0 0 0

Otázky pro starostu

Tato rubrika umožňuje vložit dotaz směřovaný přímo starostovi města Příbram. Vždy, prosím, uveďte své jméno. Anonymní dotazy nebudou zobrazeny. Pokud si přejete, aby Vaše jméno nebylo v odpovědi uveřejněno, viditelně tento požadavek uveďte.

Na vulgární, osobní či hrubá sdělení nebudu reagovat, a to ani v případě, budou-li ukryta za otázkou. Je vhodné si uvědomit, že i starosta města, byť je zodpovědný za množství věcí, zůstává stále obyčejným člověkem se standardním prožíváním a běžnou mírou odolnosti vůči invektivám.

Mgr. Jan Konvalinka
starosta města

Pošlete svou otázku:

Jméno (zobrazí se u otázky):   E-mail (nezobrazuje se veřejně):
 
Text otázky:
 
Opište kontrolní kód:
Kontrolní kód
 
  Souhlasím s podmínkami odeslání otázky.
Informace o zpracování osobních údajů
 


Otázky a odpovědi:

Vyhledávání:
   
  1 |…| 38 |…| 77 | 78 |…| 85 |…| 91  
13.04.2016 13:04:47 - Alois
dobrý den mohu se zeptat jak ted jezdí autobus do prahy..když je to u skalky uzavřené.
Odpověď - 14.04.2016 12:26:34
Vážený pane Aloisi, od 12.4.2016 do 12.6.2016 je z důvodu výstavby jižní části okružní křižovatky „Skalka“ uzavřen sjezd z I/18 na dálnici I/4 směr Praha. Dle informace od dopravce linky D97,98,99,93 ve směru na Prahu jedou po silnici III/00412 směr Dlouhá Lhota, Obořiště, Dobříš a autobusová zastávka Drásov,Skalka VII je přemístěna na Drásov,Skalka V. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
12.04.2016 19:05:23 - Jiří
Vážený pane starosto, měl bych na Vás prosbu týkající se ulice Bratří Čapků a okolí a potom ještě turistického vláčku. Do ulice bratří Čapků vozím často dceru do školy a některé věci by se daly zlepšit, některé nejsou navíc zcela bezpečné.

1) Křižovatka Bratří Čapků x S.K. Neumanna. Při výjezdu z vedlejší ulice Bratří Čapků do S.K.Neumanna musíte dát přednost v jízdě. Při rozhledu vlevo ve směru ke kruhovému objezdu brání ve výhledu řada cca 5 šikmo parkujících vozidel, která využívají bývalého zastávkového zálivu MHD, asi legálně. Problém je, že tato vozidla se nachází jen asi 10 metrů od křižovatky a pokud tam stojí mezi nimi třeba navíc ještě dodávka, nemáte vůbec žádnou šanci vidět jakékoliv zleva přijíždějící auto a do hlavní silnice vjíždíte systémem "ruská ruleta". Už jsem zde zažil několik nepříjemných situací, které jen náhodou skončily dobře - auta se nestřetla jen o milimetry. Tím spíš, že je prostor kde se navíc pohybují děti, je potřeba s tím něco udělat. Vím, že parkovacích míst je málo, ale na druhou stranu riskovat kvůli 5 parkujícím autům to zase cenu nemá.

2) Před základní školou Bratří Čapků je ráno kolem 7:30 - 7:50 dost náročná dopravní situace, neboť řada rodičů vozí ráno děti do školy. Postávají tzv. "na blikačku" v křižovatce s ul. prof. Skupy, protože všechna okolní parkovací stání jsou vždy obsazená. S ohledem na příchozí děti to opět není přehledná a bezpečná situace. Problém by částečně mohlo vylepšit zřízení 2-3 míst typu K+R (Kiss and Ride) s povolenou dobou stání 3 minuty a to přesně před školou u ocelových sloupků, kde nyní dlouhodobě parkují podélně 2-3 vozidla pravděpodobně rezidentů. Aby nebyla ubírána trvale parkovací místa rezidentům, navrhuji zavést toto opatření jen ráno mezi 7:30 - 8:00 hodinou. Ostatně něco podobného funguje ve Školní ulici před zdejší školou. Po zbytek dne by zde mohli rezidenti normálně parkovat a pro někoho kdo stejně odjíždí ráno před půl osmou do práce by to neznamenalo žádné omezení parkování.

3) Děkuji za krásné nové hřiště v prostoru mezi ul. Bratří Čapků a Boženy Němcové - jsem rád, že se takto rozrůstají. Dle toho jak jsou často využívána je vidět, že to má smysl.

4) Proč nebyl povolen provoz vláčku také na Březové Hory? Myslím, že v roce, kdy si město, jehož symbolem je hornictví, připomíná 800 let, tak by právě návštěva Hornického muzea měla být vedle čerstvě opravené Svaté Hory důležitým cílem tohoto vláčku. Jsem si jist, že provoz z nám. T.G.M. přes Ryneček a nahoru klidnou Mariánskou ulici na nám. J.A.Alise je o mnoho bezpečnější než jízda silnicí 1. třídy - Milínskou ulicí nebo tř. kpt. Olesinského. trasy by se mohly během dne střídat, tak jak tomu bylo v počátku provozu vláčku. Nákladově to asi neznamená nic moc navíc, trasy jsou přibližně stejně dlouhé.

Děkuji Vám předem za vyřízení.
Odpověď - 29.04.2016 13:20:05
Vážený pane Jiří, chtěla jsem se ohledně Vašich prvních dvou připomínek dojet podívat na místo, proto odpověď trvala delší dobu. 1) výjezd z ulice Bratří Čapků do ulice S.K.Neumanna - situaci jsem prověřila na místě. Máte pravdu, přes zaparkovaná auta opravdu není vidět. Záležitost budeme řešit s Dopravním inspektorátem PČR. Bohužel v tuto chvíli nevidím jiné řešení než předmětná parkovací místa zrušit. 2) parkování před základní školou Bratří Čapků - děkujeme za Váš návrh, který se mi zdá vhodný. Opět v dané věci zahájíme jednání s Dopravním inspektorátem PČR a zkusíme v daném místě zřídit 2-3 parkovací místa typu buď K+R nebo parkovací místa časově omezená např. max. 15, aby případně rodiče mohli dítě odvést do školy. 4) jistě máte pravdu, že trasa směrem na Březové Hory je bezpečnější než po komunikaci I.třídy. Nicméně zpáteční cesta vede po velmi frekventovaných komunikacích a v minulosti jsme měli stížnosti na plynulost dopravy na trase směrem z Březových Hor. Rádi přivítáme další náměty na jiné trasy turistického vláčku. Ing. Zuzana Štěrbová vedoucí samostatného oddělení silničního hospodářství Tel.: 318 402 554 E-mail: zuzana.sterbova@pribram-city.cz
08.04.2016 13:50:49 - Ivana Klemšová
Vážený pane starosto,
dne 21.12.2015 jsem od Vás dostala odpověď,kterou vkládám pro připomenutí naší "kauzy". I když se tato pasáž rozsudku (odvolacího Krajského soudu v Praze) stala předmětem kritiky odborníků v oblasti práva, kteří vyslovili názor, že tento názor soudu nemůže do budoucna v konečném řízení obstát (přičemž ani prvostupňový okresní soud žádný takový názor nevyslovil), nezbylo radě města nic jiného, než v současné době předžalobní výzvě nevyhovět a finanční vyrovnání Vám jako žalobcům neschválit, neboť v opačném případě by se členové rady města vystavovali nebezpečí trestního stíhání za to, že ačkoliv o výše uvedeném názoru soudu (tj. že by město nemuselo platit vůbec nic) věděli, tak přesto schválili vyplacení zhruba půlmilionové částky za situace, kdy tak činit nemuseli. Za této situace Vám tedy spolu s ostatními žalobci z již pravomocně skončeného soudního sporu týkajícího se finančního vyrovnání za období od 1.10.2011 do 1.10.2013 opravdu nezbývá nic jiného než se ve věci finančního vyrovnání za následující časové období obrátit znovu na soud se žalobou a doufat, že výše uvedený názor soudu do budoucna neobstojí, jak někteří odborníci v oblasti práva předpovídají. Jinak si dovoluji odhadnout, že pokud by nebylo výše uvedené pasáže v odůvodnění odvolacího soudu, že by rada města bývala vyplacení příslušného finančního vyrovnání na základě předžalobní výzvy velmi pravděpodobně schválila, neboť město Příbram v žádném případě nemá zájem se zbytečně soudit, zvláště pak za situace, kdy soudní rozhodnutí dalo ve výroku rozsudku za pravdu jeho představě o tom, kolik by Vám jako žalobcům zaplatit mělo. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města
A situace nyní? Zřejmě se chystáte, nastolit "totalitní dobu" a naše pozemky tzv.vyvlastnit. Vyjádření z vaší strany mi vzalo dech a nemohu uvěřit, že jsem Vás kdysi volila. Parkoviště se najednou stalo veřejným prostranstvím, ačkoliv před lety nám bylo nabízeno spolupodílnictví na zisku výměnou za to, že si zde můžete položit asfalt. Je možné, že za pár měsíců se z Vás-kdysi podnikatelů-stanou tito taktizující lidé, kteří jediné co perfektně umí, slušně každého vyslechnout, spolucítit, ale to je naprosto vše. Nečekám, že toto zveřejníte, neboť si to zdůvodníte tím, že to zřejmě už zavání vulgarismy a ani nečekám žádnou odpověď, jediné, co ještě mohu a využiji k tomu všech svých známostí a vlivů, zveřejnit tuto kauzu všude, kde to bude možné.......Váš kdysi bývalý volič Ivana Klemšová
Odpověď - 11.04.2016 08:16:51
Vážená paní Klemšová, velice mne mrzí, že si celou situaci vykládáte tak zjednodušeným způsobem. Město Příbram řeší obdobné nebo jiné kauzy prakticky každý den. V takových případech jako je ten Váš, rada města dává na názor právního odboru. Nejsem ani chytřejší ani zkušenější než jsou právníci. Pokud bych nedával na jejich názor, skončil bych s velkou mírou pravděpodobnosti velmi rychle ve vězení. Ani já, ani rada města není oprávněna vyplatit Vám jakoukoli částku v rozporu se soudním rozhodnutím. A nevěřím tomu, že Vy byste byla na mém místě ochotna riskovat svoji svobodu kvůli právním sporům, které město vede. Pokud máte zájem si o celé věc promluvit, zavolejte na sekretariát starosty 318 402 229, kde Vám asistentka sdělí mé osobní telefonní číslo. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
06.04.2016 20:17:15 - Jaromír Zidan
Zajímalo by mě, proč jste u ZŠ 28. Října nepostavili hřiště, ale jen doskočiště?? Nedávno tam někdo upadl a zlomil si ruce. Myslím si že je velice nebezpečné. Děkuji za vyjádření, J. Zidan
Odpověď - 08.04.2016 08:34:20
Vážený pane Zidane, prověřil jsem "zlomené ruce" v kanceláři školy (i u bezpečnostního technika). Ke zranění žáků nedošlo a ani v době mimo výuku nebyl hlášen žádný úraz na hřišti u ZŠ 28.října. V jakém stavu hřiště je, všichni vyučující vědí a s ohledem na to hřiště využívají omezeně. Na hřišti byly zatím provedeny pouze drobné úpravy obrubníků Technickými službami. Kompletní rekonstrukce tohoto hřiště je předpokládaná na přelomu 2016/2017. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
02.04.2016 21:31:50 - Horychová
Dobrý den, pane starosto, nevím zda je otázka určena přímo Vám, ale chtěla bych vědět, kdo má ve své správě kamery Příbram živě? Nejde totiž zobrazit náměstí T.G.M. a Pražská ulice, tak by mě zajímalo, zda se jedná o technický problém, nebo jsou kamery vypnuty? Děkuji za odpověď a omluvám se, že obtěžuji s takovou nepodstatnou záležitostí. D. Horychová.
Odpověď - 04.04.2016 08:02:58
Vážená paní Horychová, děkuji za upozornění. Kamery jsou opravovány, závada bude odstraněna v co nejbližší době. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
Odpověď - 07.04.2016 11:39:10
Vážená paní Horychová, kamera na budovách RAVAKU v Pražské ulici je odstraněna, protože se zde chystá velká rekonstrukce. Pro živou kameru budeme hledat jiné místo. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
31.03.2016 11:17:05 - Prosík
Vážený pane starosto,na ulici Plzeňská a Hradební k oboře jsou špatně ošetřeny nebo ořezány stromy jsou na nich asi 10cm špalky což může zapřičinit infekci a houbové choroby a strom pak může během roku na toto odejít správný řez je na větevní kroužek. Dale to působí dosti nepřehledným dojmem pro habitus stromu a okolí nechávat tam desetimetrové pahýly nevím jak je to v ostatních ulicích Příbrami ale tady mě to praštilo do nosu. Jestli si také tak necháváte na své zahrádce ořezané stromy tak budiš je to vaše vizitka. tak vás chci poprosit odstraňte ty nedostatky.A děkuji.
Odpověď - 05.04.2016 09:06:04
Vážený pane Prosíku, v ulicích Plzeňská a Hradební jsme odstraňovali velké větve zlámané mokrým sněhem. Na odstraňování kalamity pracovali i hasiči a to v nočních hodinách. Několik pahýlů, které jsou na jednom menším stromě, vzniklých v minulých letech neodborným zásahem, odstraní Technické služby města Příbrami v dubnu 2016. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
21.03.2016 15:10:29 - Jana P.
Vážený pane starosto, chtěla jsem poprosit, zda by bylo možné pro městské úředníky zavést kromě jiných, které určitě absolvují, i školení etiky. Opravdu mne skličuje, když vaši úředníci, kteří mají na svých autech parkovací kartu ZTP-P kvůli svým rodinným příslušníkům, parkují na vyhrazených parkovacích místech pro invalidy, i když sami invalidé nejsou a pouze jezdí s těmito auty do práce. Permanentně den co den na těchto místech parkují a během celého dne tato místa blokují. My skuteční invalidé pak v přeplněném centru obtížně hledáme místo k zaparkování a složitě a daleko pak musíme putovat, když třeba jedeme na poštu nebo na úřad. Mrzí mne, že toto musím vůbec řešit a ještě tím zatěžovat Vás, ale nevím na koho se v tomto obrátit. Je smutné, že zaměstnanci MěÚ nemají sami dostatek empatie a slušnosti tím spíše, když kdysi toto město řídili a i dnes sedí v jeho zastupitelstvu.
Předem děkuji.
Odpověď - 23.03.2016 09:21:17
Vážená paní Jano, děkuji za upozornění, náprava zjednána. Pokud by čas ukázal, že má intervence nebyla dostatečně účinná, neváhejte se na mě obrátit znova. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
19.03.2016 15:16:20 - Polák
Dobrý den, minulý rok byly odstraněny nepoužívané koleje v Nádražní ulici. Chtěl bych se zeptat, kdy bude odstraněna poslední část kolejí - a to na silnici v Husově ulici (viz fotka: http://s30.postimg.org/cbhr4lnz5/Husova.jpg). Děkuji za odpověď.
Odpověď - 22.03.2016 08:07:22
Vážený pane Poláku, zasílám několik informací ke kolejím v Husově ulici. Husova ulice nepatří městu a je ve správě ŘSD. Správa majetku jedná s ŘSD o odstranění kolejí. Dle informace ŘSD nebylo možné koleje zatím odstranit, protože běžela záruka na zrekonstruovanou komunikaci. V současnosti již záruka padla a ŘSD vyzve majitele kolejí ("Průmyslový park"?) k jejich odstranění. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
18.03.2016 20:19:06 - Jana Mašková
Pane starosto, omlouvám se. Stromy nechalo porazit představenstvo družstva domu, ve kterém bydlím. Tajně to upekli a nenávratně zničili stromy, které rostly desítky let. Proti zvůli není pomoci.
18.03.2016 16:00:48 - Jana Mašková
Vážený pane starosto. V normálním slušném městě se konšelé starají o to, aby bylo dost zeleně, sází dokonce i vzrostlé stromy!! V Příbrami se klidně porazí dva vysoké krásné a zdravé stromy, které rostly desítky let, nikdo to předem neavízuje, určitě proto, aby byl klid a místní se nepostavili proti!!! To je neobyčejná zvůle a žádám tvrdý trest pro viníka této zrůdnosti. Pokud mi bude někdo tvrdit, že stromy ohrožovaly stavbu, pak je blb a neuvědomuje si, že pokud jde o kořeny, jde snadno zamezit jejich rozšiřování se. Pokud jde o stromy, byly zdravé a silné, neměly žádnou tendenci se ve větru naklánět. Pokud nevyvodíte z tého obludné zvůle důsledky, pak nejste na svém místě a klidně to můžete ve volbách zabalit!!!
13.03.2016 10:48:18 - Veronika Drábová
Dobrý den, prosím mohu se jako rodič 2 /pre/pubertálních dětí dotázat, zda už bude otevřený nový krásný lanový park, na který se díváme z okna a na který se obě děti už od září 2015 neskutečně těší ? Byli jsme velice mile překvapeni, jak krásné zákoutí v Příbrami vzniklo, máme z toho radost, návštěvy z jiných měst občas " tiše závidí " Musím tady vznést názor matky větších dětí, který nevím zda zazněl - žádná atrakce není 100% sama o sobě bezpečná, vždy záleží především na přístupu a chování uživatelů s myslím, že pokud by se jednalo o vstup " větších " dětí např. od 12 let, neměla bych tím vůbec žádný problém. Klidně i tzv. " na vlasní nebezpečí " nebo " vždy s dozorem vlastních rodičů " Obávám se, než se vše právně vyřeší, dřevěný park ztrouchniví. Alespoň v pár určitých hodinách odpoledne, klidně i za přiměřené - z něj by se dala financovat např. přítomnost nějaké " obsluhy " Děkuji, doufám, že mi poradíte, co mám říct dětem.
Odpověď - 14.03.2016 09:01:47
Vážená paní Drábová, nechci Vám odpovídat formálně a neosobně a proto se vyjádřím otevřeně, jak se věci mají. Lanový park je projekt, který jsme zdědili a byl od počátku noční můrou. Je navázán na vysokou dotaci v řádu 9.000.000 Kč a stále hrozí, že o tuto dotaci přijdeme a ještě budeme muset platit penále. Přestože jsme o kvalitě lezeckého centra měli pochybnosti, museli jsme se spolehnout na doložené certifikáty. Pokud bychom dílo nepřevzali, hrozilo by propadnutí celé dotace. Nicméně po kolaudaci se objevily odborné posudky, které upozorňují na to, že lezecké centrum je dětem životu nebezpečné a případ jsme předali inspektorátu práce a České obchodní inspekci. Kdybych věděl, jak situaci vyřešit ku prospěchu dětí, aniž by byly ohroženy na zdraví, udělal bych to. Omlouvám se, že nemám příznivější zprávu. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města Příbram.
12.03.2016 21:44:46 - Alois
hezký den chci se zeptat jak to bude letos z vláčkem v příbrami.děkuji.
Odpověď - 14.03.2016 09:03:07
Vážený pane Aloisi, o nasazení vláčku v Příbrami zatím nebylo rozhodnuto. Jen je třeba připomenout, že provoz stojí 600.000 Kč ročně. Pokud se rozhodneme pro jeho využití, budeme muset jiným činnostem ubrat /sport, kultura, opravy chodníků atd./. Závazná pro nás také budou vyjádření dopravního inspektorátu. Abych však nebyl tak pesimistický, věřím, že se nám podaří vláček zařadit alespoň v průběhu různých společenských událostí. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
11.03.2016 13:25:12 - Vladimír
Dobrý den,pane Vařeko,v minulých dnech jsem se z celostátního média (Čro-Radiožurnál)dozvěděl informaci, že v Příbrami by se měly zavádět modré parkovací zóny jako např. v Praze. Je to pravda? Děkuji za odpověď.
Odpověď - 14.03.2016 08:46:58
Vážený pane Vladimíre, o zavedení modrých parkovacích pruhů v Příbrami nic nevím. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
09.03.2016 22:34:32 - Prosík J.
Dobrý den, pane starosto, prosím o informaci, zda je v Příbrami zakázán podomní či pochůzkový prodej. Děkuji za odpověď, s pozdravem
Odpověď - 11.03.2016 09:33:34
Vážený pane Prosíku, ve městě Příbram je nabídka, prodej zboží a poskytování služeb mimo kolaudované provozovny řešeno Tržním řádem (Nařízení obce č. 19/2003), který mimo jiné vymezuje místa pro tuto činnost. Z toho vyplývá, že na území našeho města mimo uvedená tržní místa, resp. tržiště, může být tato činnost provozována pouze na zvláštní povolení. Podomní ani pochůzkový prodej povolen není. Tržní řád se nevztahuje na konání veřejných sbírek dle zákona č. 117/2001 Sb., o veřejných sbírkách. V připravovaném novém Tržním řádu je již navrhován výslovně přímý zákaz podomního a pochůzkového prodeje. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
03.03.2016 20:18:19 - Miloš
Dobrý den pane starosto, chtěl jsem se zeptat, zda je něčí povinnost odklízet sníh ze zastávek MHD. Pohybuji se na vozíku a již 4. den od sněžení se nemohu nikam dostat kvůli neodklizené zastávce Svatá Hora. Ta bezmoc, když vám zapadnou kola do sněhu a v okolí nikdo. Je to smutné - obzvlášť, když se jedná o práci na pár minut. Děkuji za vyjádření
Odpověď - 04.03.2016 13:23:49
Vážený pane Miloši, dovoluji si Vám přeposlat odpověď pana ředitele Technických služeb města Příbrami. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města. TS: Úklid zastávek zabezpečují TS. Mrzí mne Vaše zkušenost. Uložil jsem okolí zastávky dát do pořádku. Pokud byste v budoucnu řešil obdobný problém, volejte dispečerovi TS ( 777 705 600 - nonstop), který situaci umí vyřešit promptně. Ing. Pavel Mácha Ředitel Technické služby města Příbrami, p. o.
03.03.2016 16:51:21 - Divišová
Vážený pane starosto, jako každý čtvrtek i dnes jsem doprovázela vnoučata na bazén na trénink a hodinku jsem vyplnila posezením ve "šneku". Při kafíčku jsem koukala na hemžení ve vodě. Bylo to příjemné, obsluha milá, jako vždy, ale bohužel jsem před odchodem musela navštívit WC. Stav setrvalý mě sice nepřekvapil, ale opět rozladil. Je to hrůza, mnohem horší, jak na některém veřejném WC! Už jsem Vám před časem položila otázku a dnes ji zopakuji- kdy se to zlepší?? Jistě jste s touto situací seznámen a sám vidíte, že se slušný člověk štítí použít takové zařízení. Děkuji a budu věřit, jak říká básník "Vy to vyřešíte, Vy se poradíte". Eva Divišová.
Odpověď - 04.03.2016 08:04:00
Vážená paní Divišová, v nejbližších dnech bude rada města rozhodovat o naprosto zásadním kroku, který by se měl týkat celkové rekonstrukce plaveckého bazénu. Držme si palce, ať naše rozhodnutí bude správné. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
02.03.2016 13:48:06 - Rozka
Dobrý den. Pane starosto, nestačil jsem se divit jak je město Příbram neuklizené od sněhu a neošetřené cesty a chodníky i přechody. Běžte se podívat na město Dobříš jak je uklizené a jak jsou cesty ošetřeny, chodníky i přechody jak by se to mělo dělat to je vaše vizitka města Příbrami. Jinak jsem byl dnešním dnem svědkem jak se jeden s dělníku proháněl na malotraktoru číslo 5 Pražskou ulicí a Jiráskovými sady a rozbředlí sníh vůbec neodklízel a nesypal jen se projížděl sem a tam jako by se nechumelilo, na co pak asi ta technika je že se jen budou projíždět po městě a plýtvat tak benzín z vašich peněz radnice, které by mohli být využity někde jinde.K prospěchu občanů Příbrami. A tento jezdec na tomto malotraktoru se pak někde ztratil asi zajel do hospody na Cabrik aby si dotankoval do svého těla etanol a mohl tak pokračovat ve své jízdě pod vlivem etanolu. Až od Spartaku k 02 to nebylo vůbec protažený. Děkuji.
Odpověď - 04.03.2016 13:27:12
Vážený pane Rozko, je pravdou, že i přes maximální nasazení a celonoční práci mnoho desítek lidí Technických služeb města Příbrami, jsme nebyli schopni zvládat takový příval sněhu, který v pondělí 29.02.2016 spadnul. Věřte prosím alespoň tomu, že všichni zaměstnanci udělali maximum. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
02.03.2016 12:45:05 - Matějů
Dobý den.pane starosto jen bych měl připomínku k pondělku 29,2 2016.Jsem ridič autobusu MHD takže jsem v době kdy se sypal snih nepotkal nikoho z tech.služeb myslím tím sypače,který byl tak potřeba v jiráskových sadech,kdy kolabovala doprava.Nemyslím si,že je to lehké,ale zas na druhou stranu,kdyby se hlídala předpoved počasí,tak by se dalo tomuto chaosu myslím zabránit.Taky nechápu proč v takových situacich běží semafory,protože z mého hlediska to situci ještě více zkomplikovalo.Díky za odpoved
Odpověď - 03.03.2016 08:55:08
Vážený pane Matějů, tak jako ostatní, i Vy hovoříte o silnicích spadajících pod Krajskou správu silnic. Veškerá technika Technických služeb města Příbrami vyrazila přesně ve chvíli, kdy to bylo zapotřebí a byla na sněhový příval připravena. Tento večer jsem byl ve městě a byl jsem v trvalém styku s ředitelem TS i velitelkou Městské policie Příbram a proto vím, že všichni zúčastnění udělali to, co bylo v jejich silách. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
01.03.2016 17:47:12 - Petr Chvojka
Dobrý den. Pane starosto, nedávno jsem navštívil OŽP, potřeboval jsem vystavit rybářský lístek. Oceňuji rychlost a jednoduchost. Komfortní pocit z jednání s pí. Alenou Vilímkovou a ing. Petrem Bílkem. Díky.
Odpověď - 02.03.2016 08:23:57
Vážený pane Chvojko, děkuji za projevené uznání. I úředníci jsou jenom lidé a občas potřebují vědět, že není všechno jenom špatně. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta
28.02.2016 19:08:06 - Martina
Dobrý den pane starosto. Právě proto že vím že město Příbram v rámci svých možností hokej a zimní stadion intenzivně podporuje, netrpělivě čekám na odpověď HC Příbram. Jestli i oni se chovají jako správný hospodář. Ale čekám už měsíc a obávám se že se HC do odpovědi nechce. Pan Švenda asi příliš netlačí. 17.01.2016 18:11:47 - Martina
Dobrý den pane starosto. Jsem velmi smutná a jediný kdo snad může vnést světlo, nebo vyvolat jednání jste Vy. Pokusím se být stručná. Jde mi o zimní stadion, naše malé hokejisty. Nedávno jsem hovořila s řidičem autobusu který vozí malé hokejisty z Benátek nad Jizerou. A jsme u první věci - snad jen Benešov a Příbram ještě praktikují že rodiče vozí na zápasy venku své ratolesti auty. Jak je to časově a ekonomicky náročné asi netřeba říkat. Autobus Benátek byl luxusní, doslova řidič řekl: \"Přeci nedáme děti do nějaké Karosy.\" Faktury platí HC, děti platí 100Kč za cestu ale to jde do fondu ze kterého se nakupují dárky na Mikuláše a Vánoce atd.Proč u nás musí děti vozit rodiče?
Druhá věc. Příbramští malí hokejisté měli možnost jet do Švédska za cca 11tis. Kč na týden. V Benátkách zaplatili 30000 za bus tam i zpět, trajekty a byli týden ve Švédsku za necelé tři tisíce. Dokázali si domluvit výměnu, děti byli v rodinách které pak na oplátku poslaly své děti sem. Neplatili ani jídlo, ani ubytování. Velký rozdíl že? Proč se na našem HC nehledají ekonomicky výhodná řešení, nebo alespoň proč se neopisuje od těch kde to umí?
A poslední věc která mi zvedá tlak je rolba, věčně nefunkční. Na jiných stadionech krouží naparáděné vyvoněné mašiny a tady u nás ač údajně i město přispělo na nákup nové, se plouží někde jinde vyřazené vraky. To že když je na ploše hromada sněhu, utíkají i peníze, protože kdo by na tom hrál, je jasné. Konkrétně popisuji situaci hned z kraje tohoto roku. Kam se \"investovaly peníze, za které měla být koupena nová rolba?
Omlouvám se pane starosto že jsem se přeci jen nakonec více rozepsala. Ale mrzí mě že za stejné, nemalé polatky které hradí rodiče dětí a za peníze sponzorů a tedy i města, jsme jako chudí příbuzní. Napadá mě jen že buď je to špatným vedením, nebo dobrým tunelováním. Prosím
Odpověď - 02.02.2016 07:19:35
Dobrý den Martino, předem Vám děkuji za otázky. Na většinu z nich, protože se jedná o vnitřní záležitosti HC Příbram, bohužel neznám odpověď. O vyjádření jsem tedy požádal zástupce HC. Jakmile toto vyjádření získám, tak jej doplním ke své odpovědi. Pokud bych měl okomentovat podporu zimních sportů (hokeje, bruslení) ze strany města Příbram, tak se domnívám, že je ve vztahu k možnostem našeho rozpočtu velmi dobrá. Nejprve zmíním fakt, že město každoročně dotuje provoz celého zimního stadionu částkou přibližně 10 mil. korun. Dále se v loňském roce do rekonstrukce ledových ploch investovala částka 26,46 mil. korun (spoluúčast města z této částky tvořila cca 7 mil. korun). V letošním roce dojde k opravě šaten za více než jeden milion korun. V neposlední řadě město přímo podporuje HC Příbram v rámci dotačního řízení. V loňském roce to bylo např. 1,5 mil. korun. Rádi bychom poskytovali hokeji ještě větší podporu, ale pokud tu současnou porovnáte s celkovým rozpočtem, tak uznáte, že to aktuálně bohužel není možné. Pro Vaši informaci budou celkové roční výdaje města zahrnující náklady na provoz všech městských organizací – škol, školek, knihovny, divadla, centra sociálních a zdravotních služeb, sportovních zařízení, technických služeb atd. + náklady na veškeré opravy městského majetku, dotace a investice v letošním roce činit 534,9 mil. Kč. Závěrem ještě musím vyvrátit nepřesnou informaci, že město poskytlo sportovním zařízením peníze na nákup nové rolby. Nová rolba stojí více než 2 miliony a město žádný takový příspěvek neposkytlo. SZM vzhledem k nedostatku vlastních prostředků, tak byla nucena řešit svou akutní potřebu nákupem staršího stroje. Aktuální stav naší organizace Sportovní zařízení města Příbrami (zimní stadion, aquapark a areál Nového rybníka) je bohužel poznamenán skutečností, že z dlouhodobého hlediska stála, co se týče investic do oprav i modernizací na okraji zájmu minulých vedení města. Věřím, že se nám v průběhu nejbližších let podaří tento trend zvrátit a tato sportoviště opět modernizovat ke spokojenosti sportovců i veřejnosti. Pokud budete mít zájem si o všem výše uvedeném důkladněji pohovořit, neváhejte mne navštívit. S přáním pohodového dne Mgr. Václav Švenda, místostarosta
Odpověď - 03.03.2016 08:22:00
Vážená paní Martino, níže naleznete slíbené vyjádření HC Příbram. S pozdravem a přáním hezkého dne. Mgr. Václav Švenda, místostarosta Vážený pane místostarosto, Vzhledem k obsahu Vámi přeposlaného dopisu bych doporučoval odkázat paní pisatelku na nejbližší jednání správní rady HC nebo ji nasměrovat na mě (Ing. Miroslav Gjašik, gjasik@eurositex.cz), protože její dotazy míří do oblasti hospodaření klubu, za které jsem společně s Ing. Petrem Vinšem zodpovědný. Pokud opravdu chcete odpovědět anonymní pisatelce, jejíž otázky vznikly při rozhovoru s řidičem autobusu, tak mohu sdělit následující: 1) Naprostá většina hokejových klubů v ČR umožňuje přepravu hráčů autobusy od kategorie mladší žáci výše. Dopravu menších dětí si HC Příbram nemůže za současné ekonomické situace dovolit. Dalším důvodem je fakt, že většina rodičů malých dětí chce osobně zápasy svých ratolestí vidět, takže stejně i v dobách, kdy byl autobus pro malé děti k dispozici, jezdila část hráčů na zápasy autem. A konečně zásadním argumentem je i to, že v některých kategoriích (1.-4. třídy) je hráčů méně než 10 a jejich přeprava autobusem je ekonomický nesmysl. Proto také platí rodiče malých dětí nižší členské příspěvky. Sjednanou autobusovou dopravu zajišťuje firma, jejíž autobusy jsou technicky zcela v pořádku a odpovídají nárokům na přepravu malých hokejistů. 2) O plánu vyslat hokejisty do Švédska za 11.000,- Kč za hráče nám není nic známo. V minulosti jsme organizovali zájezd 1 týmu do Finska, celkové náklady činily cca 450.000,- Kč. Vše bylo hrazeno soukromým sponzorem. Při nákladech na provoz autobusu 26,- Kč/km stačí zmiňovaných 30.000,- Kč maximálně na cestu do Berlína a zpět. Takže buď již zmiňovaný řidič podal autorce dopisu zcela mylné informace nebo i v Benátkách hradil naprostou většinu nákladů sponzor. Výměnu hráčů s našimi finskými hokejovými partnery také připravujeme, ale nemůžeme pořádat z prostředků HC charitativní zájezdy. Nehledě na to, že pokud má paní tyto kontakty nebo možnosti, rádi jich v HC využijeme a dáme prostor pro realizaci. 3) Pokud se pisatelka domnívá, že s prostředky sponzorů a města není nakládáno správně, pak jistě může vedení města uvést jako argument zjištění, ke kterým došlo ke kontrole čerpání městského příspěvku pro HC např. za loňský rok. Obviňovat vedení HC z tunelování sponzorských prostředků, když 3 největší sponzoři jsou současně ve vedení HC a kontrolují hospodaření HC, nelze označit jinak než půvabné. Zákon ukládá pisatelce, v případě že má důkazy o tunelování, povinnost, celou kauzu předat orgánům činným v trestním řízení. V takovém případě však zná český právní řád i pojmy jako pomluva nebo šíření poplašné zprávy. Podle mého je evidentní, že si pisatelka plete spolek HC Příbram s městskou příspěvkovou organizací a snaží se tak získat nesmyslné sociální výhody. Pokud Vám mohu být dále nápomocen, prosím, kontaktujte mě. Ing. Miroslav Gjašik
  1 |…| 38 |…| 77 | 78 |…| 85 |…| 91