0 0 0

Ostatní záležitosti

Pokud si nejste jisti kam zařadit svůj dotaz, můžete jej napsat sem.

Pošlete svou otázku:

Jméno (zobrazí se u otázky):   E-mail (nezobrazuje se veřejně):
 
Text otázky:
 
Opište kontrolní kód:
Kontrolní kód
 
  Souhlasím s podmínkami odeslání otázky.
Informace o zpracování osobních údajů
 


Otázky a odpovědi:

Vyhledávání:
   
  1 |…| 6 |…| 12 | 13 |…| 76 |…| 139  
08.08.2016 20:16:23 - Trávníčková
Dobrý den, chci se ještě zeptat, na ulici "U Nádraží", jestli v PB existuje a kdyby ano tak, jestli to je ulice od Čs. armády až po Husovu. Děkuji za odpověď.
Odpověď - 15.08.2016 13:52:38
Vážená paní Trávníčková, k Vašemu dotazu sděluji, že ulice "U Nádraží" v Příbrami neexistuje, ale existuje ulice "Nádražní", která je v úseku od ulice Husova - po ulici Mariánská (vede nad vlakovým nádražím). S pozdravem JUDr. Emanuel Pavel, vedoucí odboru občanských agend, Tel.: 318 402 570
06.08.2016 21:36:29 - Jarda
Dobrý den. Chci požádat o ostříhání keřů a jejich úpravu na ulicích Brodská, Rovná a ještě se zeptat jestli počítáte s podzimní výsadbou. Děkuji.
Odpověď - 08.08.2016 12:57:06
Dobrý den. V ulici Rovná jsou úpravy provedeny a v Brodské ulici budou provedeny v nejbližších dnech. Samozřejmě bude prováděna i náhradní výsadba tak jako každý rok. Jak sám dobře víte pane Plavec. S Pozdravem Ing. Mácha, ředitel TS Příbram
06.08.2016 21:29:31 - Jan
Dobrý den. Chci se zeptat jestli někdo neostříhá keře a živé ploty a zkrátí lezoucí větve do chodníků na ulicích 28.řijína, Seifertova,Politických vězňů a Jiráskovy sady,Milínská. Děkuji
Odpověď - 08.08.2016 13:00:12
Dobrý den. V souladu s kapacitami a povětrnostními vlivy úpravu keřů provádíme každoročně a nebude tomu jinak ani v tomto roce. Samozřejmě i v ulicích, které jste zmínil. S pozdravem Ing. Pavel Mácha, ředitel TS Příbram
02.08.2016 23:16:05 - Marie
Dobrý den, chci se zeptat, jestli se v Příbrami nachází ulice "Důl Marie". Děkuji.
Odpověď - 05.08.2016 08:50:59
Vážená paní Marie, na Váš dotaz sdělujeme, že ulice "Důl Marie" se nachází v části obce Příbram VI-Březové Hory.Renata Morová vedoucí oddělení evidence obyvatel Tel.: 318402584 E-mail: renata.morova@pribram-city.cz
29.07.2016 01:27:31 - Vrátná
Dobrý den, chci se zeptat, jestli by nešlo lépe cedulí označit ulici Budovatelů. Cedule je jen jedna a to až na domě č.p. 117. Cedule by měla být někde na začátku ulice. Nešlo by ji někam na začátek ulice přesunout? Nebo udělat pro značku sloupek (jako je to u ulice Svatohorská alej). Děkuji za odpověď.
Odpověď - 05.08.2016 09:28:58
Vážená paní Vrátná, děkujeme za Váš podnět a sdělujeme, že v rámci obměny uličních cedulí v celém městě dojde i k označení začátku ulice "Budovatelů" v Příbrami VIII, a to od ulice Čechovská směrem k ulici Seifertova. Stávající starší cedule na domě u vchodu čp. 117 bude vyměněna za novou. Renata Morová vedoucí oddělení evidence obyvatel Tel.: 318402584 E-mail: renata.morova@pribram-city.cz
26.07.2016 16:12:09 - Jana
Dobrý den, je někde seznam všech dětských hřišť v Příbrami? Jestli ne, neplánujete jej napsat? Děkuji
Odpověď - 29.07.2016 10:20:26
Dobrý den, seznam je na stránkách Technických služeb města Příbram na této adrese: http://www.ts-pb.cz/index.php?subjid=11. S pozdravem Jitka Buraltová
21.07.2016 22:28:56 - Vlasta
Dobrý den, kolem Obory (u altánku) běhají i za bílého dne potkani. Bude tam provedena nějaká deratizace?
Odpověď - 26.07.2016 13:57:42
Dobrý den, děkuji Vám za podnět. Předal jsem k prověření na Odbor životního prostředí a k následnému provedení deratizace. S přáním pohodového dne Mgr. Václav Švenda, místostarosta
20.07.2016 20:31:03 - Trávníčková
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda se v Příbrami nachází ulice Mírová, a jestli je to ulice mezi Kutnohorskou a Obránců Míru. A proč není označena cedulí na domě. Děkuji za odpověď.
Odpověď - 27.07.2016 08:42:45
Vážená paní Trávníčková, děkujeme ze Váš podnět, týkající se ulice Mírová v Příbrami VII. Celou záležitost prošetříme a budeme Vás o výsledku informovat. Renata Morová vedoucí oddělení evidence obyvatel Tel.: 318402584 E-mail: renata.morova@pribram-city.cz
16.07.2016 18:03:57 - František Čechovská
Dobrý den!
Dnešní den byl jako stvořený na procházku a tak jsem na poznávací vycházku vyrazil. Jako cíl jsem si zvolil naučnou stezku Padák. A tady je několik postřehů, domnívám se že i závažných:
1) Chceme-li navázat od zastavení č. 2 na staré silnici kolem Fialáku na Brod , musíme pro dosažení zastavení č.3 a dalších překonat dosti frekventovanou Milínskou silnici-zde postrádám(a určitě nejen já) vyznačený přechod nebo viditelné upozornění pro řidiče, že mohou počítat se značnou frekvencí přecházejících (je to mimo obec, takže povolená rychlost je zde 90 km/hod. !!!).
2) Další postřeh - na celé trase není kromě lavičky u zast.č.3 a čtyř sedacích špalků u zast.4 jediná lavička, postrádal jsem alespoň jedno mobilní WC zařízení, což nutí návštěvníky odbíhat za nutnou potřebou do lesa kolem stezky. 3)Další nedostak je podle mne, že ani na jedné z tabulí, kde je zakreslena pozice jednotlivých zastavení, není viditelně označené propojení zast.č.8 a zast.č.9. Nebýt dřevěné šipky na stromě za tabulí č.8, tak neznalý návštěvník končí! a podle instrukce na tabulích se vrací k zastavení č.4 a k zastavením č. 11,10 a 9 musí v protisměru do kopce!
PS: Ještě jeden dnešní poznatek: za zastavením č.9 směrem ke sjezdovce skupina barevně "odrezovaných" mladíků usilovně budovala jakousi podle mne jakousi cyklotrialovou stezku (podobná zde už je několik let a chátrá a hyzdí okolní les).To majiteli lesa nevadí?!
Závěrem malý postřeh z naučné stezky Litavka: za rybníčkem Plivátko, kde je zbudována ohrada pro minizoo je další rybníček, který je silně zarostlý žabincem a už tři měsíce v něm leží padlý strom, který zde v pohodě tlí. A stejně jako na stezce Padák zde není ani jedno mobilní WC, takže situace obdobná. A počet laviček se oproti dřívějšímu stavu snížil!Proč?
Odpověď - 29.07.2016 10:05:39
Dobrý den pane Františku, děkuji za Vaše podněty. Obrátil jsem se s žádostí o vyjádření na Městské lesy a na Samostatné oddělení silničního hospodářství. Jakmile obdržím odpověď, zveřejním ji zde. S přáním pohodového dne Mgr. Václav Švenda, místostarostka.
Odpověď - 15.08.2016 10:20:11
Dobrý den, na základě vyjádření pana jednatele společnosti Městské lesy Ing. Chytky, vedoucí oddělení silničního hospodářství Ing. Štěrbové a Technických služeb Vám připojuji následující odpovědi. K lesoparku Padák: Otevření naučné stezky Padák považujeme za počátek postupného rozvoje tohoto území. Na tento projekt nebyla čerpána žádná dotace a Městské lesy (dále ML) i další zainteresovaní jej realizují v případě své volné kapacity jako vedlejší činnost. Je domluveno, že na stezce budou postupně přibývat další atrakce a zlepší se i značení jednotlivých stanovišť. V co nejkratší době budou u místa zvýšeného pohybu chodců přes Milínskou ulici (silnici I/66) osazeny cedule pro pěší s upozorněním na přecházení frekventované silnice a bude požádán Krajský úřad Středočeského kraje o osazení dopravní značky A12a „chodci“. Lavičku naleznete ještě mezi zastavením č. 5 a č. 6 a nová brzy přibyde u zastavení č.8 (u doskočiště). Vzhledem k délce stezky 2,7 Km větší počet laviček ML zatím neplánují. Mobilní WC umístíme u třetího zastavení. Na pozemcích, které spravují ML, dle vyjádření jednatele Ing. Chytky černé budovatele „cyklotrialových“ stezek vyhánějí a stavby boří. K lesoparku Litavka: Padlý strom už je odstraněn. Snížení počtu laviček je podle vyjádření Technických služeb (TS) způsobeno jejich špatným technickým stavem. TS v této lokalitě plánují osazení nových laviček. Závěrem ještě jednou děkuji za Váš zájem a přeji pohodový den Mgr. Václav Švenda místostarosta
08.07.2016 12:04:35 - Jaroslav
Děkuji za nabídku, není třeba, značení na Třemošné jsem si prohlédl naposledy včera odpoledne. Odpovídá schválenému konceptu správy CHKO a KČT, schválený koncept mám také k dispozici. Doporučuji vám, aby jste se přímo obrátila na správu CHKO, kde dostanete vyčerpávající a relevantní informace. S pozdravem Jaroslav M.
Odpověď - 08.07.2016 12:21:30
Ještě jednou dobrý den, naše fotky jsou také čerstvé, byly zhotoveny včera navečer. Do této rubriky fotografie nejdou vkládat, proto jsem Vám nabízela možnost odeslání na e-mailovou adresu. Přeji Vám pěkný den. S pozdravem J. Buraltová.
08.07.2016 08:58:51 - Jaroslav
Děkuji za odpověd panu Čámskému, ale bohužel jsem čekal odpověď odbornou, ne slohové cvičení plné emocí a pomluv. Správa CHKO zná velmi dobře turistické značení, které bylo schváleno tuším v dubnu nebo květnu tohoto roku. Toto schválené turistické značení v mnoha případech nahrazuje i značení z roku 2007 a to je příklad Třemošné, kde zelená byla z větší části odstraněna. Žádný stávající modrý vyhlídkový okruh není na Třemošné vyznačen a nikdy nebyl. Doporučuji každému, ať se jde přesvědčit, není to daleko. Nicméně, právě na Třemošné je už asi měsíc turistické značení dokončeno, je to momentálně konečný stav. Stejně tak jste nemohl obdržet od generálního štábu mylný název uzavřeného areálu na Reservě a v žádném případě tam nemohl být název U Němých.
Neomlouvejte svoje omyly a neznalosti pomluvami jiných. Začněte u sebe.
Odpověď - 08.07.2016 11:39:31
Vážený pane Jaroslave, prosím, mohl byste mi poslat na adresu kahan@pribram.eu Vaši mailovou adresu? Pošlu Vám fotky s vyznačeným modrým značením. Děkuji, s pozdravem Jitka Buraltová.
03.07.2016 11:15:03 - Jaroslav
Dobrý den, reaguji na článek v Kahanu ohledně mapy lesních stezek a turistických tras v Brdech. Po návštěvě Třemošné jsem zjistil, že přes Třemošnou už nevede žádná zelená trasa, ani tam není žádný vyhlídkový okruh. Dle sdělení správy CHKO Brdy je vaše mapa špatně vyznačená a aktuální stav odpovídá schválenému konceptu, který vypracovala správa CHKO Brdy spolu s KČT. Koncept rozhodnutím schválilo MŽP. Nevím co sledujete tím, že turistům podáváte špatné informace. Taky bych si dovolil upozornit, že správný název vojenského areálu v údolí Reservy je VÚ 3255 Praha. Stejně tak máte špatně vyznačený tok Klabava. Klabava není v žádném případě odtokovou strouhou podél rybníků ale tady to chápu, je to špatně vyznačeno v mapě geodezie a to nemůžete vědět.
Můžu poprosit o odpověď, z jakého zdroje jste čerpali názvy lesních cest a zda se dá alespoň na tato označení spolehnout?
Děkuji Jaroslav M.
Odpověď - 08.07.2016 07:42:55
Dobrý den, pane Jaroslave. Je vždy příjemné se přesvědčit, že lidé sledují zpravodaj Kahan pečlivě, a že je také zajímají Brdy. Z Vašeho dotazu je zřejmé, že se o tuto problematiku zajímáte víc než běžní občané a že situaci tam sledujete velmi pečlivě. To nás těší a určitě bychom uvítali, kdybyste se s námi o své informace a poznatky podělil. Potěší nás Vaše případná návštěva v redakci a velmi rádi s Vámi budeme konzultovat naše příští záměry, pokud se týká článků a dalších materiálů o Brdech. Nepochybně jako znalec toho pohoří víte, že Brdy jsou tak říkajíc "v pohybu". To, co řadu let platilo, nyní už neplatí - a týká se to také turistického značení. To se teprve rozbíhá a nyní je téměř doslova každý den v jiné podobě. Bude však trvat ještě relativně dlouho, než se právě toto značení stabilizuje a stane se definitivním. Návštěvníci Brd však sotva budou čekat, až se tak stane, a chtějí mít alespoň nějakou orientační pomůcku. Za takovou snad můžeme považovat pojmenované lesní cesty, byť ani v tomto případě nelze hovořit o nějaké definitivě a dokonalosti. Ani ty ještě nejsou všechny v terénu označeny (ale je jich podstatně víc jak zatím značení turistického) a nad názvy některých z nich se také vznáší otazník. Proto jsme se v mapě zveřejněné ve zpravodaji omezili především na ty, které jsou již označené nebo se tak brzy stane a jejichž název už zřejmě nedozná změny. Podkladem nám byla mapa, kterou nám poskytli k nahlédnutí hasiči - za to jim také děkujeme, a také vlastní "rekognoskace" terénu. (Většinu těch cest jsme si ověřili a zdá se, že skutečně mapa odpovídá reálné situaci). Nyní podrobněji k Vašim připomínkám: 1) Turistické značení na Třemošné prochází také změnou. Dosavadní zelená značka po hřebeni Třemošné je nahrazována modrou (z Obecnice a Oseče), nicméně v době, kdy jsme předávali mapu do tisku, tomu tak ještě nebylo. Proto jsme plánované značení (modrou značkou) v mapě umístili ještě vedle tehdy existující zelené TZT. (V současnosti již byla zelená značka zrušena, to jsme však nemohli v té době vědět - situace se mění ze dne na den podle toho, jak značkaři KČT mají příležitost pokračovat ve své práci). Jak jsme si ověřovali u značkařů KČT i přímo v terénu, modrý vyhlídkový okruh přes Třemošnou zůstane zachován, ledaže by jej v budoucnu nahradila uvažovaná naučná stezka. Samotná klasická modrá TZT však zřejmě doznala jisté úpravy, neboť od Třemošné nevede do sedla U Obrázku pod Malou Třemošnou (jak byl "schválený koncept"), ale přímo přes Kazatelnu a dále na Oseč. To jsou ovšem změny z posledních dnů, které o to spíš potvrzují, že naše "sázka" na pojmenované lesní cesty je pro delší dobu správná. Změn asi bude v turistickém značení do budoucna ještě více. Kdybychom se měli držet "schváleného konceptu", museli bychom do mapy zanést cesty, které vyznačené ještě ani nejsou a kde (jak dokazuje poslední příklad právě Třemošné) možná dojde ještě k dalším změnám. Jistým problémem Správy CHKO zřejmě bude, že se většina jejích pracovníků zatím ještě dokonale neseznámila s Brdy a podmínkami v nich. Pravděpodobně si tam někteří nejsou vědomi toho, že kromě nově připravovaných a značených tras zde existuje ještě několik stávajících – mezi jiným právě i onen modrý vyhlídkový okruh. To se jistě časem zlepší a budou i v tom mít informace komplexnější. Chápeme Vaše rozhořčení, ale pokuste se pochopit i nás, že naším cílem nebylo znázornit zatím ještě jen ve fragmentech existující část turistického značení, ale lesní cesty, které mohou nyní spíš pomoci v orientaci návštěvníků. 2) Pokud jde o označení vojenského útvaru v údolí potoka Rezerva, vycházeli jsme z mapy, kterou poskytl Generální štáb Armády ČR a která mj. vymezovala trvale nepřístupná území v Brdech. Tato mapa byla také zveřejněna - mj. např. zde: http://www.turistika-brdy.cz/images/160120_mapy/01v.jpg. Z ní vyplývá, že jde o útvar VÚ 3525, místními nazývaný "U Němých". Nemáme důvod pochybovat o údajích poskytnutých armádou. Číslo útvaru nás také překvapilo, neboť jsme shodně s Vámi měli za to, že se jedná o útvar VÚ 3255 Praha (resp. Strašice), ale není na nás, abychom údaje poskytnuté generálním štábem zpochybňovali, nehledě na to, že pro návštěvníky Brd je tato okolnost zcela nevýznamná. 3) Naprosto s Vámi souhlasíme, že tok Klabava je zcela špatně vyznačený. Jako základní mapový podklad jsme sice nevyužili mapu "geodézie", ale ČÚZK, kde je to také takto znázorněno. Do toho jsme nechtěli zasahovat. Snad jen si dovolíme poznámku, že a) Řeka Klabava vzniká až soutokem Padrťského a Holoubkovského potoka v Rokycanech a jakkoli je Padrťský potok jejím nejvýznamnějším zdrojem, měla by se správně označovat jako Klabava až od Rokycan - a nikoli z Brd, jak to mnohá mapová díla (z nám neznámého důvodu) činí. To je však asi na jinou debatu. b) Padrťský potok, pramenící v lokalitě Kuníková pod sedlem Na Rovinách, byl kompletně sveden umělou obtokovou strouhou zbudovanou v letech 1996 a 1997 (která zřejmě má za následek likvidaci rašeliniště u Padrťských rybníků) mimo Hořejší i Dolejší Padrťské rybníky a vůbec jimi neprotéká. Pokud však akceptujeme nynější pojmenování toku, jak je ve většině map uváděno (Klabava), pak to, jak je vyznačen na mapě ve zpravodaji, je správně. Brdy jsou jistě ještě hory málo dotčené všeobecným poznáním a na mnohé z nás tam čeká nejedno překvapení. Informace o nich se skládají jako mozaika a bude patrně ještě nějaký čas trvat, než nabudou úrovně běžné v jiných našich pohořích. I tím jsou však Brdy zajímavé a přitažlivé. Bude nás jen těšit, když spolu s námi budete i Vy pokračovat v jejich objevování a třeba se s námi ještě podělíte o další Vaše poznatky. Děkujeme za dotaz a dobře míněné připomínky. Pavel Čámský, člen redakční rady zpravodaje Kahan.
29.06.2016 17:15:59 - Hanka
Dobrý den,
bylo by možné uveřejnit avizované změny v jízdních řádech?
Díky. Hanka
Odpověď - 30.06.2016 12:20:57
Vážená paní Hanko, nové jízdní řády jsou na těchto stránkách zveřejněny (sekce Doprava a jízdní řády) od 20.06.2016. S pozdravem Ilona Trochová, samostatné oddělení silničního hospodářství
23.06.2016 21:12:26 - Jiřina
Dobrý den,v Jiráskových sadech již delší dobu nejdou veřejné hodiny.Můžete to uvést do pořádku? Děkuji.
Odpověď - 29.06.2016 14:53:51
Dobrý den paní Jiřino, děkujeme za upozornění již je objednaná oprava. Za MěÚ Příbram, SOSH Simona Žďánská
16.06.2016 11:44:14 - Pb 7,28.října č.7
Dobrý den,několikrát jsme žádali o opravu lavičky před vchodem,ale zbytečně.Žádáme Vás o nápravu.Už nevíme koho se dovolat.Děkujeme,obyvatelé28.října č.7
Odpověď - 17.06.2016 10:58:05
Dobrý den. Mrzí mne, že nemůžeme vyřešit připomínky k lavičkám v ulici 28. října, osobně to považuji za ostudu zodpovědných. Podstata problému je v nekvalitním zpracování a dodaných materiálech. Můžu Vás ujistit, že ze strany Technických služeb byly využity veškeré možnosti k vyřešení. Vaše připomínky jsme předávali s komentářem odpovědnému odboru města k vyřešení reklamováním vadného díla u dodavatele. Bohužel žádné informace pro Vás podstatné (odstranění vad) nevíme. Problém se řeší mimo Technické služby města Příbrami. Na nevyřešený problém znovu upozorníme odbor investic. S pozdravem Ing. Pavel Mácha Ředitel TS Příbram
14.06.2016 22:11:59 - Jaroslav
Dobry den, neslo by kameru na Nam. J. A. Alise nejak upravit (zvednout) aby nesnimala pulku obrazu jen strechu? Dekuji
Odpověď - 16.06.2016 12:19:30
Dobrý den, Váš požadavek jsem poslala firmě, která spravuje kameru na náměstí J. A. Alise. Děkujeme za připomínku, s pozdravem Jitka Buraltová.
13.06.2016 19:44:48 - Jaroslav
Dobrý den, na stránkách online kamer nefunguje kamera s Václavským náměstím. Děkuji za opravení.
Odpověď - 14.06.2016 08:38:12
Dobrý den, kamera je mimo provoz, protože momentálně není zajištěn přívod elektřiny. S pozdravem Jitka Buraltová.
13.06.2016 11:22:10 - Zdeněk
Ano, přesně tak jsem to myslel.
Odpověď - 15.06.2016 10:34:35
Vážený pane Zdeňku, OK, zjistím, komu budka patří a zeptám se, na kolik je skutečně využívána. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
Odpověď - 16.06.2016 12:55:53
Vážený pane Zdeňku, níže Vám přeposílám odpověď paní místostarostky Mgr. Ženíškové, která Vám minulých dnech již odpověděla na Váš dotaz týkající se telefonní budky v Dlouhé ulici. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města....Odpověď - 06.06.2016 16:10:51 Vážený pane Zdeňku. Na základě Vašeho podnětu jsem požádala Městskou policii o prověření tohoto místa. Jejich stanovisko je následující: "Městská policie k uvedené tel. budce, která je umístěna v dlouhé ulici neměla dle knihy fonogramů a z inf. velitelů směn v posledních měsících žádný výjezd. Je pravda, že v uvedené lokalitě bydlel jeden nepřizpůsobivý občan, ale ten byl před cca dvě mi měsíci vystěhován". Nyní ještě čekáme na vyjádření majitele budky, TO2, k možnosti jejího odstranění. Odpověď pane Zdeňku opět naleznete zde, hned jak ji obdržíme. S pozdravem Mgr. Alena Ženíšková, 1. místostarostka Odpověď - 15.06.2016 15:25:03 Dobrý den pane Zdeňku, vkládám odpověď majitele telefonní budky, tedy společnosti TO2: Vážena paní místostarostko, reaguji na váš dotaz ze dne 6.6.2016 ohledně možnosti odstranění VTA ve městě Příbram, ul.Dlouhá, u čp.103, tel.č.318622461. Předně bych Vám chtěl sdělit, že Společnost O2 Czech Republic a.s. jako právní nástupce akciové společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s., resp. ČESKÝ TELECOM, a.s., resp. SPT TELECOM, a.s., resp. dřívějších organizací, uskutečňuje svoji činnost v oblasti elektronických komunikacích ve veřejném zájmu, který je dán jednak ustanovením § 7 zák. č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a o změně některých souvisejících zákonů a dále osvědčením č. 516 vydaným pro naši společnost Českým telekomunikačním úřadem dne 7.10.2005 pod č.j. 31618/2005-631 ve znění osvědčení č. 516/2 o sdělení změny oznámených údajů č.j. 40 774/2006-631 ze dne 20.7.2006 téhož úřadu. Společnost O2 Czech Republic a.s., zřídila VTA na pozemcích města Příbram v 90-tých letech v době účinnosti: - zákona č. 110/1964 Sb. , o telekomunikacích, - zákona č. 50/1976 Sb., o územním plánovaní a stavebním řádu (stavební zákon), - směrnice č. FMS-11 051/78-V Federálního ministerstva spojů ze dne 25. července 1978 k provádění stavebního zákona v resortu spojů a o kolaudaci telekomunikačních staveb nepodléhajících stavebnímu povolení. Prováděcím předpisem k shora uvedeným zákonům byla mj. i směrnice č. FMS-11 051/78-V Federálního ministerstva spojů ze dne 25. července 1978 k provádění stavebního zákona v resortu spojů a o kolaudaci telekomunikačních staveb nepodléhajících stavebnímu povolení, která byla registrována v částce 32/1978 Sb. na straně 0645. Tato směrnice ve svém článku 3 odst. 8 písm. a) mj. stanovila, že územní řízení u staveb spojů se neprovádí a rozhodnutí o umístění stavby se nevydává u drobných staveb a stavebních úprav, mezi které předmětný prováděcí předpis řadí i veřejné telefonní automaty. Umístění telekomunikačních vedení bylo na předmětných pozemcích provedeno v rámci výstavby telefonní sítě, která byla realizována právě ve veřejném zájmu. Podle právní úpravy účinné v době realizace výstavby telekomunikačního zařízení (zák. č. 110/1964 Sb.) je umístění vybudovaného telekomunikačního zařízení – VTA - věcným břemenem ze zákona váznoucím na dotčené nemovitosti. Takto vzniklé věcné břemeno se nezapisovalo do evidence katastru nemovitostí a na vznik tohoto věcného břemene se neuzavírala (resp. nemusela se uzavírat) žádná smlouva o jeho zřízení. Tento právní stav převzal a stvrdil ve svém ustanovení § 107 odst. 14 zákona č. 151/2000 Sb., o telekomunikacích a o změně dalších zákonů a v současné době ve svém ustanovení § 147 odst. 1 i zákon č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a o změně některých souvisejících zákonů, který nabyl účinnosti dnem 1.5.2005. Takto ze zákona zřízené věcné břemeno pak vlastníka dotčené nemovitosti omezuje a jeho vlastník je povinen toto omezení strpět. Výše uvedený VTA je již v této části města již poslední a průměrně je z tohoto VTA uskutečněno 68 odchozích hovorů ( příchozí hovory na VTA a volání na bezplatné linky, policii, hasiče, záchrannou službu, tísňovou linku 112 aj. náš odbor VTA nesleduje ). Úklid tohoto VTA je prováděn pravidelně ext.firmou a to 4x měsíčně ( v měsíci červen by měl být prováděn úklid ve dnech 6,13,20, a 27 ). Pokud by město trvalo na překládce VTA na jiné místo, je to možné po dohodě, ale překládku VTA platí výhradně ten, kdo překládku vyvolal a to je město Příbram. Vážená paní místostarostko, na závěr bych Vám chtěl ještě sdělit ,že ČTÚ ( Český telekomunikační úřad ) rozhodnutím Čj.ČTÚ-43 493/2014-610/X. vyř. , naší společnosti uložil povinnost poskytovat v rámci univerzální služby dílčí službu – služby veřejných telefonních automatů nebo jiných obdobných technických prostředků umožňujících přístup k veřejně dostupné telefonní službě v Obcích a jeho částech v roce 2016 do 1499 obyvatel a v roce 2017 do 999 obyvatel. Co bude s VTA po roce 2017 zatím nevíme, záleží na tom, jak rozhodne ČTÚ. Pokud by jste měla jakýkoliv další dotaz, kdykoliv mě kontaktujte na níže uveden čísle nebo e-mailem. S přátelským pozdravem Miroslav Janda| O2 Czech Republic a.s.
10.06.2016 16:56:07 - Zdeněk
Dobrý den,

dodnes jsem nedostal na svoji otázku a stížnost žádnou odpověď, tedy píši znova ohledně telefonní budky na začátku Dlouhé ulice u průchodu k mateřské školce, schází se zde hlavně v nočních hodinách skupinky zjevně pod vlivem návykové látky, kteří tuto budky velmi rádi využívají. V nočních hodinách aby se zde člověk bál okolo chodit.
Odpověď - 13.06.2016 09:29:49
Vážený pane Zdeňku, mám chápat Vaši stížnost jako návrh na odstranění telefonní budky? S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
08.06.2016 06:10:09 - Mirka
Dobrý den.
Kolik stojí přihlášení nového auta?
Moc děkuji za odpověď.
Odpověď - 08.06.2016 13:18:40
Vážená paní Mirko, za přihlášení nového vozidla do registru silničních vozidel je vybírán správní poplatek ve výši 800 Kč. S pozdravem Andrea Sabotová
  1 |…| 6 |…| 12 | 13 |…| 76 |…| 139