0 0 0

Otázky pro starostu

Tato rubrika umožňuje vložit dotaz směřovaný přímo starostovi města Příbram. Vždy, prosím, uveďte své jméno. Anonymní dotazy nebudou zobrazeny. Pokud si přejete, aby Vaše jméno nebylo v odpovědi uveřejněno, viditelně tento požadavek uveďte.

Na vulgární, osobní či hrubá sdělení nebudu reagovat, a to ani v případě, budou-li ukryta za otázkou. Je vhodné si uvědomit, že i starosta města, byť je zodpovědný za množství věcí, zůstává stále obyčejným člověkem se standardním prožíváním a běžnou mírou odolnosti vůči invektivám.

Mgr. Jan Konvalinka
starosta města

Pošlete svou otázku:

Jméno (zobrazí se u otázky):   E-mail (nezobrazuje se veřejně):
 
Text otázky:
 
Opište kontrolní kód:
Kontrolní kód
 
  Souhlasím s podmínkami odeslání otázky.
Informace o zpracování osobních údajů
 


Otázky a odpovědi:

Vyhledávání:
   
Předchozí   1 |…| 8 |…| 17 | 18 |…| 57 |…| 96   Následující
08.04.2022 22:45:50 - Petr Švehla
Dobrý den, pane starosto, děkuji za odpověď na moji otázku z 28. 3. Neodpověděl jste mi ale na vše. Znovu se teď ptám, proč vysílač nebyl umístěn výše (např. na Průmyslovou školu), sám byste asi také nebyl nadšen z vysílače 50 m od Vašeho domu, v úrovni oken. Dále by mě zajímalo, jak je možné, že o něčem takovém rozhoduje jen Rada města? Žil jsem v domnění, že něco takového se řeší i na Zastupitelstvu města Příbram, případně, že proběhne alespoň veřejná diskuze s občany bydlícími v blízkosti takového vysílače. Při spoustě jiných akcí se diskutuje s občany ( parkování, rekonstrukce ulic atd.) a tentokrát se nic nedělo. Je sice hezké, že údajně nedojde k překročení hodnot pro lidi, kteří se zde pohybují, ale my zde bydlíme! To je poměrně velký rozdíl, nemyslíte? Děkuji za odpověď.
Odpověď - 26.04.2022 10:10:57
Vážený pane Švehlo, žadatel neprojevil o jinou lokalitu zájem, přímo cílil na současný předmět smluvního vztahu. Odbor správy majetku tedy na základě konkrétního požadavku žadatele zpracoval materiál a věc předložil k projednání příslušnému výkonnému orgánu města. Rada obce je orgánem s rozsáhlými pravomocemi v oblasti samostatné i přenesené působnosti. Patří mezi ně jednak tzv. pravomoci radě obce výslovně vyhrazené, které jsou v zákoně o obcích vymezeny v § 102 odst. 2, a dále pak ostatní pravomoci (nepojmenované či zbytkové), o kterých zákon o obcích hovoří v § 102 odst. 3. Do této kategorie spadá i rozhodování o nájemních vztazích. Skutečně se nedomnívám, že by instalace měla mít vliv na zdraví obyvatel. Podobných vysílačů je umístěno ve městě Příbram více, a to i na obytných budovách v rámci sídlišť (např. na Drkolnově). V dané věci spoléháme na dostupná data a průzkumy, kde nic nenasvědčuje na působní negativního vlivu při instalaci podobných zařízení v blízkosti bytové zástavby. S pozdravem Mgr. Jan Konvalinka, starosta města.
07.04.2022 09:20:51 - Martin
Vážený pane starosto, tak jako asi každého, kdo je nucen parkovat v oblasti Milínské ulice mě to též trápí. Zvláště nyní. Bylo by prosím možné zpřístupnit pro parkování nyní nevyužívané autobusové zastávky v Milínské ul.(myslím ty mezi ul. Alešova a Mixova)? Zatím jsem viděl, že si nikdo netroufl tam zaparkovat. Dát tam např. značku parkoviště a přikrýt označení zastávky. Divím se, že to nikoho z příslušných odborníků nenapadlo. Předem moc díky. Martin
Odpověď - 12.04.2022 13:17:14
Vážený pane Martine, děkuji za Váš podnět. V nejbližší době dojde k úpravě dopravního značení tak, aby bylo možné dočasně na autobusových zastávkách zaparkovat. Složitost situace s parkováním chápu a rozumím jí. Věřte, že se jedná o o věc dočasnou. Vynasnažíme se práce provádět s co největší rychlostí tak, aby omezení pro občany trvalo co nejkratší dobu. V případě, že budete parkovat vozidlo v blízkosti zastávek, dbejte prosím zvýšené opatrnosti s ohledem na projíždějící techniku. S pozdravem Mgr. Jan Konvalinka, starosta města.
07.04.2022 07:41:02 - Josef
Dobrý den starosto, můj dotaz ze 17.3. posílám znovu. Zatím nemám odpovědi. Měl bych na vás tři dotazy.
1) Myslíte v rámci rekonstrukce Obecnické ulice i na pěší příp. cyklisty, kteří chodí/jezdí do práce v průmyslové zóně? Konkrétně tím myslím bezpečnější přechod na křižovatce Plynárenské a Obecnické nebo zřízení pruhu pro cyklisty místo travnatého pásu mezi silnicí a chodníkem. Zabýval se u vás někdo touto otázkou při přípravě projektu? Máme tu sice průmyslovou zónu, ale cesta do ní (ať už směrem k DISE nebo RAVAKu) není pro pěší a cyklisty zrovna "komfortní".
2) Bude po rekonstrukci mostu v Plynárenské ulici zrekonstruována také samotná ulice? Provoz je tam velký a těch ne zrovna malých výmolů je tam opravdu hodně. Projeďte si to tam někdy ;-)
3) S tím souvisí poslední otázka. Plynárenská je teď díky rekonstrukci Obecnické využívána i jako objízdná trasa. Ale ten její stav ..... Zamýšlí se někdo také nad stavem vozovky, která je vybrána jako objízdná trasa (nebo je vysoká pravděpodobnost, že bude za tímto účelem hojněji využívána) tak, aby její stav byl úměrný k vyššímu využití? (tzn. bez výmolů)
Děkuji za vaše odpovědi
Odpověď - 08.04.2022 10:24:16
Vážený pane Josefe, k Vašim dotazům sděluji následující. 1) Součástí projektu na výměnu a přeložení vodohospodářských sítí v ul. Obecnická je i oprava povrchů komunikace, chodníků a výměna veřejného osvětlení. V opravovaném úseku (od kruhového objezdu - po konec pneuservisu - cca 250 bm) dojde a částečně už dochází k opravě chodníků pro pěší. Stezka pro cyklisty bude řešena vodorovným dopravním značením na komunikaci - piktogramy. Křižovatka ul. Obecnická a Plynárenská není součástí projektu ani stavebních prací. 2) Oprava povrchu ulice Plynárenská může být provedena až po opravě mostu a opravě ulice Obecnická. Poté bude zařazena do plánu oprav na rok 2023 nebo 2024. 3) Nad stavem vozovky se zamýšlíme, ale v tomto případě není jiná alternativa objízdné trasy (přiměřeně dlouhá). Pokud by byla jiná alternativa, vedla by objízdná trasa jinudy a to i s přihlédnutím na stav mostu v ulici Plynárenská. S pozdravem Mgr. Jan Konvalinka, starosta města.
01.04.2022 16:01:15 - Tomáš
Dobrý den,

chtěl bych se zeptat, když bude uzavřena Milínská, jak se řidiči dostanou do Dlouhé ulice nebo např. na Komenské náměstí, když se tam jezdívá z Milínské potažmo i k bývalému papírnictví, které se dřív jmenovalo Fous i z Mixové ulice. Předem děkuji za odpověď a přeji pěkný den.
Odpověď - 05.04.2022 09:19:51
Vážený pane Tomáši, do ul. Dlouhá a přilehlých ulic vede objízdná trasa přes ulice Smetanova - Purkyňova - Komenského náměstí - Dlouhá. Objízdná trasa je řádně značena. S pozdravem Mgr. Jan Konvalinka, starosta města.
30.03.2022 14:45:20 - alexander
Pane starosto,včera jsem byl nemile překvapen,když jsem chtěl odjet k lekaři autem ze své garáže.bydlím totiž v příbrami 8 v bývalém strážním domku a jedinou přístupovou cestu,kterou je průjezd podchodem u 7 zš byl osazen železnými mřížemi.NIKDO mě na stavající situaci neupozornil,tak bych rád věděl,proč a jak dlouho toto bude trvat a kudy mám přístup řešit.po dotazu na mu mi bylo řečeno,že se mám obrátit na řsds.Ovšem přístupová komunikace je podle paspartizace silnic městská.Kudy,tudy,tedy.nikdo nic neví. Děkuji
Odpověď - 06.04.2022 06:25:58
Vážený pane Alexandře, tyto podchody jsou v majetku Středočeského kraje a ve správě Krajské správy a údržby silnic Středočeského kraje. Krajská správa nás dne 22.3. pouze informovala, že z důvodu havarijního stavu těchto podchodů dojde k jejich uzavření. Město Příbram následně vydalo tiskovou zprávu pro občany, kde o tomto uzavření na stránkách města informovalo. Pokud k tomuto máte další otázky, obraťte se přímo na Krajskou správu a údržbu silnic, kontakt: podatelna@ksus.cz. S pozdravem Mgr. Jan Konvalinka, starosta města.
28.03.2022 20:11:27 - Petr Švehla
Dobrý den, pane starosto, na střeše 1. ZŠ se momentálně instaluje vysílač pro mobilního operátora. Pan ředitel nás odkázal na zřizovatele školy, který by nám mohl odpovědět na naše otázky. Zajímalo by nás, jak se přišlo na to, že se vysílač instaluje v obytné zóně, v blízkosti rodinných domů a navíc v tak malé výšce, kdy vlny z vysílače jsou v úrovni domů. Proč není umístěn na vyšší budově? Když už tedy by měl být instalovaný v našem okolí, proč není např. na Průmyslové škole? Kdo něco takového povolil? Můžete nám zajistit to, že se nezhorší prostředí, ve kterém žijeme? V dostupných studiích sice není potvrzena závadnost těchto vysílačů, ale zároveň nebyla potvrzena ani jejich nezávadnost. Opravdu se nám nelíbí, že nám vysílač míří přímo do oken a máme jeho umístění v podstatě na dosah. V této úrovni a vzdálenosti od vysílače se nachází nejen náš dům, ale i mnoho sousedních domů a také mateřská školka atd. Prosím Vás o vyjádření a o doložení veškerých materiálů, které potvrzují, že nebudou překročeny limity elektromagnetického záření. Děkuji.
Odpověď - 06.04.2022 11:25:33
Vážený pane Švehlo, výstavba nové základnové stanice na střeše Základní školy pod Svatou Horou a Gymnázia pod Svatou Horou je realizována na základě nájemní smlouvy č. A413/OSM/2021 s nájemcem, společností Vantage Towers, s.r.o., se sídlem Závišova 502/5, Nusle, 140 00 Praha 4, IČO 09056009. Uzavření předmětného smluvního vztahu schválila Rada města Příbram usnesením č. 208/2021 ze dne 08.03.2021. Při svém rozhodování měl tento výkonný orgán k dispozici i Výpočet elektromagnetického pole, zpracovaný firmou COM PLUS CZ a.s., IČO 25772104, který prokazuje dodržení limitů dle Nařízení vlády č. 291/2015 Sb., o ochraně zdraví před neionizujícím zářením, podle § 108 odst. 3 zákona č. 258/2000 Sb., o ochraně veřejného zdraví a o změně některých souvisejících zákonů. K umístění nové základnové stanice se vyjadřovali také ředitelé dotčených škol, vyjádřili souhlas s předloženým záměrem. V doloženém Výpočtu elektromagnetického pole je uvedeno, že nedojde k překročení referenčních hodnot pro fyzické osoby v komunálním prostředí v místech, kde se lidé mohou běžně pohybovat, z toho lze dovodit, že provoz zařízení nebude mít žádný negativní vliv na kvalitu našeho životního prostředí. S pozdravem Mgr. Jan Konvalinka, starosta města.
17.03.2022 11:56:59 - Daniel
Dobrý den starosto, měl bych na vás tři dotazy.
1) Myslíte v rámci rekonstrukce Obecnické ulice i na pěší příp. cyklisty, kteří chodí/jezdí do práce v průmyslové zóně? Konkrétně tím myslím bezpečnější přechod na křižovatce Plynárenské a Obecnické nebo zřízení pruhu pro cyklisty místo travnatého pásu mezi silnicí a chodníkem. Zabýval se u vás někdo touto otázkou při přípravě projektu? Máme tu sice průmyslovou zónu, ale cesta do ní (ať už směrem k DISE nebo RAVAKu) není pro pěší a cyklisty zrovna "komfortní".
2) Bude po rekonstrukci mostu v Plynárenské ulici zrekonstruována také samotná ulice? Provoz je tam velký a těch ne zrovna malých výmolů je tam opravdu hodně. Projeďte si to tam někdy ;-)
3) S tím souvisí poslední otázka. Plynárenská je teď díky rekonstrukci Obecnické využívána i jako objízdná trasa. Ale ten její stav ..... Zamýšlí se někdo také nad stavem vozovky, která je vybrána jako objízdná trasa (nebo je vysoká pravděpodobnost, že bude za tímto účelem hojněji využívána) tak, aby její stav byl úměrný k vyššímu využití? (tzn. bez výmolů)
Děkuji za vaše odpovědi
Odpověď - 08.04.2022 10:23:44
Vážený pane Danieli, k Vašim dotazům sděluji následující. 1) Součástí projektu na výměnu a přeložení vodohospodářských sítí v ul. Obecnická je i oprava povrchů komunikace, chodníků a výměna veřejného osvětlení. V opravovaném úseku (od kruhového objezdu - po konec pneuservisu - cca 250 bm) dojde a částečně už dochází k opravě chodníků pro pěší. Stezka pro cyklisty bude řešena vodorovným dopravním značením na komunikaci - piktogramy. Křižovatka ul. Obecnická a Plynárenská není součástí projektu ani stavebních prací. 2) Oprava povrchu ulice Plynárenská může být provedena až po opravě mostu a opravě ulice Obecnická. Poté bude zařazena do plánu oprav na rok 2023 nebo 2024. 3) Nad stavem vozovky se zamýšlíme, ale v tomto případě není jiná alternativa objízdné trasy (přiměřeně dlouhá). Pokud by byla jiná alternativa, vedla by objízdná trasa jinudy a to i s přihlédnutím na stav mostu v ulici Plynárenská. S pozdravem Mgr. Jan Konvalinka, starosta města.
16.03.2022 18:25:59 - Eva
Dobrý den, dnes jsem si přečetla, že bude brzy uzavřena Milínská silnice. Zajímalo by mě jak je to vyřešeno s autobusovou dopravou, na kterou jsou závislí lidé na cestě do práce a děti do školy? Děkuji za odpověď
Odpověď - 23.03.2022 10:27:03
Vážená paní Evo, s úplnou uzavírkou Milínské ulice čekáme až ŘSD zcela zprůjezdní most v Plzeňské ulici vedoucí ke kruhovému objezdu. Máme přislib, že se tak stane na konci března. Z tohoto důvodu jsou i práce v Milínské ulici aktuálně pozastavené. V tabulce si Vám dovoluji přeposlat náhradní jízdní řád. S pozdravem Mgr. Jan Konvalinka, starosta města.
Odpověď - 23.03.2022 10:38:34
Úpravy JŘ MHD - uzavírka Milínské ulice. Uzavírka se bude týkat linek 1A, 3A, B, C, 4A, 10A, B, 19A a školního BUSu. Uvedené linky pojedou po objízdné trase ul. Plzeňská, Čs. armády, Březnická. Linky 1A, 3A, B, C neobslouží zastávky: Milínská-Mixova Milínská náhrada Hořejší Obora, Čs. armády Milínská-T.G.M náhrada nám. T.G.M. rozc. Pod Kaňkou Sázky, Barandov Linky 4A, 10A, B, 19A a školní BUS neobslouží zastávky: Milínská-Mixova Milínská náhrada Hořejší Obora, Čs. armády Milínská-T.G.M náhrada nám. T.G.M. Spoje školního BUSu budou vypraveny o 5 MINUT DŘÍVE.
02.03.2022 16:49:44 - Milan Polák
Vážený pane starosto, zatím to není aktuální, ale
v případě, že konflikt na Ukrajině přeroste ve válku zbraní hromadného ničení počítá se s ukrytím obyvatel Příbrami? Dále s vybavením pro jednotlivce na ochranu proti chemickým zbraním? Vláda již začala přemýšlet
o modernizaci armády, ale neslyšel jsem nic
o zabezpečení civilního obyvatelstva.Děkuji za odpověď.
Odpověď - 03.03.2022 09:36:36
Vážený pane Poláku, ochranu obyvatelstva koordinujeme ve spolupráci s IZS, zejména pak s HZS. Zároveň toto bude jedním z témat zítřejšího krizového štábu, kde se, doufám, dozvíme bližší informace, jak by se město mělo zachovat v nutnosti ochrany obyvatel. V současné době nepovažuji situaci natolik vážnou, aby bylo nutno přijmout jakékoli opatření. S pozdravem Mgr. Jan Konvalinka, starosta města.
02.03.2022 16:18:47 - Honza
Dobrý den Pane starosto,
koukal jsem jak jste dával příspěvek ohledně firmy na Evropské. Těch firem je tam mnoho a pracovních příležitostí včetně nového OC Baumax. Proto by bylo hezké aby jste k této lokalitě zavedli MHD aby se tam zaměstnanci firem dostali jelikož je to trochu z ruky a nejblžší zastávka MHD je u Lídlu a to je dost daleko. to samé se týká i zákazníků těchto firem. Děkuji Honza
Odpověď - 08.03.2022 14:26:11
Odpověď - Vážený pane Honzo, jak bylo již před časem řečeno, plánujeme zavedení spojů MHD k OC Baumax, přesněji na zastávku před kruhovým objezdem. Provoz bude zaveden zkušebně po ukončení platnosti výlukových jízdních řádů a návratu linek k jízdním řádům běžným. Co se týká obsluhy nově vznikající průmyslové zóny, město zatím ze strany vedení vznikajících firem neeviduje žádný oficiální podnět. Ani technicky to zatím ani není možné, protože v budované zóně zatím nejsou vytvořeny odpovídající podmínky. Zásadním předpokladem pro zavedení provozu autobusové dopravy je existence otočky autobusů s autobusovou zastávkou odpovídající normám a bezpečnosti provozu. Její vybudování by mělo být součástí projektu vznikající zóny. S městem ale zatím žádný takový projekt projednán nebyl a ani nám není známo, že by se v lokalitě podobné zařízení budovalo. Jakmile obdržíme nějaký podnět firem z dané lokality, budeme autobusovou dopravu v těchto místech řešit. S pozdravem Mgr. Jan Konvalinka
01.03.2022 20:29:08 - J. Malínská
Dobrý den pane starosto, před časem jsem četla v Kahanu váš příspěvek o Příbrami-chytrém městě. Já osobně bych byla spíše pro čisté město. Chodím denně po městě pěšky a je mi z toho smutno. Ulice 28. října před Diamem ostříhané keře a pod nimi neshrabané listí a plno odpadků. Kousek dále schody ke škole, ještě jsem je neviděla zametené a teď tam navíc je vysypané oblečení, již několik dnů. Mariánská ulici, chodník plný listí, bláta a kolem neshrabané trávníky a tak bych mohla pokračovat dále. Např. zastávka autobusu na Rynečku. Nešlo by s tím něco dělat? Děkuji.
Odpověď - 02.03.2022 08:39:02
Vážená paní Malínská, děkuji za Váš podnět. Máte pravdu, že některé části v našem městě nejsou uklizena tak, jak by bylo záhodno. Aniž bych se chtěl jakkoli vymlouvat, musím konstatovat, že personální situace našich technických služeb není taková, abychom stačili uklidit vždy všechno a včas. Na Vámi zmiňované lokality se v nejbližších dnech a týdnech zaměří a provedou úklid. Ještě jednou děkuji za Váš podnět a jsem s pozdravem Mgr. Jan Konvalinka, starosta města.
28.02.2022 18:59:10 - Tomáš
Vážený pane starosto,

měl bych na Vás několik otázek.
Nejprve bych se chtěl zeptat, jak to vypadá s rekonstrukcí mostu na dolní Oboře, i když počasí nyní přeje, nikdo tam nepracuje.
Dále bych se chtěl zeptat, zda už se ví, kdy se bude strhávat most v Husový ulici pod Kauflandem a třetí otázka.
Jak jsou novostavby Sázky, potažmo ulice Topolová a nad ní vedoucí ulice Akátová, tak tam je stále šotolinová cesta, která se neustále musí něčím zasypávat díry, jinak všude je asfalt ke spojce k Vrbové ulici a zda se neplánuje místo šotoliny, občas těžkého průjezdu osobním auty po deštích mezi popisnými Vrbová 618-619 taky dávat normální asfaltová cesta. Předem děkuji za odpověďi a přeji pěkný den.
Odpověď - 10.03.2022 14:04:58
Vážený pane Tomáši, co se týká mostu v Plzeňské ulici, tam je investorem ŘSD. V současné době jednáme o co nejrychlejší dokončení prací nebo alespoň zprůjezdnění mostu pro autobusovou dopravu. K mostu v Husově ulici uvádím, že dle informací z ŘSD je investiční akce odložena na rok 2023. Co se týká ulice Akátová a Topolová, tak tam bohužel město není jejich vlastníkem. Došlo tam k politováníhodné situaci, kdy stavebník, kterým je MTStav, nedostál svým závazkům a způsobil tamním občanům nemalé problémy s dopravou. V dané věci vedeme intenzívní jednání s cílem občanům pomoci. S pozdravem Mgr. Jan Konvalinka, starosta města.
25.02.2022 22:56:12 - Honza
Dobrý den Pane starosto,
koukal jsem na vaše nové vydání minutek z radnice a říkal jste tam že u nového rybníka vznikne nová autobusová zastávka.Mohl by jste mi prosím sdělit nějaké podrobnosti k tomuto a případně pro jaké autobusové linky bude sloužit a jestli tam bude stavět i samotná MHD. Děkuji za odpověd.
Odpověď - 01.03.2022 09:20:51
Vážený pane Honzo, na zastávce budou stavět jak autobusy MHD (nejspíše upravíme trasy některých línek), tak autobusy jedoucí z a do Prahy. Tyto zastávky vznikají primárně v souvislosti s plánovaným odstavným parkovištěm Na Flusárně. Naše myšlenka je taková, že Na Flusárně ponechají své vozidlo lidé jedoucí do Prahy a dojdou na blízkou autobusovou zastávku, odkud budou dále pokračovat požadovaným směrem. S pozdravem Mgr. Jan Konvalinka, starosta města.
25.02.2022 18:47:35 - Eva Přikrylová
Dobrý den pane starosto, chtěla bych se optat, zda je možnost ubytování pro uprchlíky z Ukrajiny. Šlo by o matku s 7letym dítětem. Přijedou nejspíš 26.-27.2. Byli bychom Vám vděčný za odpověď nebo případnou pomoc. S přáním hezkého večera a víkendu Eva Přikrylová
Odpověď - 28.02.2022 07:19:10
Vážená paní Přikrylová, obraťte se ve Vámi uvedené záležitosti prosím přímo na Centrum na podporu integrace cizinců: vedoucí Bc. Jitka Marečková, DiS., tel.: 770 173 150 e-mail: jmareckova@suz.cz. S pozdravem Mgr. Jan Konvalinka, starosta města.
23.02.2022 13:54:27 - Tereza
Dobrý den,
přidá se Příbram k řadě dalších měst a vyvěsí na známku podpory ukrajinskou vlajku na městské radnici?
Děkuji za odpověď a přeji hezký den!
Odpověď - 25.02.2022 11:10:52
Vážená paní Terezo, vlajka bude vyvěšena v nejbližších hodinách či dnech. Do té doby je domluveno s Divadlem A. Dvořáka, že budou osvětlena okna divadelního foyer v barvách ukrajinské vlajky. S pozdravem Mgr. Jan Konvalinka, starosta města.
23.02.2022 07:23:15 - Jakub
Dobry den, jsem clenem facebookovy skupiny "Spolujízda Příbram-Praha a zpět". Jde o alternativni zpusob dojizdeni do Prahy a zpet, kdy ridici co do Prahy uz maji cestu tak ci onak, tak naberou nejake spolucestujici a reknou si o nejaky maly obnos, aby se jim zmensili naklady na dojizdeni do Prahy. Ma to nekolik vyhod napr. mensi uhlikova stopa pro jednu cestu do Prahy na osobu. Nebo vetsi pohodli pro vysoke lidi, kteri se do autobusu pohodlne vejdou jen treba na 4 mista v celym autobuse. Nebo vyzvednuti a odvoz primo v miste bydliste. Ale proc Vam pisu.. Rad bych udelal nejaky maly listecek s kratkym popiskem o teto skupine a odkazem+QR kodem a nejradeji je nalepil nekam na autobusove zastavky co obsluhuji autobusy do Prahy. Otazku na Vas tedy mam, kam napsat nebo koho zkontaktovat o povoleni o vyveseni takoveho listecku na zastavkach? Dekuji
Odpověď - 23.02.2022 08:44:50
Vážený pane Jakube, v souvislosti s Vaším dotazem bude nejlepší kontaktovat Odbor silničního hospodářství: vedoucí Mgr. Klečka, ondrej.klecka@pribram.eu, pod nějž spadají autobusové linky. Zároveň je možné o spolujízdě informovat prostřednictvím našich informačních kanálů, tj. prostřednictvím Facebooku či městského zpravodaje KAHAN. V této věci je možno obrátit se na tiskovou mluvčí E. Švehlovou: eva.svehlova@pribram.eu. S pozdravem Mgr. Jan Konvalinka, starosta města.
22.02.2022 19:38:57 - Miroslav
Dobrý den pane starosto,
chtěl jsem se Vás zeptat jestli budou stavět rychlíky Arrivy na železniční zastávce Příbram-sídliště? Výstavba zastávky si myslím byl dobrý krok a zastávka je využívaná. Jen je škoda,že tam nestaví všechny vlaky. Vím,že jste o tom nějak jednal ale nevím jak jednání dopadlo? Děkuji. S pozdravem Miroslav
Odpověď - 23.02.2022 08:40:22
Vážený pane Miroslave, v této věci jsem opakovaně kontaktoval České dráhy, a.s. a jsem v očekávání odpovědi. Společnosti jsem nabídl v dané věci maximální součinnost a pomoc. S pozdravem Mgr. Jan Konvalinka, starosta města.
18.02.2022 12:08:42 - Josef
Dobrý den, rád popíši ještě jednou ;-) Vy mluvíte o oknech ve foyeru divadla. Já tuto investici chválím, ale na druhou stranu zmiňuji, že okna která jsou v ESTRÁDNÍM SÁLE (slovy příbramanů v kulturáku) byla relativně nedávno měněna, ale vůbec netěsní. Obzvláště patrné je to během plesové sezóny. U takto velikého objektu pak musí být značná spotřeba energií (díky odfláknuté výměně oken), která jde za příspěvkovými organizacemi potažmo za městem Příbram. A jak zmiňuje p. Bartůněk v posledním Kahanu, dobré hospodaření s energiemi je v dnešní době žhavé a diskutované téma a jakákoli úsporná opatření by měla být vítána. Děkuji za odpověď a za to, že neskončí pouze u ní .....
Odpověď - 22.02.2022 09:14:52
Vážený pane Josefe, výměnu plastových oken zajišťovalo Město Příbram – správa budov, okolo roku 2006. Proběhlo výběrové řízení města a byla vybrána nejlevnější nabídka, nejlevnější typy oken, pouze dvoukomorová. Firma, která okna měnila, práci neodvedla dobře, při přidělání rámů u nových oken špatně utěsnila, nevypěnila dutá místa a díky tomu je hodně míst, mezi rámem a zdí, kde profukuje a netěsní. Před třemi roky, na základě iniciativy M. Machaty a J.Víty zajistilo divadlo firmu, která zjistila, že okna a rámy nemají vůbec výztuhu – díky tomu se okno podle teplot kroutí a špatně těsní. Firma dodala a namontovala výztuhy. Okna lépe těsní, ale mezi oknem a zdí oprava zatím neproběhla, znamenalo by to vysoké finanční náklady na opravu. Nicméně s tímto počítáme do budoucna. S pozdravem Mgr. Jan Konvalinka, starosta města.
18.02.2022 11:02:57 - Najemnici U Dolu Anna 26
Dobrý den, vážený pane starosto,

chtěli bychom tímto požádat o opravu příjezdové komunikace U Dolu Anna 26 – je již několik let v havarijním stavu. Aktuálně je povrch plný hlubokých výmolů, celá příjezdová komunikace je jedno velké bláto. V letních měsících oblaka prachu, po dešti výmoly plné vody. Hrozí poškození aut – denně tudy jezdí nájemníci, pečovatelská služba …. Nemluvě o tom, že byty zde jsou i bezbariérové – pro vozíčkáře, maminky s kočárky a další je „terén“ dosti náročný. Silnice je v dezolátním stavu, den odedne horší, je potřeba akutně opravit prozatím výmoly. Nezlobte se na nás ale je to tu jak po válce a nikdo nic nedělá.



Předem děkujeme za Váš čas a přejeme Vám příjemný den.

Nájemníci bytů u Dolu Anna 26, Příbram VI
Odpověď - 25.02.2022 09:00:23
Vážení nájemníci U Dolu Anna 26, o havarijním stavu komunikace víme. Oprava je zařazena do plánu obnov a oprav pro tento rok. S technickými službami bylo zároveň dojednáno přechodné opravení komunikace tak, aby byla zajištěna její bezproblémová sjízdnost. Prosím o trpělivost, neboť Odbor silničního hospodářství právě prochází značnou personální krizí. S pozdravem Mgr. Jan Konvalinka, starosta města.
16.02.2022 19:38:05 - Miroslav
Dobrý den pane starosto,
chtěl jsem se Vás zeptat jestli někdy budou stavět vlaky Arriva v zastávce Příbram-sídliště. Jeden čas se o tom mluvilo,někde jsem i četl,že o tom jednáte a pak to utichlo.
Myslím si,že vybudování této zastávky bylo dobrý krok a je využívaná. Jen škoda těch rychlíků co tam nestaví. Děkuji. Hezký den. S pozdravem Miroslav.
Odpověď - 23.02.2022 08:39:59
Vážený pane Miroslave, v této věci jsem opakovaně kontaktoval České dráhy, a.s. a jsem v očekávání odpovědi. Společnosti jsem nabídl v dané věci maximální součinnost a pomoc. S pozdravem Mgr. Jan Konvalinka, starosta města.
Odpověď - 22.03.2022 09:29:39
Vážený pane Miroslave, ředitel Odboru veřejné dopravy z Ministerstva dopravy na dotaz uvedl následující stanovisko. "Zastávka Příbram-sídliště je obsluhována všemi vlaky v regionální objednávce, jediné vlaky, které zastávkou projíždí, jsou rychlíky v objednávce našeho úřadu. Průjezd vlaků je zapříčiněn technickými parametry tratě, které neumožňují přidat další zastavení v úseku Písek-Příbram a současně zachovat stávající počet spojů nebo udržet jejich rychlost. Ministerstvo dopravy v současné době jedná o podobě provozních konceptů se Středočeský krajem. Nicméně v nejbližší době se s ohledem na nutnost provedení investice do zrychlení infrastruktury Písek-Příbram nedá se zavedením obsluhy zastávky počítat". V jednáních budeme i nadále pokračovat. S pozdravem Mgr. Jan Konvalinka, starosta města.
Předchozí   1 |…| 8 |…| 17 | 18 |…| 57 |…| 96   Následující