0 0 0

Otázky pro starostu

Tato rubrika umožňuje vložit dotaz směřovaný přímo starostovi města Příbram. Vždy, prosím, uveďte své jméno. Anonymní dotazy nebudou zobrazeny. Pokud si přejete, aby Vaše jméno nebylo v odpovědi uveřejněno, viditelně tento požadavek uveďte.

Na vulgární, osobní či hrubá sdělení nebudu reagovat, a to ani v případě, budou-li ukryta za otázkou. Je vhodné si uvědomit, že i starosta města, byť je zodpovědný za množství věcí, zůstává stále obyčejným člověkem se standardním prožíváním a běžnou mírou odolnosti vůči invektivám.

Mgr. Jan Konvalinka
starosta města

Pošlete svou otázku:

Jméno (zobrazí se u otázky):   E-mail (nezobrazuje se veřejně):
 
Text otázky:
 
Opište kontrolní kód:
Kontrolní kód
 
  Souhlasím s podmínkami odeslání otázky.
Informace o zpracování osobních údajů
 


Otázky a odpovědi:

Vyhledávání:
   
Předchozí   1 |…| 30 |…| 61 | 62 |…| 79 |…| 96   Následující
26.04.2017 06:42:01 - Jirka Pardel
Vážený pane starosto kdo povolil koncert v garážích? Není objekt Ravaku?Proslýchá se, že jste spoluviniken této akce ,kterou pořádal Větrovský. Myslíte si,že by jste chtěl bydlet vedle takového kraválu?Velmi mě překvapilo, že jste něco takového povolil. Vy jste u toho nespal.Hájit zájmy lidi máte.Není vaše jednání v pořádku. Hlavně že se fotíte u starých lidí, ale ti tam spali také.
Odpověď - 27.04.2017 10:34:38
Vážený pane Pardeli, k Vašim otázkám jednu po druhé. 1) město nemůže povolovat, resp. zakazovat jakékoli akce /pohřby, svatby, mejdany, hudební produkce atd./, jsou-li provozovány v soukromém uzavřeném objektu. 2) nevím, zda slovo spoluviník je ten úplně nejlepší výraz. Nemám důvod popírat, že pan Větrovský mi volal a ptal se mne, zda objekt Skalky, resp. garáže patří Ravaku a na koho se má obrátit v případě zájmu o pronájem těchto prostor. Panu Větrovskému jsem poskytl příslušný kontakt, čímž má role skončila. 3) to, že došlo k narušení nočního pořádku, je samozřejmě velmi nepříjemné a městská polici postupovala tak jako ve všech jiných podobných případech. Obecně řečeno, nežijeme v ideálním světě a ne všichni občané dodržují pravidla dobrého občanského soužití. Nicméně, i v těchto případech je třeba postupovat citlivě a Policie ČR a Městská policie Příbram musí vždy zvažovat, zda by např. násilné přerušení koncertu nezpůsobilo ve svém důsledku větší škody, než nechat akci doběhnout do konce. Pokud se společenské akce konají na pozemcích nebo v prostorách města, máme po loňských zkušenostech nastaveny podmínky tak, aby mohl být pořadatel významně sankciován. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
25.04.2017 22:16:08 - Ivana
Vážený pane starosto,
obracím se na vás s prosbou o vyřešení nebezpečného přecházení silnice vedoucí z Bohutína do Příbrami, a to konkrétně u čerpací stanice Petrol. Na tomto přechodu denně musí přecházet desítky dětí, jejichž kroky vedou na tréninky na fotbalový stadion, kde tráví zdravou formou svůj volný čas. Kromě toho zde denně přechází mnoho maminek s kočárky a malými dětmi na procházku do lesoparku. Toto místo auta míjí ve velmi vysokých rychlostech, ignorují značku začátek obce a vznikají tam tak denně velmi nebezpečné situace. Náš dotaz zní, zda je možné v místě značky začátku města Příbram ukotvit nějaký brzdný pruh, retardér či semafor na přechodu. Za všechny rodiče dětí, za maminky s kočárky a všechny příznivce bezpečného města předem děkuji za odpověď.
Odpověď - 26.04.2017 09:38:51
Vážená paní Ivano, situaci a naše možnosti nechávám vyhodnotit a konkrétní odpověď zveřejním na tomto místě. Jen pro začátek upozorňuji, že se jedná o krajskou komunikaci, která je mimo naši kompetenci. Nicméně, samozřejmě, že je možné iniciovat jednání s příslušným odborem Krajského úřadu. Dejte mi prosím několik dní na odbornější vyjádření. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
Odpověď - 28.04.2017 08:49:43
Vážená paní Ivano, dovoluji si Vám přeposlat stanovisko samostatného odd. silničního hospodářství. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta. Vyjádření SOSH: Silnice vedoucí z obce Bohutín do Příbrami je dokonce silnicí I. třídy, jejímž správcem je ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) a vlastníkem stát. V loňském roce ŘSD obnovilo vodorovné dopravní značení a v letošním roce jsme na Vámi zmiňovaném přechodu opravili oranžově blikající světla upozorňující na přechod. Dle aktuálně platné legislativy na silnic I. třídy není možné umístit zpomalovací práh. Na realizaci světelného signalizačního zařízení není možné v tuto chvíli odpovědět – realizaci by předcházelo vypracování projektové dokumentace, následné projednání s dotčenými orgány, vyřízení potřebných povolení a v neposlední řadě poměrně vysoká investice města. V této věci oslovíme vlastníka komunikace, zda by byla možná alespoň nějaká menší úprava pro bezpečnější přecházení. Ing. Zuzana Štěrbová, vedoucí samostatného oddělení silničního hospodářství
25.04.2017 17:02:08 - Luboš
Dobrý den,pane starosto děláte dobrou věc že stavíte na Rynečku ubytovnu pro bezdomovce aspoň budou mít kde hlavu složit je to velmi záslužná věc města Příbram že taky něco dělají pro občany Příbrami bez domova. To minulé zastupitelstvo co sedělo na radnici pro ně nic nevybudovalo nebo nepostavilo jedině je nechávalo válet se po městě Příbram dnešní zastupitelstvo pro ně něco dělá a toho tito lidé si budou nesmírně cenit a vážit a vás to bude dobře hřát na duši že jste pro tito občany bez střechy něco udělali. A pomohli jste vlastně chudákům kteří to potřebují tu pomoc radnice v Příbrami to určitě voliči ohodnotí jako úspěšný krok dnešních zastupitelů a nebojte se že vám nedají hlasy. Takže vám přeji hodně úspěchu v dalších úspěšných projektech ti ostatní by si z vás měli sebrat příklad.
Odpověď - 26.04.2017 09:47:42
Vážený pane Luboši, děkuji za příspěvek. V první řadě jde samozřejmě o to pomoci lidem bez přístřeší, kteří jsou mimochodem ve většině případů zaměstnáni, to znamená, že se nejedná o nehodné osoby. Druhým přínosem této stavby by mělo být zkulturnění té nejzanedbanější části Rynečku. Děkuji a zůstávám s pozdravem. Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
25.04.2017 13:14:31 - Vítkovi
Dobrý den,
souhlas s likvidací hald, s panem Robertem (viz níže) a s Vaší odpovědí ohledně hald na Příbramsku. Moc držíme palce!!
Vítkovi
Odpověď - 26.04.2017 08:44:03
Děkuji Vám za podporu a zůstávám s pozdravem, Ing. Jindřich Vařeka.
24.04.2017 20:58:34 - Robert
Dobrý den,pane starosto myslím že jednáte správně že konečně se s těmi haldy kameniva uranu všude začne něco dělat už bylo na čase ale jde vidět že tam máte v zastupitelstvu zdržovače, kteří vše budou dělat aby to nešlo aby se to nemohlo likvidovat a tím udělat něco pro životní prostředí aby byla v kraji město Příbram lepší vždyť ty haldy dělají městu Příbram jenom ostudu. Takže se hodně a rychle snažíte aby to tam nebylo co je velice dobře aby obyvatelé města Příbrami se pak cítili dobře. Až ty haldy zmizí uvidíte že to bude pro město Příbram lepší a občané města Příbrami vám za to poděkují že vám dají pak ve volbách hlasy aby si vás mohli zvolit. Znovu do zastupitelstva města Příbram. Takže v tom to dále pokračujte a budu pak na vás myslet až budou volby aby jste znovu byli zvoleni na zastupitelstvo města Příbram.
Odpověď - 25.04.2017 11:33:38
Vážený pane Roberte, děkuji za Vaši podporu, vidím situaci podobně. Nicméně snažení se ve směru odstranění ekologických zátěží na Příbramsku jde správným směrem a za sebe jsem přesvědčen, že i díky lidem, kteří se o to v současné době zasazují a vynakládají spousty energie, vše dobře dopadne. Děkuji a zůstávám s pozdravem. Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
24.04.2017 19:16:18 - Vojta
Pro pana Petelaka Milana-vedoucí oblasti Arriva Příbram. .spíš by to chtělo už uvažovat o nákupu více nových autobusů. .takhle přece MHD v Příbrami provozovat nejde..ten vozový park je katastrofa!!!

Ps: děkuji pane starosto za preposlani dopravci.
Odpověď - 25.04.2017 10:47:17
Vážený pane Vojto, Vaše, dle mého názoru, oprávněná připomínka, bude přeposlána panu Petelákovi, ARRIVA PRAHA s.r.o. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
24.04.2017 19:09:01 - Marek- 35.oznámení -MHD
Linka 2B z:jiraskovy sady směr zezice
Čas:12:08
SPZ: ( 2H1 6979).

LINKA 2A Z: ZDABOR komerční zóna směr svatá hora
Čas : 12:30
SPZ:( 9A0 1000)
Odpověď - 25.04.2017 10:44:49
Vážený pane Marku, děkuji a postupuji dále. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
24.04.2017 17:13:40 - František Čechovská
Vážený pane starosto! Vaše odpověď mne vůbec neuspokojila! Revitalizaci Nováku oproti Vaší doměnce naopak fandím, ale když sleduji ři svých denních procházkách ono "závratné" tempo, nevěřím plánovaným termínům dokončení. Polemizovat nechci, ale proč mi vnucujete myšlenky, které nejsou moje? Na Nováku vyrostli moje děti i vnoučata, po revitalizaci volal již dlouho,ale nemyslíte si, že jste si jako město naložili moc velkou "fůru" na krátkou trať? K dětským skluzavkám: když byly ve špatném stavu, nešlo alespoň jednu pořídit nezávadnou?Nemusíte odpovídat, nechci tady s Vámi chatovat na toto téma, jen jsem vyjádřil podiv nad prováděním revitalizace. A patent na rozum si nedávám, vážený pane starosto!
Odpověď - 25.04.2017 12:42:19
Vážený pane Františku, pozemní práce na Nováku nejdou tak, jak bych si sám přál. To uznávám. Již dva měsíce se rýpeme v blátě, dešti a sněhu. Až tuto nepříjemnou práci dokončíme, tak vlastně nebude vůbec vidět. Po všem tom díle zbyde jen bílý chodníček a vše ostatní bude skryto pod hladinou a pod břehem. Nicméně, je to práce, která se udělat musela a která je udělána natolik poctivě, že jsem přesvědčen o tom, že nebude zapotřebí dalších oprav příštích mnoho desetiletí. Do Dne sportu, tzn. do 10.6.2017, práce dokončíme, i kdyby se "čerti ženili". S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
24.04.2017 17:02:00 - Balabán
Vážený pane starosto,
reaguji na Vaši odpověď na dotaz paní Heleny. Znamená to tedy, že si mohu ve svém bytě z pátka na sobotu pořádat zábavy s hlučnou hudbou do rána a sousedé, kteří chtějí mít po desáté hodině klid na odpočinek mají smůlu? A pokud si na mě někdo z nich bude stěžovat u MP, ta není oprávněna to řešit? Děkuji za odpověď a doplněních mých znalostí v oblasti rušení nočního klidu.
S pozdravem, Balabán
Odpověď - 27.04.2017 10:38:17
Vážený pane Balabáne, k Vašemu dotazu zveřejňuji odpověď zástupce Městské policie Příbram, pana Zdeňka Černíka. Sám jsem se vyjádřil v odpovědi na dotaz pana Pardela. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města. "Městská policie je oprávněna řešit přestupek proti veřejnému pořádku, konkrétně rušení nočního klidu v blokovém řízení a strážník může za dodržení zákonných podmínek stanovujících podmínky blokového řízení uložit blokovou pokutu na místě až do výše 5.000,- Kč. Další možností řešení je zadokumentování a předání věci k projednání správnímu orgánu (tj. přestupkové komisi příslušné radnice města či obce). V ojedinělých případech rušení veřejného pořádku ve velkém rozsahu musí MP či PČR postupovat profesionálně a to tak, že při neočekávaném sdružení většího počtu lidí na určitém místě s případným policejním zákrokem je zcela zřejmé, že může vzniknout mimořádná situace (výtržnictví, ničení cizího majetku, konflikty mezi účastníky apod.) postupuje jak MP, tak PČR vždy takovým způsobem, aby nedošlo k ještě většímu narušení veřejného pořádku, např. neuváženým a předčasným zákrokem s použitím síly. S pozdravem Zdeněk Černík.
24.04.2017 12:19:18 - Mgr. Kalátová Helena
Vážený pane starosto,
dovoluji si Vám vyjádřit poděkování jménem jubilantky paní Klímové a její rodiny, zástupců Osadního výboru Zdaboř, Sboru dobrovolných hasičů Zdaboř a Sdružení občanů a přátel Zdaboře za empatickou, osobní gratulaci k jejímu významnému životnímu jubileu. Poděkování patří i paní Mgr.Ženíškové, paní Ziopolusové a paní Svobodové P. Děkujeme a přejeme pevné zdraví a úspěchy v zaměstnání i rodinném životě. Za: Kalátová
Odpověď - 25.04.2017 11:56:40
Vážená paní Kalátová, bylo mi potěšením a odpočinkem popřát tak milé paní jakou je paní Klímová. Přeji krásné dny i Vám. Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
24.04.2017 12:08:42 - Žaneta
Dobrý den pane starosto,
ztotožňuji se s názorem p. Lumíra (zrušení parkování na náměstí TGM), ale myslím že náměstí 17. listopadu na sídlišti na tom není o nic lepší, jakoby se na něj pozapomnělo, nic se tam vůbec neděje, nevím jestli by lidé na nějakou akci přišli nebo nepřišli, je to risk. Ale jinak na sídlišti "chcíp pes". Rozčílit dokonale dokáže písek který je na chodnících, donesete si ho na botech domů více než je zdrávo... a po dešti, to je ohromná lahůdka. Je to těžké vím, chyba je v tom, že máme dvě náměstí. Kdyby bylo jedno, takové problémy by nebyly -:).
Mějte se krásně a přeji hodně jarního sluníčka a moc vám fandím.
Odpověď - 25.04.2017 11:54:18
Vážená paní Žaneto, děkuji za zhodnocení situace, s kterým se částečně ztotožňuji. Protože jsme také nabyli dojmu, že na náměstí na sídlišti a na sídlišti vůbec se toho málo děje, uspořádali jsme v tomto roce několik akcí i tam, což dříve nebývalo zvykem. Byli jsem také dost kritizováni i za přesunutí vánočních trhů na sídliště. Někdy je to těžké, ať se rozhodneme k tomu či onomu, vždy nastane situace, že části obyvatel to vyhovuje a druhá část je nespokojená. Držme si palce, ať těch špatných rozhodnutí je co nejméně. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
24.04.2017 11:34:02 - Jaroslav
Vážený pane starosto,
je hezké, že myslíte s parkováním na podnikatele z Pražské ulice, jak uvádíte v odpovědi panu Lumírovi. Dle mého názoru je Pražská dávno \"mrtvá\", když i na zahájení Adventu mají všechny obchody zavřeno(mimo knihkupectví). Co si o tom myslíte? Jaroslav
Odpověď - 25.04.2017 11:42:38
Vážený pane Jaroslave, dovolím si nesouhlasit s tím, že by Pražská ulice byla "mrtvá". Podle mého názoru bojujeme s tím, s čím bojují téměř všechna města v Evropě, tzn., že kupní síla obyvatel se přesunuje z center města do satelitních supermarketů. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
24.04.2017 07:55:15 - Jarda
Dobrý den, pane starosto. To je další ostuda pro město Příbram, nejen fotbal ale teď taky i zátah proti drogám na Bytíze. Má to město Příbram za potřebí takovou ostudu.A ještě když je to rozmazáno v bulváru nebo v tisku. Spíše za tím vidím politické hrátky těch zastupitelů, kteří si nepřejí vaši výbornou politiku ve městě Příbrami že do ničeho nejste zapletený jako byli ti minulý zastupitelé kteří seděli na radnici tak vám to závidí a dělají vše proto aby to tak nebylo. Ale stejně občané vidí vaší práci bez úhony a že děláte dobrou městskou politiku ve městě Příbram. Což o minulých zastupitelích se říci nedá vždyť to byla i rodina, která tam vládla. A vy žádnou rodinu do města Příbrami nezapojujete a jste tam sám za sebe. Proto máte takový úspěch občané Příbrami si toho velice váží. Takže vám přeji aby jste si to udrželi a obhájili tak místa na radnici a nedali šanci minulému zastupitelstvu, které málem rozprodali město Příbram.
Odpověď - 25.04.2017 11:35:59
Vážený pane Jardo, děkuji Vám za příznivé hodnocení toho, o co se v současné době vedení radnice všemi silami snaží. Bez takovýchto pozitivních hlasů by naše práce nedávala smysl. Ještě jednou děkuji a zůstávám s pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
23.04.2017 13:42:26 - Helena
Vážený pane starosto,
agentura VDN promo zvolila pro koncert Majka Spirita, který se konal od 20:00 hodin dne 22.4. do 02:00 hodin dne 23.4.2017, opravdu velmi netradiční místo. Jak je možné, že se taková akce koná v obytné části města (garáže OC Skalka) a kdo ji povolil? Proč policie nezajistila noční klid a to ani po upozornění obyvatel? Kdo uklidí odpadky na Rynečku? Děkuji za Vaše odpovědi Helena
Odpověď - 24.04.2017 13:47:15
Vážená paní Heleno, přeposílám Vám odpověď Městské policie Příbram s tím, že si dovoluji dodat, že policie nemá právo zakazovat zábavné akce, slavnosti a podobné záležitosti, které se konají v soukromých objektech. Zkuste prosím domyslet, jak by to dopadlo, kdybychom se takovým směrem rozhodli vydat. Ryneček uklidí Technické služby města Příbrami. Děkuji za názor a zůstávám s pozdravem. Ing. Jindřich Vařeka, starosta města. Stanovisko MP: Městská policie Příbram přijala na linku 156 v noci z 22. 4. na 23. 4. 2017 celkem tři telefonáty, z nichž pouze jeden se týkal rušení nočního klidu, které pocházelo z objektu Obchodního domu Skalka. Oznámení byla v časovém úseku od 23:34. hod do 23:58 hod. Akce se konala v uzavřeném soukromém prostoru v OC Skalka. Po celou dobu koncertu dohlíželi na veřejný pořádek hlídky PČR, tak hlídky MP. Po ukončení koncertu se většina osob přesunula do místních barů, kdy opět nebyl zaznamenán zvýšený počet stížností na narušení veřejného pořádku. S pozdravem Zdeněk Černík.
22.04.2017 20:50:37 - Vojta
Dobrý den. Žádam Arrivu o okamžitou opravu autobusu KAROSA B952E s reklamou MONEX!! Autobus má prasklí nosníky pod podlahou!!! Jeden kus podlahy je 4cm od zbytku, tudiž je tam schod. Dále upozornuji o stejném problému o DALŠÍ Karose B952E kdy podlaha se prolamuje! TYTO AUTOBUSY NEJSOU PRO KAZDODENNÍ PROVOZ BEZPEČNÝ A JESTLI SE TO NĚJAK NEOPRAVÍ NEBO NEVYŘADÍ TAK SE NĚCO STANE A BUDE TO VELKÝ.
http://seznam-autobusu.cz/vuz/20738
http://seznam-autobusu.cz/vuz/18997
Jedná se o tyto 2 vozy. Prozatim. Nevim jak je na tom ostatní busy.
Žádam o odpoved dopravce, chci vědet jak se k tomu staví přímo dopravce, že nechá takový vraky jezdit po měste. ten kus podlahy se může uvolnit a někoho to může zranit nedej bože zabít.
Odpověď - 24.04.2017 08:36:12
Vážený pane Vojto, Vaše upozornění obratem předávám společnosti ARRIVA Praha s.r.o. a budu žádat jejich vyjádření. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
Odpověď - 24.04.2017 13:57:07
Vážený pane Vojto, přeposílám Vám vyjádření dopravce k Vaší dnešní připomínce. Dobrý den, dne 24.4.2017 jsme obdrželi Vaší stížnost na technický stav autobusů B952 SPZ 2H1 6979 a 9A0 0053. Obě vozidla byla uvedena do provozu v roce 2004 a jsou provozována s platnou STK. Vzhledem k popsané situaci provedeme neprodleně kontrolu a v případě zjištění závažných závad budou vozidla odstavena z provozu. S pozdravem Petelák Milan, vedoucí oblasti Příbram, ARRIVA PRAHA s.r.o.
21.04.2017 18:49:13 - Lumír
Pane starosto, neuvažujete o zrušení parkoviště uprostřed náměstí TGM? Jistě by náměstí mohlo vypadat lépe a sloužit i k jiným účelům např. ke klidnému posezení místních občanů tak i návštěvníků města. Není zrovna příjemné, když přímo za Vámi jsou zaparkovaná auta.
Odpověď - 24.04.2017 08:41:27
Vážený pane Lumíre, to, že parkování na nám. TGM je, bylo vyřešeno nešťastně, o tom není pochyb. Prozatím, tedy v letošním roce, se stále nacházíme v době tzv. udržitelnosti projektu, tzn., že do něj nemůžeme zasahovat. Jinou otázkou je, zda zrušit parkoviště úplně. Takové řešení by se mohlo ukázat jako smrtící pro život v Pražské ulici. Vedeme diskuze o tom, zda parkoviště neupravit tím způsobem, aby bylo průjezdné i do ulice Milínská. Další otázkou je zeleň, která by také měla být řešena. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
21.04.2017 13:12:46 - David
Dobrý den,pane starosto ti co vám píší takové to vzkazy které jsou vedeny proti vám tak to dělají lidé kteří jsou spolčení z bývalou garniturou bývalých zastupitelů za Příbram, a nelibí se jim vaše politika a teď sedí s vámi v zastupitelstvu tak dělají vše proto aby vám podkopali vaši autoritu protože se chtějí dostat k moci aby mohli se podělit se svými kamarády. Takže se nechte vyprovokovat to je jejich politika. Děláte pro město Příbram velmi dobře, jste úspěšný a hospodaříte s majetkem Příbrami velmi dobře a taky s financemi v Příbrami nekšeftujete s žádnými pozemky ani budovami jak to dělalo předešlé zastupitelstvo není proti vám vedeno trestní stíhaní jako bylo vedeno proti předešlým zastupitelům. Takže ke konci volebního období v příštím roce si vedete skvělé takže vám budu držet pěsti aby jste to dotáhli do konce a dále jste se stali zastupiteli v roce 2018 kdy budou volby na úřad v Příbrami. I středočeský kraj si vede skvěle ve vaši režiji a to je dobře.
Odpověď - 24.04.2017 09:07:09
Vážený pane Davide, tak jako zveřejňuji všechny námitky vůči mojí práci (pokud neobsahují vulgarity), tak rád zveřejňuji i Váš názor, za který tímto děkuji. Je pro mne posílením. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
21.04.2017 12:07:37 - František Čechovská
Dobrý den! Právě jsem si pročetl nové (dubnové) vydání Kahanu a zvláště článek \"Revitalizace Nováku .....\".Nemíním rozvíjet polemiku na téma \"nabírání tempa revitalizace\", rád bych se zastavil u jené informace. Jde o úpravu části pro děti. Zde mne nemile překvapilo zdělení, že byly odstraněny dětské skluzavku bez náhrady! Domnívá se (či domnívají) autor(autoři) projektu a následně ten (či ti)kteří projekt odsouhlasili, že dětem k úplné spokojenosti stačí sluníčko, oblázková pláž a občasné vyšplouchání ve vodě? Vždyť největšímu zájmu se po celou dobu fungování koupaliště patřily právě skluzavky, že se přidělávala i druhá!
Znamená to do budoucna, že větší děti a dospěláci budou \"řádit\" na velké skluzavce a malé děti jim budou pouze tiše či hlasitě závidět? Nebo se domnívají zainteresované osoby, že dětem chybějící skluzavky nahradí jakási dobrodružná stezka na ostrůvek? Mimochodem, vrbám na ostrůvku jste kvalifikovaným prořezem dali slušnou ránu!
Odpověď - 24.04.2017 09:35:02
Vážený pane Františku, z Vaší zprávy je patrno, že revitalizaci Nováku evidentně nefandíte, popř. byste ji dělal daleko lépe, s čímž nemohu polemizovat. Skluzavky, které považujete za stěžejní pro plnění funkce celého areálu, tj. především sport, relax a odpočinek, jsou bohužel ve špatném technickém stavu a neodpovídají současným bezpečnostním předpisům. Dnešní náhled na koupání malých dětí ve vodě zkalené bahnem rozvířeným ze dna rybníka se také proti minulosti mění. Z tohoto důvodu bude bílá písečná pláž přecházet do vodní pláže, která je určena právě těm nejmenším dětem, kde budou moci manipulovat s vodou, která splňuje veškeré hygienické požadavky. Co se rány, kterou měly podle Vás obdržet vrby týče, mohu Vám sdělit jen to, že vrby byly ořezány odbornou firmou a lidmi, kteří jsou vyškoleni k této práci. Opět netvrdím, že by někdo jiný nemohl provést práce ještě lépe. Děkuji a zůstávám s pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
21.04.2017 10:03:29 - Vlaďka
Vážený pane starosto,
nevím přesně, jaké budovy jsou v majetku města, ale stejně jako pan Milan jsem chtěla navrhnou budovu bývalých rudných dolů. Napadla mě i budova bývalé České pojišťovny v Příbrami I u kruhového objezdu. Pokud by v budoucnu došlo k sestěhování městského úřadu pouze do dvou budov, mohla by být pro knihovnu využita některá vyklizená budova.
Odpověď - 24.04.2017 09:24:37
Vážená paní Vlaďko, co se využití budovy bývalých RD týče, přečtěte si prosím odpověď psanou panu Milanovi ze dne 20.4.2017. Budova České pojišťovny bohužel není v majetku města a není možno s ní proto počítat. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
21.04.2017 09:46:08 - Jakub
Dobrý den pane starosto,
rád bych se zeptal, zda by nešlo důstojněji opravit ulici U Lilky. Stačil by ta část, která je před prodejnou Elisch. Každoročně jsou tam díry jak po výbuchu. Přitom je tam velký provoz - silnici využívá spousta lidí jako příjezdovou do průmyslové zóny a ulehčuje tím dopravě na kruhovém objezdu u Dolní Obory. Díky!
Odpověď - 24.04.2017 13:01:16
Vážený pane Jakube, přeposílám Vám odpověď ředitele technických služeb Ing. Máchy a dovoluji si dodat, že k celkové rekonstrukci Vámi uváděné silnice dojde nejpozději v průběhu příštích dvou let. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta. Stanovisko TS: Uvedená komunikace je v havarijním stavu a je nutná celková rekonstrukce. Přes tuto skutečnost a dopravní význam (účelová komunikace) je předpoklad, že ji TS s ohledem na klimatické podmínky do poloviny května opraví. S pozdravem Ing. Pavel Mácha, ředitel Technické služby města Příbrami, p. o.
Předchozí   1 |…| 30 |…| 61 | 62 |…| 79 |…| 96   Následující