0 0 0

Otázky pro starostu

Tato rubrika umožňuje vložit dotaz směřovaný přímo starostovi města Příbram. Vždy, prosím, uveďte své jméno. Anonymní dotazy nebudou zobrazeny. Pokud si přejete, aby Vaše jméno nebylo v odpovědi uveřejněno, viditelně tento požadavek uveďte.

Na vulgární, osobní či hrubá sdělení nebudu reagovat, a to ani v případě, budou-li ukryta za otázkou. Je vhodné si uvědomit, že i starosta města, byť je zodpovědný za množství věcí, zůstává stále obyčejným člověkem se standardním prožíváním a běžnou mírou odolnosti vůči invektivám.

Mgr. Jan Konvalinka
starosta města

Pošlete svou otázku:

Jméno (zobrazí se u otázky):   E-mail (nezobrazuje se veřejně):
 
Text otázky:
 
Opište kontrolní kód:
Kontrolní kód
 
  Souhlasím s podmínkami odeslání otázky.
Informace o zpracování osobních údajů
 


Otázky a odpovědi:

Vyhledávání:
   
  1 |…| 29 |…| 58 | 59 |…| 75 |…| 90  
29.03.2017 07:03:06 - Eda
Dobrý den,musím se vás zeptat jestli řešíte parkovací místa v Příbrami je dosti otřesné tam zaparkovat i když jsou tam parkovací místa placená tak není kde zaparkovat jak před úřady tak na T.G.Masaryka a 17.Listopadu a dalších ulicích a u Nemocnice jak ve starý Příbrami a Zunzu na Zdaboři jestli neuvažujete zavést taky parkovací hodiny bylo by to nejlepší aby se tam dalo zaparkovat.
Odpověď - 31.03.2017 13:05:43
Vážený pane Edo, parkování po celém městě je velký problém. V centru, kde je poptávka po parkovacích místech největší, je parkování omezeno jednak parkovacími automaty, tak parkovacími hodinami. O zavedení jiného parkovacího režimu na ostatních parkovištích v tuto chvíli neuvažujeme. Vzhledem k tomu, že víme, že počet parkovacích míst stále není dostačující, měla by v letošním roce proběhnout výstavba dvou nových parkovišť a to jak v centru města (u nemocnice), tak na Drkolnově v blízkosti bývalého ZUNZu. Děkujeme za pochopení. Za MěÚ Příbram, SOSH Simona Žďánská
28.03.2017 14:35:54 - Paja Teryngel
Dobrý den,pane starosto. Včera jsem byl účastníkem vašeho jednání zastupitelstva jednalo se o přidělení dotací na sportovní aktivity plně svá mi souhlasím a děláte dobře že ti dotace rozdělujete spravedlivě. Takže není pravda co někteří tvrdí proč by město mělo více podporovat ty subjekty, které se v tomto ohledu o to vůbec ne snaží, a taky tito sportovní subjekty by měli vyvinout nějakou aktivitu třeba si sehnat nějaké sponzory sami v podnikatelských kruzích jak to třeba dělají někde jinde třeba v Praze a Plzně nebo v Českých Budějovicích mají své vlastní sponzory a berou od města minimum příspěvku na sport.Ať je to v hokeji nebo ve fotbale a dalších sportech. A taky se snaží jak v Praze Sparta,Slavie nebo Bohemians ale nikde jsem je ještě neviděl brečet tak usilovně o příspěvky jako Spartak Příbram který nic moc ve fotbale výrazného za tuto sezonu nepřevedl že by byl mezi těmi úspěšnými fotbalovými kluby. Jako jsou to ostatní. A také nikdo s nich se nechlubí kde všude byl a s kým byl na internetu, stačí se jen podívat na jeho internetové stránky, a chlubí se tím i jiní z těchto dalších klubů nechlubí takže není důvod aby se do sportu přidávalo musí si vystačit s tím co je i když se to třeba od roku bude snižovat s tím musí počítat takže různé návštěvy a nebo výlety musí zapomenout a hlavně investovat do vybavení a hráčů i dobrých trenérů jedině tak získají lepší kvalitu ve sportu a hlavně předvést nějaké výsledky pro město Příbram a tak ho vyzdvihnout v očích sportu. Musím se velice divit že nedokáží čerpat nějaké prostředky třeba ze středočeského kraje vždyť i odtud by také mohli čerpat na sport tak to nechápu a taky i tam by se měli obrátit nejen město Příbram ale také středočeský kraj.Takže jste měli pravdu první musí něco dokázat až pak musí o něco požádat když ukáží výsledky.A ne že na zastupitelstvu bude vykřikovat že to chce to zastupitel v politice nedělá a také se to nesluší.Prostě musí dát na stůl fakta a to také v komisi. Že něco zlepší, že bude mít lepší výsledky než ti ostatní a že dá prestiž zase městu ve sportu. Včera jeho námitky vůči dalším zastupitelům a vaši osobě starosty města Příbram byli dosti neoprávněné.A že jste udělali dobře že jste nepodlehli tlaku lobbingu. Velice si toho vážím že jako starosta Příbrami a zastupitelstvo Příbrami to rozdělujete spravedlivě ten kdo se snaží by měl dostat více ten kdo se nesnaží by neměl dostat nic a taky aby se na ostatní též dostalo ne jen na Spartak Příbram taky jsou tam ostatní kluby kteří na to mají právo. Takže vám děkuji že to rozdělujete spravedlivě.
Odpověď - 29.03.2017 08:39:56
Vážený pane Teryngele, děkuji za Váš názor. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
28.03.2017 14:12:09 - Marek-30.oznámení -MHD
Linka 2A z:zdabor nemocnice směr svatá hora
Čas : 11:23
SPZ:( 9A1 0098).
Odpověď - 29.03.2017 08:47:11
Vážený pane Marku, děkuji a postupuji dále. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
28.03.2017 10:47:20 - Jiří
Dobrý den,

rád bych zjistil proč a z jakého důvodu se udělalo z ulice Pod Branou parkování. Díky.
Odpověď - 05.04.2017 07:31:19
Vážený pane Jiří, na základě podnětu Městské policie a podnětů občanů se v ulici Pod Branou po jedné straně pouze parkování zlegalizovalo. Auta v ulici Pod Branou parkovala i před osazením nového dopravního značení, ale všechna porušovala zákon č. 361/2000 Sb., a všechna by měla být Městskou policií pokutována. Proto se po domluvě s Městskou policií a Dopravním inspektorátem provedla změna dopravního značení v této ulici, Ing. Zuzana Štěrbová, vedoucí samostatného oddělení silničního hospodářství.
26.03.2017 20:48:56 - Kuchyňková
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli by nešlo nainstalovat jednu lampu k chodníčku u lesa pod Čertovým pahorkem. Fotografie místa: http://www.jpeg.cz/images/2017/03/26/eLoNQ.jpg Chodník vede ze Sportovní ulice k ubytovně a není to moc příjemné tam chodit po tmě, zvláště v takovéto lokalitě. Děkuji za odpověď.
Odpověď - 28.03.2017 09:32:50
Vážená paní Kuchyňková, uložil jsem odpovědným úředníkům a Technickým službám připravit potřebné podklady k vybudování zmíněného světelného bodu. Po vydání územního povolení Technické služby bezodkladně zahájí práce a světlo naistalují. Děkuji za připomínku a zůstávám s pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
25.03.2017 07:51:39 - Jiří
Starosto jdou po vás a po paní mistostarostce.Něco víte,umíte,znáte a to se neodpouští.
Odpověď - 28.03.2017 09:35:34
Vážený pane Jiří, zbytek názoru je nepřátelský vůči některým zastupitelům a občanům a neobsahuje otázku. Nemůže být proto zveřejněn. I tak děkuji za názor. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
22.03.2017 12:13:11 - Karolína Pojerová a kolektiv rehabilitace
Vážený pane starosto, prosíme o zvážení odstranění cedule parkovacích hodin na parkovišti před Nemocnicí Zdaboř.
Jednalo se o jednu z mála ploch pro parkování zaměstnanců a nyní je situace pro nás velmi komplikovaná.Děkujeme kolektiv rehabilitace ON Příbram.
Odpověď - 28.03.2017 09:40:20
Vážená paní Pojerová, dovoluji si Vám přeposlat odpověď vedoucí samostatného odd. silničního hospodářství, do jejíž gesce uváděná problematika náleží. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města. "Dopravní značka IP13b "Parkoviště s parkovacím kotoučem" byla na Vámi zmiňované parkoviště osazena na požadavek Bezpečnostní a dopravní komise, jejímž předsedou je Vladimír Srnka. Na základě dohody s panem starostou, bude změněna dodatková tabulka z textu "max. 2 hodiny" na text "max. 5 hodin", Ing. Zuzana Štěrbová, vedoucí samostatného oddělení silničního hospodářství."
22.03.2017 08:35:56 - Pipota
Dobrý den pane starosto. Taky by mě zajímalo jestli něco budete dělat se stromy v Družstevní ulici jak jste to udělali v ulici 28.října dosti jsou ty kmeny stromů narostlé šikmo takže při větším větru by se buď mohli zlomit nebo by mohlo dojít k vývratu.
Odpověď - 23.03.2017 08:53:18
Vážený pane Pipoto, Váš podnět předávám odboru životního prostředí k vyjádření. Děkuji za něj a zůstávám s pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
Odpověď - 24.03.2017 12:12:17
Vážený pane Pipoto, provedl jsem kontrolu v Družstevní ulici. S ohledem na to, že končí období vegetačního klidu a uvedené stromy nehrozí destrukcí, bude provedeno jen ošetření ve smyslu odstranění poškozených větví. Další zásahy v této ulici neplánujeme. S pozdravem Ing. Pavel Mácha, ředitel, Technické služby města Příbrami
21.03.2017 16:56:42 - Barbora Hrončoková
Dobrý den, ráda bych se zeptala na podmínky pouličních umělců ve vašem městě, zda jsou nějaká omezení (např. časové rozmezí, počet lidí, nějaké poplatky atp.).
Předem děkuji za odpověď a přeji hezký den.
Odpověď - 27.03.2017 08:47:37
Vážená paní Hrončoková, k Vašemu dotazu si dovoluji přeposlat Vám stanovisko vedoucího obecního živnostenského úřadu. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města. "OŽÚ řeší uvedenou záležitost pouze na schválených tržních místech dle Tržního řádu. Poplatek obecně činí 20 Kč/m2. Pro případnou bezproblémovou účast doporučuji předem kontaktovat p. Paula, který má trhy na starosti, tel. 604 237 913. S pozdravem Ing. Ota Hauptmann, vedoucí obecního živnostenského úřadu, tel.: 318 402 530."
Odpověď - 28.03.2017 09:42:04
Stanovisko SOSH: Pokud bude pouliční umělec užívat pozemní komunikaci obvyklým způsobem dle § 19 zákona č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích, ve znění pozdějších předpisů a výkonem pouliční umělecké veřejné produkce nebude ohrožena bezpečnost nebo plynulost silničního provozu, povolení mít nemusí. V případě, že pouliční umělec bude ke své činnosti potřebovat umístit na pozemní komunikaci např. stolek, židle, pomůcky k produkci, rekvizity atd., je zapotřebí povolení ke zvláštnímu užívání pozemní komunikace, které vydává samostatné oddělení silničního hospodářství Městského úřadu Příbram na základě žádosti. Za vydání povolení se vyměřuje správní poplatek dle doby trvání záboru (do 10ti dnů ve výši 100 Kč, do 6 měsíců ve výši 500 Kč), za zábor místa je stanoven místní poplatek 10 Kč/m2/den. V současné době nemá město Příbram žádný předpis o omezujících opatřeních k zabezpečení místních záležitostí veřejného pořádku v souvislosti s provozováním pouliční umělecké veřejné produkce na veřejně přístupných místech. Eva Palivcová, referent samostatného oddělení silničního hospodářství, Tel.: 318402553
21.03.2017 09:55:00 - Pavel Trnovský
Dobrý den pane Vařeko,čtu si všechny zápisy z jednání RM a nikde jsem za roky co jste na radnici neviděl jednání o účasti v odborných komisí.Vždy jste hlásal , že v komisích chcete odborníky kteří budou kompetentní a 100% budou pracovat.... Jak mám chápat účasti členů komisí kteří mají pod 50% nebo už hrozivou účast pod 30% ??? Myslíte si , že toto je v pořádku ..???Moc Vám děkuji za odpověď
Odpověď - 21.03.2017 12:03:42
Vážený pane Trnovský, domnívám se, že docházka většiny členů komisí je vynikající. Nevím, že by některá z komisí jednala nekompetentně a nebo, že by pracovala s malou snahou. Několik členů komisí bylo vyměněno a to většinou ze zdravotních důvodů. Za sebe se obdivuji tomu, že členové těchto komisí jsou ochotni ve svém volném čase a bez nároku na odměnu vykonávat tak náročnou a zodpovědnou práci pro město. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
20.03.2017 20:14:41 - Kamil
Vážený p. starosto, děkuji Vám za odpověď. Nechápu ale, jak s Vaší odpovědí souvisí to, zdali jsem zastáncem či odpůrcem obchvatu. Proto Vás žádám, abyste mi, pokud je to ve Vašich silách, odpověděl na můj dotaz.
Odpověď - 21.03.2017 11:22:54
Vážený pane Kamile, na obyvatele Nové Hospody myslím a nemyslím si, že by okolí Nového Hospody bylo obchvatem zhyzděno. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města
20.03.2017 17:54:31 - Vlasta
Vážený pane starosto, v médiích jsem četl , že Ministerstvo životního prostředí vyhlašuje program pro rekonstrukci, obnovu a prohloubení vrtů jako vodních zdrojů. Myslím, že i v areálu bazénu se vrt nachází. Asi by stálo za uvážení se o toto zajímat před plánovanou rekonstrukcí bazénu a předpokládanou vyšší spotřebou vody.
Také mě napadá otázka, zda se někdy v minulosti, nebo teď neuvažovalo o průzkumu, zda se v nějaké větší hloubce zde nenachází třeba termální prameny. V příhraničí s okolními státy je spousta bazénů s termální vodou. Přece i na Vysoké chtěla myslím že Holandská společnost vybudovat lázně, kdyby tam prameny nebyly, tak se o to nezajímají. Ušetřilo by se výrazně na nákladech a byl by to obrovský tahák pro větší návštěvnost, hezky by asi znělo Městské termální lázně a aquapark Příbram.....
Přeji Vám hodně sil do další práce a držím palce.
Odpověď - 29.03.2017 08:45:47
Vážená paní Vlasto, dovoluji si Vám níže přeposlat vyjádření odboru investic a rozvoje města. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta. Stanovisko SOSH: https://www.sfzp.cz/clanek/801/3089/vyzva-c-8-2016-pruzkum-posileni-a-budovani-zdroju-pitne-vody/ Příjem žádostí je do konce června 2017, dotace ve výši až 80 % v případě, že máme již nyní problém zajistit dodávky pitné vody. Možná bychom spadali spíše do kategorie „žadatelé, v jejichž případě kapacita stávajícího zdroje pitné vody dostačuje, ale hrozí prokazatelné riziko, že v následujících pěti letech nebude jejich stávající zdroj kapacitně vyhovovat, získají až 70% dotaci z celkových způsobilých výdajů. Aktuální potřeba dodávek pitné vody a kapacita zdroje pitné vody musí být vyhodnocena v rámci odborného posudku, který žadatel doloží jako jednu z povinných příloh žádosti o poskytnutí podpory.“ 60% dotace je pak na průzkumné vrty. To je asi jediná možnost čerpání dotace na vrty. Co se týk termálních pramenů, nejsme (podle konzultace s geologem) v ideální oblasti. Můžeme uvažovat s využitím vrtů tak maximálně pro tepelná čerpadla. Využití důlních vod (přímým navrtáním zatopených děl) se jeví jako velice nákladné a zatím i neekonomické. Přeji hezký den. Ing. Milan Štufka, vedoucí odboru investic a rozvoje města, tel.: 318402550.
20.03.2017 17:04:08 - Miroslav Vitiska
Dobrý den. Jde vidět že zastupitel Kareš je dosti všímavý člen zastupitelstva a měl by za to dostat odměnu a před zastupiteli i pochvalu že se angažuje a spolupracuje a taky ho zajímá stav stromu v Příbrami a výsadba nových. A taky i o starost aby v Příbrami na to byl odborník určený i ty sochy s těchto stromů to je dobrý nápad. Myslím si že by byl dobrým vedoucím pro životní prostředí.
Odpověď - 21.03.2017 11:58:25
Vážený pane Vitisku, tak jako všichni ostatní zastupitelé, tak i já oceňuji vliv pana Ing. Kareše na intenzitu a délku každého jednání Zastupitelstva města Příbram. Myslím si také, že by pan Ing Kareš kromě funkce vedoucího odboru životního prostředí, mohl vykonávat i většinu vedoucích funkcí. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
20.03.2017 14:23:14 - Marek- 29.oznámení -MHD
Linka 2A z :zdabor komerční zóna směr svatá hora
Čas:12:20
SPZ:(2H1 6979).


Linka 1B z:jiraskovy sady směr Drkolnov sachetni
Čas:12:44
SPZ:(9A0 1000).
PLUS K tomu chci upozornit že řidič tohoto vozu nezastavil na zastávce příbram sidl.Seifrtova (i když tam stáli lidi)prostě jel dál! !
Odpověď - 23.03.2017 08:49:24
Vážený pane Marku, děkuji a postupuji dále. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
19.03.2017 15:59:12 - Michal T.
Starosto co to čtu? Dvořák a starosta? Dovolte,abych se uctivě zasmál.Tento člověk, který hlásá lidu spravedlnost by se měl stát starostou? Tak se podívejte jak se chová on a jak se chová jeho synáček.Tohle by jsme si měli zvolit?Pane starosto proč šíříte něco co není pravda. Dvořák starostou nikdy nebude. To si můžeme zvolit rovnou komunisty a to,že převlékl kabát teď za ANO a to ho vyneslo je hodně populistické.Stejně jako Kareš.
Odpověď - 21.03.2017 11:52:34
Vážený pane Michale, musím přiznat, že daleko raději vidím v této rubrice praktické otázky. Kdo bude příštím starostou nemám ani potuchy. To si jak všichni víme, rozhodnou Příbramáci sami. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
18.03.2017 23:16:19 - Kamil
Dobrý den pane Vařeko, zjistil jsem, že se dalo do pohybu vyjednávání o obchvatu Příbrami.V článku jsem se dočetl, že obchvat uleví občanům v Rožmitálské ulici, ale co obyvatelé Nové Hospody, na ty nemyslíte? Nechci, aby tak krásné místo v budoucnosti trpělo a bylo zhyzděno obchvatem. Děkuji za odpověď.
Odpověď - 20.03.2017 12:05:47
Vážený pane Kamile, z Vaší otázky není patrné, zda jste pro dokončení celého obchvatu (tzn. až k Nové Hospodě), nebo proti. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města
18.03.2017 11:48:04 - Jaroslav Žemlička
Dobré poledne pane starosto.Kdo má z radních nastarosti sportovní zařízení města. Proslýchá se,že pan Švenda se ho zbavil, protože dováží jeho rodina zeleninu do nemocnice a další kšefty, proto nechtěl na Holobradu sáhnout.
Odpověď - 21.03.2017 09:56:44
Vážený pane Žemličko, s ohledem na další plány související s výstavbou Aquaparku byla skutečně Sportovní zařízení města Příbram převedena pod paní Mgr. Ženíškovou. Co se spekulací kolem zeleniny týče, prosím abychom takto zjednodušeně neuvažovali. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města
17.03.2017 22:00:13 - Šimková
Dobrý večer pane starosto.Při venčení psa jsem v těhto pozdních hodinách viděla na chodníku u Billa na Zdaboři ležet člověka,hýbal hlavou,rukama.První co mě napadlo volala jsem číslo 156.Byla jsem velmi překvapená reakcí sloužícího policisty,dostala jsem vyhubováno,že mám volat záchranku a né policii!Co z toho plyne???Pro dobrotu na žebrotu!S pozdravem Šimková
Odpověď - 21.03.2017 11:30:19
Vážená paní Šimková, Vaši stížnost jsem obratem prošetřil. Poslechl jsem si záznam z předmětného tel. hovoru mezi Vámi a službukonajícím strážníkem. Bohužel, jsem nucen Vám dát zcela za pravdu. Jeho reakce byla neprofesionální a neadekvátní. Velitelka Městské policie Příbram dostala pokyn celou věc řešit kázeňsky. Omlouvám se Vám a věřím, že podobná věc se již opakovat nebude. Přeji hezký den s pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města
16.03.2017 07:06:45 - Šlehofer Václav
Vážený p.Starosto.Chci Vám poděkovat za úklid kolem domů a garáží u ubytoven na Zdaboři.Prosime aby jste se zasadil o častější úklid já vím že máte jiné starosti a proto Vám ještě jednou děkuji.
Odpověď - 16.03.2017 10:33:27
Vážený pane Šlehofere, Vaši pochvalu rád předám Technickým službám. Jak oba víme, aktivita kolem ubytoven je náročná a zřejmě v nejbližší době neskončí. Neváhejte prosím s jakýmkoliv podnětem, za který předem děkuji. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města
15.03.2017 10:26:24 - Tomáš
Ještě si čtu vaší odpověď budoucího starostu.Vy považujete Dvořáka za abnormálně pracovitýho? Tak to možná tak do své kapsy. Taky ho radnice platí a dostává plat jako každý jiný pracující člověk. To se u vás starosto asi stát nemůže. Berete na hůl každého kdo vám projde rukama. S pozdravem
Odpověď - 16.03.2017 10:27:58
Vážený pane Tomáši, jste evidentně dobře informován. Možná je Vás škoda pro anonymní korespondenci. Přihlaste se prosím do kteréhokoliv výběrového řízení a ukažte nám, jak se mají věci dělat. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města
  1 |…| 29 |…| 58 | 59 |…| 75 |…| 90