Technické služby
Sekání trávy, úklid města, veřejné osvětlení, zimní údržba komunikací, odvoz odpadu, správa zeleně
Pošlete svou otázku:
Otázky a odpovědi:
01.02.2010 10:58:37 - Barbora Z.
Dobrý den všem. Vůbec nechápu jak je možné nechat Příbram v tak hrozném stavu jako je. Každý druhý člověk si stěžuje na technické služby. Mám doma malé dítě a myslím že stejně jako to moje potřebuje na vzduch každé jiné. Díky tomu, že technické služby nejsou schopny odklízet sníh na chodnících tak já už jsem s dcerou 5 dní doma a nemůžeme ven. Kočárkem se to nedá a na sáňky je dcera ještě malá. Může mi tedy pan Machcovík vysvětlit co mám tedy dělat? Mám nosit dceru na ruce aby mohla ven či co? Mám už toho opravdu plné zuby. Situaci technických služeb sleduji neustále a to že tady píšete jak solejí chodníky, prohrnujou silnice atd...Tak tohle celý je lež. Chodníky vůbec rozsolené nejsou, natož schrabané. Já osobně jsem nikde po Příbrami neviděla traktor na chodníku aby prohrnoval chodníky. A silnice? No někde to jde, ale někde to je děs. Já osobně bydlím teď v bytě kde krásně vidím na celou Příbram a tak tím pádem vidím z okna kde technické služby jsou a jak se k práci staví. Takže co se týče sněhu.... Proč ve 23 hodin jezdí dva traktory ještě ke všemu spolu ( to asi aby se nebáli né, ) u Hypernovi, Stop Shopu směrem k Tescu a Obi a prohrnují sníh na parkovištích když už v tuto dobu je všude zavřeno a nikdo tam nejede. V Tescu mají otevřeno od 6 hodin ráno takže si myslím že přes noc by se měli udržovat silnice a chodníky a na to prohrnovat parkoviště u supermarketů by snad stačilo tam jet ve 4 h ráno né? Nebo jaký to má smysl prohrnovat těsně po zavíračce u supermarketů když do rána jsou parkoviště zase pokryty sněhem? Mám jít s dcerou na prohlídku k doktorce a nemám auto. Nemůžu se tam dostat. Asi si budu muset zavolat taxíka na ten kousek cesty co mám s ní jít. Mimochodem jsem včera potkala manželé co šly s kočárkem. Museli jít po silnici a pak kus po chodníku ten kočár museli nést, neboť chodník byl zasypaný sněhem, neprohrnutý a tím pádem pro kočárky neprůjezdný. A to není první a asi ani poslední případ co jsem viděla jak maminky s kočárkama musejí tuto situaci řešit. Jinak ještě jedna věc a to ta že v létě jsem zase sledovala jak přímo pod našimi okny je 10 pracovníků technikých služeb. Jde jen o to posekat kousek plochy trávníku. Na tuto plochu by stačili bohatě 4 a ještě by to bylo moc. Jejich tam deset a ještě ke všemu když pak je práce hotová tak za školní známkování by dostali ode mě tak 3 s odřenýma ušima. Chápu, že mají svačinu ale mít svačinu 2 hodiny? Hmmm tak to se mi moc nezdá. Ležejí nám pod okny, hulákají a 2 hodiny nic nedělají. Ta za tohle jsou placený? Pak se nesmíme divit v jakým stavu je Příbram když se technické služby staví k práci takovýmto způsobem. Jedná se o oblast Drkolnova takže jestli můžu poprosit, byla bych moc ráda kdyby se technické služby pověnovali této oblasti více. Jestli mi někdo nevěří tak ať si projede trasu od Tesca, zadem, pod panelákama směrem ke hřbitovu a pak přes křižovatky směr na Bohutín. Odpověď - 02.02.2010 09:51:49
Vážená paní, několik faktů k Vaší stížnosti:
- Ano, na některých chodnících je pohyb s kočárkem značně omezen, nebo znemožnen, Technické služby zabezpečují SCHŮDNOST chodníků v možnostech, které mají.
- Nepíšeme, že chodníky solíme - naopak píšeme, že chodníky nesolíme, protože to zákon ZAKAZUJE! (náš posyp obsahuje max. 15-20% soli).
- Traktory skutečně chodníky neošetřují, na chodníky by se nevešly - chodníky ošetřují chodníkové sypače - nebo jsou ošetřeny ručně. Jsem ochoten Vám prokázat kolikrát, kdy byl který chodník ošetřen.
- Dnes 2.2. budou chodníky na Drkolnově ošetřovat: 1 stroj, 5 zaměstnanců
- To co vidíte z okna v noci - bylo by nutné se přesvědčit kdo uklízí (2 traktory) parkoviště u obchodů. TS to rozhodně nejsou!!
- Informace o práci při sekání trávy má nulovou hodnotu - řešit můžeme jen to co je aktuální v daný den a ne 5-6 měsíců staré. S pozdravem Ing.Ladislav Michvocík, ředitel TS 01.02.2010 09:48:02 - Blanka
Dobrý den, jen jsem chtěla připomenout jedním slovem, neboť se nechci rozepisovat - co Stalingrad????? Zase musíme svépomocí??? Odpověď - 02.02.2010 09:30:11
Dobrý den! Na "Stalingradu" 1.2.2010 ošetřovalo chodníky 5 zaměstnanců TS ručně. S pozdravem Ing.Ladislav Michvocík, ředitel TS 27.01.2010 17:30:43 - Jarda B.
Dobrý den, bylo by možné prohrnout chodník na Husove ul. od kruháče ke kkauflandu? Je tam obtížne se obejít pro dva chodce a když se tam někdo odváží z kočárkem tak musíte do pol metrového sněhu. Odpověď - 28.01.2010 12:25:25
Vážený pane, od kruhového objezdu směrem na železniční nadjezd - není chodník. Prostor vedle silnice se pokusíme rozšířit. S pozdravem Ing.Ladislav Michvocík, ředitel TS 27.01.2010 07:58:47 - Ječmen
Dobrý den,je vidět,že tyto stránky,jsou zcela zbytečné.Již před 14 dny,jsem psal o neoprávněném a zcela zbytečném troubení řidiče popelářského vozu 1S2 1035 v oblasti za Uranem.Sliboval jste nápravu.Dnes v 6.15 opět koncert houkačky, tohoto umělce.Asi na TS moc autoritu nemáte,nebo pohrdáte občany. Odpověď - 27.01.2010 14:53:56
Vážený pane, obraťte se na konfrontaci s řidičem a vedoucím p. Bílkem - tel.777 705 605. S pozdravem Ing.Ladislav Michvocík, ředitel TS 26.01.2010 18:36:25 - martin novák
Dobrý den všem, myslím že každému rozumnému člověku musí být hned jasné, že po změně legislativy která odpovědným za úklid sněhu učinila vlastníka nemovitostí se dal podobný problém očekávat, kdyby každý majitel auta parkující zdarma na pozemcích města (blokující parkoviště a znemožňující úklid s využitím techniky) místo žvanění vzal lopatu a uklidil si pod svým autem a kolem něj, kdyby si každý uklidil kus chodníku před svým domkem, panelákem, který sice není jeho,ale bezplatně jej užívá, vypadalo by to trochu jinak. Ptám se pana ředitele, máte dostatek finančních prostředků na výplaty,na proplácení přesčasů, na příplatky za práci v noci, v sobotu, neděli, ve svátek? Myslíte, že jsou zaměstnanci TS odměňováni spravedlivě, podle,množství a kvality vykonané práce? Kolik finančních prostředků navíc by jste potřeboval,aby se dal úklid sněhu zvládnout ke spokojenosti všech? Děkuji, MZ Odpověď - 27.01.2010 13:00:02
Dobrý den! Bylo již starostou města sděleno, že na zimní údržbu místních komunikací je v rozpočtu TS vyčleněno kolem 3,5 mil. Kč (na období leden - březen, listopad, prosinec). Na počet lidí vyčleněných pro zimní údržbu, na pohonné hmoty pro 13 ks techniky a na potřebně množství posypového materiálu (sůl, inert) je dostačující. Novelizace zákona o úklidu chodníků však vytvořila situaci,kdy na ošetření chodníků, které dřív ošetřovali (nebo neošetřovali) majitelé přilehlých nemovitostí - celkem 52 km, kdy na tento úklid je vyčleněno 28 zaměstnanců není možné v přijatelné době chodníky ošetřit. Na 1 zaměstnancë připadá často více jak 2 km chodníků (část zaměstnanců je v zimním období nemocná). Výrazná pomoc je od úřadu práce - těchto 28 zaměstanců je právě od úřadu práce. Není žádným tajemstvím, že zaměstnaci uklízející sníh mají plat kolem 12000 Kč hrubého! Úklid provádějí i ženy (25%). Je to těžká, namáhavá práce. Jsem názoru, že ke spokojenosti všech by nedošlo nikdy ani při výrazném zvýšení finančních prostředků na zimní údržbu. Za Váš názor děkuji. S pozdravem Ing.Ladislav Michvocík, ředitel TS 26.01.2010 11:53:36 - Eva
Dobrý den pane Michvocíku. Moc Vám \\\"děkuji\\\" za to, že jste neuklidili po celé Příbrami (vzhledem k tomu, že mám možnost ji skoro celou procházet a uklizeno opravdu není). Pokud byste tak, jak tvrdíte, denně ušel 7-8 km po Příbrami, tak bychom se dříve nebo později(spíš ale dříve) setkali v nemocnici, kde jsem skočila po té, co jsem upadla na namrzlém chodníku u Sevastopolu. Jsem zvědavá, kdo mi teď nahradí ušlou mzdu na neschopence:(.A ještě k tomu dalšímu úklidu. Jedna paní tu psala, proč uklízíte jen ve staráku a ne na náměstí 17.listopadu. Tak milá paní, Technické služby neuklízí ani ve staráku, stačí se projít po uklouzané Pražské ulici a okolí!! V ulicích nejsou TS téměř vidět a ti s lopatou už vůbec ne. Jo vlatně pardon, dnes jsem zahlédla auto TS jak vyjíždí s basou piv od Leka a druhé tam jen tak postává. Opravdu si z nás děláte srandu. Jen tak dál, vy se stejně svého teplého místa jen tak nevzdáte, tak ať si tu obyčejný člověk píše třeba 5O zpráv denně. Vy máte stejně svoji pravdu, oháníte se GPS a já nevím čím ještě, ale tohle vám tu opravdu nikdo nevěří...
Odpověď - 26.01.2010 13:43:47
Dobrý den! Obdržel jsem Vaši informaci. Beru na vědomí. Pokud jste utrpěla úraz na neošetřeném chodníku doručte na TS žádost o odškodnění s přesným udáním místa a času kde k úrazu došlo. Po prověření údajů komise rozhodne o Vašem případu odškodnění. Pokud Vám úraz skutečně způsobila situace na chodníku - omlouváme se. S pozdravem Ing.Ladislav Michvocík, ředitel TS 25.01.2010 11:28:18 - Pegová
Dobrý den, myslíte, že je opravdu velký problém sypat zledovatělé chodníky? Po Příbrami jezdí nejen auta, ale je tu celá řada chodců a dostat se bez problémů kamkoli je přinejmenším problematické. Možná ještě tak na bruslích. Odpověď - 26.01.2010 13:49:50
Dobrý den! Dne 25. a 26.1. byl proveden posyp naprosté většiny chodníků (strojem i ručně). S pozdravem Ing.Ladislav Michvocík, ředitel TS 24.01.2010 15:04:19 - J.Srba
Dobrý den,spolupracují TS s Městskou policií v případě že v zákazu zastavení parkují auta a proto není možné tyto ulice odklidit od sněhu?Např.v ulici Na vršku.Děkuji Odpověď - 27.01.2010 07:31:12
Dobrý den! Samozřejmě spolupracujeme s Městskou policií při odklízení sněhu. Jak je možné postupovat s majiteli vozidel, kteří nerespektují dopravní značení Vám zřejmě odpoví Městská policie. Konkrétně při úklidu sněhu v uvedené lokalitě (Hálkova, Charvátova) byl přítomen i příslušník Městské policie. S pozdravem Ing.Ladislav Michvocík, ředitel TS 22.01.2010 16:10:47 - Jiří
Bylo by možné, když už týden nesněží konečně zprůchodnit chodníky na Březových Horách i pro kočárky? I malé děti chtěji na vzduch a nemohou čekat ža na oblevu třeba do jara. Konkrétně jde o naprosto zanedbané chodnícky v ulici Rožmitálská v úseku od nám. J.A.Alise až k Drkolnovu. Převážná část jich je úzká tak, že se na nich dá jet i v léte s kočárkem tak akorát. Nicméně nyní jsou na chodnících prošlapané stezky nebo možná odházené na šířku jedné lopaty a sníh je nahrnut na mantinely u obrubníku nebo na fasády domů. Jsou 2 možnosti jak tudy projet kočárkem. Bud s ním balancovat v náklonu 45 stupnů po tech hromadách jak někde na sjezdovce nebo to vzít v zatáčce po frekventované silnici, kde jezdí kamiony. Totéž je v ulici Žezická v oblasti od rožmitálské dolů než začne sídliště. Když jsem dnes volal na technické služby, překvapila mě odpověd dispečera, že nemá žádné pracovníky s lopatami, protože v 15 hodin už šli všichni domů a proto je jde svolat, aby ráno přišli a něco s tím udělali. Přijde mi zvláštní, že si TS myslí, že vše je v naprostém pořádku uklizeno a proto nemají ani jednoho člověka v pohotovosti. Navíc pán říkal, že to bude náročné, protože to budou muset sekat krumpáči. Tomu věřím, protože, kdyby to uklidili už před pár dny, tak by to ted nemuseli v mrazu sekat. Já jsem si taky svůj chodník uklidil hned a nečekal na TS a hlavně na to až mi ho lidi ušlapou a budu ho muset sekat. Zítra nám má přijet návštěva z jiného města, kde už mají sníh dávno uklizený a přijedou taky s kočárkem. Chtěli jsme jít na oběd do restaurace, ale dnes jsme zjistili, že se tam přes neuklizené chodníky s kočárky nedostaneme. Pokud tedy TS nic neuklidí, asi budeme muset zůstat doma, aby návštěva neviděla tu ostudu našeho města. Odpověď - 26.01.2010 08:22:06
Vážený pane, dostal jsem pokyn k účasti na schůzce k převzetí autobudového nádraží do správy. Schůzka s koná v 9.00 hodin na Městě Příbram. Žádám Vás, aby se domluvená schůzka na Rožmitálské ulici uskutečnila dnes v 11.00 hod. Děkuji. Ing.Ladislav Michvocík, ředitel TS 20.01.2010 22:28:23 - Janů
Šlo by, prosím, provést úklid sněhu před a kolem Kulturního domu? Je partné, že zde protaženo bylo, ale pokud je večer divadelní představení, je zde více aut, i před vchodem do KD, pak zde skutečně nejde moc dobře projít, auta jsou zaparkována tam, kde to je zrovna možné, ale projít mezi nimi je dost obtížné. Děkuji. Odpověď - 22.01.2010 07:19:17
Dobrý den! Pokud tam nebudou zaparkovaná motorová vozidla - opakovaně shrneme prarkoviště pod KD dne 22.1.2010 v 6.00 hodin ráno. S pozdravem Ing.Ladislav Michvocík, ředitel TS 20.01.2010 07:26:56 - Holá
Ne, pane řediteli, měla jsem na mysli ulici \"K Drkolnovu\", parkoviště nad garážemi u malého lesíka, pod kterým je silnice na Rožmitál. Ale neřešte to, když cca 10 občanů, kteří denně napíší kritiku, je pro Vás v pořádku. Omlouvám se, že jsem si dovolila napsat zde svůj názor a mohu Vám slíbit, že už to fakt nikdy neudělám, protože stejně nemá cenu a pouze plýtvám svým časem. A toto si patrně řekně většina obyvatel. Tak příjemnou zimu. Odpověď - 20.01.2010 14:41:06
Vážená paní, nechápu Vaši ironii. Přesto parkoviště na Drkolnově, pokud budou řidiči respektovat dopravní značení, shrneme - i to, co jsem já špatně pochopil - a to 21.1.2010. S pozdravem Ing.Ladislav Michvocík, ředitel TS 19.01.2010 14:10:17 - Jarouš Pr.
Dobrý den. Chtěl bych upozornit na chodník v křižovatce ulic Annenská, Pod šachtami a Lipová. Chodník je jenom na jadne straně ulice (na druhé straně je trávník)a na tom chodníků je shrnut sních z cele křižovatky. Je to asi do výšky jednoho metru. Nejde tudy projít jenom po silnici. Nešlo by ten sních shrnovat na trávnatou plochu na druhé straně, kde by neprekážel? Odpověď - 20.01.2010 14:43:58
Dobrý den! Děkuji za upozornění. Závadu odstraníme dnes, tj. 20.1.2010. S pozdravem Ing.Ladislav Michvocík, ředitel TS 19.01.2010 11:19:46 - J. Štěrba
Zajímalo by mne kdy bude odvezen papírový a ostatní odpad z ulice Legionářů ( za gymnaziem na straně obchodů ) Nebyl vyvezen (kromě plastů) od vánočních svátků. Odpověď - 19.01.2010 13:40:31
Dobrý den! Papír byl odvezen 5.1.2010, sklo 30.12.2009. Dnes ve 13.00 hod. byl odvezen papír, do konce týdne zmizí i ostatní. Omlouváme se, měli jsme spoustu práce se sněhem. S pozdravem Libor Michvocík, zástupce ředitele TS 19.01.2010 07:54:22 - Holá
Pane řediteli, podle Vás uklízíte parkoviště, ale pořádnému vyčištění brání zaparkované vozy. Na tolikrát zmiňovaném Drkolnově je směrem od České hospody rovně nahoru u autobusové zastávky parkoviště, které je i jako parkoviště označeno, je na něm maximálně jedno auto přes noc, když nějaký chudák přijede později a nemá již kde zaparkovat, tak nechá auto tam. když má silnější auto a prohrabe se tam. Přes den tam neparkuje nikdo, protože to zkrátka nejde, tady nebylo hrábnuto, byť auta překážkou nebyla. Nepiště mi, číslo vozu, které tam dle GPS bylo, běžte se tam podívat. Jedno auto v rohu, jinak žádné, neprohrnuto-to je situace z dnešního rána 5.00 hodin dle vlastních očí, nikoliv dle GPS. Odpověď - 19.01.2010 13:37:43
Vážená paní! Osobně jsem dne v 9.30 hod. prověřil stav na parkovišti (pokud máte na mysli ulici Seifertovou u autobusové zastávky směr Drkolnov). Parkuje tam 8 vozidel - z toho 2 jsou zapadaná sněhem na střeše. Uklidíme asi čtvrtinu parkoviště (pod kruhovým objezdem). Na 20.1. dáme na parkoviště dopravní značku. Pokud bude dopravní značka respektována, parkoviště shrneme. S pozdravem Ing.Ladislav Michvocík, ředitel TS 19.01.2010 00:07:57 - Věra
Vážený pane Michvocíku, nechci Vás v žádném případě napadat či nějak urážet (i když na práci TS mám svůj názor - ale kvůli tomu teď nepíšu). Nemohu si ale odpustit, nezeptat se Vás na jednu věc. Jak to tady čtu - kladných hodnocení Vaší práce je zatraceně málo. Dokonce by se to dalo spočítat na prstech jedné ruky. Všem tazatelům, potažmo kritikům píšete, že více méně nemají pravdu a že to tak není. Z Vašich odpovědí mi vychází jeden jediný závěr. Podle Vás, jsou skoro všichni lháři (kromě těch, co Vám pochlebují). Zamyslel jste se někdy nad tím, co by lidé měli z toho, kdyby si tady vymýšleli? Proč by se zbytečně rozčilovali u PC? A v neposlední řadě - proč by trávili svůj volný (drahocenný)čas "smolením" dotazu či kritiky na Vás, když by to byla lež? Nepředpokládám, že mi odpovíte, ale kdyby se tak stalo, byla bych potěšena. Děkuji. S pozdravem
Odpověď - 19.01.2010 13:32:48
Dobrý den! Ve městě žije přes 34000 lidí. Kritiku denně zveřejňuje kolem 10 obyvatel. Mají na to právo. O nikom jsem netvrdil, že je lhář. Pouze konstatuji PROKAZATELNÁ FAKTA a to i s výzvou konfrontace s kritiky přímo na místě. Nikdo zatím o takovou konfrontaci neprojevil zájem. S pozdravem Ing.Ladislav Michvocík, ředitel TS 18.01.2010 22:03:58 - Jan
Prosím Vás, mohl byste nám vypsat těch 22 uklizených parkovišť? Já bych se šel docela podívat, protože jsem teda na žádné po městě nenatrefil. Teda ano, parkoviště u Billy je docela solidně uklizeno, ale to je soukromé a nepatří pod správu TS, tak to podle toho vypadá. Pak je ještě docela vtipné od Vašich pracovníků, že na konec chodníku, kde začíná přechod pro chodce, navezou hory sněhu. Takže není kudy obejít, buď po silnici, která je dost frekventovaná, nebo se zabořit do sněhu a jít, spíš lézt. Pak je ještě fajn, když si teda sami vyhrabeme místa na parkování a pluh nám tam dopoledne, když je parkoviště volnější, nahrne sníh ze silnice. Pokud máte v popisu práce i trénink obyvatelstva, pak se Vám to daří přímo výborně. Je mi líto starších či méně pohyblivých lidí a vozíčkářů. Ti se patrně dostanou z baráku tak v březnu. Ušetřím Vás dotazu, kde že to je, abychom se tam šli spolu podívat a Vy předvedete podle výpisů GPS, jak se tady uklízelo. Je to již několikrát zmiňovaný Drkolnov, podle Vás tak bezva uklizený. Ono to, pane řediteli, není jenom o kontrole pohybu mechaniky přes GPS a statistice, kdo a kam byl vyslán na úklid. Ale je to hlavně o tom, JAK je úklid proveden. Na tom se patrně neshodneme. Vy to budete vidět jako ředitel TS, za které již mnoho let "kopete" a budete je hájit stůj co stůj. My, občané, na straně druhé, to vidíme poněkud jinak, což dokazují vesměs kritické reakce níže. Je teda chválihodné, že i přes Vaše osmikilometrové cesty pěšky po městě, sledování GPS a další jiné ředitelské povinností stíháte na kritické připomínky občanů reagovat. Odpověď - 19.01.2010 13:29:01
Dobrý den! Budu Vám vděčný, když navrhnete způsob jak má shrnout sypač s radlicí sníh, aby Vám v úzkých ulicích kde parkují vozidla opětovně nezahrnul odházený sníh od vozidla, který majitel naházel na silnici. Každý chodníkový sypač musí ošetřit několik km chodníků. Nemůže obsluha (1 zaměstnanec) zastavit u každého zahrnutého přechodu a lopatou sníh odházet. K tomu jsou určeni zaměstnanci s lopatou, kteří samozřejmě postupují pomaleji než stroje. Přehled odklizených parkovišť:na nám. TGM 3x (9.1.,15.1.,17.1.), nám. A.Alise 2x(12.1.,15.1.), pod nemocnicí PB I. 2x (13.1., 15.1.), nám. 17.listopadu - odvezeno 90 aut sněhu (13.1.), pod divadlem (13.1.), Fibichova ulice (15.1.), Jiráskovy sady (14.1.), Dlouhá ulice (13.1.), u Zimního stadionu, u plaveckého bazénu 2x (13.1.-nerespektované DZ, 16.1.), Hornické náměstí (14.1.), před lékárnou (Heilova ulice 16.1.), proti Spartaku (15.1.), Ryneček (16.1.), kolem Zámečku PB I. (17.1.). S pozdravem Ing.Ladislav Michvocík, ředitel TS 18.01.2010 20:41:48 - Petr
Dobrý den, nechápu, proč nepoužijete při úklidu parkovišť, následující odstavec nařízení města, které jste sám vypracoval a to včetně šibeničního termínu úklidu chodníků vlastníky nemovitostí. Pak by zřejmě problém nebyl.: 6) Úklid sněhu na placených parkovištích provádí správce místních komunikací v nočních hodinách. Před úklidem parkoviště, nejméně 12 hodin předem, umísťuje správce místních komunikací na přístupu k parkovišti dopravní značka „Zákaz zastavení“ s dodatkovou tabulí s vymezením datumu, času a nápisem „ÚKLID SNĚHU“. Úklid sněhu na neplacených parkovištích provádí správce místních komunikací pouze za předpokladu, že toto umožňují zaparkovaná vozidla a správce místních komunikací má již ošetřené místní komunikace. Děkuji za odpověď. Odpověď - 19.01.2010 13:21:49
Dobrý den! Úklid parkovišť provádíme přesně podle Vámi citovaného nařízení. Takto bylo uklizeno parkoviště: na nám. TGM 3x (9.1.,15.1.,17.1.), nám. A.Alise 2x (12.1.,15.1.), pod nemocnicí PB I. 2x (13.1., 15.1.), nám. 17.listopadu - odvezeno 90 aut sněhu (13.1.), pod divadlem (13.1.), Fibichova ulice (15.1.), Jiráskovy sady (14.1.), Dlouhá ulice (13.1.), u Zimního stadionu, u plaveckého bazénu 2x (13.1.-nerespektované DZ, 16.1.), Hornické náměstí (14.1.), před lékárnou (Heilova ulice 16.1.), proti Spartaku (15.1.), Ryneček (16.1.), kolem Zámečku PB I. (17.1.).V tomto týdnu plánujeme: Milínská ulice, Průběžná ulice, Plzeňská ulice, U Školy, Školní. Vždy za předpokladu, že je respektováno dopravní značení. S pozdravem Ing.Ladislav Michvocík, ředitel TS 18.01.2010 20:34:13 - Honza
Dobrý den, dovoluji si Vás požádat o vysvětlení, zda existuje nové nařízení města, které nahrazuje č. 1/2005. Vzhledem k tomu, že toto nařízení je v rozporu se současnou legislativou. Odpověď - 19.01.2010 13:02:11
Dobrý den! Asi máte na mysli Nařízení města č. 2/2005 ze dne 12.12.2005, kterým se vyhlašuje rozsah, způsob a lhůty odstraňování závad ve sjízdnosti a schůdnosti místních komunikací a průjezdných úseků silnic v zimním období. Podklady pro novelizaci byly předány na odbor správy silnic Městského úřadu Příbram dne 25.11.2009. Informujte se prosím na tomto odboru. S pozdravem Ing.Ladislav Michvocík, ředitel TS 18.01.2010 18:07:49 - Jarda
Zajímalo by nás,jaký předpis nařizuje solit chodníky?Daleko lépe se chodí po ušlapaném sněhu,než po \"upraveném\" solením.Údržba chodníků je vůbec lahůdka.Ti vaši mistři s radlicemi vrstvu sněhu stejně neodhrnou,ale jako by naschvál ho zanechají na křížení s jinou komunikací.Doporučuji Vám více chodit pěšky,ať si to také vychutnáte. Odpověď - 19.01.2010 12:50:10
Dobrý den! Po městě chodím pěšky dostatečně. Poprvé od 8.1. jsme posypali chodníky 18.1.2010 a to materiálem inertním (80%) a solí (20%), do té doby se chodilo po chodnících, na kterých se nesolilo a byla na nich asi 5 cm uchozená vrstva sněhu. 18.1. vzhledem k počasí byly již chodníky kluzké! S pozdravem Ing.Ladislav Michvocík, ředitel TS 18.01.2010 15:05:54 - Váchová
Všechny Vaše odpovědi jsou na jedno brdo. Nikdo netvrdí, že jste jako TS nic neudělali. Ale jestliže je mimořádná situace, že v lednu napadl sníh, pak se to musí i mimořádně řešit. Když šlo na náměstí 17.listopadu dát zákaz zastavení s dodatkovou cedulí a využít TV Fonka k výzvě obyvatelům, proč to nejde jinde? Jistě by to všichni pochopili. A ještě mám jednu poznámku, vozíčkáři a méně pohybliví lidé mají patrně do jara, než sleze sníh, smůlu a nedostanou se z domu. Pamatujete i na tyto občany? Odpověď - 19.01.2010 12:45:41
Dobrý den! Moje odpovědi budou vždy jen konstatováním skutečností. Dnes je značná část chodníků bez sněhu (na asfalt) a ostatní opětovně dnes shrneme. Víc pro vozíčkáře obecně udělat nemůžeme. Může reagovat na konkrétní požadavky vozíčkářů. S pozdravem Ing.Ladislav Michvocík, ředitel TS