKOLNOVĚ BY ŠLO URČITĚ VYŘEŠIT JINAK,PŘÁL BYCH TĚM KDO TO VYMYSLELI TADY PARKOVAT, NAJÍT MÍSTO, NOSIT NÁKUPY,. BYDLÍM UL. ŠACHETNÍ 302.
V ULICI BUDOVATELU TO EVIDENTNĚ ŠLO . PĚKNÝ VEČER. PIŠTĚLÁK
Odpověď - 22.07.2019 09:23:02
Vážený pane Pištěláku, uznávám, že parkování v místě Vašeho bydliště je nesnadné. Parkování na Drkolnově se snažíme řešit komplexně. Na některých částech se nám v této lokalitě již podařilo vybudovat parkovací místa. Ve spolupráci napříč odbory hledáme další řešení. Pokud byste Vy osobně měl nápad, kde parkovací místa zřídit, budu rád, když mi dáte vědět. Můžeme se také sejít přímo na místě a ukázat si konkrétní místa, jak a kde nová parkovací místa zbudovat. S pozdravem Mg. Jan Konvalinka, starosta města.
18.07.2019 11:51:24 - Pavel
Dobrý den, nebylo by možné instalovat nějakou závoru na začátek a konec svatohorské aleje? Jsou tam sice značky zákazy vjezdu, ale nikdo to nerespektuje. Řidiči si tam zkracují cestu a někteří jsou dost bezohlední. Člověk tam jde na procházku a musíte se vyhybat autům. Samozřejmě, aby od závory měli klíče (nebo karty, nevím jak to dnes funguje) záchranné složky a technické služby.
Další věc, zajímalo by mě, za kolik mají pronajatou čekárnu na zastávce Čs. armády bezdomovci a bezdomovkyně. Jsou tam prakticky celý den. Jednou, když jsem jel MHD, jsem byl svědkem, že si tam bezdomovkyně převlékala kalhoty. Když prší, lidi se nemají kam shovat, případně starší lidi sednout.
A poslední otázka. Nemohla by se v MHD přejmenovat zastávka Stalingrad na jiný název? Přijde mi zarážející, že ještě dnes máme pojmenovanou zastávku po jednom z největších vrahů v historii. Nedávno jsem opět jel MHD a přede mnou seděla nějaká rodinka, zřejmě turisté a dost se divili a smáli, když se z hlásiče ozvalo Příbram, Stalingrad. Děkuji za odpověď.
Odpověď - 19.07.2019 10:48:32
Vážený pane Pavle, děkuji Vám za podněty. Instalovat závory ve Svatohorské aleji nelze, ale předám pokyn velitelce městské policie Příbram, aby zde byl vykonáván zvýšený dohled strážníků nad dodržováním dopravních značek. Nízkoprahové denní centrum má určitou provozní dobu, mimo níž zde nemohou bezdomovci pobývat. Na podzim tohoto roku však bude vybudován přístřešek v areálu Nízkoprahového denního centra, kde budou moci bezdomovci přebývat i mimo provozní dobu centra. K otázce pojmenování autobusové zastávky Stalingrad si Vám dovoluji sdělit, že zastávka není pojmenována po J. V. Stalinovi, ale odkazuje na bitvu u Stalingradu (1942-1943), která byla nejvýznamnějším střetnutím německých a sovětských vojsk, kde nacisté utrpěli porážku. V tomto odkazu je zastávka pojmenována. Zcela čerstvou informací, kterou jsem obdržel ze Samostatného oddělení silničního hospodářství je, že název zastávky "Příbram, Stalingrad" je v tuto chvíli už pouze dočasný. V rámci příprav integrace dopravy je již schválen název nový "Příbram, Hornických učňů". Zavedení nového názvu do jízdních řádů je možné až ve chvíli, kdy je tento název zaveden do registru zastávek v Celostátním informačním systému jízdních řádů. Tento úkon přímo závisí na spuštění konkrétní etapy integrace středočeské dopravy a s tím spojených správních řízení. Odhadujeme, že ke změně by mohlo dojít se změnou jízdních řádů v prosinci letošního roku. S pozdravem Mgr. Jan Konvalinka, starosta města.
17.07.2019 13:39:16 - Alena
Dobrý den,nejprve Vám gratuliji ke zvolení.Mám na Vás dotaz,proč se v Příbrami nezřídí útulek pro kočky.Pejsci jsou už krásně opraveni a na kočičky se nemyslí.Tak veliké město,jako Příbram by si útulek určitě zasloužilo.Mohly by se použít dotace z EU.Moc prosím o odpověď.Alena
Odpověď - 18.07.2019 08:10:26
Vážená paní Aleno, ve věci opuštěných koček město dlouhodobě spolupracuje s jednotlivými příbramskými spolky pečující o kočky. Doposud jsme nezaznamenali žádnou dotační výzvu na zřízení takového útulku. Pakliže se objeví, věc zvážíme. Děkuji za gratulaci i námět. S pozdravem Mgr. Jan Konvalinka, starosta města.
15.07.2019 13:35:27 - Jiřina
Pane starosto, nestálo by za úvahu naznačit parkovací místa na náměstí TGM.? Dnešního dne jsem přijela na toto parkoviště, řádně zaparkovala. Ale vedle mne přijel řidič s malým Peugeotem a zaparkoval tak, že na každé straně zůstalo dost místa, ale ne tolik pro zaparkování dalšího vozidla . Zabral tolik místa jen pro sebe. Kdyby pořádně zaparkoval tak s tam vejdou ještě 2 další vozidla. Buď je to bezohlednost a je mu to jedno jak zaparkuje nebo to neumí. Když se tam vyznačí místo, tak MP může zabrání 2 a více míst nesprávným parkování také pokutovat.
Odpověď - 19.07.2019 09:01:40
Vážená paní Jiřino, vodorovné dopravní značení jsme na náměstí T.G. M. chtěli realizovat již dříve, nicméně vzhledem k povrchu (dlažební kostky) se toto nejeví jako správné řešení, neboť nátěr na kostkách nevydrží dlouho. Je celkem běžné, že někteří řidiči neparkuji vhodným způsobem. Nezbývá, než se proti tomu obrnit trpělivostí. S pozdravem Mg. Jan Konvalinka, starosta města.
15.07.2019 13:03:45 - Pavol
Dobrý den nedalo by se udelat neco takového jako že bych si se svojí rodinou koupil strom a zasadil ho nekde v Příbrami kde by se nám to líbilo a po schválení mněsta na dané místo.a udelal bych bit na mněste takovou anketu jako strom pro rodinu.že by si i více rodin mohlo zasadit nekde v mněste příbram po schválení mista na sazení svuj strom a dát si tam mněnovku rodiny.Dekuji za odpověd.Pavel

Odpověď - 16.07.2019 10:19:09
Vážený pane Pavle, Váš nápad považuji za více než zajímavý. Prohovořím tento podnět s kolegy z Odboru životního prostředí a pokud společně tento Váš nápad shledáme proveditelným, přistoupíme k jeho realizaci v následujícím roce. Zajímalo by mě, jak si představujete péči o strom jako např. sezónní prořez? Starala by se o strom konkrétní rodina nebo naše technické služby? Děkuji a zůstávám s pozdravem. Mgr. Jan Konvalinka, starosta města. jan.konvalinka@pribram.eu
10.07.2019 17:21:30 - Lída
Dobrý den,nebylo by možné(když už se muselo omezit parkování na Rynečku)udělat v Průběžné ulici směrem k OC Skalka pod parkovištěm v Milínské šikmé stání? Myslím,že chodník na této straně není moc využívaný a každých pár míst k parkování v této lokalitě je přínosem. Parkovací dům by byl potřebný, ale to je určitě na dlouhodobou realizaci. Děkuji za odpověď
Odpověď - 11.07.2019 09:24:11
Vážená paní Lído, děkuji za podnět. Je to dobrý nápad, který předávám Samostatnému oddělení silničního hospodářství k prověření. S pozdravem Mgr. Jan Konvalinka, starosta města.
10.07.2019 16:11:26 - Nosková
Dobrý den přeji p. starosto. Obracím se na Vás, stejně jako na p. Vařeku, s dotazem. Kde máme parkovat? Co se to tady v té Příbrami děje? Minulý starosta slíbil že bude dělat parkovací místa, všude tam kde auta běžně stojí (i když špatně) a nepřekáží provozu. Bohužel odešel a co se děje je úplný výsměch občanům Příbrami. Rušíte i ty malinkate kousky stání? Kde tedy máme parkovat? Mám pro Vás takhle v devět večer dojet aby jste mi ukázal kde? Já jsem pro, co vy?
Odpověď - 11.07.2019 09:29:30
Vážená paní Nosková. Předně všemu bych se chtěl ohradit proti předposlední větě Vašeho dotazu. Ačkoliv chápu Vaše rozhořčení, nedomnívám se, že je vhodné komunikovat zrovna tímto způsobem. Obdobný problém s parkováním mám sám. Kdykoliv přijedu domů déle, mám problém s parkováním. Objíždění ulic a hledání jakékoliv škvíry mi není neznámé. Parkovací místa budujeme. Za poslední dobu například v ulici Pod Haldou a nově též v horní části Drkolnova. V zásobníku máme několik dalších lokalit, na které přijde řada v následujících měsících. Bohužel neuvádíte, kde konkrétně máte problém s parkováním Vy, a zda by na daném místě nebylo možné další místa vytvořit. Nebylo by od věci poslat mi přesnější identifikaci – třeba i s návrhem místa, kde by šla parkovací stání vytvořit. Bude-li to jen trochu schůdné, můžeme přemýšlet o jejich prioritním vybudování. S pozdravem Mgr. Jan Konvalinka, starosta města.
08.07.2019 11:00:59 - Josef
Dobrý den pane starosto, píší vám ohledně prostranství v Jiráskových sadech, kde se nachází malé parkoviště, veřejné toalety a průchod do Pražské ulice. Místo které je tak trochu i vstupní branou do centra našeho města vypadá opravdu tragicky. Neposekané trávníky, neudržovaná zeleň, hlína místo trávy, bordel pod stromy. Nešlo by se nad tímto místem zamyslet a udělat ho hezčím? Děkuji za reakci.
Odpověď - 10.07.2019 10:17:19
Vážený pane Josefe, děkuji za podnět, předávám tímto Technickým službám města Příbram k provedení nápravy. Pokud byste měl sám nějaký návrh, co s místem udělat, budu za něj rád. S pozdravem Mgr. Jan Konvalinka, starosta města.
08.07.2019 08:36:53 - Karel Urban
Dobrý den pane starosto, dovolil bych si poukázat na nepřetržitý, stále se opakující problém ohledně Prokopské pouti, který dělá Příbrami jenom ostudu, a to úklid a odvoz odpadků během poutě. Po sobotním programu nikdo neuklidil a neodvezl odpadky, zejména z centrální části náměstí. Výsledkem bylo to, že celou slavnostní neděli přetékaly odpadky z košů a pytlů, další hromady odpadků se válely všude na zemi, zejména kelímky a tácky, papírové ubrousky. Byl to tristní pohled a reakce návštěvníků, zejména co přijeli z daleka, byli velmi negativní. Po skončení poutě pozdě večer bylo náměstí průjezdné, řidiči se ale museli vyhýbat hromadám odpadků, některé pytle byly přímo ve středu vozovky. Pohled na náměstí, okolí kostela Sv. Vojtěcha a prostranství před školou byl přímo zoufalý a náměstí vypadalo doslova jak po bitvě. Předpokládám, že úklid proběhl až dne ráno. Také bych rád upozornil na to, že mobilní WC byly umístěny přímo u sochy Sv. Jana Nepomuckého, což mi připadá také dost necitlivé, ostatně jako další WC u kostelíka Sv. Prokopa, přímo před ním a u památné lípy. Berte toto jako podnět, aby si návštěvníci nepřipadali, že Příbram je součástí území hluboko na východ od civilizace.
S pozdravem K.Urban, Příbram VII - 109
Odpověď - 10.07.2019 10:28:04
Vážený pane Urbane, Vámi uváděná zjištění mne znepokojují. Upozorním pořadatele akce, aby se toho při dalších akcích pro příště vyvarovali. S pozdravem Mgr. Jan Konvalinka, starosta města.
07.07.2019 00:09:46 - Gablovská Naděžda
Dobrý den . Chci se zeptat , jestli by nebylo možné vybudovat v okolí "Majáku" nějaký , alespoň malý park s lavičkami. Přímo před Majákem je malá louka. Můžeme s maminkou ven na vozíčku , ale bohužel není kam. Vím , že máte spoustu práce , ale doufám , že mi odpovíte , případně poradíte , co bych pro to mohla udělat. Děkuji Gablovská N.
Odpověď - 10.07.2019 10:10:40
Vážená paní Gablovská, tuto lokalitu bychom rádi revitalizovali a dali jí parkovou úpravu. Vzhledem k ostatním investičním akcím města to však nevidím jako věc, která by se měla brzy uskutečnit. Určitou možností je podání Vašeho návrhu do participativního rozpočtu, který je určen právě k realizaci podobných podnětů od občanů. Dovolím si však upozornit, že nové návrhy se budou přijímat až od ledna 2020. Bližší informace k participativnímu rozpočtu Vám podá Bc. Zuzana Kučerová, vedoucí Odboru kancelář města, které tato agenda náleží. Kontaktní tel.: 318 402 319, e-mail: zuzana.kucerova@pribram.eu. Děkuji za pochopení a přeji pěkný den. Mgr. Jan Konvalinka, starosta města.
03.07.2019 07:40:19 - František Haš
Dobrý den pane starosto,

Před časem (cca 2 měsíce) jsem vyplňoval dotazník ohledně revitalizace ulice Družstevní na Drkolnově. Tedy SPODNÍ části drkolnovského sídliště. V jaké je to aktuálně fázi a co se případně chystá? Podotýkám, že v HORNÍ části Drkolnova (Slunná,Šachetní) se budují ve vnitrobloku nová parkovací místa, jsou vysazeny nové stromy, budují se upravená hnízda na tříděný odpad….v naší celé DOLNÍ části se neděje nic z výše uvedeného.
Díky za reakci a přeji hodně úspěchů v nové funkci.
František Haš
Odpověď - 03.07.2019 11:29:04
Vážený pane Haši, podněty jsou v současné době shromažďovány a posuzovány. V oblasti Drkolnov postupujeme systematicky. V horní části Drkolnova aktuálně probíhají práce. Předpokládám, že během tohoto nebo nejpozději příštího roku proběhne obdobná revitalizace i v dolní části Drkolnova. S pozdravem Mgr. Jan Konvalinka, starosta města.
02.07.2019 07:59:32 - David
Dobrý den pane starosto,nechci kritizovat, vážím si toho, co jste s Novákem udělali, chci se jen zeptat, nezdá se vám, že ten lanový park tam leží už dva roky celkem zbytečně? Za tu dobu již mohl v pohodě být ve vzduchu a sloužit dětem ne? Přijde mi, že tedy s MT Stavem asi nebyla sepsána správně smlouva, když se té realizaci může takhle vyhýbat. Děkuji
Odpověď - 02.07.2019 13:24:18
Vážený pane Davide, máte pravdu, lanový park poněkud nešťastně leží ladem, a to už poměrně dlouho. Firmu MTStav jsme opakovaně vyzývali na základě smluvních ujednání k dokončení díla. Vzhledem k tomu, že se firma k tomuto nemá a neplní opakovaně slíbené termíny, budeme pravděpodobně nuceni lanový park dobudovat vlastními silami tak, abychom zajistili jeho funkčnost a možnost užívání. Proplacení vzniklých nákladů na tuto činnost budeme po MTStavu požadovat. S pozdravem Mgr. Jan Konvalinka, starosta města.
30.06.2019 15:07:01 - Eva.
Dobrý den pane starosto, chtěla jsem se zeptat jestli nebudete uvažovat o placení nějakého minimálního vstupu na Novém rybníku. Určitě by se tím předešlo návštěvám těch, kteří se tam neumí chovat a ničí vybavení a zároveň by byly i peníze na údržbu areálu.
děkuji za odpověď.
Odpověď - 02.07.2019 12:06:03
Vážená paní Evo, myšlenka zpoplatnění vstupu do areálu Nového rybníka není úplně nová. Velice rádi bychom vstup do areálu zpoplatnili, byť jen symbolickou částkou tak, abychom odradili určité typy návštěvníků, kteří do areálu nevstupují za účelem relaxace, ale za účelem páchání vandalismu nebo jiného nevhodného chování. Abychom mohli vstup do areálu zpoplatnit, je nejdříve nutné areál oplotit, což je vzhledem k jeho velikosti finančně velmi nákladné. Osobně se domnívám, že zpoplatnění vstupu do areálu Nového rybníka se v krátkodobém horizontu nevyhneme. S pozdravem Mgr. Jan Konvalinka, starosta města.
  1 |…| 15 |…| 30 | 31 |…| 61 |…| 90