0 0 0

Otázky pro starostu

Tato rubrika umožňuje vložit dotaz směřovaný přímo starostovi města Příbram. Vždy, prosím, uveďte své jméno. Anonymní dotazy nebudou zobrazeny. Pokud si přejete, aby Vaše jméno nebylo v odpovědi uveřejněno, viditelně tento požadavek uveďte.

Na vulgární, osobní či hrubá sdělení nebudu reagovat, a to ani v případě, budou-li ukryta za otázkou. Je vhodné si uvědomit, že i starosta města, byť je zodpovědný za množství věcí, zůstává stále obyčejným člověkem se standardním prožíváním a běžnou mírou odolnosti vůči invektivám.

Mgr. Jan Konvalinka
starosta města

Pošlete svou otázku:

Jméno (zobrazí se u otázky):   E-mail (nezobrazuje se veřejně):
 
Text otázky:
 
Opište kontrolní kód:
Kontrolní kód
 
  Souhlasím s podmínkami odeslání otázky.
Informace o zpracování osobních údajů
 


Otázky a odpovědi:

Vyhledávání:
   
  1 |…| 37 |…| 75 | 76 |…| 83 |…| 90  
30.04.2016 13:12:31 - Josef
Vážený pane starosto, velmi jsem se podivoval nad reakcemi občanů k článku na serveru pribram.cz "Lanový park v Příbrami možná zmizí,...". Občané si asi neuvědomují jaké nebezpečí opravdu dětem na lanové dráze hrozí. Vloni v září jsem byl svědkem toho jak děti padaly do "záchranné" sítě a propadávaly se s ní až na zem, jak zápasily s tažným lanem kladky, kde hrozilo uškrcení, jak se kymácely domečky, atd. Vysvětlete občanům proč je lanová dráha nebezpečná, co na ní dětem hrozí, povolit provoz na vlastní nebezpečí, jak také někdo navrhuje by bylo nezodpovědné a stejně by Vás to odpovědnosti nezbavilo. Lidé musí vědět co je na lanovém parku nebezpečné, kdo za takto vypracovaný projekt i dílo nese odpovědnost, případně jak bude potrestán. Je potřeba toto občanům vysvětlit, jinak to budou brát jako Vaši pomstu Vašim předchůdcům. Věřím, že kdyby byla lanová dráha zlikvidována, že tam vyroste pro děti něco zajímavého a hlavně bezpečného.
Odpověď - 02.05.2016 08:32:58
Vážený pane Josefe, děkuji za připomínku i za rozumný názor. Vaši připomínku dále předávám paní tiskové mluvčí, Pavlíně Svobodové, aby s tímto tématem dále pracovala. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
29.04.2016 10:25:33 - Josef Vaníček
Dobrý den, chtěl bych se zeptat. Všiml jsem si, že se nejspíš opravuje fasáda budovy Městské policie. Zajímalo by mě, kdo a za jakou cenu to dělá? A je v plánu i zvelebit budovu úřadu?
Odpověď - 03.05.2016 09:30:33
Vážený pane Vaníčku, fasádu opravuje společnost Staler spol. s r.o., IČO 01498240, a to za cenu 277.864 Kč bez DPH, s DPH tedy za cenu 336.215 Kč, což byla nejlevnější nabídka. Je však nutno upřesnit, že se opravuje fasáda jen v parteru (přízemí) budovy, přičemž součástí oprav je i vyčištění a vymalování posprejovaného průchodu. Po zahájení prací se po odstranění fasádní omítky ve spodní části parteru objevily kamenné kvádry a kamenické ozdobné prvky pod okny, což vede k úvaze o možnosti neobnovovat povrch této části s kamennými prvky fasádní omítkou, jako tomu bylo dosud, ale ponechat, očistit a zakonzervovat ho bez omítky, což by pravděpodobně vedlo ke zvýšení nákladů. O této variantě však ještě nebylo rozhodnuto. Pokud jde o opravu fasády na hlavní budově městského úřadu v Tyršově ulici č. p. 108 v Příbrami I, plánuje se také, ale až v příštím roce. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
29.04.2016 10:14:19 - Prosíková Jindřiška
Hezký den, pane starosto! Děkuji za příznivou odpověď a spolu s ostatními chodci věříme, že 800. výročí 1. zmínky o našem městě oslavíme i novým chodníkem v jeho centru. Hodně zdraví přeje Prosíková J.
28.04.2016 21:56:09 - Mgr. Kalátová, Zdabo ř44
Vážený pane starosto, ráda Vás informuji o obdivuhodné profesionalitě Sboru dobrovolných hasičů Březové Hory při poražení ohrožujích stromů v místě mého bydliště a následném úklidu.Moje velké poděkování opakovaně patří též Ing. Chytkovi /Městské lesy/ za obětavost a důslednost při řešení mého problému.
Odpověď - 02.05.2016 08:41:06
Vážená paní magistro, velice si vážím Vašeho uznání, a to jak za dobrou práci členů městem zřízené Jednotky Sboru dobrovolných hasičů Příbram – Březové Hory, tak i pracovníků Městských lesů Příbram, s.r.o., při kácení ohrožujících stromů a při následném úklidu dřevní hmoty v okolí vašeho bydliště v Příbrami na Zdaboři. Vaše sdělení mě potěšilo a budu je tlumočit představitelům obou těchto složek. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
25.04.2016 17:07:42 - Emil
Vážený pane starosto, omlouvám se předem za zdržování, ale v r. 2016 (technicky již vyspělý rok) se dívat na zasedání zastupitelstva našeho jubilejního města, kde je zvuk na úrovni odstrašujícího hororu? Kdo to neumí? Je to hrůza!!!
Odpověď - 26.04.2016 08:40:56
Vážený pane Emile, máte naprostou pravdu, už mám těch technických problémů se zvukem a obrazem také "plné zuby". Omlouvá se a něco s tím udělám. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
25.04.2016 10:26:55 - Jiří
Vážený pane starosto, asi před 2 týdny jsem se vás ptal na problematiku bezpečnosti výjezdu z ulice Bratří Čapků a možnost krátkodobého parkování pro rodiče vezoucí dítě do školy. Vzhledem k tomu, že tu vidím poměrně velmi slušnou rychlost Vašich odpovědí (cca 2 dny) na jiné dotazy, pak se raději připomínám s dotazem zda jste moje otázky obdržel a věnujete se jim (případně jste předal někomu jinému) nebo se někde ztratily. Děkuji
Odpověď - 26.04.2016 08:45:48
Vážený pane Jiří, velice se omlouvám za to, že jsem doposud na Vaši otázku neodpověděl. V žádném případě se na ní nezapomnělo. Vaše otázka je poměrně obsáhlá a v tuto chvíli odpověď zpracovává samostatné oddělení silničního hospodářství. Odpověď obdržíte ještě tento týden. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
Odpověď - 12.05.2016 15:02:15
Vážený pane Jiří, chtěla jsem se ohledně Vašich prvních dvou připomínek dojet podívat na místo, proto odpověď trvala delší dobu. 1)výjezd z ulice Bratří Čapků do ulice S.K.Neumanna - situaci jsem prověřila na místě. Máte pravdu, přes zaparkovaná auta opravdu není vidět. Záležitost budeme řešit s Dopravním inspektorátem PČR. Bohužel v tuto chvíli nevidím jiné řešení než předmětná parkovací místa zrušit. 2)parkování před základní školou Bratří Čapků - děkujeme za Váš návrh, který se mi zdá vhodný. Opět v dané věci zahájíme jednání s Dopravním inspektorátem PČR a zkusíme v daném místě zřídit 2-3 parkovací místa typu buď K+R nebo parkovací místa časově omezená např. max. 15, aby případně rodiče mohli dítě odvést do školy. 4)jistě máte pravdu, že trasa směrem na Březové Hory je bezpečnější než po komunikaci I.třídy. Nicméně zpáteční cesta vede po velmi frekventovaných komunikacích a v minulosti jsme měli stížnosti na plynulost dopravy na trase směrem z Březových Hor. Rádi přivítáme další náměty na jiné trasy turistického vláčku. Ing. Zuzana Štěrbová vedoucí samostatného oddělení silničního hospodářství Tel.: 318 402 554 E-mail: zuzana.sterbova@pribram-city.cz MĚSTO PŘÍBRAM www.pribram.eu Městský úřad Příbram
23.04.2016 08:51:43 - J. Prosíková
Příjemný den! Prosím o informaci, zda a kdy dojde k úpravě chodníku před OC Skalka - v Milínské a na křižovatce navazující Špitálské ulici. Povrch asfaltu je velice nerovný, je v něm mnoho výmolů. Navíc naváděcí pruhy z kostek pro nevidomé občany na této křižovatce jsou vyvýšené oproti kdysi asfaltovanému okolnímu povrchu a odlamují se. Popsaná trasa je v centru staré Příbrami, kudy chodí stovky lidí denně (i starší lidí, invalidní spoluobčané i rodiče s kočárky) - a je to mnohdy o vyvrtnutí kotníku či upadnutí. Při dešti se před OC Skalka - v místech, kde jsou sestupné schody - tvoří doslova vodní laguna. V ní a okolo postávají cestující, kteří čekají na autobusy. Vyhýbají se lidem, kteří se nechtěně musí probrodit k oněm schodům a vstupu do OC. Včera po tomto chodníku hrůzy šla nevidomá paní, ale pořád zakopávala o hrubé nerovnosti a výmoly chodníku. Tápala bílou holí, byla bezradná. Jeden pán se jí ujal, doprovodil ji až na křižovatku k zmíněnému torzu naváděcího pásu k světelnému ovladači u přechodu k ČS. Bez jeho pomoci by se tam nedostala. Poté si chtěla otestovat i vedlejší přechod Milínská - Špitálská. Tam se už ale pro zdevastovaný povrch chodníku ani za pomoci náhodného chodce nedostala a v cestě odmítla pokračovat. Vracela se přes vydrolený asfalt k OC Skalka a dál směr Milínská. Řekla jsem jim, že o katastrofálním stavu tohoto úseku jsem už 3x apelovala na starostu v "Otázkách a odpovědích" na vašich stránkách. Bylo mi však vždy sděleno, že až budou finance, tak MI chodník opraví...(Jako kdyby se jednalo u MŮJ chodník!). Na to mi pán odpověděl, že je stejně všechno zbytečné, že už rezignovali kamkoli psát ... Je smutné, že takto se radnice staví k chodcům. Peníze na opravy silnic jsou, stav chodníků ty, kteří jezdí auty zřejmě nijak nebolí. Děkuji za odpověď.
Odpověď - 26.04.2016 08:38:47
Vážená paní Prosíková, na základě žádostí o opravu chodníku u OC Skalka Městský úřad Příbram, samostatné oddělení silničního hospodářství, rozhodl tuto opravu zařadit do plánu oprav na rok 2016. Oprava bude provedena Technickými službami města Příbrami v průběhu letošního roku. Nutné dílčí opravy provedou TS v co nejkratší době. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
20.04.2016 21:25:38 - František Čechovská
Dobrý večer! Nemohu si odpustit reakci na zahájení provozu turistického vláčku. Zveřejněná cena za jednu cestu pro dospělou osobu za cestu z náměstí na Sv.Horu a zpět, kdy jedinou pamětihodností je svatohorská bazilika, je přinejmenším dosti slušná absurdita, když se budu chtít vyjádřit slušně. Můžete reagovat tím, že mne nikdo nenutí abych se svezl, ale to je svým způsobem velmi slabá reakce.A pro mimopříbramské návštěvníky to bude dosti šokující překvapení a pro organizátory ostuda.Můžete tvrdit,že jste tuto atrakci zdědili po minulé radnici (což je Vaše obvyklá reakce s prominutím i bez). Než takovouto slabou atrakci, tak raději žádnou. MHD splní tuto cestu vícekrát a laciněji.
Odpověď - 21.04.2016 12:48:39
Vážený pane Františku, máme nejlevnější turistický vláček v Čechách. I to je stále moc? S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
20.04.2016 14:32:11 - Nováková
Dobrý den, dneska jsem si přečetla, že bude jezdit turistický vláček. Akorát mě dost zarazilo, že děti do 10 let budou platit 10,-- Kč a senioři nad 70 let budou jezdit zdarma. Nemělo by to být stejné buď i pro děti do 10 let zdarma, případně senioři nad 70 let by taky měli platit 10,-- Kč.
Odpověď - 21.04.2016 12:52:13
Vážená paní Nováková, možností jak se rozhodnout je nepočítaně. Rada města se rozhodla podle svého nejlepšího vědomí a svědomí. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
18.04.2016 22:38:15 - Karel
Můžu se zeptat jak to bude letos s turistickym vlčákem.děkuji
Odpověď - 20.04.2016 08:28:39
Vážený pane Karle, od května do září bude v Příbrami opět zprovozněn turistický vláček. Poprvé vyjede 7. května 2016. Jezdit bude trasou Pražská ulice-Václavské náměstí-kpt. Olesinského-Balbínova-Svatá Hora-Mixova-Milínská-náměstí T. G. Masaryka. Jízdné bylo stanoveno na 20 Kč za osobu, děti do 10 let pojedou za 10 Kč a senioři nad 70 let zdarma. Jízdné bude vybírat zaměstnanec technických služeb. Na základě komunikace s policií a vzhledem k tomu, že se bude rekonstruovat D4 a objízdné trasy povedou i přes město, bude vláček jezdit pouze o víkendech. Počet jízd v rámci dne ještě není určen. S využitím vláčku se počítá i při oslavách 800. výročí města. Využije také při propagaci Hudebního festivalu Antonína Dvořáka. Ve středu 4. května bude v rámci doprovodné akce „Den s Antonínem Dvořákem“ projíždět Pražskou ulicí. Bude vozit hudebníky hrající skladby vážné hudby přímo z jedoucího vláčku. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
18.04.2016 12:16:03 - František Čechovská
Vážený pane starosto! Z mé strany se nejedná o sarkasmus, je to konstatování faktu podlr zkušeností z dřívějška, což se ale na něktrých současných akcích projevuje i nadále - nebudeme rozvíjet diskusi, jde pouze o konstatování.
PS: nejsem paní Čechovská, ale občan František z čechovské (to pro upřesnění)
Odpověď - 19.04.2016 10:25:12
Vážený pane Františku, po vydání úkolu řediteli TS jsem byl informován, že nápravě Vámi kritizovaného stavu brání závažná skutečnost. Uvedené zábradlí ani pozemky v jeho okolí totiž nejsou ve vlastnictví města. Ředitel TS naváže jednání s cílem, aby vlastník zlepšil stávající neutěšený stav. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
16.04.2016 20:28:26 - Štenglová
Dobrý den, neplánuje se udělat asfaltová cesta od Junioru (kde by se navázala) k Fialáku? Po těch kamínkách se nedá jet pořádně ani kočárkem, ale ani na kole atd. Děkuji za odpověď.
Odpověď - 18.04.2016 09:02:34
Vážená paní Štenglová, součástí rozvoje oblasti Novák-Fialák je skutečně i asfaltová cesta mezi Fialákem a Novákem. Z hlediska možnosti sportovního vyžití a relaxace se skutečně jedná o nejvzácnější území celé Příbrami. Jedinou otázkou zůstává, kdy se podaří získat dostatek finančních prostředků na realizaci tohoto projektu. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
16.04.2016 13:14:50 - František Čechovská
Dobrý den, blíží se den zahájení oslav 800 let Příbrami (Příbramské městské slavnosti), kdy se předpokládá značná účast mim opříbramských návštěvníků. Protože Vás považuji za garanta této akce, ptám se: Když probíhají přípravy, kontroluje také nějaká komise vzhled okrajových částí města? Dnes jsem si všiml, že na zastávce MHD u nák.centra OBI+ TESCO hned vedle poutače na tuto akci, připevněnému na letitém zábradlí, se stkví několik slušně fujtajblově vyhlížejících orezlých plechů z dřívějších reklam.Počítáte s jejich odstraněním či náhradou a nebo se oficiální návštěvy do těchto končin vodit nebudou, jak bývalo vždy zvykem? Děkuji za odpověď.
Odpověď - 18.04.2016 09:19:30
Vážená paní Čechovská, děkuji za upozornění, i když mě trochu mrzí Váš sarkasmus. Desítky drobných oprav jsme již udělali a je evidentní, že to, na co poukazujete, bychom také měli zvládnout. Váš podnět předávám řediteli Technických služeb města Příbrami a zároveň si dovoluji zdvořile upozornit na to, že na stránkách Technických služeb města Příbrami je odkaz OZNAMUJI, kam je možné se se svými upozorněními obracet. Ještě jednou děkuji za spolupráci a zůstávám s podzravem. Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
13.04.2016 14:13:01 - Jarešová Věra
Vážený pane starosto společemství vlastníků-Příbran7-Ve dvoře 74 předseda pan Hadač neumožňuje majitelům bytů na společné televizní anténě příjem všech programů které má na STA bý poraďtě nám jak máme postupovat děkuji za odpověď.
Odpověď - 18.04.2016 09:21:55
Vážená paní Jarešová, K Vašemu dotazu sděluji, že byty v Příbrami 7/74 nejsou ve vlastnictví Města Příbram. Nespadají pod správu bytového fondu MěRK. Byty, které byly ve vlastnictví Města Příbram na dané adrese (celkem 5 bytů), byly v rámci privatizace převedeny do osobního vlastnictví jiných vlastníků. Z výše uvedených důvodů nevidím bohužel žádnou možnost, jak Vám mohu ve Vašem konkrétním případě pomoci. Omlouvám se, že jsem nemohl podat příznivější zprávu a zůstávám s pozdravem. Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
13.04.2016 13:04:47 - Alois
dobrý den mohu se zeptat jak ted jezdí autobus do prahy..když je to u skalky uzavřené.
Odpověď - 14.04.2016 12:26:34
Vážený pane Aloisi, od 12.4.2016 do 12.6.2016 je z důvodu výstavby jižní části okružní křižovatky „Skalka“ uzavřen sjezd z I/18 na dálnici I/4 směr Praha. Dle informace od dopravce linky D97,98,99,93 ve směru na Prahu jedou po silnici III/00412 směr Dlouhá Lhota, Obořiště, Dobříš a autobusová zastávka Drásov,Skalka VII je přemístěna na Drásov,Skalka V. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
12.04.2016 19:05:23 - Jiří
Vážený pane starosto, měl bych na Vás prosbu týkající se ulice Bratří Čapků a okolí a potom ještě turistického vláčku. Do ulice bratří Čapků vozím často dceru do školy a některé věci by se daly zlepšit, některé nejsou navíc zcela bezpečné.

1) Křižovatka Bratří Čapků x S.K. Neumanna. Při výjezdu z vedlejší ulice Bratří Čapků do S.K.Neumanna musíte dát přednost v jízdě. Při rozhledu vlevo ve směru ke kruhovému objezdu brání ve výhledu řada cca 5 šikmo parkujících vozidel, která využívají bývalého zastávkového zálivu MHD, asi legálně. Problém je, že tato vozidla se nachází jen asi 10 metrů od křižovatky a pokud tam stojí mezi nimi třeba navíc ještě dodávka, nemáte vůbec žádnou šanci vidět jakékoliv zleva přijíždějící auto a do hlavní silnice vjíždíte systémem "ruská ruleta". Už jsem zde zažil několik nepříjemných situací, které jen náhodou skončily dobře - auta se nestřetla jen o milimetry. Tím spíš, že je prostor kde se navíc pohybují děti, je potřeba s tím něco udělat. Vím, že parkovacích míst je málo, ale na druhou stranu riskovat kvůli 5 parkujícím autům to zase cenu nemá.

2) Před základní školou Bratří Čapků je ráno kolem 7:30 - 7:50 dost náročná dopravní situace, neboť řada rodičů vozí ráno děti do školy. Postávají tzv. "na blikačku" v křižovatce s ul. prof. Skupy, protože všechna okolní parkovací stání jsou vždy obsazená. S ohledem na příchozí děti to opět není přehledná a bezpečná situace. Problém by částečně mohlo vylepšit zřízení 2-3 míst typu K+R (Kiss and Ride) s povolenou dobou stání 3 minuty a to přesně před školou u ocelových sloupků, kde nyní dlouhodobě parkují podélně 2-3 vozidla pravděpodobně rezidentů. Aby nebyla ubírána trvale parkovací místa rezidentům, navrhuji zavést toto opatření jen ráno mezi 7:30 - 8:00 hodinou. Ostatně něco podobného funguje ve Školní ulici před zdejší školou. Po zbytek dne by zde mohli rezidenti normálně parkovat a pro někoho kdo stejně odjíždí ráno před půl osmou do práce by to neznamenalo žádné omezení parkování.

3) Děkuji za krásné nové hřiště v prostoru mezi ul. Bratří Čapků a Boženy Němcové - jsem rád, že se takto rozrůstají. Dle toho jak jsou často využívána je vidět, že to má smysl.

4) Proč nebyl povolen provoz vláčku také na Březové Hory? Myslím, že v roce, kdy si město, jehož symbolem je hornictví, připomíná 800 let, tak by právě návštěva Hornického muzea měla být vedle čerstvě opravené Svaté Hory důležitým cílem tohoto vláčku. Jsem si jist, že provoz z nám. T.G.M. přes Ryneček a nahoru klidnou Mariánskou ulici na nám. J.A.Alise je o mnoho bezpečnější než jízda silnicí 1. třídy - Milínskou ulicí nebo tř. kpt. Olesinského. trasy by se mohly během dne střídat, tak jak tomu bylo v počátku provozu vláčku. Nákladově to asi neznamená nic moc navíc, trasy jsou přibližně stejně dlouhé.

Děkuji Vám předem za vyřízení.
Odpověď - 29.04.2016 13:20:05
Vážený pane Jiří, chtěla jsem se ohledně Vašich prvních dvou připomínek dojet podívat na místo, proto odpověď trvala delší dobu. 1) výjezd z ulice Bratří Čapků do ulice S.K.Neumanna - situaci jsem prověřila na místě. Máte pravdu, přes zaparkovaná auta opravdu není vidět. Záležitost budeme řešit s Dopravním inspektorátem PČR. Bohužel v tuto chvíli nevidím jiné řešení než předmětná parkovací místa zrušit. 2) parkování před základní školou Bratří Čapků - děkujeme za Váš návrh, který se mi zdá vhodný. Opět v dané věci zahájíme jednání s Dopravním inspektorátem PČR a zkusíme v daném místě zřídit 2-3 parkovací místa typu buď K+R nebo parkovací místa časově omezená např. max. 15, aby případně rodiče mohli dítě odvést do školy. 4) jistě máte pravdu, že trasa směrem na Březové Hory je bezpečnější než po komunikaci I.třídy. Nicméně zpáteční cesta vede po velmi frekventovaných komunikacích a v minulosti jsme měli stížnosti na plynulost dopravy na trase směrem z Březových Hor. Rádi přivítáme další náměty na jiné trasy turistického vláčku. Ing. Zuzana Štěrbová vedoucí samostatného oddělení silničního hospodářství Tel.: 318 402 554 E-mail: zuzana.sterbova@pribram-city.cz
08.04.2016 13:50:49 - Ivana Klemšová
Vážený pane starosto,
dne 21.12.2015 jsem od Vás dostala odpověď,kterou vkládám pro připomenutí naší "kauzy". I když se tato pasáž rozsudku (odvolacího Krajského soudu v Praze) stala předmětem kritiky odborníků v oblasti práva, kteří vyslovili názor, že tento názor soudu nemůže do budoucna v konečném řízení obstát (přičemž ani prvostupňový okresní soud žádný takový názor nevyslovil), nezbylo radě města nic jiného, než v současné době předžalobní výzvě nevyhovět a finanční vyrovnání Vám jako žalobcům neschválit, neboť v opačném případě by se členové rady města vystavovali nebezpečí trestního stíhání za to, že ačkoliv o výše uvedeném názoru soudu (tj. že by město nemuselo platit vůbec nic) věděli, tak přesto schválili vyplacení zhruba půlmilionové částky za situace, kdy tak činit nemuseli. Za této situace Vám tedy spolu s ostatními žalobci z již pravomocně skončeného soudního sporu týkajícího se finančního vyrovnání za období od 1.10.2011 do 1.10.2013 opravdu nezbývá nic jiného než se ve věci finančního vyrovnání za následující časové období obrátit znovu na soud se žalobou a doufat, že výše uvedený názor soudu do budoucna neobstojí, jak někteří odborníci v oblasti práva předpovídají. Jinak si dovoluji odhadnout, že pokud by nebylo výše uvedené pasáže v odůvodnění odvolacího soudu, že by rada města bývala vyplacení příslušného finančního vyrovnání na základě předžalobní výzvy velmi pravděpodobně schválila, neboť město Příbram v žádném případě nemá zájem se zbytečně soudit, zvláště pak za situace, kdy soudní rozhodnutí dalo ve výroku rozsudku za pravdu jeho představě o tom, kolik by Vám jako žalobcům zaplatit mělo. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města
A situace nyní? Zřejmě se chystáte, nastolit "totalitní dobu" a naše pozemky tzv.vyvlastnit. Vyjádření z vaší strany mi vzalo dech a nemohu uvěřit, že jsem Vás kdysi volila. Parkoviště se najednou stalo veřejným prostranstvím, ačkoliv před lety nám bylo nabízeno spolupodílnictví na zisku výměnou za to, že si zde můžete položit asfalt. Je možné, že za pár měsíců se z Vás-kdysi podnikatelů-stanou tito taktizující lidé, kteří jediné co perfektně umí, slušně každého vyslechnout, spolucítit, ale to je naprosto vše. Nečekám, že toto zveřejníte, neboť si to zdůvodníte tím, že to zřejmě už zavání vulgarismy a ani nečekám žádnou odpověď, jediné, co ještě mohu a využiji k tomu všech svých známostí a vlivů, zveřejnit tuto kauzu všude, kde to bude možné.......Váš kdysi bývalý volič Ivana Klemšová
Odpověď - 11.04.2016 08:16:51
Vážená paní Klemšová, velice mne mrzí, že si celou situaci vykládáte tak zjednodušeným způsobem. Město Příbram řeší obdobné nebo jiné kauzy prakticky každý den. V takových případech jako je ten Váš, rada města dává na názor právního odboru. Nejsem ani chytřejší ani zkušenější než jsou právníci. Pokud bych nedával na jejich názor, skončil bych s velkou mírou pravděpodobnosti velmi rychle ve vězení. Ani já, ani rada města není oprávněna vyplatit Vám jakoukoli částku v rozporu se soudním rozhodnutím. A nevěřím tomu, že Vy byste byla na mém místě ochotna riskovat svoji svobodu kvůli právním sporům, které město vede. Pokud máte zájem si o celé věc promluvit, zavolejte na sekretariát starosty 318 402 229, kde Vám asistentka sdělí mé osobní telefonní číslo. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
06.04.2016 20:17:15 - Jaromír Zidan
Zajímalo by mě, proč jste u ZŠ 28. Října nepostavili hřiště, ale jen doskočiště?? Nedávno tam někdo upadl a zlomil si ruce. Myslím si že je velice nebezpečné. Děkuji za vyjádření, J. Zidan
Odpověď - 08.04.2016 08:34:20
Vážený pane Zidane, prověřil jsem "zlomené ruce" v kanceláři školy (i u bezpečnostního technika). Ke zranění žáků nedošlo a ani v době mimo výuku nebyl hlášen žádný úraz na hřišti u ZŠ 28.října. V jakém stavu hřiště je, všichni vyučující vědí a s ohledem na to hřiště využívají omezeně. Na hřišti byly zatím provedeny pouze drobné úpravy obrubníků Technickými službami. Kompletní rekonstrukce tohoto hřiště je předpokládaná na přelomu 2016/2017. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
02.04.2016 21:31:50 - Horychová
Dobrý den, pane starosto, nevím zda je otázka určena přímo Vám, ale chtěla bych vědět, kdo má ve své správě kamery Příbram živě? Nejde totiž zobrazit náměstí T.G.M. a Pražská ulice, tak by mě zajímalo, zda se jedná o technický problém, nebo jsou kamery vypnuty? Děkuji za odpověď a omluvám se, že obtěžuji s takovou nepodstatnou záležitostí. D. Horychová.
Odpověď - 04.04.2016 08:02:58
Vážená paní Horychová, děkuji za upozornění. Kamery jsou opravovány, závada bude odstraněna v co nejbližší době. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
Odpověď - 07.04.2016 11:39:10
Vážená paní Horychová, kamera na budovách RAVAKU v Pražské ulici je odstraněna, protože se zde chystá velká rekonstrukce. Pro živou kameru budeme hledat jiné místo. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
31.03.2016 11:17:05 - Prosík
Vážený pane starosto,na ulici Plzeňská a Hradební k oboře jsou špatně ošetřeny nebo ořezány stromy jsou na nich asi 10cm špalky což může zapřičinit infekci a houbové choroby a strom pak může během roku na toto odejít správný řez je na větevní kroužek. Dale to působí dosti nepřehledným dojmem pro habitus stromu a okolí nechávat tam desetimetrové pahýly nevím jak je to v ostatních ulicích Příbrami ale tady mě to praštilo do nosu. Jestli si také tak necháváte na své zahrádce ořezané stromy tak budiš je to vaše vizitka. tak vás chci poprosit odstraňte ty nedostatky.A děkuji.
Odpověď - 05.04.2016 09:06:04
Vážený pane Prosíku, v ulicích Plzeňská a Hradební jsme odstraňovali velké větve zlámané mokrým sněhem. Na odstraňování kalamity pracovali i hasiči a to v nočních hodinách. Několik pahýlů, které jsou na jednom menším stromě, vzniklých v minulých letech neodborným zásahem, odstraní Technické služby města Příbrami v dubnu 2016. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
  1 |…| 37 |…| 75 | 76 |…| 83 |…| 90