0 0 0

Otázky pro starostu

Tato rubrika umožňuje vložit dotaz směřovaný přímo starostovi města Příbram. Vždy, prosím, uveďte své jméno. Anonymní dotazy nebudou zobrazeny. Pokud si přejete, aby Vaše jméno nebylo v odpovědi uveřejněno, viditelně tento požadavek uveďte.

Na vulgární, osobní či hrubá sdělení nebudu reagovat, a to ani v případě, budou-li ukryta za otázkou. Je vhodné si uvědomit, že i starosta města, byť je zodpovědný za množství věcí, zůstává stále obyčejným člověkem se standardním prožíváním a běžnou mírou odolnosti vůči invektivám.

Mgr. Jan Konvalinka
starosta města

Pošlete svou otázku:

Jméno (zobrazí se u otázky):   E-mail (nezobrazuje se veřejně):
 
Text otázky:
 
Opište kontrolní kód:
Kontrolní kód
 
  Souhlasím s podmínkami odeslání otázky.
Informace o zpracování osobních údajů
 


Otázky a odpovědi:

Vyhledávání:
   
  1 |…| 20 |…| 41 | 42 |…| 66 |…| 90  
11.05.2018 12:11:08 - Naďa
Dobrý den, nevím na koho se obrátit, tak zkusím Vás. Mám zahrádku na Baníku, na pozemku p.č. 334/45, list vlastnictví č. 672 pro k.ú. Podlesí nad Litavkou, obec Podlesí. Za mou hradbou u potoka je vyvrácený strom - souška (zachycený o druhý stojící vedle), nevím, komu to patří, ale někdo by se měl postarat, aby se odstranil - než spadne a je možné poškození plotu, chaty atd.

Děkuji za informace a radu na koho se obrátit

Fialková Naďa
Odpověď - 14.05.2018 16:42:32
Vážená paní Naďo, v bezprostřední blízkosti Vaší zahrádky nejsou žádné pozemky ve vlastnictví města. Musíte se tedy obrátit na vlastníky pozemku, z kterého Vám hrozí poškození plotu a žádat je o nápravu. Informaci o vlastnících můžete získat na http://nahlizenidokn.cuzk.cz/ S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
11.05.2018 11:56:34 - Irena Novakova
Dobry den, zadam Vas o radu. Uz nevim kam se obratit. Minuly rok jsem platila za svoz odpadu za me a me 2 deti.Bohuzel, jsem stvrzenky nejspis vyhodila pri stehovani.Na mestskem urade jsem byla platit za rok 2018 a bylo mi sdeleno, ze nemam zaplaceny rok 2017, ale s jistotou vim, ze placeno mam.Jelikoz jsem platila jeste za dceru, kterou mel byvaly manzel v peci .Ona uhrazena je, ale ma stvrzenka co mi byla vydana zvlast neni dohledatelena v pc.Na zadost o dohledani v archivu mi bylo arogantne sdeleno, i s vysmechem, ze kvuli me to nikdo hledat nebude a, ze mam zaplatit. Tak resim jak postupovat dal.Jestli podat trestni oznameni na policii CR nebo uz nevim.Jsem si tim opravdu jista, zadala jsem si o pestounskou peci, cekala jsem na soudni rozhodnuti a v tomto pripade, nemuze clovek nikde nic dluzit a uz vubec ne na MeU.Dekuji za radu s pranim hezkeho dne Novakova
Odpověď - 22.05.2018 09:21:36
Vážená paní Nováková, odpověď na Váš dotaz naleznete na Vaší e-mailové adrese. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
11.05.2018 11:13:14 - Dan
Dobrý den pane starosto, tento dotaz bych měl směrovat na technické služby, ale již několikrát se mi stalo, že jsem se jejich reakce nedočkal. Tak se ptám u vás .... Je nějak "definováno" jak by mělo vypadat a kde by se mělo nacházet stanoviště tříděného odpadu? Včera nám v Zelené ulici "přistál" kontejner na bio odpad. Pracovníci TS ho umístili/pohodili z poloviny do silnice a z poloviny na trávník v místech, kde parkují auta. Jak bude řešeno vyvážení kontejneru, který bude zablokován parkujícími auty? Jak bude kontejner zabezpečen např. proti poryvu větru tak, aby nedošlo ke škodě? Obdobná situace je ve Smetanově ulici. Mezi parkujícími auty je stejný kontejner na mírně svažující se ulici. Ideální podmínka pro jeho "cestování". Třídím odpad a jsem rád, že stanovišť přibývá. Ale neměla by i tato činnost mít jistou "štábní kulturu"? Díky za reakci :-)
Odpověď - 14.05.2018 10:08:47
Vážený pane Dane, dovoluji si přeposlat stanovisko ředitele technických služeb. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
Odpověď - 14.05.2018 10:35:22
Vážený pane Dane, o rozmístění kontejnerů rozhodují TS jako svozová firma. Kontejner na bio odpad byl do Zelené ulice umístěn na základě požadavku občanů. Ing. Pavel Mácha, ředitel TS Příbrami.
11.05.2018 09:18:02 - Prosíková J.
Pěkný den a díky pracovníkům Technických služeb v terénu! Před několika dny instalovali lavičku u autobusové zastávky Milínská-Mixova směr Drkolnov. Poděkovala jsem za umístění - i stejné lavičky u zastávky v protisměru. Jen jsem si posteskla, že je škoda, už u nich nejsou odpadkové koše. Právě na druhé straně ulice kdosi obětoval staré vědro na odpadky a už delší dobu je jimi přeplněné, včetně sáčků s psími hovínky. Zaměstnanci řekli, že si toho právě všimli. Poprosila jsem je, zda by se i tato situace nedala nějak řešit. Odpověděli, že to nahlásí "nahoře". Jak je vidět, šlo to - a velice rychle! Během snad 2 dnů jsou u laviček odpadkové koše! Ještě jednou, děkujeme! Jsou spokojeni cestující autobusů, procházející i pejskaři. Mají hned na dvou trasách kam vyhodit sáčky s exkrementy (jinak to řešíme i tak, že si naplněný sáček bereme k domu a vyhazujeme ho cestou za nákupem, do práce apod.
Jen bych si, pane starosto, dovolila poopravit Vaše tvrzení, že k a ž d ý , kdo od letošního roku přišel na MěÚ Pb zaplatit poplatky ze psa či přihlásit jej, dostal 100 ks sáčků na úklid. Z 10 venčících jsme se shodli, že jen jeden z nás zmiňované sáčky dostal. Ostatní jsme odešli s prázdnou. A ještě jeden postřeh - z Dobříše. Byla jsem tam v týdnu a nestačila se divit! Koše blízko vedle sebe a u každého štůsek zelených igelitových sáčků pro psí výkaly! Když jsem si to pochvalovala při úklidu po mém pejskovi, uzemnil mne jeden pejskař: "lepší byly ty papírové", řekl, a já stála a myslela si: Nevíš, co tady máte...
Krásný den všem přeje Prosíková
Odpověď - 14.05.2018 10:00:22
Vážená paní Prosíková, k výdeji sáčků si dovoluji přeposlat stanovisko vedoucí ekonomického odboru, paní Ing. Štochlové. Obecně dodávám, že jsou dvě cesty jak pejskařům, co se sáčků týče, pomoci. Buď sáčky rozmisťovat po městě anebo sáčky vydat přímo konkrétnímu pejskaři, který přijde zaplatit za psí známku. Naše zkušenost je, že druhý způsob je efektivnější. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
Odpověď - 14.05.2018 10:06:20
K výše uvedenému sděluji, že na poplatkových pracovištích i na pokladně je zveřejněno, a to ještě dnes, "výdej sáčků na psí exkrementy na pokladně nebo v kancelářích místních poplatků 205 a 206 po úhradě poplatku na rok 2018". Každý, kdo uhradil poplatek a sáčky chtěl, je obdržel přímo od pokladních. Jen v případě, že v daný okamžik pokladní již sáčky neměli, byl majitel pejska po úhradě poplatku požádán, aby si sáčky vyzvedl v kancelářích 205 a 206. Ti, co uhradili místní poplatek bankovním převodem si museli na MěÚ pro sáčky dojít. Ing. Venuše Štochlová, vedoucí OE.
09.05.2018 14:00:40 - Karel
Vážený Pane starosto, chci vás upozornit ze už bohužel řádil vandal na novém zastavkovem pristresku..je posprejovane sklo na pristresku. .Drkolnov,šachetni ..moc.mě tohle mrzí. Nechápu proč to lidi dělají. Prosím o zjednání nápravy. .i když chápu ze to není finančně jednoduché. S pozdravem Karel.
Odpověď - 10.05.2018 08:48:17
Vážený pane Karle, děkuji za informaci, kterou předávám technickým službám k vyřízení. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
04.05.2018 19:37:36 - Prosíková J.
Pěkný den, pane starosto, chtěla bych tímto vyjádřit radost a obdiv tomu, koho napadlo "polidštění" náměstí T. G. Masaryka, jinak nazývané "nejdražší parkoviště s koulí pana starosty" či s přívlastkem "nejošklivější" náměstí v republice (bylo zrekonstruováno za bývalého starosty p. Řiháka). Před několika dny jsem se ptala mužů, kteří odstraňovali dlažbu, co v těch místech bude. Když řekli, že se budou sázet stromky, zajásala jsem a několik procházejících lidí se mnou. Dnes jsem poprvé poseděla na lavičce a kochala se už zasazenou zelení. Proč to nenapadlo někoho už dříve?! Hned první stromky už oživily zaasfaltovanou a vydlážděnou plochu, je to krása - a jak jsem se dočetla na stránkách města, bude ještě větší - díky stromkům, které budou zušlechťovat, zastiňovat, částečně odhlučňovat a zvát k příjemnému posezení. Děkuji všem, kteří se na této akci podílejí. A stromům přeji hodně štěstí a vláhy, aby rostly a sílily nám všem pro potěchu a pohlazení duše! Zdraví Prosíková J.
Odpověď - 07.05.2018 08:48:55
Vážená paní Prosíková, děkuji za pochvalu a za to, že máte naprosto stejný názor jako já sám. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
04.05.2018 13:38:33 - obyvalel Orlova
Pane starosto, v loňském roce byla provedena inf. včetně dotazníku, týkající se kompostéru. Můžete mi říct jak tato akce probíhá, nebo to bylo zrušeno? Nikde jsem k tomu nic nenašla.
Odpověď - 10.05.2018 08:57:30
Vážený pane, na základě dotazníkového řízení na pořízení domácích kompostérů byla v červenci 2017 podána žádost o dotaci do Operačního programu životní prostředí. Město Příbram obdrželo rozhodnutí o poskytnutí dotace na projekt "Předcházení vzniku bioodpadů ve městě Příbram" až v únoru 2018, aktuálně běží výběrové řízení na výrobce domácích kompostérů. Mezi osoby, které projevily zájem v rámci výše uvedeného dotazníkového šetření, budou kompostéry distribuovány na základě smluv o zápůjčce v předpokládaném termínu červenec - srpen 2018. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
04.05.2018 11:48:21 - Jiří Novotný
Dobrý den, pane starosto,

mám na Vás dotaz ohledně tohoto článku:

Ve středních Čechách vzniknou centra pro integraci uprchlíků

Aktualizováno 3.5.2018, 22:02 3. května 2018, 11:49 — Autor: -lop / EuroZprávy.cz

Praha - V některých středočeských městech budou povinně působit centra pro integraci cizinců ze třetích zemí. Ministerstvo vnitra už ve druhé polovině dubna vyhlásilo výzvu k podávání žádostí o podporu projektů z Národního azylového, migračního a integračního fondu. Nová centra se tak objeví v Benešově, Kladně, Kutné hoře, Mladé Boleslavy a Příbrami. Na podporu je vyčleněna částka 30 milionů.




Zdroj: http://domaci.eurozpravy.cz/verejna-sprava/222885-ve-strednich-cechach-vzniknou-centra-pro-integraci-uprchliku/




Chtěl bych Vás požádat o sdělení, zda se skutečně jedná o pravdivý článek, nebo je to jen další "novinářská kachna"?




V případě, že se skutečně jedná o pravdivý článek, žádám Vás o sdělení, kde v Příbrami centrum vznikne, počet osob (muži, ženy, děti), odkud imigranti pochází a další okolnosti, které z toho vyplývají.




Děkuji za odpověď
Odpověď - 04.05.2018 13:27:15
Vážený pane Novotný, o skutečnostech, které popisujete a které se mají údajně týkat vzniku centra pro integraci cizinců, není mně ani nikomu dalšímu z vedení radnice nic známo. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
03.05.2018 23:15:49 - Jana S.
Dobrý den, pane starosto. Mám velkou radost z osázení stromů, jinak velmi smutného náměstí. Za to velké díky. Chci se zeptat, zda se k výrazné proměně náměstí počítá i s novou fasádní barvou kostela? Projela jsem spoustu měst i v cizině, kde dominantou náměstí je téměř vždy krásně namalovaný kostel. Moc jsme se snažili, při posledním malování kostela na jednolitou žlutou barvu/ divím se, že nenamalovali i sochy na žluto/zastavit, avšak minulá garnitura nás nechtěla vyslechnout. Jak by kostel vypadal krásně v barvě bílé kávy s o ton tmavším odlišením všech výstupků kolem oken a dveří. Náměstí by okamžitě dostalo jinou atmosféru. Město se spolupodílelo s církví na financování fasádní barvy. Tak se přimlouváme i dnes, kdyby přece jen došlo k nové barvě kostela, prosíme za mnoho z nás, dejme mu, co mu patří. Vznešenost a dominanci náměstí. Díky a s pozdravem Jana S.
Odpověď - 04.05.2018 09:58:42
Vážená paní Jano, jsem rád, že s novou podobou náměstí, na kterém bude více zeleně souhlasíte, a že se Vám líbí. Co se kostela týče, přiznám se, že to co mi sdělujete, je pro mě něco nového a proto si nejsem zcela jist, jak mám reagovat. V každém případě mohu slíbit, že pokud by obnova nátěru fasády kostela přišla na pořad dne, budu myslet na Váš návrh. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
02.05.2018 10:30:42 - Jan
Dobrý den, chtěl bych se zeptat zda už jsou nějaké informace ohledně integrace VHD do systému PID. Prosím o předběžné zveřejnění materiálů, případně o rozsah (soupis linek k integraci)
Odpověď - 07.05.2018 08:54:56
Vážený pane Jane, bohužel, stále nemáme žádné takovéto materiály k dispozici. Zástupci IDSK dosud nepředložili, ani s námi neprojednávali žádné konkrétní návrhy jízdních řádů či soupis integrovaných linek. Nebyl předložen ani plán integrace. Dle nám dostupných informací bychom měli být s prvními návrhy seznámeni teprve ve druhé polovině tohoto roku. Z výše uvedeného je patrné, že v této věci jsme na operativnosti a rychlosti IDSK zcela závislí. Můžeme se jenom připomínat. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
30.04.2018 10:25:06 - řidič MHD
Vážený starosto, po sobotní akci na Svaté Hoře Vám už musím napsat. Proč tam nestál nějaký pořadatel nebo policajt, aby lidem dávali informace kde mají parkovat? Pak si frajeři parkují na točně pro MHD a my jsme měli stát a otáčet se s těma autobusama kde? Jezdit se kvůli neschopnosti pořadatele a tuposti lidí, otáčet až někam na Háje? Vrcholem bylo, kdy kolega se neměl kde otočit, tak se otáčel někde výše a státní policajt mu řek, že mu dá pokutu, že se tam nesmí otáčet. Když mu kolega řekl, že na točně nám stojí auta, tak ať s tim něco udělá, tak mu na to ten chytrák odpověděl, že ho to nezajímá, že to neni v jeho rajonu a že si máme s autobusama stát na nádraží, tam je místa dost! A jak jsme se tam měli podle toho očividně inteligentního policajta dostat? Jet přes Háje, Dubenec a Dubno a pak zase zpátky? Podotýkám, že to byla státní policie. Bohužel si kolega nezapsal služební číslo toho chytráka. Já když tam přijel, tak jsem se musel s autobusem otáčet na silnici (také proti všem předpisům) a musel stát o pauze na silnici.
Další věc a to je zastávka u nemocnice. Tuto šaškárnu vymyslel kdo? Neustále stojí auta na žluté čáře (oni ani nevědí co to znamená, protože to je v autoškolách neučí) a úplně nejlépe naproti točně (určitě velice inteligentní řidiči). Pak tam stojíme třeba i půl hodiny, protože světe div se, ale autobus je delší než osobák, potřebuje na otočení více prostoru. Pak jsou zpoždění, my jezdíme bez pauzy a ještě nám lidi nadávaj, že si jezdíme jak chceme! Není problém s městskou policií. Když jí zavoláme, tak přijede, ale prostě oni to auto neodnesou, musí se čekat, až ten dotyčný blb přijde. Pokud v tom autě někdo sedí a my na něj zatroubíme aby odjel, tak někteří odjedou. Ale jsou takový, kteří dál sedí a náramně je to baví. Pak jsou horší případy, kdy vylezou a řvou, že mi rozbije hubu, jestli na něj budu troubit. To se pak ukáže příbramský prominent. Když strážníci odejdou, tak ty auta tam cpou stejně znovu. To by tam museli stát celý den. Nebo si tam stoupněte Vy na celý den a můžete se střídat se všema z radnice, když jste si tohle vymysleli. Zastávka u hygieny a starý vrátnice nebyla zas tak daleko. Lidi jsou jen líný ujít pár kroků. Když můžou denně několikrát lítat po různých obchodech, tak těch pár kroků navíc je nezabije. Když jsme u obchodů, tak zastávka v LIDLu je taky chuťovka, hlavně když jsou akce. Tam na parkovišti taky umí skvělý řidiči osobáků parkovat, že se nám tam dobře otáčí.
Laskavě něco s těmito uvedenými věcmi dělejte nebo se s kolegama dohodneme a budeme odmítat tyto zastávky z hlediska bezpečnosti a plynulosti obsluhovat. Dělejte něco s bezohlednýma řidičema, kteří si parkují kde se jim zlíbí. A je to vše jen o tom, že policie je nečinná. Několikrát jsem byl svědkem, kdy jela hlídka okolo aut stojících v křižovatkách, na zákazech nebo i na zastávkách a nic. Radši se dívají jinam a jedou pryč, aby náhodou nemuseli něco řešit. Zastávky jsou taky hezky namalované. Proč při vjezdech a výjezdech ze zastávky nejsou klikaté čáry? Pak tam stojí auta a my máme jak zajet až k obrubníku? Pak nám zase lidi nadávaj, že neumíme zajíždět k chodníku. Představte si, že nemáme vrtuli, aby jsme se vznesli a přistáli pěkně tak, aby všichni mohli pohodlně nastoupit a vystoupit.
Přijďte si někdy Vy a ostatní zastupitelé vyzkoušet s námi jezdit od rána do večera. Přijďte se podívat, jak vypadá ježdění MHD po tomto městě. Co tady musíme všechno snášet od řidičů osobáků a buranských cestujících. Nedivte se, že o tuhle práci je čim dál menší zájem a řidiči odcházejí.
Odpověď - 03.05.2018 11:24:36
Vážený pane řidiči, přestože způsob Vaší interpelace je velmi nezdvořilý, neznamená to, že v mnohých věcech nemáte pravdu. Odpovím ve 2 bodech. 1. Pokud dojde až k takové neukázněnosti, jako je např. odstavení auta přímo na točně autobusů, potom se jedná o zvrhlost, ze které si myslím, že byste neměl vinit ani policii ani pracovníky úřadu, pokud se ovšem nedomníváte, že chyby celého světa je třeba snést právě na naše hlavy. 2. Napište mi prosím Vaše jméno, popř. číslo linky a čas, kdy vyjíždíte a já se k Vám rád přidám a celou trasu projedeme v čase, který si stanovíte. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města. jindrich.vareka@pribram.eu
26.04.2018 21:37:19 - Sobotka
Vážení v Příbrami,
chci tímto veřejně ocenit krásnou květinovou výzdobu, kterou na svém území město v letošním roce realizuje. Narcisy, nyní tulipány, zahradní řešení kruhových objezdů... opravdu radost pohledět a nelze než nad tímto zatleskat a přát si, aby toto úsilí vydrželo i do budoucna. Je to určitě krok správným směrem a stojí to za to :). Díky.
Odpověď - 27.04.2018 08:24:05
Vážený pane Sobotko, výsadba narcisů a tulipánů, která byla na mnohých částech města provedena, je takového charakteru, že se po mnoho dalších let bude automaticky opakovat a věřím, že i v budoucnu každý rok město přidá další a další výsadbu. Děkuji za uznání a zůstávám s pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
26.04.2018 09:53:19 - Pepa
Dobrý den, paní Žďánská z odboru silničního hospodářství před 10-dny odpovídala v rubrice otázek a odpovědí, že ulice Na Lilce bude letos místo opravy pouze opět záplatovaná. Nemám nic proti záplatování, ale musí se udělat kvalitně - tzn. vyfrézovat, položit kvalitní asfalt a zpevnit (nikoli lopatami). Mnoho řidičů by vám bylo vděčných, kdyby se takto opravil hlavně průjezd kolem Elische a křižovatka s Obecnickou. Veliké výtluky jsou v této ulici každoročně - zajeďte se podívat. Pokud by se silnice zazáplatovala kvalitně, věřím, že by byl na několik roků klid. Ta silnice sice není žádnou hlavní, ale frekventovaná je dost. Díky za odpověď :-)
Odpověď - 27.04.2018 08:27:05
Vážený pane Pepo, máte samozřejmě pravdu. Pokusím se spolu s ředitelem technických služeb zamyslet nad tím, co se v této věci dá ještě letos udělat více. Souhlasím s tím, že záplatování má své meze. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta.
Odpověď - 04.05.2018 07:01:08
Vážený pane Pepo, v návaznosti na předchozí si Vám dovoluji poslat reakci ředitele technických služeb: "V současné době není dostatek finančních prostředků na celkovou opravu komunikace ani na plošné frézování. Proto budou výtluky opraveny jako každý rok teplou „balenou“. Je třeba vzít v úvahu, že se jedná pouze o účelovou komunikaci. Problém způsobuje její špatná konstrukce, v nejhorších místech totiž neodvádí vodu, která v zimě zamrzá. Na stavu výtluků se kromě popisovaného stavu také podepisuje provoz těžkých vozidel do uhelných skladů a teplárny." Závěrem mohu přislíbit to, že pořízení celistvého povrchu v ulici Na Lilce bude navrhnuto do plánu investic pro příští rok k posouzení. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města. S pozdravem
22.04.2018 18:40:43 - Dan
Vážený pane starosto,
chci poděkovat za zřízení nového, bezpečného přístupu na lávku přes vlakové nádraží z ulice Nádražní. Jelikož se však v okolí tohoto přístupu, díky neukázněným občanům, hromadí odpadky (odhozené obaly od různých nápojů apod.), prosím o zvážení umístění odpadkového koše do tohoto místa.
Děkuji za odpověď.
Odpověď - 25.04.2018 14:46:22
Vážený pane Dane, děkuji za Váš podnět a níže si dovoluji přeposlat stanovisko ředitele technických služeb Ing. Máchy. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
Odpověď - 25.04.2018 14:47:04
Vážený pane Dane, Váš požadavek považuji za legitimní, rozumný a realizovatelný. V nejbližší době zde koš umístíme. S pozdravem Ing. Pavel Mácha, ředitel Technické služby města Příbrami.
18.04.2018 17:51:37 - Petra Jílková
Dobrý den,
děkuji Vám za odpovědi, názor a vyjádření. ad 1/ rádi využijeme Vašeho fondu starosty a finanční prostředky na realizaci monitoringu odbornou firmou ...ale... zde nám bylo p. Milcem sděleno, že monitoring je možný pouze na jednom komínu v rámci jednoho dne (pozn.: prádelna má komíny od mandlu a praček tři ... pokud nepočítám komín od kotle na vytápění)...tj. zdá se nám to nelogické a velmi omezující ... v rámci jednoho dne totiž není problém provoz prádelny přeci omezit ... co myslíte? ....lze konstatovat, že zde diskuse s p. Milcem probíhá...

ad 2/ oplocení dětského hřiště - pan předseda OV toto projednává s maminkami na Nové Hospodě. Zakreslení rozsahu oplocení včetně upřesnění místa vstupu předá na Samostatné oddělení silničního hospodářství do konce měsíce dubna 2018.

ad 3/ děkujeme za zabezpečení šachet u požární nádrže. Situace byla opravdu alarmující. Dle zápisu se zástupců OV se zástupci města 6.4. bylo město předsedou OV opakovaně požádáno nejenom o zabezpečení šachet, ale i o řešení rekultivace vodní nádrže. To, že je to hrůza, na to jsme si již zvykli, ale po odstranění starého plotu kolem hřiště (v roce 2017) jsme automaticky předpokládáli, že město daný plot obnoví ...minimálně na straně k nádrži, kde je daná část hřiště v majetku města a za současné situace dětem při hře padají míce do hluboké nádrže se skosenými stranami... zde doufám, že se v nejbližší době najde budget a bude provedena tato drobná investice... (nebo že bychom tam nasadili hnízdící labutě? jako na Nováku?)
ad4/petice byla předána a do 30 dnů jsme jako občané očekávali odpověď a řešení. O dané nespokojenosti jsme informovali pana předsedu OV. Výsledkem bylo, že na jednání - město a osadní výbory - dne 6.4. bylo panem předsedou znovu předneseno stanovisko OV a občanů Nové Hospody a bylo požadováno projednání petice zastupitelstvem a vyjádření.. naše stanovisko stále platí - tj. nepovažujeme za rozumné táhnout těžké autobusy vilovou čtvrtí, úspora se nám v kontextu zničené komunikace nezdá úsporou a řešení v podobě výhrůžky, že dané autobusy tedy zrušíte/odkloníte na Svatou nám nepřijde fér v kontextu našich seniorů, ani řešení otáčky u chemika není pro nás řešením (zde neodkloníme auto,busy od lidí zasažených smradem z mydlinek/ myslím, že by pan předseda OV nemohl vůbec tím směrem poté chodit:) )....dle info z jednání 6.4. je nyní petice na právním odd. města.

Vaše odpověď na mne budila dojem, že náš pan předseda OV nejedná. Bohužel na základě přečtení zápisu z jednání OV se zástupci města tento dojem nemám.

Rádi Vás na Nové Hospodě přivítáme... Nicméně minule jste poslal za sebe Ing. Pikrta ...

Závěrem bych se ráda vyjádřila k Vaší větě: "...velice mrzí, že předpokládáte, že starosta města a zaměstnanci samosprávy mohou zařídit cokoli, a to bez ohledu na platnou legislativu". Naopak, předpokládám, že se jako starosta města budete chovat v souladu s platnou legislativou. Ale nejen to.... Předpokládám také, že se budete chovat i v souladu s Vaším mandátem starosty, tj. v kontextu veřejného zájmu a ochrany občana a naplníte důvěru, kterou Vám někteří občané Nové Hospody ve volbách udělili.


S přátelským pozdravem Petra J.

PS: nefunguje vám odhlášení emailu z infoservisu města... Tj. prosím odd. PR o zajištění. Odhlásila jsem se minulý týden dle pokynů a dnes 9:48 mi daný marketingový materiál přišel do mailu znovu.
Odpověď - 20.04.2018 09:35:31
Vážená paní Jílková, děkuji za vstřícnost. Jenom si dovoluji upřesnit svoji poznámku stran mého eventuálního nezákonného chování. 1/ bohužel, není v mé pravomoci a ani v pravomoci někoho jiného omezit přístup na veřejnou komunikaci. 2/ není v mé pravomoci a ani v pravomoci někoho jiného zavřít provozovnu bez prokázání porušování předpisů z její strany. Pouze to jsem měl tedy na mysli. Děkuji za připomínku a těším se na setkání, na kterém, věřím, nalezneme východiska, která budou řešením pro všechny zúčastněné. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
Odpověď - 20.04.2018 09:42:24
Odborná firma, která má na starosti servis "Otázek a odpovědí" nám napsala toto vyjádření: Po provedení kontroly služby, jsme zjistili, že je vše funkční. K odhlášení z infoservisu je třeba ještě toto zrušení potvrdit z emailu, který je v infoservisu uveden. S pozdravem Jindřich Vařeka, starosta města.
Odpověď - 20.04.2018 12:41:59
K bodu vyřízení petice sděluji následující. O vyřízení petice byla vyrozuměna osoba oprávněná zastupovat petiční výbor přípisem ze dne 2.3.2018. Ing. Jindřich Vařeka, starosta města
17.04.2018 13:41:49 - Anna
Dobrý den,
prosím o informaci, proč nemůže být knihovna v náhradních prostorách ve Špalíčku otevřená v sobotu (stačilo by 1x za měsíc v sobotu), nebo proč sobotní výpůjční dobu nemůže převzít do doby ukončení rekonstrukce jiná pobočka KJD Příbram.
Děkuji za odpověď.
Odpověď - 19.04.2018 08:05:53
Vážená paní Anno, dovoluji si Vám přeposlat odpověď pana místostarosty Mgr. Švendy, do jehož gesce záležitost patří. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
Odpověď - 19.04.2018 08:06:42
Vážená paní Anno, po přestěhování půjčoven a informačního střediska do provizorních prostor ve Špalíčku knihovna plánuje zahájit sobotní provoz knihovny a IC od 28. dubna 2018. S pozdravem a přáním pohodového dne Mgr. Václav Švenda, místostarosta.
11.04.2018 12:33:40 - Jakub
Dobrý den pane starosto, rád bych se zeptal, zda se neuvažuje o dodělání sportovního areálu pod Svatou Horou. Hlavně v létě je hojně navštěvován. Spoustu sportovců ale i rodičů s dětmi by určitě uvítalo zřízení zastřešeného zázemí, toalet odpovídajících 21. století a i skříněk na odkládání osobních věcí. Myslím, že náhrada lavic za sedačky a zastřešení malé tribuny by pozvedlo celý areál i směrem k pořádání atletických závodů. Hezký den :-)
Odpověď - 23.04.2018 08:49:30
Vážený pane Jakube, shodou okolností právě dnes bude zastupitelstvo města jednat o možnosti vybudování kavárny, veřejných WC a dalšího zázemí v těsné blízkosti tohoto areálu. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
11.04.2018 12:33:16 - Jakub
Dobrý den pane starosto, v Balbínově ulici se dělá nová zastávka MHD. Nebylo by možné u ní přidělat dopravní zrcadlo? Při výjezdu z Hrabákovy ulice není do Balbínovy ulice (směrem do centra) vůbec vidět. Hlavně při ranních špičkách, kdy zde vyjíždějí rodiče školáků, není tato křižovatka zrovna bezpečná. Díky za reakci.
Odpověď - 12.04.2018 09:58:07
Vážený pane Jakube, umisťování dopravního značení a zařízení má v kompetenci Samostatné oddělení silničního hospodářství, které Vaší záležitost projedná s Policií ČR v pondělí 16. dubna 2018. O výsledku Vás budeme informovat. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
Odpověď - 18.04.2018 15:28:49
Vážený pane Jakube, Vaše oprávněná námitka bude projednána s dopravním inspektorátem během tohoto týdne. Věřím, že odborníci posoudí věc stejně jako my dva. S pozdravem Ing. Vařeka, starosta města.
11.04.2018 12:32:19 - Jakub
Dobrý den pane starosto, v Balbínově ulici se dělá nová zastávka MHD. Nebylo by možné u ní přidělat dopravní zrcadlo? Při výjezdu z Hrabákovy ulice není do Balbínovy ulice (směrem do centra) vůbec vidět. Hlavně při ranních špičkách, kdy zde vyjíždějí rodiče školáků, není tato křižovatka zrovna bezpečná. Díky za reakci.
Odpověď - 27.04.2018 08:38:54
Vážený pane Jakube, mám pro Vás nejnovější informaci ve věci Vaší interpelace špatného nájezdu na Balbínovu ulici. Policie ČR - dopravní inspektorát Příbram odsouhlasil umístění dopravního zrcadla dle Vašeho návrhu. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
10.04.2018 16:07:44 - Vojta
Dobrý den pane starosto,
Předem se omlouvám, že píšu tuto stížnost, ale kdybych to poslal Arrivě tak to smetou ze stolu.... Ale k věci.. Píšu stížnost ohledně technickeho stavu jednoho autobusu na MHD. Karosa B952.1712 SPZ 9A0 0038.. Zadní náprava je nějak požkozená.. Vydáva nepravidelný zvuky. Podlaha v zadní části vozu je místama prohlutá a nosníky pod panely musejí bejt schnilé. Když vystoupim tak cítím nějaký zápach jako by se něco někde pálilo... Dále nefunguje výstraha dveří, hlášení
zastávek. Doufám, že to Arriva odstaví a vyřeší to sama nebo se něco stane a bude to vážný. Nechápu jak to mohlo projít STK...
Děkuju a přeji hezký den ;)
Odpověď - 19.04.2018 08:10:17
Vážený pane Vojto, stížnost jsme přeposlali společnosti ARRIVA. Jakmile odpověď obdržíme, zveřejníme jí na tomto místě. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
  1 |…| 20 |…| 41 | 42 |…| 66 |…| 90