0 0 0

Technické služby

Sekání trávy, úklid města, veřejné osvětlení, zimní údržba komunikací, odvoz odpadu, správa zeleně

Pošlete svou otázku:

Jméno (zobrazí se u otázky):   E-mail (nezobrazuje se veřejně):
 
Text otázky:
 
Opište kontrolní kód:
Kontrolní kód
 
  Souhlasím s podmínkami odeslání otázky.
Informace o zpracování osobních údajů
 


Otázky a odpovědi:

Vyhledávání:
   
  1 |…| 46 |…| 92 | 93 |…| 104  
08.03.2010 07:39:16 - Marie
Dobrý den,dnes ráno jsem šla po půl 7 ráno okolo Uranu do práce a překvapilo mě, že pracovníci TS u Uranu ostříhávali větvičky a suché kytky na veřejné zeleni, místo toho, aby sypali kamínky namrzlé chodníky. Proč nejsou TS pružnější a nechovají se podle toho, jaké je počasí a stav chodníků? Chodník nad Uranem směrem k náměstí a k lékárně U Jakuba je jeden led. Pokud je chodník na rovině, tak to člověk ustojí, ale kde je jak nakloněná rovina, zkuste se tam projít. Možná spoléháte na to, že to přes den roztaje.
Odpověď - 08.03.2010 14:40:56
Vážená paní! TS jsou dostatečně pružné. I v době zimní údržby zabezpečují např. svoz komunálního odpadu, čištění kanálů, veřejné osvětlení, správu hřbitovů, psí útulek, dopravní značení apod. Chodníky byly kolem 8-hodiny posypané strojem. Nevím jak by zaměstnanci veřejné zeleně zabezpečovali posyp chodníků ručně. Vzhledem k blížícímu se konci tzv. "vegetačního klidu" (31.3.) je potřebné provádět i práce spojené s údržbou keřů, kácení stromů apod. S pozdravem Ing.Ladislav Michvocík, ředitel TS
03.03.2010 08:42:57 - V.Krylová
Dobrý den, 4. února 2010 jsem uklouzla na namrzlém chodníku mezi soudem a úřadem práce a utrpěla mnohačetnou zlomeninu levého kotníku.Jsem po operaci v pracovní neschopnosti a budu pozadovat odskodnění úrazu (náhradu uslého výdělku a bolestné). Prosím o sdělení, jakým způsobem mám postupovat (myslím tím, zda podat zádost az po skončení neschopnosti jestli na nějakém tiskopisu apod). Děkuji
Odpověď - 04.03.2010 08:51:41
Vážená paní, Váš požadavek na odškodnění můžete podat písemně na Technické služby na volném listě (uvést datum, čas a přesné místo úrazu, event. svědka, dále přiložte prvotní lékařskou zprávu) nebo na tiskopise, který je k dispozici na TS u p.Jindrové. Žádost pak bude řádně prošetřena a projednána. O výsledku budete včas informována. S pozdravem Ing.Ladislav Michvocík, ředitel TS
27.02.2010 17:58:32 - T.Božek
dobrý den, kdy budou slečeny stromy v ul.Legionářů? už přes půl roku jsou na nich namotány koberce. Původně zřejmě jako ochrana před možným poničením při výkopových pracech (tuto starost kvituji s povděkem).
Odpověď - 01.03.2010 09:00:43
Dobrý den! Technické služby města Příbrami nezabezpečovaly ochranu stromů při výkopových pracech v ulici Legionářů. Toto opatření realizovala stavební firma. O informaci se obraťte na správu silnic MěÚ Příbram. S pozdravem Ing.Ladislav Michvocík, ředitel TS
27.02.2010 17:55:43 - T.Božek
chtěl bych touto cestou "poděkovat" příbramským pejskařům. Díky nim se ve městě téměř nedá nešlápnout do hovna.
Odpověď - 01.03.2010 08:55:19
Dobrý den! Dnem 2.3.2010 TS zahájí sběr psích exkrementů. Za den jsme schopni vysbírat (strojem) stěží jednu lokalitu. Za 2-4 dny je vysbíraná lokalita ve stejném stavu jako před sběrem (např. pouze ve dvou domech na Rynečku je kolem 30 psů, každý je venčený minimálně 3x za den, tj. za 4 dny - 360 psích exkrementů na velice malé ploše kolem paneláku!). Problém není v TS, ale v majitelích psů, kteří nedodržují vyhlášku města. S pozdravem Ing. Ladislav Michvocík, ředitel TS
27.02.2010 11:20:48 - Věra Veselá
Připojuji se k výše řečenému, jak slezl sníh, jasně se ukázalo, kolik toho čtyřnozí miláčkové dokázali za 2 měsíce vyprodukovat a jejich páníčci si asi myslí, že se to ve sněhu ztratí. Mám 3 malé děti a prokličkovat s nimi po chodníku, kde na 1 m2 je exkrementů i 10 / - viz Milínská ulice před dlouhým panelákem popis. čísla 120-116/ je nadlidský výkon. Přeju vám, milí neukáznění spoluobčané, aby vám také po něčem takovém noha ujela a snad teprve potom pochopíte, jaké to je , když se v tom mají procházet malé děti. A technické služby prosím o instalaci košů na exkrementy i v této lokalitě- není zde ani jeden, přitom koncentrace psů je tu obrovská.
Odpověď - 01.03.2010 09:04:32
Dobrý den! Žel nic jiného než konstatovat, že problém je v majitelích psů. 25 košů na psí exkrementy se výrazně neodrazilo ve zlepšení stavu tam, kde jsou koše instalovány. TS jsou schopny (jedním strojem) posbírat za den maximálně jeden blok. Za 2-4 dny je, ale tento blok ve stejném stavu jako před posbíráním. Bloků je nejméně 10. S pozdravem Ing.Ladislav Michvocík, ředitel TS
26.02.2010 17:30:07 - drkolnovský veřejný psí záchod
Kam jdou peníze z poplatků za psy?
Odpověď - 01.03.2010 08:56:56
Dobrý den! Technické služby neřeší poplatky za psy. S pozdravem Ing. Ladislav Michvocík, ředitel TS
26.02.2010 08:30:40 - Obyvatelka Drkolnova
Dobrý den, pane řediteli, chápu že TS mají moc práce a to co se tu děje, že za to mohou lidi, ale je to hrůza vyjít ven. Chtěla bych tedy poprosit když to mají TS na starosti, jestli by se nemohlo trochu uklidit po Drkolnovském sídlišti. Je tu plno psích výkalů a tak se nedá v tom ani chodit. Na každým kroku je výkal a je to děs. Já mám kočárek, jako plno jiných maminek co tu bydlí a můžu Vám říct že je to tedy síla. To nevím, jestli mám koukat kam s kočárkem jedu nebo abych nešlápla do výkalu. Je mi zároveň TS i líto, protože oni prej tohle mají na starosti odklízet ale nechápu, proč si lidi pořizují psy když se o ně neumějí postarat. Proto prosím TS aby psí výkaly odklidili a hlavně prosím všechny majitele psů aby si po svých mazlíčcích uklízeli. Lidi prosím Vám, pokud je Vám za těžko sebrat po svém mazlíčkovi výkal tak si ho nepořizujte. Vypadá to tu hrozně a je to ostuda. Bylo by potřeba aby tuto situaci policie pokutovala velkými částkami aby jste se naučili slušného chování v okolí. Nikdy bych neodhodila ani papírek, natož abych nechala po svém mazlíčkovi někde naděláno. Vždyť Vy když jdete ven vyvenčit svého mazlíčka, tak přece do těch výkalů šlapete taky nebo snad né? Vám to nevadí že pak máte boty celé od psích výkalů? A což potom když chodějí tudyma malé děti a ty na vše sáhnou a vše seberou? Kvůli Vám s prominutím pejskařským prasatům seberou i psí výkal, protože jsou malé a nerozumí tomu že to nesmí dělat, že je to psí výkal? A co třeba dětské hřiště? To kdyby tu nebylo oplocené se zákazem vstupu se psy tak jsou výkali i na hřištích a tak by si děti nemohli hrát na čistém hřišti ale na hřišti plném výkalů. To Vám neni líto ani těch dětí? Lidi prosím Vás, vzpamatujte se a uklízejte si po svých mazlíčkách !!! TS mají dost jiný práce natož aby sbírali psí výkali. Kdyby to měli dělat po celé Příbrami tak by tu v tom případě muselo být o polovinu víc pracovníků a nebo by se zaobývali jen sbíráním psích výkalů a jinou práci by tak dělat nemohli. Děkuji
Odpověď - 26.02.2010 13:20:17
Vážená paní, máme jeden vysavač na psí exkrementy. Loni jsme instalovali po městě 20 košů na psí hovínka a letos jich ještě dalších 5 umístíme (když budou peníze, samaozřejmě víc). Město postupně uklidíme, ale podotýkám, že uklízet po svém domácím mazlíčkovi není projevem dobré vůle vlastníka, ale povinností vyplývající z OZV č. 12/2003 čl. 3 odst. e). Za porušení povinností by měla MP Příbram každého znečisťovatele finačně sankcionovat. S pozdravem Libor Michvocík, zástupce ředitele TS
25.02.2010 21:25:28 - petr
Dobrý den, mohl bych se přimluvit za instalování košů na psí trus v Milínské ulici a Průběžné ulici a jejich okolí ? To co tam je na chodnících a minimu zeleně jsou vyloženě veřejné psí záchody.
Odpověď - 01.03.2010 09:07:25
Dobrý den! Rozpočet TS na r.2010 neumožňuje nákup košů na psí exkrementy. Zatím je po městě instalováno 25 košů (cena 1 koše je 6500,- Kč). Tam, kde jsou koše nainstalovány nedochází zatím k podstatnějšímu snížení znečišťování veřejného prostranství. S pozdravem Ing.Ladislav Michvocík, ředitel TS
25.02.2010 08:21:33 - Kateřina
Dobrý den pane řediteli. Chci se zeptat proč jste nevystavil dosud mojí kritiku kterou jsem Vám psala cca před 14 dněma. Stydíte se za své pracovníky že nevykonávají práci tak jak mají a Vy je za to ještě platíte, nebo jak si mám vysvětlit to, že na každou kritiku tu odpovíte a vystavíte jí na tyto stránky a mojí né? Děkuji
Odpověď - 03.03.2010 13:40:40
Vážená paní, těžko mohu konkrétně reagovat na nekonkrétní informaci. Sama uvádíte, že hospodu nebudete jmenovat, neuvedla jste ani který den a v kterou dobu se Vámi popisovaná událost uskutečnila. Z tohoto důvodu jsem Vám na Váš e-mail z 13.2.2010 neopověděl. Jinak Vám jen pro přesnost chci připomenout, že nejsem vlastníkem Technických služeb, tudíž se ani nemůže jednat o mé zaměšstnance, jak v obou e-mailech uvádíte. Jedná se o zaměstnance TS a ne zaměstnance p.Michvocíka. Za práci naprosté většiny zaměstnanců TS se rozhodně nestydím. Z těch, co zabezpečují ručně úklid sněhu je 35% žen. Sníh ručně byl odklízen nepřetržitě 53 dnů - každý den! Jedná se o velice těžkou práci. Pokud Vás zajímá jejich plat - žádné tajnosti - kolem 8000,- Kč čistého za měsíc! Samozřejmě, že neschvaluji takové chování zaměstnanců TS jako jste dne 13.2.2010 popsala. S pozdravem Ing.Ladislav Michvocík, ředitel TS
20.02.2010 21:49:19 - zdabořák
Dobrý den, nebudu se navážet do práce TS, sám jsem žádné drama na cestách nezaznamenal. Jen prosím pana ředitele, zda by mi mohl sdělit svůj názor na časové limity pro úklid sněhu stanovené městem v minulých letech (Plán zimní údržby). Mně tyto limity přijdou s letošními zkušenostmi opravdu směšné.
Odpověď - 22.02.2010 14:35:53
Dobrý den! Plán zimní údržby schvaluje zpravidla na 5 let Městská rada. V souladu se zákonem o pozemních komunikacích č. 13/1997 Sb. se při stanovování časových norem vychází zpravidla z těchto faktorů: intenzita provozu, vedení linek MHD, dopravního významu, technické možnosti správce komunikací (vybavení technikou - druh - technické parametry, stáří techniky, poruchovost apod.) a rovněž finančními možnostmi správce komunikací.Podrobně: viz www.pribram-city.cz (Plán zimní údržby). Nový plán bude zpracován v roce 2010 a projednán v Městské radě X/2010. S pozdravem Ing.Ladislav Michvocík, ředitel TS
13.02.2010 08:40:28 - Kateřina
Vážení občané, maminky s kočárkama, důchodci a vozíčkáři. Opět nám napadl sníh a TS jsem dosud neviděla. Chodníky a silnice neschůdné ale pro pana Michvocíka zcela v pořádku a vždy s důkladně danou odpovědí. Podle toho co jsem tady dosud četla články a odpovědi pana ředitele, tak jsem pochopila, že TS si můžou dovolit cokoliv. Např. Postávat na místech a nic nedělat, nebo se ukrýt na nějaké jiné místa. Sama osobně a za sebe bych řekla že je to opravdu ubohý pane řediteli když tady tvrdíte jak se TS snaží, jak dělají vše co je v jejich silách atd. Bohužel tomu tak není, neboť můj manžel vlastní tady v Pb nejmenovanou hospodu a když minule přišel domů a vyprávěl mi celej s prominutím nasranej že to co viděl, a nemohl to nafotit tak jsem nevěřila vlatním uším. Takže pane řediteli, byla bych moc ráda, kdyby jste si Vaše dělníky kontroloval více a nebo vyměnil lenochy a nemakačenka za pořádné aby už ta práce od TS byla někde vidět. Takže manžel mi vyprávěl jak stál za barem a ve dveřích se objevili dva dělníci TS. No tak co, jdou se sem třeba najíst a nebo si koupit cigarety, pomyslel si manžel, ale když si objednali každý dvě piva, a seděli přes hodinu u stolu s půllitrem piva a cigaretami tak nevěřil ani on co vidí jeho oči. Koukalo divně i pár lidí co tam sedělo ale kdo by s tím co dělal, když dneska něco řeknete, máte hned nůž v zádech a bez fotoaparátu stejně nikomu nic nedokážete. Nebudu Vám psát o jakou hospodu se jedná neboť je to docela riskantní vůči manželovo osobní ochraně. Jen jsem chtěla aby jste Vy a občané toto věděli. Máme doma malé dítě a tak stejně jako paní Křížová a určitě plno jiných maminek nebyla kvůli TS měsíc s kočárem venku. Je mi líto taky důchodců a vozíčkářů, stejně tak již jmenovaných maminek s kočárkama, kterým (podle Vás pane řediteli)tak bezvadně schůdné a sjízdné chodníky a silnice neumožňují pohyb na komunikacích. Takže dokud bude sníh, tak můžou chodit ven jen Ti co se pohybují sami bez jakýchkoliv závad a prostředků (kočárků)? To jako chcete říct že je to problém důchodců že jsou staří? Že je to problém vozíčkářů že jsou na vozíčku, že je to problém maminek s kočárkama že mají děti nebo jak to mám tedy chápat?
Odpověď - 03.03.2010 13:44:12
Odpověd u e-mailu ze 25.2.2010
13.02.2010 08:09:57 - Karel
Obávám se pane řediteli že to nebyla osádka kdo popelnice uklidil zpět ale lidi co tu bydlí. Navíc mám ještě dva dotazy. Ta první, kdo má na starosti uklízení stromků u popelnic a proč to ještě není uklizené? Myslím že už tam stromky nepřibudou, neboť už je to po Vánocích dlouhá doba.Hlavně mi občané platíme za odvozy komunálních odpadů a tak mi to přijde takové nechápavé proč vlastně mám za to platit, když sice odpadky vyhodím do popelnice ale pak to vypadá hrozně když je bordel poházen a neuklizen kolem popelnic. Vypadá to hrozně a bylo by dobré, když už tady mám za něco platit, aby bylo vidět proč. No a ta druhá. Pane řediteli, nechci nějak urážet a napadat Vás ani Vaše dělníky, ale proč Vaši dělníci postávají pod naším oknem s lopatami v ruce a nic nedělají a povídají si? Přijde mi to trochu nesprávné, nevhodné a neslušné, když na ně koukám z okna jak tam půl hodiny postávají a nic nedělají. Pak se seberou a jdou pryč. Vůbec jsem tuto jejich činnost a situaci nepochopil. Navíc, pak jsem se šel tou cestou kde stály projít a že by tam něco těma lopatama dělali taky není vidět. Klidně mi napiště Vaší e-mailovou adresu a já Vám pošlu foto. Nafotil jsem je aby jste viděl, že si nevymýšlím. Bylo to ve čvrtek cca kolem 10 hodiny ranní. Děkuji za odpověď a přeji hezký den.
Odpověď - 15.02.2010 12:42:19
Dobrý den! Každý týden jsou od popelnic odváženy vánoční stromky. Může se stát, že ne ze všech míst jsou odvezeny včas. Další svoz bude 16.2.2010. Souhlasím s Vámi, že není správné, aby dělníci postávali. Je škoda, že takovou informaci neobdržím v dané době, kdy je zjištěna (telefon 777 705 600 - je veřejnosti znám již několik let). Ani fotografie zaslaná následně není dostatečnou informací. Dělníci mohou tvrdit, že zrovna krátce odpočívali. Pokud by jsem informaci obdržel v danou dobu - okamžitě budu řešit sjednání nápravy. S pozdravem Ing.Ladislav Michvocík, ředitel TS
12.02.2010 14:41:28 - Příbramačka
Dobrý den
reaguji na odpověď ředitele TS (odkud mám tak přesvědčivé informace o uklizenosti v ostatních městech a obcích..)na můj dotaz a pozastavení se nad naprostou neuklizeností komunikací v Příbrami v tomto období.
Informace mám od řidičů, kteří těmi místy projíždějí. Ano, v televizi i na internetu si vždy poslechneme a vidíme reportáže během sněžení nebo těstně po něm. Rozdíl Příbrami oproti nim je v tom, že my tady máme nepořádek i 4 dny poté co ty 4 dny již nesněží...Při poslední cca 4 denní pauze ve sněžení,, kdy se i oteplilo, se v Příbrami sněhový nepořádek - když už na to byly výborné podmínky proti sněžení, prostě neuklidil, a na tento nepořádek (vysoké zmrazky na komunikacích, rozsolená břečka ze sněhu, apod.) napadl při následném sněžení další sníh a opět se nechal i posypem umrznout a tak je to těchto 5 týdnů stále dokola.
Zkoušel jste někdy vstupovat nebo vystupovat z autobusu například v Jiráskových Sadech?
Šel jste někdy v posledních 5 týdnech například od MHD v Jiráskových Sadech pěšky do nemocnice?
Přijďte se někdy pěšky (nezastaví vám druhý autobus, když ten ŠKOLNÍ blokuje místo k zastavení, protože je tento prostor vaším úklidem zmenšen na polovinu) k nám na Novou hospodu - Příbram IX. A zkuste se u nás pěšky projít, přecházet po hlavní slinici, nastupovat do autobusu, hledat chodníky, atd.
Víte, nepřiznat, že vše není ok, nebo reagovat na neschůdnost chodníků citacemi ze zákona umí každý. Ne každý ale řídí techncké služby.
Děkuji předem za Vaši konkrétní, vstřícnou a milou odpövěď s uvedením nápravy věci.
Příbramačka

Odpověď - 16.02.2010 09:28:48
Dobrý den! Nebudu reagovat na všechny připomínky, jen některé. Pouze vždy konstatuji, co bylo uděláno. Pokud se týká Jiráskových sadů - pruhy pro zajíždění autobusů k zastávkám jsou shrnovány pravidelně. Celkem 3x již byl z nástupišť vyvážen sníh (kolem 50 aut). Po spadu sněhu - do ošetření nástupišť je nastupování a vystupování na nástupištích obtížné (Je tam zpravidla nahrnut sníh ze silnice, který tam nahrnul silniční sypač). Ošetření všech autobusových zastávek v Příbrami (včetně Jir.Sady) provádějí 4 trojice zaměstnanců s lopatami. Víc jich k dispozici není. Ostatní uklízejí chodníky, které nelze ošetřovat stroji a schody. Pokud se jedná o situaci na Nové Hospodě - naposledy jsem pěšky procházel v ulicích U Zahrádek, Za Vrškem, V Soudce dne 11.2.2010 kolem 14-té hodiny. Na místě jsem zjistil, že silnice jsou prohrnuty a posypány (nepotvrdila se informace od občana, který tvrdil, že nejsou ošetřeny). Pokud se jedná o zastávky MHD na Žižkově ulici (N.Hospoda) tak je povinností SÚS Benešov udržovat i tyto zastávky (§12, Zák. 131/97 Sb. v platném znění). Jelikož to SÚS nedělá, ošetřují podle možností zastávky MHD Technické služby. Při každém spadu sněhu radlice vozidel SÚS zastávky (nástupiště) zahrnou a vznikají mantinely. To stejné platí o Jiráskových sadech, Milínské ulici, Školní ulici, Husově ulici, Plzeňské ulici, na kterých je nejvíce autobusových zastávek. Všechno jsou to silnice ve vlastnictví Středočeského kraje a ne Města Příbram. Je pravdou, že chodník po levé straně Žižkovy ulice je velice úzký. Žel tento chodník nelze ošetřovat strojem a ruční ošetření je pomalé a méně kvalitní, podobně je tomu u části chodníku z Jiráskových sadů do nemocnice - v prostoru okolo budovy Všeobecné zdravotní pojišťovny. S pozdravem Ing.Ladislav Michvocík, ředitel TS
11.02.2010 20:30:38 - Petr
Dobrý den, dovoluji si upozornit, že chodník v Riegrově ulici u trafostanice i když se to nezdá pokračuje po parkovací ploše před touto trafostanicí až k nemocnici.Prosím tedy, zda by nemohl být prohrnut na stanovenou šířku. Děkuji
Odpověď - 12.02.2010 12:43:54
Dobrý den! Chodník v Riegrově ulici směrem k nemocnici oboustranně je velice úzký a nelze ho ošetřovat strojově. Ruční úklid naráží na skutečnost, že když se shrnuje sníh ze silnice - několikrát za den - vždy se nahrne na tento úzký chodník. Pokusíme se opětovně chodník rozšířit. S pozdravem Ing.Ladislav Michvocík, ředitel TS
11.02.2010 19:39:59 - Tomáš
Dobrý den, měli bychom prosbičku nešla by protahnout ulice jedná se o pravou stranu této ulice ve směru od kruhového objezdu k Obi , kde stávájí kamiony čekající na vykládku zboží u Obi, sice je obousměrná, ale ted pod návalem sněhu o něco užší a když se tam postaví kamion, osobní vozy mají problem se jim vyhnout a nehoda je hned na místě, vychazí to s průjezdností na mm v pondělí jsme tudy jeli a je to pro silné nervy a hlavně pro ty co opravdu umí řídit. Předem děkujeme odpověď. S pozdravem Tomáš.
Odpověď - 12.02.2010 12:46:23
Dobrý den! Po úpravě podobných míst s větším pohybem motorových vozidel se pokusíme rozšířit i tento úsek - i když si myslím, že je to věc obchodu OBI, aby jeho zásobování nepřekáželo v provozu. S pozdravem Ing.Ladislav Michvocík, ředitel TS
11.02.2010 17:00:00 - Křížová
Chtěla bxch se zeptat, proč nejsou odklizené silnice a o chodníkách ani nemluvě??...jsem matka s kočárkem a už měsíc jsem s kočárkem venku nebyla, jen kvůli neodklizeným chodníkům a to nemluvím o starých lidech, kterým se boří hole do sněhu z neodklizených chodníků...V každém jiném městě tento problém nevzniká, ale Příbram v tomto směru je tragická
Odpověď - 12.02.2010 12:54:21
Vážená paní! Nemohu Vám nic jiného odepsat, než skutečnost, že od 8.1.2010 kdy napadl sníh a postupně dál sněžilo - byly a jsou chodníky schůdné v časových normách, které jsou stanoveny v "Plánu zimní údržby" schváleného Radou města. Samozřejmě schůdnost představuje také ohled na situaci vzniklou povětrnostními podmínkami a přizpůsobilost chodců těmto podmínkách. To jsem si prosím nevymyslel, to je citace ze zákona o pozemních komunikacích. S pozdravem Ing.Ladislav Michvocík, ředitel TS
11.02.2010 16:23:47 - Křížová
Teď proběhla středočeská kampaň na třídění odpadu...je krásné, že se dělá osvěta, ale kdykoli jdu odnést tříděný odpad, tak popelnice překypují odpadem a lidé přede mnou už odpad skládají vedle...Mohu se tedy zeptat, jak se v Příbrami tříděný odpad odváží? Nebo jestli se vůbec odváží?
Odpověď - 12.02.2010 12:39:55
Dobrý den! Tříděný odpad se sváží pravidelně. Papír 1x týdně, plasty 2x týdně, sklo cca 1x za 3 týdny a tetrapack 1x za 4 týdny. Snažíme se, aby k Vámi popsané situaci nedocházelo, ale občas se tak stane. Nyní je svoz díky situaci se sněhem výrazně ztížený, ale pokud u Vás nebyla nádoba skutečně odvezena delší dobu, napiště prosím SMS na číslo 777 705 605 ve tvaru PLNY PAPIR 46. Uvedené číslo je označení hnízda, které je na každé nádobě na tříděný odpad. S pozdravem Libor Michvocík, zástupce ředitele TS
11.02.2010 12:50:50 - příbramačka
Dobrý den
je pravdou, že v Příbrami byly potíže s úklidem komunikací v zimním období vždy. Je také pravdou, že letošní zima je extrém. Stejně extrémně ale působí neuklizenost komunikací, především chodníků, nástupišť u autobusů MHD, přilehlých komunikací u hlavních silnic nemluvě o "okrajových" částech města (tam totiž nikdo nechodí ani do práce, do školy, do školky, klékaři,...). Legračně působí cedule a zábrany u pobočky České pošty v Příbrami 2, u chodníku směrem k Integrované škole, atd. Smutné přitom je, že to na mne působí, jako by Příbramí odpovědní pracovníci neprocházeli (ani v osobním volnu), a proto mají pocit, že je vše uklizené a v pořádku. Ještě smutnější je, že v menších městech a dokonce i vesnicích v okolí Příbrami uklizeno je. Jak to dělají, když mají minimum techniky? Proč je uklizeno ve všech okresních i větších městech nejen ve Středočeském kraji, ale například i v kraji Jihočeském, Karlovarském a dalších? Osobně mi to připadá, jako že město Příbram na úklid komunikací v zimě zcela rezignoalo a pouze střídá odpovědi: Je uklizeno, prostě nestíháme - tak zaplatíme odškodnění, apod. Kdy se v Příbrami začne v zimě pořádně uklízet? Asi musíme počkat, až si někdo vedení města nebo Technických služeb zlomí nohu jako "obyčení příbramáci".
Příbramačka
Odpověď - 12.02.2010 07:28:21
Dobrý den! Těžko reagovat na informaci o neuklizenosti chodníků, zastávek MHD. Ve městě je kolem 120 km chodníků a bez konkrétního udání místa, kde jsou podle Vás chodníky neuklizeny, nelze sjednat nápravu. Cedule kolem pošty v Příbrami 2 jsou věcí majitele objektu, TS s tím nemají nic společné. Nevím odkud máte tak přesvědčivé informace o vzorném úklidu v jednotlivých krajích, mně to hodnotit nepřísluší, ale z toho co je zveřejňováno (televize, rozhlas, internet, tisk) je situace stejná téměř všude. S pozdravem Ing.Ladislav Michvocík, ředitel TS
11.02.2010 12:37:14 - Mottlová
Dobrý den, já mám stížnost na technické služby v Příbrami. Dne jsem jela s dcerou a s vnučkou kočárkem na ZÚNZ Příbram k lékaři. Cesta po sílišti je horor! Chodníky jsou jen projeté ale neodklizené. Já chápu, že nemůže být Příbram hned odklizená, když napadne sníh ale nechápu, proč tam jede traktor nebo multikára s radlicí dvacet až třicet čísel nad chodníkem! A to není postřeh z letošní zimy ale toho jsem si všimla už dříve.
To asi potřebujete vyjet naftu, abyste si mohli stěžovat, že nemáte peníze!
Ještě jeden postřeh, Březové Hory i stará Příbram je vždycky daleko lépe odklizená, než sídliště. Čím jsme si to zasloužili? Že by tu bydlelo méně činovníků na městě?
Odpověď - 12.02.2010 07:34:24
Dobrý den! V noci z 10. na 11.2. napadlo kolem 8 cm sněhu. V 3.30 hod. zahájil ošetřování hotovostní systém (tj. 1 chodníkový sypač). V 6.00 hod. byla nasazena veškerá technika - tj. další 3 chodníkové sypače. Nevím v kolik hodin jste jela po uvedeném chodníku, ale podle harmonogramu práce k intenzivnímu ošetřování chodníku v oblasti Drkolnov došlo až mezi 12.00 - 14.00 hod. Ve městě Příbram nejezdí pouze technika TS. Řidiči TS mají příkaz trvale - tam kde je to možné, jezdit s radlicí v pracovní poloze. S pozdravem Ing.Ladislav Michvocík, ředitel TS
11.02.2010 10:29:25 - Kolářová
Dobrý den.Děkuji za Vaši odpověď-neodpověď.Ostatně, pokud čtu Vaše odpovědi na jakýkoliv dotaz, popř.stížnost,Vaše reakce je stejná, značně arogantní, nekonkrétní.Nejlepší obrana je útok. Nelze proto očekávat z Vaší strany pochopení nebo snahu o nápravu. Řešení by se určitě našla, od toho snad TS jsou. V každém zaměstnání musíte řešit spousty situací a nelze je odpálkovat zpět. V jiném postavení by Vám to neprošlo a nechápu, jak vůbec může.Navíc nemáte pravdu.Okolí Fialky není věnována náležitá pozornost v jakémkoliv ročním období!
Odpověď - 11.02.2010 14:39:11
Vážená paní, přečtěte si všechny moje odpovědi a uveďte, které jsou arogantní. Odpovídám zásadně na základě doložitelných faktů! S pozdravem Ing.Ladislav Michvocík, ředitel TS
  1 |…| 46 |…| 92 | 93 |…| 104