0 0 0

Otázky pro starostu

Tato rubrika umožňuje vložit dotaz směřovaný přímo starostovi města Příbram. Vždy, prosím, uveďte své jméno. Anonymní dotazy nebudou zobrazeny. Pokud si přejete, aby Vaše jméno nebylo v odpovědi uveřejněno, viditelně tento požadavek uveďte.

Na vulgární, osobní či hrubá sdělení nebudu reagovat, a to ani v případě, budou-li ukryta za otázkou. Je vhodné si uvědomit, že i starosta města, byť je zodpovědný za množství věcí, zůstává stále obyčejným člověkem se standardním prožíváním a běžnou mírou odolnosti vůči invektivám.

Mgr. Jan Konvalinka
starosta města

Pošlete svou otázku:

Jméno (zobrazí se u otázky):   E-mail (nezobrazuje se veřejně):
 
Text otázky:
 
Opište kontrolní kód:
Kontrolní kód
 
  Souhlasím s podmínkami odeslání otázky.
Informace o zpracování osobních údajů
 


Otázky a odpovědi:

Vyhledávání:
   
  1 |…| 16 |…| 33 | 34 |…| 62 |…| 90  
25.03.2019 15:04:41 - Blanka
Dobrý den, nemám dotaz, ale pochvalu a poděkování.Pochvalu za to , že jste okamžitě rázně odsoudil vandaly, kteří nedávno zničili stromky /lípy/ vysázené loni na cyklostezce z Drkolnova k Peci. A poděkování za to, že jste se postaral a dnes už jsou vysázené stromky nové . Doufám, že vydrží.
Odpověď - 01.04.2019 09:10:03
Vážená paní Blanko, jsem rád, že jsme podobného smýšlení. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
25.03.2019 12:33:31 - Jitka
Dobrý den pane starosto,
měla bych návrh na zřízení několika parkovacích míst na Drkolnově, kde je situace tragická. Koncem roku bylo před domem čp. 300 vybudováno parkoviště pro 7 aut. Bylo by možné zrcadlově tomuto parkovišti vybudovat další stání? Na místě se nyní nachází stará dřevěná houpačka, která jistě neodpovídá bezpečnostním předpisům a starý zrouchnivělý kmen. Mezi těmito parkovišti by mohla být vysazena zeleň a nějaké kvetoucí keře. Myslím si, že by to městskou kasu nezruinovalo. Hezký den. Jitka
Odpověď - 27.03.2019 08:56:54
Vážená paní Jitko, Váš dotaz byl předán k vyřízení paní vedoucí Samostatného oddělení silničního hospodářství Ing. Štěrbové. S pozdravem v z. Ing. Martin Buršík, MBA, 1. místostarosta.
25.03.2019 12:25:05 - Jiřina
Pane starosto reaguji na dotaz p. Josefa, s kterým plně souhlasím.Vzhledem k tomu, že nebydlím v Příbrami městě a 2 x až 3x za týden jedu do Příbrami / sidliště /na drobný nákup, . Doba nákupu mi trvá v průměru 10-15 minut. Nakupuji v prodejně C na náměstí. Platit parkování se mi zdá na tak krátkou dobu zbytečné. Nemůžete se inspirovat v Hořovicích. ? Tam je parkování odstupňováno . Půl hodiny za 5 kč. Hodina 10 kč a další hod. je sazba už vyšší. Na to aby se jenom nakoupilo za půl hodiny nebo vyřídila záležitost na poště zcela stačí. Když jedu za dcerou na sídliště tak není kde zaparkovat, dvory jsou zcela zaplněné autama lidí kteří tak vůbec nebydlí. Spoléhat se na MHD už úplně odmítám po zkušenostech které má. Buď bus nejede nebo je tam taková časová prodleva na celé dopoledne a čekat někde na ulici se mi také nechce.
Odpověď - 01.04.2019 09:16:51
Vážená paní Jiřino, děkuji za Váš názor, který se od toho mého mírně liší v tom, že tím, že město Příbram vybírá za parkovné násobně méně, nežli jiná obdobná města, zavírá si možnost razantněji postupovat ve vytváření nových parkovacích míst. Výběr parkovného je podmínkou pro trvalé řešení problému s parkováním. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
25.03.2019 08:21:31 - Rogozová
Dobrý den pane starosto,
předně bych chtěla poděkovat (již jsem osobně tak činila loni paní místostarostce paní Ženíškové) za inline dráhu kolem Nováku. Jsem moc ráda, že i tady můžeme mít tak skvělou dráhu. Ovšem se zřízením takové dráhy souvisí i její údržba. Již na podzim byla plná listí. Ano, na podzim padá listí, a tak je ho třeba uklízet. Možná trochu častěji, ale tak to prostě je. V sobotu jsem si byla po zimě opět zajezdit a dráha neuklizená. Chápu, že probíhají stavební práce na dostavbě areálu. To je super. Budeme to tam mít krásný. Chápu, že asi ne každý den je v možnostech po skočení prací uklidit cestu, i když by to mělo být samozřejmostí. Ale uklidit před víkendem, to snad by šlo. Jedná se hlavně o část od skateparku za dostavovanou restauraci. Opravdu jsou tam kameny a bláto. Jezdí tam malé děti a o úrazy asi nebude nouze. A to určitě nikdo nechceme. Mimochodem, když člověk např. staví a "zaneřádí" silnici, taky jí musí každý den po sobě uklidit. Tak proč ne na Nováku. Je to pro bezpečnost nás všech. Jsem celkem zdatná bruslařka a taky jsem zde měla problémy. Děkujeme, že bude vše OK. Krásný den přeje Rogozová
Odpověď - 28.03.2019 09:11:51
Vážená paní Rogozová, níže si Vám dovoluji přeposlat vyjádření pana ředitele SZM Příbram Ing. Slaby na Váš dotaz. S pozdravem v z. Ing. Martin Buršík, MBA, 1. místostarosta.
Odpověď - 28.03.2019 09:24:00
Vážená paní Rogozová, děkuji za Váš podnět. Musím Vám dát za pravdu, a to hned v několika případech. 1. S výstavbou takového "zařízení" opravdu souvisí její údržba. 2. Oblast u volnočasového hřiště (cca 50 m) je nyní zatížená stavbou. 3. Při každé stavbě je samozřejmostí po sobě uklízet (ideálně v denní frekvenci). Nyní k samotné věci. Provozu inline dráhy a její údržbě bylo věnováno několik schůzí a nespočet komunikací mezi vedením města (p. starosta, paní místostarostka), SZM Příbram (ředitel, vedoucí areálu) a TS Příbram (ředitel). Na vysvětlenou tedy uvádím hrubou sumarizaci údržby: "velký" úklid je prováděn organizací Technické služby, p.o., a to ve formě cca 2x měsíčně, vždy na vyzvání ze strany SZM Příbram. Denní úklid a kontrola je prováděna organizací Sportovní zařízení města Příbram, p.o. - tzn. denní kontrola, zametání, sběr větví, překážek atd. Mimo tento režim byly instalovány a jsou vyváženy koše podél celé inline dráhy (TS, p.o.). Co se týče samotné údržby tak od doby zprovoznění (29.9.2018) byl pravidelný úklid (TS) proveden zhruba 6x a denní úklid byl (pozastaven pro období 11/2018-3/2019) byl proveden v pravidelném intervalu 4x týdně. Společně s tímto denním úklidem je v komplikovaných oblastech (zatáčky/zúžení/odbočky) prováděno denní ruční zametání zaměstnanci SZM Příbram, p.o. Pro komfort návštěvníků bude dokonce inline dráha jednoduše a srozumitelně označena. Cílem výše psané sumarizace je pouze vysvětlit otázku údržby inline dráhy. Jedná se tedy o nespočet hodin strávených úklidem inline dráhy (zaměstnanci), spotřeba paliva pro techniku, vyvezené odpadky atd. Všechny tyto náklady jsou vysoké finance vynaložené především SZM Příbram, p.o. a TS, p.o. (potažmo vedením města Příbram), které mají přispět ke spokojenosti návštěvníků. V této otázce je důležité si uvědomit základní fakta. V prvé řadě to, že inline dráha vede přírodou, tudíž, jak jste psala i vy, "listí bude padat". Doplním, že déšť bude pršet, voda bude zamrzat, návštěvníci budou znečišťovat. Není v silách nikoho inline dráhu udržovat v dokonalém stavu 24 hodin denně. V druhé řadě je potřeba si uvědomit, že takto nastavené podmínky údržby a kontroly nejsou téměř nikde jinde. Takové podmínky (a vydané finance) a nastavení proto nevnímejme jako samozřejmost. Co se týče "zaneřádění" inkriminované části inline dráhy, tak zde probíhá denní běžná údržba, která bude završena komplexním úklidem. Věřím, že nyní již budete projíždět s úsměvem na tváři, namísto pocitu strachu. Dovolte mi garantovat, že děláme a budeme dělat maximum pro spokojenost návštěvníků nejen inline dráhy, ale i celého areálu Nový rybník. Závěrem mi dovolte poděkovat za Váš pozitivní a konstruktivní přístup a v případě, že budete mít další takové připomínky či jiné podněty kontaktujte mě na slaba@pb.cz, tel: 601 126 956. S pozdravem Mgr. Jan Slaba.
22.03.2019 08:45:04 - Zdeňka
Dobrý den pane starosto. Chci se zeptat, z jakého důvodu dochází na tři měsíce k záběru parkoviště mezi domem s pečovatelskou službou a restaurací Zlatý soudek.
Děkuji za odpověď.
Zdeňka
Odpověď - 26.03.2019 10:16:14
Vážená paní Zdeňko, níže si Vám dovoluji přeposlat stanovisko Samostatného oddělení silničního hospodářství. S pozdravem v z. Ing. Martin Buršík, MBA, 1. místostarosta. Stanovisko SOSH: K záboru parkoviště mezi domem s pečovatelskou službou a restaurací Zlatý soudek dochází z důvodu umístění zařízení staveniště pro stavbu požárního schodiště a výtahu pro dům s pečovatelskou službou č.p. 69. Zábor bude probíhat v období od 25.03.2019 do 26.06.2019 a to 3x po 10ti dnech, dle umístěného přechodného dopravního značení s vyznačením termínu záboru. Eva Palivcová referent Samostatného oddělení silničního hospodářství, tel.: 318 402 553, mobil: 731 609 904, e-mail: eva.palivcova@pribram.eu
20.03.2019 17:26:08 - Alena
Dobrý den pane starosto. Slyšela jsem, že se má opravovat moc přes trať pod Kauflandem a že to potrvá 2 roky
Prosím o odpověď. Děkuji.
Odpověď - 21.03.2019 10:13:00
Vážená paní Aleno, Ředitelství silnic a dálnic opravu tohoto mostu plánuje, bohužel to není v naší kompetenci. V tuto chvíli zatím není znám termín realizace, která pak potrvá cca půl roku. S pozdravem v z. Ing. Martin Buršík, MBA, 1. místostarosta.
20.03.2019 13:15:11 - marian
Dobrý den.Moje otázka by měla směřovat spíše na někoho od správy lesů.Ale věřím že i od vás se mi dostane kladné odpovědi.Nad Osečí a nejen tam byla v poslední době prováděna těžba dřeva těžkou technikou.Po ní zůstaly poničené cesty,které nejsou ve vlastnictví města.Zajistí firma nebo město nápravu(opravu)aby se po těchto dalo opět chodit a jezdit?
Odpověď - 21.03.2019 09:49:06
Vážený pane Mariane, dovoluji si Vám sdělit informaci, že Městské lesy Příbram s.r.o. uvedou cesty v co nejbližší době do původní stavu. S pozdravem v z. Ing. Buršík, MBA, 1. místostarosta.
Odpověď - 21.03.2019 09:49:07
Vážený pane Mariane, dovoluji si Vám sdělit informaci, že Městské lesy Příbram s.r.o. uvedou cesty v co nejbližší době do původní stavu. S pozdravem v z. Ing. Buršík, MBA, 1. místostarosta.
19.03.2019 08:29:28 - Josef
Dobrý den starosto, i když se mě tento problém přímo nedotýká, tak mi není lhostejný. Pokud si alespoň občas přečtete diskuze pod články o parkování v našem městě, tak vám z toho vyplyne, že toto je ten nejzásadnější problém, který trápí obyvatele Příbrami. Otázka priorit je v tomto případě jednoduchá. Zeptejte se nás ..... Chcete "vytuněný" Aquapark za více jak 300 miliónů o kterém si většina z nás myslí, že je zbytečně monstrózní nebo např. dva parkovací domy na smysluplných místech (nikoli u autobusového nádraží, ale např. u plaveckého bazénu nebo na Rynečku)? Dotace na parkovací domy se jen tak nedočkáme a rozhodnutí jak velká bude investice do aquaparku také ne. Pojďme zlatou střední cestou a začněme řešit to co nás pálí ...... Díky za reakci.
Odpověď - 21.03.2019 09:46:49
Vážený pane Josefe, parkování je velký problém a řešíme ho hned z několika stran: zpevňování parkovacích stání na sídlišti, budování nových parkovacích míst (např. v ul. Legionářů a Osvobození, renovace vnitrobloků). Dále jsou vytipované asi čtyři lokality pro vybudování parkovacích domů, které ale z finančních důvodů není možné realizovat všechny. Nicméně bez ohledu na investici do aquaparku budeme investovat desítky milionů korun v následujících dvou třech letech jen do výstavby nových parkovacích stání. I když se za poslední volební období přistavělo mnoho míst, další budou následovat. S pozdravem v z. Ing. Martin Buršík, MBA, 1. místostarosta.
16.03.2019 06:52:45 - Eva
Pane starosto chcete zpoplatnit parkoviště u autobusového nádraží, a kde mají parkovat lidé co tam pracují. Děkuji za odpověď.
Odpověď - 21.03.2019 09:45:38
Vážená paní Evo, lidé co pracují v okolí spodního parkoviště na autobusovém nádraží (proti finančnímu úřadu) budou moci nadále parkovat na tomto parkovišti s tím rozdílem, že parkoviště bude zpoplatněno a to v režimu zelené parkovací zóny - 15Kč/hod., 30Kč/den a 120 Kč/měsíc. Množily se stížnosti od občanů, že parkoviště je věčně zaplněné, proto je nezbytné zavést zelenou zónu i zde. Samozřejmě co nejrychleji budujeme další parkovací místa v celém městě, na tom se nic nemění. S pozdravem v z. Ing. Martin Buršík, MBA, 1. místostarosta.
13.03.2019 10:12:15 - Helena
Vážený pane starosto, pravděpodobně postoupíte dotaz jinému odboru, ale když to půjde přes vás, třeba se někdo nad problémem zamyslí. Je dlouhodobě velký problém zaparkovat v Okružní ulici (a přilehlých) na sídlišti. Stejné 3 domy s terasami jsou v ulici Ve dvoře po pravé straně. Mezi domy jsou vybudovaná parkoviště a stejná by mohla být i v té Okružní ulici mezi domy s terasami. Zeleň se tam stejně neudržuje, stromy jsou přerostlé a děti si venku už dávno nehrají, jako dřív. Mezi č. 216 a 219 se nedá parkovat kolmo a jsou tam ještě tak vysoké obrubníky, že když zaparkuje delší auto, nedá se po silnici bezpečně projet. Mají problém i popeláři. Určité prozatímní řešení by byly zatravňovací dlaždice alespoň kam to jde (např.před 219,kde MP rozdává pokuty). V jednom domě je 45 bytů a s parkovacími místy je to zoufalé, hlavně odpoledne a večer. Bude se to nějak řešit?
Odpověď - 02.04.2019 08:49:26
Vážená paní Heleno, oblast Okružní ulice je jednou z oblastí, které mají prioritu, a které proto budou řešeny mezi prvními. V současné době se zpracovává studie možnosti zlepšování situace parkování. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
12.03.2019 14:34:34 - Michal
Dobrý den,
vím že běží akce projekt za milion. Bohužel tato suma by asi nepokryla tento projekt. Chtěl bych se zeptat, zda plánujete dětské hřiště ve vnitrobloku Drkolnov? Je zde jedno hřiště které je blízko silnice a už má něco za sebou. Jedná se o takřka střed mezi bytovými jednotkami čp.301,302,298,390 a pak Trojbytovka čp.297,296,295. Zde v současnosti je místo nevyužito.. Když nepočítám obří kaluže při dešti. Děkuji za info.
Odpověď - 14.03.2019 08:53:12
Vážený pane Michale, požádal jsem o stanovisko Odbor investic a rozvoje města a Technické služby města Příbrami a v obou případech jsem obdržel negativní odpověď, tzn., že v současné době se vybudování dětského hřiště v této lokalitě neplánuje. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
11.03.2019 20:20:37 - František
Dobrý den, mám dotaz ohledně železniční zastávky u Školní ulice - ví se, zda se bude budovat již letos? Děkuji za odpověď.
Odpověď - 12.03.2019 08:22:04
Vážený pane Františku, stavitelem železniční zastávky je Správa železniční dopravní cesty a dle informací, které máme k dispozici, by se skutečně měla vybudovat v letošním roce. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
08.03.2019 17:53:12 - Eva.
Dobrý den pane starosto, chtěla jsem se zeptat, jak to vypadá s parkovacím domem na nádraží. Také jsem chtěla se zeptat, zda by bylo možné ubrat na parkovišti parkovací místa pro invalidy. Myslím si že na tak malé parkoviště je 5 míst moc. Děkuji za odpověď.
Odpověď - 12.03.2019 10:15:09
Vážená paní Evo, dovoluji si Vám níže přeposlat stanovisko Samostatného oddělení silničního hospodářství a Odboru investic a rozvoje města k Vašemu dotazu. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
Odpověď - 12.03.2019 10:22:53
Co se týká druhé části otázky na ubrání parkovacích míst pro invalidy - dle normy musí být na parkovišti určitý podíl parkovacích míst pro invalidy. Prověříme tento počet na tomto parkovišti a pokud jich tam bude moc, tak ubereme. Ing. Zuzana Štěrbová, vedoucí Samostatného oddělení silničního hospodářství, tel.: 318 402 554.
Odpověď - 12.03.2019 10:25:02
Město Příbram si v roce 2017 nechalo zpracovat projektovou dokumentaci k výstavbě parkovacího domu na autobusovém nádraží a následně v rámci výzvy IROP podalo žádost o dotaci. V roce 2018 bylo rozhodnuto, že městu Příbram nebude dotace přidělena. Vzhledem k velmi vysoké investici nebude město Příbram v nejbližších letech budovat parkovací dům pouze ze svých finančních prostředků, a tak průběžně hledáme vhodné možnosti jak na parkovací dům získat dotaci. S pozdravem Ing. Pavel Bureš, vedoucí oddělení přípravy a realizace projektů, tel.: 318 402 559.
01.03.2019 10:11:42 - Josef
Dobrý den,
vážený pane starosto, mohl by být do smlouvy s budoucím provozovatelem MHD zadán požadavek na možnost online sledování autobusů na jednotlivých linkách? Obdobně to funguje v Jihlavě, v Brně, v Ústeckém kraji. Žijeme v 21. století a mobilní aplikace tohoto druhu by mohla být samozřejmostí. Aspoň zájemce o jízdu při čekání uvidí, jestli mu je autobus teprve na cestě, nebo mu už ujel.
Technicky tomu určitě nic nebrání, autobusy jsou vybaveny GPS již dnes a nákup již provozované a vyzkoušené aplikace je otázkou pár korun.
Děkuji.
Odpověď - 07.03.2019 08:23:21
Vážený pane Josefe, dovoluji si Vám níže přeposlat vyjádření Samostatného oddělení silničního hospodářství k Vašemu dotazu. S pozdravem ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
Odpověď - 07.03.2019 08:25:06
Vážený pane Josefe, návrh nové smlouvy na provoz MHD v Příbrami byl součástí zadávací dokumentace a jeho znění bylo v rámci zpracování nabídky akceptováno dopravcem. Ve stejném znění bude smlouva také uzavřena. Celé znění smlouvy je k dispozici v zadávací dokumentaci "Výběr provozovatele MHD v Příbrami 2019 - 2029" zveřejněné na profilu zadavatele www.e-zakazky.cz/Profil-Zadavatele/65930d5f-85f6-4de1-af1f-6a34b8d604b2. Co se týká dálkového on-line přístupu k přehledu plnění jízdního řádu a sledování polohy autobusů, podmínky jeho zajištění jsou obsaženy v dokumentu Příloha smlouvy č. 2, konkrétně v bodě č. 19 této přílohy "VYBAVENÍ VOZIDEL GPS SYSTÉMEM A SYSTÉMEM PRO ZÁZNAM A VYHODNOCOVÁNÍ POLOHY VOZIDEL NEBO OBDOBNÝM SYSTÉMEM V REÁLNÉM ČASE". S pozdravem Ilona Eberlová, referent Samostatného oddělení silničního hospodářství, tel.: 318 402 552, e-mail: ilona.eberlova@pribram.eu.
27.02.2019 22:53:08 - Hana Štefaničová
Vážený pane starosto,
Během zimy se v lese mezi Orlovem, Kozičínem a hájovnou na Slanině začalo poměrně razantním způsobem kácet dřevo. V minulých 14 dnech došlo k brutálnímu zlikvidování části lesa na okraji Kozičína - nejedná se o žádnou probírku ani "řádné hospodaření" formou vytěžení smrkové monokultury, ale pokácení okraje lesa se vzrostlými listnáči, borovicemi stáří i 100 let a alejí starých dubů na okraji obce. Mám několik fotografií, které mohu zaslat, zveřejnila jsem je na facebooku CHKO Brdy. Považuji toto za brutální devastaci a vandalismus, která s ochranou přírody, ekosystémů a péči o krajinu nemá nic společného. Dokonce nechybí ani cedule "prodej palivového dříví" Tento les, jak jsem zjistila nespadá pod CHKO, resp. VL, ale pod město Příbram. Bylo by možné prošetřit zodpovědnost za tento tristní způsob hospodaření a zacházení s přírodou na hranici CHKO ? Děkuji, MUDr. Hana Štefaničová
Odpověď - 04.03.2019 10:18:14
Vážená paní Štefaničová, na místo se zajedu osobně podívat. S pozdravem Ing Jindřich Vařeka starosta města.
27.02.2019 19:16:35 - Tomáš
Dobrý den pane starosto,

pokud opravdu tu zas zůstane Arriva, chtělo by na ní vyvíjet důslední tlaky na dodržování jízdních řádů, to znamená, že pokud nebude nějaká porucha na vozidle tak, že nevynechá spoj, arogance někteřích řidičů a hlavně vyřadit dosluhující vozy typu Karosa.... Přeji pěkný den.
Odpověď - 28.02.2019 08:52:17
Vážený pane Tomáši, spolu se změnou kvality vozového parku přichází i změna v kontrole jízdních řádů, chování řidičů, atd. I toto však bude možné nasadit až ve chvíli, kdy to technické podmínky, především GPS, dovolí. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta.
26.02.2019 17:03:12 - Miroslava
Dobrý den, pane starosto. Ohledně vybudování kanalizace v Lazci, bych se chtěla zeptat, zda je počítáno i s 8mi novostavbami /číslo popisné 77-84/ a mlýnem /č.p. 42/ pod Lazcem u Litavky nad fotbalovým stadionem. Katastrálně i číselně patří také k vesnici Lazec. Děkuji za odpověď, Miroslava
Odpověď - 28.02.2019 08:53:24
Vážená paní Miroslavo, vzhledem k tomu, že hlavní kanalizační stoka vede v přilehlé komunikaci, bude připojení Vámi vyjmenovaných objektů, tj. 8 novostaveb /číslo popisné 77-84/ a mlýna /č.p. 42/, možné. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta.
26.02.2019 08:58:43 - Jakub
Dobrý den pane starosto,

rád bych se vrátil ke svému dva roky starému příspěvku:

"Dobrý den, chodím pravidelně darovat krev a za poslední dva roky jsem neměl to štěstí, aby se mi ráno povedlo zaparkovat na neplaceném parkovišti u nemocnice. Neuvažuje město o tom, že by bylo dárcům u odběru prodlouženo parkování zdarma na nedalekém placeném parkoviši např. o dvě hodiny? Děkuji za odpověď.
Odpověď - 28.02.2017 07:35:20
Vážený pane Jakube, placené parkoviště není v gesci města a město proto nemůže činit v této věci žádné rozhodnutí. Zanedlouho započne výstavba velkého parkoviště pro cca 120 automobilů, které se bude nacházet přímo naproti vstupu do nemocnice. Až toto parkoviště otevřeme, rozhodně se nebudu bránit výjimkám pro ty, kteří dobrovolně přispívají veřejnosti. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města."

Nyní tedy zpět k otázce, neuvažuje město o zavedení výše uvedeného? Při posledním odběru jsem se poptal a odpovědí mi byl vlastně pouze nechápavý,překvapený a udivený výraz:-) Děkuji za odpověď a přeji hezký den. Jakub
Odpověď - 27.02.2019 09:52:36
Vážený pane Jakube, s tím, že by město mělo podporovat tak bohulibou činnost jakou je dárcovství krve, s tím nemám žádný problém. Jen si v tuto chvíli neumím poradit s praktickým provedením. Nenapadlo mne žádné řešení, jak přinutit automatický závorový systém, aby pustil dárce krve dovnitř a potom po něm nechtěl úhradu parkovného. Věc projednám se Samostatným oddělením silničního hospodářství, zda někoho nenapadne nějaké řešení. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
Odpověď - 15.04.2019 08:18:41
Vážený pane Jakube, nemocnice má nastaveno parkování pro dárce krev zdarma na svém parkovišti za závorou u bývalého infekčního pavilonu (dnes interna). Informace k využití této výhody Vám poskytnou na oddělení, kde krev darujete. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
25.02.2019 17:40:04 - Novák
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, jak to vypadá se situací ohledně rekonstrukce křižáku - Cíl. Začne se zde už letos něco realizovat? Děkuji za odpověď.
Odpověď - 27.02.2019 09:48:00
Vážený pane Nováku, město má v současné době zpracovanou projektovou dokumentaci a stavebnímu úřadu byla předána žádost o stavební povolení na revitalizaci pěší zóny "Cíl", která spočívá především ve výměně inženýrských sítí, vybudování nových povrchů a výsadbě stromů. Realizace je v tuto chvíli naplánována na příští rok, a to jednak z důvodu nutnosti koordinace všech zainteresovaných stran (město, místní obchodníci, majitelé okolních nemovitostí apod.) a taktéž proto, že na tyto úpravy budeme žádat o dotaci ze Státního fondu rozvoje bydlení a musíme respektovat pravidla tohoto dotačního programu. Je na místě podotknout, že tento projekt jsme odhodláni realizovat i v případě, že dotace nebude přiznána, neboť ho považujeme za prioritní. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
21.02.2019 10:33:12 - Gruberova
Vážený pane starosto,mám dotaz,co se chystá místo původních plechových garáži u České pivnice pod Drkolnovem.Ma tam město nějaký záměr? Dekuji
Odpověď - 25.02.2019 09:14:47
Vážená paní Gruberová, očekávám, že po právním dořešení zbytku garáží bude celá plocha srovnána a bude vyset trávník. Do budoucna bude možno tuto plochu zajímavěji ozelenit a nevylučoval bych ani vytvoření odstavného parkoviště typu P + R. Jakýkoliv nápad v této věci samozřejmě vítám. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
  1 |…| 16 |…| 33 | 34 |…| 62 |…| 90