0 0 0

Ostatní záležitosti

Pokud si nejste jisti kam zařadit svůj dotaz, můžete jej napsat sem.

Pošlete svou otázku:

Jméno (zobrazí se u otázky):   E-mail (nezobrazuje se veřejně):
 
Text otázky:
 
Opište kontrolní kód:
Kontrolní kód
 
  Souhlasím s podmínkami odeslání otázky.
Informace o zpracování osobních údajů
 


Otázky a odpovědi:

Vyhledávání:
   
  1 |…| 28 |…| 56 | 57 |…| 139  
10.03.2009 15:36:47 - Ditrichová
Dobrý den, ráda bych věděla, komu patří nebo kdo má na starost lavičky a klepače na pozemcích Diama (vnitroblok Máchy/Němcové/Čapků)
Děkuji.
Odpověď - 13.03.2009 14:00:27
Otázka byla přesunuta do otázek a odpovědí s technikými službami.
06.03.2009 20:09:50 - Petr
Dobrý den, zkusil jsem ohledně injekčních jehel lekarny, bohužel jsou vybavené pouze pro sběr léků, nikoliv nebezpečného odpadu, kterým jehly a použitý zdravotnický materiál jsou.Poradili pouze sběrný dvůr, případně nemocnici.Připadá mě divné, že bych měl nosit odpad na Městskou polici.Jistě tento problém nemám jako diabetik sám.V Praze už dokonce na sběr jehel mají speciální papírové boxy.Považuji tedy za vhodné, zda by město sběr tohoto odpadu nějak zajistilo, vždyť diabetiků je velké množství a nemocných, kteří vytvářejí zdravotnický odpad, je ještě víc. Předem děkuji a jsem s pozdravem
Odpověď - 09.03.2009 11:45:36
Otázka byla přesunuta do otázek a odpovědí s odborem sociálních věcí a zdravotnictví.
06.03.2009 16:19:33 - Adéla
Dobrý den, četla jsem článek v Příbramském deníku, o tom jak školáci na dolním nádraží skotačí u silnice. A protože vím přesně co se teď na nádraží děje protože taky využívám meziměstské autobusy, měla bych pro Váš Odbor dotací a investiční výstavby ten nejlepší nápad jak tento problém vyřešit! Je to velmi jednoduché, prostě tam mezi zmíněný "ostrůvek" a silnici postavte ZÁBRADLÍ. Jak znám některé řidiče, určitě toto řešení ocení a lidé čekající na zastávce jistým způsobem třeba také. Předem děkuji a přeji pěkný den.
Odpověď - 30.03.2009 11:00:18
Otázka byla přesunuta do otázek a odpovědí se správou silnic.
05.03.2009 16:06:16 - Honza
Vážená paní Straková, slečno nebo paní Veroniko, velmi nerad bych zabředával do politické diskuze. Nejsem k tomu vůbec kompetentní a myslím, že ani tyto stránky neslouží k nějakému řešitelskému účelu. Ale musím se velmi ohradit proti označení závistivce a chamtivce, kterým rozhodně nejsem. Takže ještě jednou si dovolím věc rozebrat. Odkoupení bytů z vlastnictví města se dle mého skromného názoru musí vždy provádět jednoznačně a transparentně. Co považuji za nehoráznost je v současné době prodávat byt v hodnotě několika milionů za 50.000,- Kč. Tím se město stává jasně štatným hospodářem a okrádá své občany, daňové poplatníky. Pokud se jedná o Vámi zmiňováné vlastní investice, pak je zcela na místě, a dle mého názoru je to i povinností města, aby bylo provedeno zhodnocení takových investic a cena pak byla adekvatně snížena. Ale vážená, nezávistívá a nechamtivá Veroniko, jistě mi dáte za pravdu, že pokud někdo do takového bytu neinvestoval zhola nic, což jistě není případ váš, vaší babičky, tety, rodičů, pak není zcela na místě mu takový byt prodat se slevou cca 1.250.000,- Kč. To není nic jiného než rozdávání a to už je snad za námi. Já pevně doufám, že si město uvědomuje, že se jedná o velké částky peněz a že je absolutně nezbytné, aby se s majetkem města hospodařilo v dobré a poctivé víře. Já tento dojem z uvedého nemám.
Odpověď - 06.03.2009 07:21:43
Pane Honzo dobrý den, tyto stránky skutečně nejsou určeny k politickým diskuzím. Znovu Vám doporučuji se obrátit přímo na odborníky a zároveň na volené zastupitele tohoto města. Přeji hezký den Alena Straková.
05.03.2009 11:40:05 - Soňa - Milínská ulice
Dobrý den.Tento týden jsem si přečetla noviny KAHAN-Zpravodaj Městského úřadu Příbram a chtěla bych mít zmíňku k článku "Vloni bylo méně kriminálních činů". Tento článek mě dost dorazil.Zajímalo by mě,kdo má pocit,že monitorovací systém v Příbrami je fungující?Já si to nemyslím.Pravděpodobně si to myslí,jen ti,kteří bydlí ve svých domečcích mimo Příbram a jsou v klidu.Bydlím v Milínské ulici a své auto parkuji na parkoviště k ulici přilehlé.Byť kamera je na jednom z domů v Milínské ulici,přijde mi,že je tam scela zbytečná.Místo toho,aby byla spokojená a ráda,že mé auto má někdo pod dohledem a nemusím se bát,že druhý den k němu přijdu a budu se jen divit.Bohužel to tak není!!!.Již několikrát jsem měla auto odřené,ukradený stěrač,propíchnutou a jednou ušlou pneumatiku.Nejsem jediná,která své auto našla ráno úplně v jiném stavu než večer parkovala.Vandalové,kteří se baví a ničí auta nikdo nedostihne a přitom je kamera kousek od parkoviště!!Nebylo by možné kameru natočit na parkoviště?Případně kamery v Příbrami zdvojnásobit,myslím si,že těchto rizikových míst je v Příbrami více.Skutečně si nemyslím,že hlídka se psem pohlídá za noc celou Příbram.Nehledě na to,že v článku Městská Policie Příbram je,že 9.2.někdo oznámil na Policii,že se někdo vloupá do zaparkovaného auta v Milínské ulici,o to horší je,že se to stalo v poledne 12:25hod.Opravdu by se tím konečně měl někdo zabívat!!Není to sranda,sranda to je maximálně pro ty,kteří auta ničí.
Odpověď - 05.03.2009 13:15:47
Otázka byla přesunuta do otázek a odpovědí s Městskou policií.
05.03.2009 09:42:45 - Veronika
Dobrý den pane Honzo, paní Straková má pravdu, město opravdu prodává uživatelům byty za Vámi uvedenou cenu už léta. Moje prababička kdysi odkoupila byt, ve kterém teď bydlím já a moje rodiče odkoupili byt, ve kterém už dlouho žili a žijí, moje teta také a taktéž i lidé bydlící v domech, které město prodávalo. Ne z protekce, ale z toho důvodu, aby se lidé bydlící v těchto domech o ně také začali starat. Řekla bych, že už převážná část bytů je v OV jejich uživatelů. Někteří lidé už roky čekají na to, až budou moci byty, ve kterých žijí, odkoupit. Zvelebují si je, pečují o ně, proč by o ně měli kvůli takovým závistivcům a chamtivcům jako jste vy najednou přijít? Je nemyslitelné, aby se tato nabídka umožnila všem zájemcům, dokážete si to představit?
To je přece nesmysl...uvažujte...
04.03.2009 10:10:22 - Honza
Děkuji za odpověď paní Straková. Do kanceláře zavolám. Předtím Vás ale požádám ještě o upřesňující odpověď, zda rozumím správně, abych nebyl při telefonování za hlupáka. Z Vaší odpovědi vyplývá, že je tato cena platná pouze pro současné nájemníky, vy říkáte oprávněné uživatele. Z logiky mi vyplývá, že se tedy jedná zejména o byty přidělené městským zastupitelstvem v přecházejícím období. Je možné zveřejnit, které byty v našem vlastnictví (majetek města) jsou tedy kým používány, v souvislosti s jakou funkcí byl byt přidělen, kdo to odsouhlasil a podobně. Mám bohužel podezření, že si naši zastupitelé odsouhlasili lukrativní prodej bytů sami sobě a rád bych, aby mi bylo podobné podezření vyvráceno. Jistě se jedná o nějaké nedopatření. Děkuji za odpověď.
Odpověď - 04.03.2009 10:53:19
Ještě jednou dobrý den a je mi líto, že jsem se asi hodně špatně vyjádřila. Jde samozřejmě o uživateel, keří v těchto bytech dlouhá léta bydlí a mnohdy investovali i dost peněz na jejich rekonstrukce. Dalším argumentem je fakt, že byty se právě oprávněným uživatelům prodávají již od devadesátých let a zastupitelé proto chtějí v rámci spravedlnosti zachovat v podstatě stejnou cenu jakou měli tehdejší zájemci o odkup. Takže je to naopak, než je vaše podezření. Zastupitelé bývalí i současní mají zájem na tom, aby byty získali lidé, kteří v nich léta bydlí za dostupnou cenu. Myslím, že skutečně bude nejlepší se obrátit na odborníky v bytové problematice. Zdraví Alena Straková.
04.03.2009 07:26:10 - Honza
Dobrý den, dočetl jsem se, že město má v plánu prodávat byty ve svém vlastnictví za neuvěřitelných 800 kč za m2. Protože se běžná cena pohybuje kolem 20.000 kč za m2, moc rád bych se zeptal, kdy a jak se budu také moci dostat k tak zajímavé ceně, zda bude takový prodej veřejný, případně kdy a kde o případném mohu nalézt informace. Pokud je záměr zastupitelstva skutečně takový, tak se jedná o neuvěřitelnou nabídku pro občany, které velmi rád využiji. Děkuji za odpověď
Odpověď - 04.03.2009 09:34:05
Dobrý den, nejkvalifikovanější odpověď na Váš dotaz Vám dá Městská realitní kancelář - tel.: 318 629 815. Obecně ale platí, že tato cena je pro současné oprávněné uživatele těchto bytů odsouhlasených zastupiteli k prodeji.Přeji Vám hezký den Alena Straková.
03.03.2009 18:39:27 - Petr
Dobrý den, dovoluji si Vás požádat o informaci, kde lze odevzdat použité injekční jehly do diabetických dávkovačů inzulínu?Předem děkuji
Odpověď - 04.03.2009 07:22:59
Dobrý den, použité injekční stříkačky můžete odevzdat Městské policii Příbram, dále pak do K-centra Příbram (nám. TGM 1) a přepokládám, že i v každé lékarně jsou pro tyto případy zařízeni. Přeji hezký den Alena Straková.
03.03.2009 12:45:33 - Soňa - Milínská ulice
Dobrý den.Dneska jsem si přečetla Kahan - Zpravodaj Městského úřadu Příbram a velice mě zaujal článek VLONI BYLO MÉNĚ KRIMINÁLNÍCH ČINŮ!Dovolím si poopravit Vaši větu v článku,která byla. FUNGUJÍCÍ MONITOROVACÍ KAMEROVÝ SYSTÉM.Jelikož podle mého je nefungující!!!!!Samozřejmě na prostranství,kde je kamera se opravdu žádná trestná činnost většinou nespáchá,s tím souhlasím.Bydlím v Milínské ulici a parkuji na parkovišti k ulici přilehlé,již několikrát jsem měla auto odřené,propíchnutou a jednou ušlou pneumatiku a jednou i dokonce ukradený zadní stěrač.Již čekám na něco dalšího,až přijdu k autu a budu jen valit oči.Proč kamera,která je na na jednom z paneláku v Milínské ulici je natočená,tak naprd?!! Proč pokud nahlásíme loupěž zaparkovaného vozu na parkovišti zmiňovaném,které přitom stálo uprostřed parkoviště pod světlem,tak nám Policie pošle vyjádření \" VINÍK NEZNÁMÍ\".Bodeť by ne,když kamera funguje na 2 věci.Jak se říká,vzít a vy.....Bude se konečně dělat něco s tím,aby se toto nestávalo a nebo konkrétně kameru natočit,tak aby případně pomohla k vyřešení krádeže?Opravdu se na tomto parkovišti stává hodně trestních činů.Myslím,že takto rizikových míst je v Příbrami více a stálo by za zvážení,minimálně zdvojnásobit kamery!!!Nehledě na to,že v dalším článku MĚSTSKÉ POLICIE PŘÍBRAM je přestupek z 9.2. v 12:25 a ejhle Milínská ulice-vloupání do zaparkovaného vozu.
Odpověď - 04.03.2009 16:01:05
Otázka byla přesunuta do otázek a odpovědí s Městskou policií.
03.03.2009 07:16:36 - Franta Příbram
Mám dotaz: co dělá městská policie, když zrovna nepořádá anketu na téma jak jsou s její prací občané spokojeni? Jak je možné, že neochraňuje majetek města, když mohou v okolí křížových domů majitelé aut beztresně parkovat své miláčky na městské zeleni? Protože jsem hlídku MP v těchto místech neviděl už hodně dlouho!
Odpověď - 03.03.2009 10:06:22
Otázka byla přesunuta do otázek a odpovědí s Městskou policií.
22.02.2009 13:20:51 - Jakub
Dobrý den, rád bych se zeptal, kdo má na starosti parkoviště na Zdaboři u FIALKY před věžákem č.p. 106. Na parkovišti je jasně vyznačeno porkování po delších stranách parkoviště, už několik roků, a od té doby co si pronajal MAUNTFIELD dům i s parkovištěm za benzinou je to ještě horší, parkují auta uprostřed tohoto parkoviště! Ještě když jsou to menší auta tak to lze tolerovat, protože zkušený řidič (ale to všichni nejsou) ze správně zaparkovaného místa vyjede, ale když auto zastaví uprostřed po celé délce parkoviště, a ze správně zaparkovaného místa chce vyjet větší vůz (napři COMBI atd.) lze to stěží nebo vůbec!!! Stalo si mi to osobně a nedávno jsme měli na víkend návštěvu a když v neděli dopoledne chtěli odjet, nemohli vyjet, protože mají combi a za ním zaparkovaly dvě auta hned za sebou! To může udělat opravdu jen ..... Po dotazu na Policii, to už je nějaký rok, mi bylo sděleno, že město má málo parkovacíh ploch takže toto parkování tolerují. Ano, a když pak někdo odře vůz, a to se stalo nedávno, tak pachatel je pryč a co. Rád bych, aby toto parkoviště (nevím kdo je správce, ale asi město) buď bylo rozšířeno a uprostřed se vyznačily parkovací pruhy jako je tomu po stranách nebo ať se tam postaví značka - Zákaz parkování uprostřed! Myslím, že na Policii byste našli už pár takových nepříjemnosti, jako odřené, nabourané atd. auto na tomto parkovišti. Rád bych znal odpověď, proč se to nějak neřeší!!! Nebo si může dělat každý co chce, nehledě na to, že auta už parkují i před vchodem do tohoto domu č.p. 106, kde je chodník a dokonce zatravněný prostor vedle parkovacích míst a klidně se na těchto místech parkuje dál. Pak když si z tohoto domu někdo chce dojet až ke vchodu s např. nábytkem apod. tak nemůže, protože tam někdo .... parkuje. Chtěl bych znát váš názor, vlastně názor toho, kdo má toto nastarosti a děkuji za odpověď. Myslím, že silniční zákon platí pro všechny stejně, nebo se toleruje jen někomu a někde?!
Odpověď - 26.02.2009 14:24:33
Otázka byla přesunuta do otázek a odpovědí se správou silnic.
21.02.2009 17:05:32 - Jana
Dobrý den,
naše děti chodí na Zimní stadion pravidelně bruslit a protože tam tráví skoro 2 hodiny, zahřívají se teplým pitím z automatu. Tento automat sice peníze vrací, ale bohužel, při vytahování padají peníze někam dovnitř, odkud nejdou vytáhnout. Stává se to i dospělým, takže nešikovností to asi nebude. Je tam nějaká mezera, která tam být asi nemá. Kdy bude závada odstraněna, případně komu si děti mají říkat o peníze, o které přicházejí? Zodpovídá za to někdo? Děkuji za odpověď a těším se na nápravu.
Odpověď - 21.02.2009 17:29:07
Dobrý den, Vaši připomínku jsem hned poslala řediteli SZM Příbram a vedoucímu zimního stadionu. Přeji pěkný den, s pozdravem Jitka Buraltová.
Odpověď - 23.02.2009 13:54:08
Vážená paní Jano, Vaši připomínku ohledně provozu nápojových automatů jsem předal k prošetření zástupci firmy Delikomat, která automaty na nápoje provozuje, a očekávám od něj informaci o prověření chodu automatů. S výsledkem Vás následně seznámím. S pozdravem Ing. Pavel Pikrt, ředitel SZM Příbram.
Odpověď - 27.02.2009 14:25:12
Dobrý den, automat je opravený. S pozdravem Ing. P. Pikrt.
13.02.2009 17:29:21 - MATEJOV JOSEF
do areálu,proti bývalé PRAGOVCE,,KARSIT,,se zatoulalo štěně bígla asi 4 až 6 měsíců,je černohnědobílé na krku má obojek z hnědé kůže a zelenomodrou karabinu ,jako by se utrhnul.Zatím ho máme u sebe ale co dál to je ve hvězdách už máme doma tři psi.HLEDÁME MAJITELE TEL.773267500 neb meil ,,maca.mat@seznam.cz
Odpověď - 14.02.2009 15:58:36
Děkujeme za Vaše upozornění. Nalezeného pejska můžete také odevzdat prostřednictvím městské policie do psího útulku Majaák v Lazci. Zdraví Alena Straková.
11.02.2009 09:46:10 - Ivan
Dobrý den,
pokud je to ještě možné, prosím o změnu v navrhovaném jízdním řádu linky č. 6 o víkendu. Neodklánějte spoje č. 204, 206 a 208 ze čtvrti pod Hvězdárnou. Tento autobus je jediným spojením s městem. Pokud pojede manželka v sobotu nakoupit, jede první autobus až v půl desáté. To určitě nezvládne potom včas uvařit oběd. Obyvatelé sídliště mohou jezdit nakupovat už ráno, proč máme být v nevýhodě? Nebo budeme muset stále chodit pěšky? Pokud jde o kilometry navíc, navrhuji odpolední spoje pročistit a každý druhý vynechat.
Odpověď - 17.02.2009 14:28:01
Otázka byla přesunuta do otázek a odpovědí se správou silnic.
10.02.2009 18:21:34 - Jana
Dobrý den,
máte zřejmě neaktuální údaje na http://pribram.eu/index.php?vid=649&nad=000001000002000044000081
Chtěla jsem napsat na Březové Hory, avšak mail zjevně nefunguje. Zároveň by mě zajímalo, zda sbory mají také své internetové stránky.
Děkuji
Odpověď - 17.02.2009 10:30:50
Původní e-mailové adresy jsou funkční, ale zřejmě nekontrolované. Použijte aktuální : SDH Příbram - Březové Hory Adresa zbrojnice: nádvoří Msgr. Korejse, Příbram VI - Březové Hory, 26101 Telefon: 318 621 409 E-mail: hasici@brezove-hory.cz Dětský kolektiv: mladez@brezove-hory.cz www.hasici.brezove-hory.cz SDH Příbram 1 Sbor dobrovolných hasičů Příbram 1 Školní 70 261 01 Příbram VII (areál Hasičského záchranného sboru ČR) Tel.: 318 622 471 E-mail: admin@rescueunitpb.cz www.rescueunitpb.cz SDH Příbram – Zdaboř svoje stránky nemá. Údaje na oficiálních stránkách města Příbrami jsou aktualizovány. Ladislav Kubín – vedoucí odboru ochrany a obrany
10.02.2009 10:57:59 - Marie
Dobrý den!
V r.1997 jsme dostali zdarma plynovou přípojku až do domu s podmínku,že zprovozníme ekologické (plynové) topení.Do dnešní doby je v naší ulici jeden dům s topením na uhlí.Nejen že zamořuje kouřem celé údolí Březnické ulice, ale bezohledným vysypáváním popela znečistuje chodník, zaparkovaná auta a okna a parapety sousedů.Tento stav trvá celou topnou sezonu, neboli půl roku. Jak se můžou ostatní sousedé bránit?? Děkuji za odpověd. Marie
Odpověď - 16.02.2009 08:38:20
Otázka byla přesunuta do otázek a odpovědí s odborem životního prostředí.
09.02.2009 08:58:10 - Veronika.K.
Reakce na odpověď ze dne 6.2.09
Něvěřím svým očím - kus statečnosti? A kdo mne bude chránit, až si na mne pak dotyční počkají u baráku nebo mi objedou klíčem auto? Kdo bude chránit moje děti až půjdou ze školy a někdo si na ně kvůli tomu že jsem se ozvala počká? Kde žijete paní Straková? Statečnost už se dávno z lidí vytratila.
U nás na chodbě se jednou v noci bavili tři romští kluci a byli opravdu hluční, tak manžel vylezl a slušně je poprosil, zda by nemohli být tišeji, že nám spí doma malé děcko a do rána jsme měli rozmlácená okénka u auta (mimochodem máme již ověřeno, že to byl opravdu jeden z mladíků, kdyby vás napadlo, že to mohl být kdokoliv jiný).
Můj známý šel kolem malé skupinky mladých kluků, kteří otravovali dvě důchodkyně, kterých se samozřejmě zastal. Dostal od těch kluků tak přes hubu, že měl šitý obě obočí a modřiny kam se člověk podíval. Ležel na zemi a oni do něj kopali. Myslíte, že by se někoho zastal znova? Nikoliv!
Pokaždé, když jde můj šestnáctiletý syn ven, s obavami čekám jestli se vrátí. Nejednou se setkal s tím, že jeli romové autem a po někom z toho auta stříleli.
A to je jen zlomek toho, co se přihodilo jen v mém okolí za poslední dobu. Lidé se dneska bojí jít někam i za světla, natož v noci, to většina z nich ani nikam nechodí když nemusí, tak co to je za situaci?
Toto je důsledkem výchovy rodičů a také práce policie. Pochůzkové strážníky je opravdu vidět jen zřídka. Městská policie se vytahuje, že má dva policejní psy, ale s kýmkoliv mluvím, tak mi řekne, že viděl jen policejní auto a v něm se nějaký ten pes možná vezl. Ptám se na to pro svou informaci skoro každého a ještě jsem se opravdu nesetkala s nikým, kdo by tyto psy v ulicích viděl.
Odpověď - 09.02.2009 09:20:45
Je mi líto paní Veroniko, ale tyto stránky opravdu nejsou určeny k diskuzi. My jsme spolu řešili problém: pejskaři a čistota. Potřebujete-li k tomu ještě něco vědět, můžete klidně osobně zajít na Městskou polici Příbram, nebo se obraťte na preventistu městské policie. Přeji Vám hezký den a zdravím Alena Straková.
Odpověď - 10.02.2009 07:57:27
Dobrý den, pokud jste vy nebo někdo z vaší rodiny či blízkých svědkem jakéhokoliv protiprávního jednání, zavolejte prosím na bezplatnou telefonní tísňovou linku Policie ČR (tel. číslo 158) nebo městské policie (tel. číslo 156), a na místo události bude ihned vyslána hlídka policistů nebo strážníků, která bude vzniklou situaci okamžitě řešit. Pokud víte, kdo je pachatelem trestné činnosti (viz Vámi zmiňované rozbité okno u auta), a přesto to neoznámíte, nemůžete si stěžovat, že to policie neřeší. Především však tímto chováním nahráváte pachateli, který má pak pocit beztrestnosti a bez problémů páchá další trestné činy. Ke služebním psům se již v sekci „Městská police odpovídá“ vyjadřovala v odpovědi na dotaz z 21. ledna 2009 velitelka MP JUDr. Jaroslava Vodičková, která sdělila následující stanovisko k této problematice: „Strážníci -psovodi vykonávají směnný provoz se svými psy a mají režim daný předpisy, které zahrnují i výcvik, a není možné, aby pes vykonával dvanáctihodinovou pěší službu se strážníkem v jednom kuse. Není pravda, že by se psi pouze vozili v autech, v nočních směnách jsou s psovody na pěších hlídkách. Označené vozidlo slouží především k jejich převozu k výkonu, ale používají ho i ostatní strážníci.“ Jen pro upřesnění, Městská policie Příbram má v současnosti čtyři služební psy. A právě za přispění jednoho z nich se strážníkům městské policie podařilo v sobotu večer zadržet pachatele vloupání do jedné z prodejen v Příbrami VIII. S pozdravem JUDr. Milan Fára, manažer prevence kriminality
06.02.2009 14:39:58 - Jarka H.
Dobrý den, podle mne není divu, že byla přepadena dívka u bývalého Báňského úřadu. Kolem klubu SEMTEX (nebo jak se jmenuje)se neustále pohybují divná individua, feťáci apod. Já sama bych tam po setmění nikdy nešla, ale to není řešení. Policii tam není vidět, bydlím nedaleko, takže to mohu sledovat. Otázka zní, kdy už konečně vyjde do ulic i na sídlišti více příslušníků policie, aby se omezilo přepadávání. Třeba by stačilo měsíc posílit a pak by byl na chvilku klid a pak zase. To ne u nás ve městě se radši povolují herny (viz herna 28. října, kde bydlí starší osoby, které jsou většinou obětí přepadení). Už je toho až příliš. Bydlet ve městě, kde se člověk bojí po setmění jít přes náměstí, to je opravdu vizitka zastupitelů.
Odpověď - 09.02.2009 08:08:48
Otázka byla přesunuta do otázek a odpovědí s Městskou policií.
06.02.2009 13:15:15 - Veronika.K.
Reakce na odpověď ze dne 5.2.09
To je přece docela dost pravděpodobné, že vandalové tyto koše s největší pravděpodobností zničí.
Kolegyně z práce koukala včera z okna, kolem jejího auta šli dva "kapucáři" a jentak z rozmaru ji urazili okénko. Netroufla si ani nic říct, aby ji příště to auto nerozmlátili víc. Dokud je tady takováhle situace, nemá cenu dávat pytlíky s lopatkami ke košům. Nevím, proč raději nedáte tyto věci každému pejskaři, který přijde zaplatit poplatek, jeden rok pytlíky, další rok třeba tu lopatku a podobně. Myslím, že kdyby pejskaři viděli, že peníze jentak nevyhazují, zaujali by k tomu jiný postoj. A také si myslím, že je to o tom, že policie málo kontroluje psí známky. Vždyť páníčky nepřihlášených pejsků ani nemusí trápit, že nemá jejich pejsek známku, nic neplatí a nejsou ani nijak kontrolováni, tak proč...
Odpověď - 06.02.2009 13:48:28
Dobrý den, děkujeme za Váš názor. Osobně se domnívám, že dokud v každém z nás nebude kus obyčejné statečnosti a nebudeme lhostejní, nebudeme mít kvalitní příslušníky státní i městské policie, nic se v našem okolí nezmění. Dokud se majitelé psů nenaučí převzít odpovědnost za svého psa, pak mohou být pytlíky na každém rohu, nebo je mohou dostávat při placení, před placením i po placení, nic se nezmění! Hezký den Vám přeje Alena Straková.
  1 |…| 28 |…| 56 | 57 |…| 139