0 0 0

Otázky pro starostu

Tato rubrika umožňuje vložit dotaz směřovaný přímo starostovi města Příbram. Vždy, prosím, uveďte své jméno. Anonymní dotazy nebudou zobrazeny. Pokud si přejete, aby Vaše jméno nebylo v odpovědi uveřejněno, viditelně tento požadavek uveďte.

Na vulgární, osobní či hrubá sdělení nebudu reagovat, a to ani v případě, budou-li ukryta za otázkou. Je vhodné si uvědomit, že i starosta města, byť je zodpovědný za množství věcí, zůstává stále obyčejným člověkem se standardním prožíváním a běžnou mírou odolnosti vůči invektivám.

Mgr. Jan Konvalinka
starosta města

Pošlete svou otázku:

Jméno (zobrazí se u otázky):   E-mail (nezobrazuje se veřejně):
 
Text otázky:
 
Opište kontrolní kód:
Kontrolní kód
 
  Souhlasím s podmínkami odeslání otázky.
Informace o zpracování osobních údajů
 


Otázky a odpovědi:

Vyhledávání:
   
  1 |…| 38 |…| 77 | 78 |…| 85 |…| 91  
01.03.2016 17:47:12 - Petr Chvojka
Dobrý den. Pane starosto, nedávno jsem navštívil OŽP, potřeboval jsem vystavit rybářský lístek. Oceňuji rychlost a jednoduchost. Komfortní pocit z jednání s pí. Alenou Vilímkovou a ing. Petrem Bílkem. Díky.
Odpověď - 02.03.2016 08:23:57
Vážený pane Chvojko, děkuji za projevené uznání. I úředníci jsou jenom lidé a občas potřebují vědět, že není všechno jenom špatně. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta
28.02.2016 19:08:06 - Martina
Dobrý den pane starosto. Právě proto že vím že město Příbram v rámci svých možností hokej a zimní stadion intenzivně podporuje, netrpělivě čekám na odpověď HC Příbram. Jestli i oni se chovají jako správný hospodář. Ale čekám už měsíc a obávám se že se HC do odpovědi nechce. Pan Švenda asi příliš netlačí. 17.01.2016 18:11:47 - Martina
Dobrý den pane starosto. Jsem velmi smutná a jediný kdo snad může vnést světlo, nebo vyvolat jednání jste Vy. Pokusím se být stručná. Jde mi o zimní stadion, naše malé hokejisty. Nedávno jsem hovořila s řidičem autobusu který vozí malé hokejisty z Benátek nad Jizerou. A jsme u první věci - snad jen Benešov a Příbram ještě praktikují že rodiče vozí na zápasy venku své ratolesti auty. Jak je to časově a ekonomicky náročné asi netřeba říkat. Autobus Benátek byl luxusní, doslova řidič řekl: \"Přeci nedáme děti do nějaké Karosy.\" Faktury platí HC, děti platí 100Kč za cestu ale to jde do fondu ze kterého se nakupují dárky na Mikuláše a Vánoce atd.Proč u nás musí děti vozit rodiče?
Druhá věc. Příbramští malí hokejisté měli možnost jet do Švédska za cca 11tis. Kč na týden. V Benátkách zaplatili 30000 za bus tam i zpět, trajekty a byli týden ve Švédsku za necelé tři tisíce. Dokázali si domluvit výměnu, děti byli v rodinách které pak na oplátku poslaly své děti sem. Neplatili ani jídlo, ani ubytování. Velký rozdíl že? Proč se na našem HC nehledají ekonomicky výhodná řešení, nebo alespoň proč se neopisuje od těch kde to umí?
A poslední věc která mi zvedá tlak je rolba, věčně nefunkční. Na jiných stadionech krouží naparáděné vyvoněné mašiny a tady u nás ač údajně i město přispělo na nákup nové, se plouží někde jinde vyřazené vraky. To že když je na ploše hromada sněhu, utíkají i peníze, protože kdo by na tom hrál, je jasné. Konkrétně popisuji situaci hned z kraje tohoto roku. Kam se \"investovaly peníze, za které měla být koupena nová rolba?
Omlouvám se pane starosto že jsem se přeci jen nakonec více rozepsala. Ale mrzí mě že za stejné, nemalé polatky které hradí rodiče dětí a za peníze sponzorů a tedy i města, jsme jako chudí příbuzní. Napadá mě jen že buď je to špatným vedením, nebo dobrým tunelováním. Prosím
Odpověď - 02.02.2016 07:19:35
Dobrý den Martino, předem Vám děkuji za otázky. Na většinu z nich, protože se jedná o vnitřní záležitosti HC Příbram, bohužel neznám odpověď. O vyjádření jsem tedy požádal zástupce HC. Jakmile toto vyjádření získám, tak jej doplním ke své odpovědi. Pokud bych měl okomentovat podporu zimních sportů (hokeje, bruslení) ze strany města Příbram, tak se domnívám, že je ve vztahu k možnostem našeho rozpočtu velmi dobrá. Nejprve zmíním fakt, že město každoročně dotuje provoz celého zimního stadionu částkou přibližně 10 mil. korun. Dále se v loňském roce do rekonstrukce ledových ploch investovala částka 26,46 mil. korun (spoluúčast města z této částky tvořila cca 7 mil. korun). V letošním roce dojde k opravě šaten za více než jeden milion korun. V neposlední řadě město přímo podporuje HC Příbram v rámci dotačního řízení. V loňském roce to bylo např. 1,5 mil. korun. Rádi bychom poskytovali hokeji ještě větší podporu, ale pokud tu současnou porovnáte s celkovým rozpočtem, tak uznáte, že to aktuálně bohužel není možné. Pro Vaši informaci budou celkové roční výdaje města zahrnující náklady na provoz všech městských organizací – škol, školek, knihovny, divadla, centra sociálních a zdravotních služeb, sportovních zařízení, technických služeb atd. + náklady na veškeré opravy městského majetku, dotace a investice v letošním roce činit 534,9 mil. Kč. Závěrem ještě musím vyvrátit nepřesnou informaci, že město poskytlo sportovním zařízením peníze na nákup nové rolby. Nová rolba stojí více než 2 miliony a město žádný takový příspěvek neposkytlo. SZM vzhledem k nedostatku vlastních prostředků, tak byla nucena řešit svou akutní potřebu nákupem staršího stroje. Aktuální stav naší organizace Sportovní zařízení města Příbrami (zimní stadion, aquapark a areál Nového rybníka) je bohužel poznamenán skutečností, že z dlouhodobého hlediska stála, co se týče investic do oprav i modernizací na okraji zájmu minulých vedení města. Věřím, že se nám v průběhu nejbližších let podaří tento trend zvrátit a tato sportoviště opět modernizovat ke spokojenosti sportovců i veřejnosti. Pokud budete mít zájem si o všem výše uvedeném důkladněji pohovořit, neváhejte mne navštívit. S přáním pohodového dne Mgr. Václav Švenda, místostarosta
Odpověď - 03.03.2016 08:22:00
Vážená paní Martino, níže naleznete slíbené vyjádření HC Příbram. S pozdravem a přáním hezkého dne. Mgr. Václav Švenda, místostarosta Vážený pane místostarosto, Vzhledem k obsahu Vámi přeposlaného dopisu bych doporučoval odkázat paní pisatelku na nejbližší jednání správní rady HC nebo ji nasměrovat na mě (Ing. Miroslav Gjašik, gjasik@eurositex.cz), protože její dotazy míří do oblasti hospodaření klubu, za které jsem společně s Ing. Petrem Vinšem zodpovědný. Pokud opravdu chcete odpovědět anonymní pisatelce, jejíž otázky vznikly při rozhovoru s řidičem autobusu, tak mohu sdělit následující: 1) Naprostá většina hokejových klubů v ČR umožňuje přepravu hráčů autobusy od kategorie mladší žáci výše. Dopravu menších dětí si HC Příbram nemůže za současné ekonomické situace dovolit. Dalším důvodem je fakt, že většina rodičů malých dětí chce osobně zápasy svých ratolestí vidět, takže stejně i v dobách, kdy byl autobus pro malé děti k dispozici, jezdila část hráčů na zápasy autem. A konečně zásadním argumentem je i to, že v některých kategoriích (1.-4. třídy) je hráčů méně než 10 a jejich přeprava autobusem je ekonomický nesmysl. Proto také platí rodiče malých dětí nižší členské příspěvky. Sjednanou autobusovou dopravu zajišťuje firma, jejíž autobusy jsou technicky zcela v pořádku a odpovídají nárokům na přepravu malých hokejistů. 2) O plánu vyslat hokejisty do Švédska za 11.000,- Kč za hráče nám není nic známo. V minulosti jsme organizovali zájezd 1 týmu do Finska, celkové náklady činily cca 450.000,- Kč. Vše bylo hrazeno soukromým sponzorem. Při nákladech na provoz autobusu 26,- Kč/km stačí zmiňovaných 30.000,- Kč maximálně na cestu do Berlína a zpět. Takže buď již zmiňovaný řidič podal autorce dopisu zcela mylné informace nebo i v Benátkách hradil naprostou většinu nákladů sponzor. Výměnu hráčů s našimi finskými hokejovými partnery také připravujeme, ale nemůžeme pořádat z prostředků HC charitativní zájezdy. Nehledě na to, že pokud má paní tyto kontakty nebo možnosti, rádi jich v HC využijeme a dáme prostor pro realizaci. 3) Pokud se pisatelka domnívá, že s prostředky sponzorů a města není nakládáno správně, pak jistě může vedení města uvést jako argument zjištění, ke kterým došlo ke kontrole čerpání městského příspěvku pro HC např. za loňský rok. Obviňovat vedení HC z tunelování sponzorských prostředků, když 3 největší sponzoři jsou současně ve vedení HC a kontrolují hospodaření HC, nelze označit jinak než půvabné. Zákon ukládá pisatelce, v případě že má důkazy o tunelování, povinnost, celou kauzu předat orgánům činným v trestním řízení. V takovém případě však zná český právní řád i pojmy jako pomluva nebo šíření poplašné zprávy. Podle mého je evidentní, že si pisatelka plete spolek HC Příbram s městskou příspěvkovou organizací a snaží se tak získat nesmyslné sociální výhody. Pokud Vám mohu být dále nápomocen, prosím, kontaktujte mě. Ing. Miroslav Gjašik
28.02.2016 15:11:10 - Karel
hezký den,mohu se vás zeptat kolik stojí měsíční kupon na čipovou kartu na lince Příbram-Praha a zpět děkuji.a kde si to případně mohu zařídit.
Odpověď - 04.03.2016 08:06:48
Vážený pane Karle, Váš dotaz jsem předal k vyřízení paní Trochové ze oddělení silničního hospodářství. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města. Časový měsíční kupón lze pořídit v informační kanceláři společnosti ARRIVA PRAHA, s.r.o. na autobusovém nádraží v Příbrami nebo v kanceláři společnosti ARRIVA Střední Čechy v Dobříši (býv. společnosti BOSÁK BUS). Dobíjení kupónu pak lze provádět ve shora uvedených kancelářích a v Knihkupectví v Příbrami VII (nám. 17. listopadu). Cena měsíčního časového kupónu (obyčejné jízdné) je 2 310,- Kč. Bližší informace o cenách jízdného Středočeské integrované dopravy naleznete na stránkách Krajského úřadu Středočeského kraje (http://www.kr-stredocesky.cz/web/doprava/tarif-sid). Ilona Trochová referent oddělení silničního hospodářství Tel.: 318402552 E-mail: ilona.trochova@pribram-city.cz
18.02.2016 18:27:12 - S. Vaněčková
Dobrý den, chci se zeptat, jestli se neplánuje asfaltování ulice Veselého Rytířstva, je tam stále štěrkový povrch. A také propojení do Prokopské ulice, jako je to u vedlejší ul. Karla Hojdena. Děkuji
Odpověď - 22.02.2016 11:15:07
Vážená paní Vaněčková, prozatím nemám pro Vás dobrou zprávu. Projekt na asfaltování ulice Veselého Rytířstva nebyl doposud zpracován a nevyskytl se ani v investičních požadavcích pro rok 2016. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
16.02.2016 21:13:59 - Veronika
Hezký den,pane starosto.Chtěla bych poprosit o ostříhání keřů u školky na Hradební je to přerostlé a u křižovatky jak je Prokopská nezle přes ně vidět, když přecházím k obchodu Albert.Děkuji.
Odpověď - 17.02.2016 09:44:09
Vážená paní Veroniko, Váš podnět jsem předal Technickým službám města Příbrami. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
16.02.2016 08:47:47 - Saša
Vážený pane starosto,ve dvoře v Mostecké ulici město v loňském roce vybudovala dětská hřiště, z jedné strany pro starší děti z druhé strany pro malé děti.Hřiště pro starší děti - zde je udělaná i podložka naopak na hřišti pro malé děti je nechána pouze hlína ani okolní povrch není nijak upraven. Nešlo by prosím dodělat terénní úpravy? Děkuji
Odpověď - 18.02.2016 11:04:32
Vážená paní Sašo, město Příbram v loňském roce zrealizovalo mj. výstavbu dvou dětských hřišť v Mostecké ulici. Zpracovatel projektové dokumentace navrhl rozdílné dětské prvky na těchto dvou místech. Platná legislativa přesně vymezuje, kdy musí být u tohoto zařízení i tzv. "dopadová plocha". V případě Mostecké ulice se jedná pouze o jeden prvek, kde byla realizována dopadová plocha. Dopadová plocha byla zvolena z pryžových desek, což odpovídá platné legislativě. Ostatní prvky jsou konstruovány jako prvky s maximální výškou volného pádu do 1 m, tudíž nevyžadující realizaci dopadových ploch. Veškeré plochy bez dopadových ploch byly upraveny a osety travním semenem v souladu s platnou projektovou dokumentací. Vzhledem k termínu dokončení a klimatickým podmínkám předpokládáme ozelenění až v průběhu roku 2016. V záležitosti úpravy povrchu (zřízení dopadové plochy) i pro prvky, které toto nevyžadují, je toto samozřejmě možné, avšak pouze s dodatečnými finančními náklady. V jarních měsících bude provedena kontrola celé stavby ze strany objednatele a v případě zjištění závad bude uplatněna reklamace vůči zhotoviteli díla. Závady nepodléhající záručním podmínkám budou odstraněny prostřednictvím správce těchto zařízení. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
13.02.2016 16:57:02 - Prosík J.
Hezký den, pane starosto! Nevím, zda je ve Vaší kompetenci zodpovězení mého dotazu - ani na koho se obrátit, a věc sama mne mrzí. Chodívám často na Svatou horu, a tak jsem byl zvědav na "nový kabát" po ukončení rekonstrukce areálu baziliky. Zarazil mne však už po Novém roce stav omítky. Zejména po obou stranách při hlavním vstupu, v rozích, ale nejen tam, jsou zřetelné velké skvrny; od země se na několika místech odlupuje, bílá barva mnohde tmavne došeda. Nevím, zda jde o nekvalitně provedenou práci, použitý materiál či průsak vody? Několikrát jsem zaslechl kolemjdoucí, kteří stav kritizovali s poznámkou, že "když to zaplatila unie (EU), tak co bychom nechtěli". Zajímalo by mne tedy, dojde-li k nějaké opravě či se věc nechá času napospas. Znovu se omlouvám, nebudete-li se k mému dotazu moci vyjádřit. S pozdravem
Odpověď - 15.02.2016 10:39:50
Vážený pane Prosíku, k této věci se skutečně nemohu vyjádřit, neboť město nebylo ani zadavatelem ani realizátorem rekonstrukce a oprav Svaté Hory. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
13.02.2016 11:17:29 - Prosíková J.
Přeji hezký den! Chtěla jsem se zeptat, zda a kdy bude znovu otevřen sportovní areál za "Q-klubem". Dobrá myšlenka, dobré umístění, dobrý počin ohrazení areálu. Nejen děti měly kde se "vyřádit". I v pozdně odpoledních a hlavně večerních hodinách bývalo živo - cvičili, posilovali, bavili se i občané starší generace (třeba si přes den před mládeží netroufli...). Byla by škoda, aby to vše zaniklo dřív, než se dostalo do širšího povědomí Příbramáků... Děkuji za odpověď! Prosíková J.
Odpověď - 18.02.2016 10:58:09
Vážená paní Prosíková, provozovatelem Klidové zóny Ryneček jsou Technické služby města Příbram a je v jejich kompetenci určit termín otevření Klidové zóny Ryneček. Obecně lze říci, dosavadní praxe byla vždy taková, že přes zimu jsou dětská hřiště uzavřená a do provozu se uvádějí opět na jaře. S podzravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
12.02.2016 10:19:27 - E.
Na mou otázku odpovídáte, že chcete poskytnout využití všem i dětem, jenže některé děti mají vystupovat na hornické akci, tak jak si pak můžou užívat den na Novém rybníce. Děkuji za odpověď
Odpověď - 15.02.2016 10:40:44
Vážená paní E., jak je vidět, není lehké zavděčit se všem. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
11.02.2016 09:40:15 - E.
Chtěla jsem se zeptat, proč na oslavy 800 let Příbrami děláte dvě akce v jeden den, to není možné je udělat v různých termínech? Děkuji za odpověď
Odpověď - 12.02.2016 09:45:58
Vážená paní E., dělat 2 akce v různých termínech je možné, nicméně rozhodli jsme se pro tuto variantu, a to z důvodu, že jsme chtěli poskytnout možnost vyžití všem, např. i dětem. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
10.02.2016 20:26:12 - V.M.
Dobrý den,pane starosto můžete vysvětlit proč je zveřejněno v KAHAHU,že jsou vyměněny výtahy na pečovatelských domech? Peč.dům PbI má starý výtah.Děkuji za odpověď V.M.
Odpověď - 11.02.2016 09:27:25
Dobrý den, máte pravdu. Došlo k tiskové chybě, nad kterou jsem se rovněž pozastavil. V příštím čísle Kahanu zveřejníme opravu. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
10.02.2016 17:48:04 - Tomáš
dobrý den pane starosto,mohl bych se vás zeptat jak to bude letos s turistickým vláčkem.děkuji.
Odpověď - 11.02.2016 09:28:39
Vážený pane Tomáši, o provozu turistického vláčku doposud nebylo rozhodnuto. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
08.02.2016 16:07:51 - Ljuba Stehlíková
Zdravím Vás pane starosto. Chtěla bych tímto, ač vím, že je to zbytečné, vyjádřit nespokojenost a protest ke zvýšení daně z nemovitosti cca o 100 %. Nechci Vás obtěžovat osobními pocity a zklamáním, ale jsem plná hořkosti proč člověk, který si svou nemovitost pořídil za poctivě vydělané (a to já ano, myslím byt) peníze, musí za ni stále platit víc a víc. Vždyť mi nikdo, ani stát ani město na ni nepřispělo ani korunou. Jsem již důchodkyně. Moji rodiče vlastnili pozemek 59 arů a proto nedostávali přídavky na 2 děti( kdo vlastnil pozemek víc jak půl ha byl prý kulak) a musel z něj ještě státu odvádět naturálie. Takže rodiče, ač bez přídavků, které jim jistě na děti chyběly, museli kupovat vejce či maso a odvádět. A já nyní musím z nemovitostí platit stále víc a víc. Cítím nespravedlnost vůči těm, kdo svůj majetek získali poctivě a musí stále připlácet.
Odpověď - 09.02.2016 11:02:31
Vážená paní Stehlíková, věřte mi, prosím, že Vaše pocity plně chápu, a že mi skutečně nejsou vůbec lhostejné. Nicméně, dovolte mi, abych Vám sdělil několik nesporných faktů. 1) město Příbram již po dvě desítky let zpátky neustále chudne. Jeho majetek se doslova scvrkává před očima. Město jsme převzali ve chvíli, kdy v kase bylo mínus 20 milionů Kč, prakticky všechny budovy města vyžadují rozsáhlé opravy a tudíž investice a pozemky k nalákání movitých investorů nemá město žádné. I přes Vaše pochopitelné rozhořčení mi možná dáte za pravdu v tom, že donekonečna jít touto cestou nelze. 2. faktem je to, že město Příbram se svojí výší daně z nemovitostí naprosto vymykalo všem okolním městům, a to i těm, jejichž pokladny penězmi přetékají (např. Písek, který má na svých účtech nashromážděno 600 milionů Kč a město samotné je v neskonale lepším stavu).Vážená paní Stehlíková, dovolte mi, abych závěrem podotkl následující. Cesta z kopce je pro všechny příjemná, nicméně čím déle trvá, tím déle budou muset příští generace šplhat opět nahoru. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
31.01.2016 07:59:20 - bývalý strážník MP Příbram
Dobrý den pane starosto ,pan Petr dal dotaz na to ,že v Příbrami odcházejí strážníci pracovat do jiných měst,co je na tom pravda.Odpověděla mu paní 1. místostarostka Bc. Alena Ženíšková ,ale podle mě nepravdu.V roce 2015 odešlo strážníků více, 3.do MP v nedalekém městě a 3.museli odejít kvůli maturitě(jak napsala paní místostarostka) .V letošním roce již podal výpověď jeden a další strážníci se účastní konkursů u jiných MP v Praze a nejbližším okolí Příbrami.Proč odcházejí??? Nad tím by jste se měl prosím zamyslet.
Odpověď - 16.02.2016 10:41:32
vzhledem k tomu, že jste se podepsal jako bývalý strážník MP Příbram, pak předpokládám, že důvody u některých strážníků kteří v loňském roce opustili řady naší městské policie Vám uvádět nemusím. Problém odchodů strážníků do MP Praha za slibovaným "vyšším" platovým ohodnocením mají i jiné Městské policie, pro Vaši představu, např. i takový Hradec Králové. Peníze, které slibuje MP Praha mohou být zpočátku lákavé, jen není nikde zaručeno, že po naplnění stavu strážníků jim budou všem ponechány. Z tohoto důvodu se na příštím zasedání Rada města Příbram bude zabývat možnými trvalými benefity pro strážníky naší městské policie. Nejbližším okolím Příbrami asi myslíte Hořovice, kde vznikla nová městská policie a nabírala do vyšší platových tříd. I o výběrovém řízení na MP Dobříš jsem nyní informován. Z vyhlášených výběrových řízení na Městskou policii Příbram jsou postupně stavy doplňovány. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
26.01.2016 14:25:17 - petr
Dobrý den,
pane starosto. Slyšel jsem, v Příbrami odcházej strážnici pracovat do jiných měst, co je na tom pravda. Děkuji
Odpověď - 28.01.2016 12:32:33
Vážený pane Petře, je pravdou, že tři strážníci MP nesplnili zákonnou podmínku maturity do konce roku 2015. Jeden ukončil PP již v listopadu 2015 a u dalších dvou je postupováno v souladu se zákoníkem práce v platném znění. V minulém roce ukončili dva strážníci pracovní poměr, ale zda nastoupili u jiné městské policie mi bohužel není známo. Jediné co Vám mohu dle svých vědomostí sdělit, že díky podmínce povinnosti maturitního vysvědčení a tedy odchodu strážníků, městské policie nabízejí např. vyšší platové třídy či jednorázový náborový příspěvek. S pozdravem v. z. Bc. Ženíšková, 1. místostarostka.
25.01.2016 13:46:01 - Mauer Tomáš
Dobrý den pane starosto musím vás požádat jestli na ulici Hradební kolem pojišťovny by to nešlo více ořezat ty keře chodí tam močit jak s hospody tak bezdomovci a je tam hodně nepořádek igelitové pytle i zapomenuté hrabě asi TS Příbrami.
Odpověď - 26.01.2016 09:13:25
Vážený pane Maurere, Váš podnět jsem předala Technickým službám města Příbrami. S pozdravem v. z. Bc. Alena Ženíšková.
23.01.2016 13:43:29 - Tomáš Tesařík
Dobrý den pane starosto je s podivem na jaké dotazy máte čas a chuť odpovídat.
Narážím na to udání co se děje v restauraci Horník. Ten dotaz je ubohý zrovna tak jak charakter jeho pisatele.
Mně vadí proč se neřeší vrak felicie který před tou hospodou překáží již pěkných pár měsíců.
Děkuji.
Odpověď - 03.02.2016 12:22:20
Vážený pane Tesaříku, stav odstaveného vozidla byl projednán v měsíci prosinci 2015 komisí pro posuzování a řešení odtahů a vraků ve městě. Dle jejího stanoviska se nejedná o vrak vozidla, nýbrž o vozidlo bez registrační značky odstavené na místní komunikaci. V tomto případě tedy není postupováno dle § 19 zákona č. 13/1997 Sb.,o pozemních komunikacích, ve znění pozdějších předpisů, tedy případ není řešen jako odstranění vraku vozidla, nýbrž se jedná o nepovolené zvláštní užívání místní komunikace. Majitel vozidla byl vyzván k jeho odstranění a dále bude postupováno v souladu s § 25 výše uvedeného zákona. Ilona Trochová referent oddělení silničního hospodářství Tel.: 318402552 E-mail: ilona.trochova@pribram-city.cz
22.01.2016 21:15:47 - Rozka
Dobrý den pane Vařeko, otázku nemám. Chci Vám poděkovat za to, co děláte a alespoň takto Vás podpořit ve Vaší činnosti. Po mnoha letech se radnice pod Vaším vedením stará o to, aby se městu a občanům žilo lépe. Prosím, nenechte se otrávit nepřejícníky a škarohlídy. Nás, kteří Vám fandíme, držíme palce a děkujeme je hodně.
Odpověď - 09.02.2016 08:23:03
Dobrý den, děkuji za podporu. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
20.01.2016 11:56:30 - P.Novotný
Dobrý den pane starosto chtěl bych se zeptat v pracovní době se může konzumovat pivo dnes jsem přistihl tři zaměstnance jak v Horníku konzumovali alkoholické nápoje a zrovna spadají pod město Příbram mám to zdokumentované na mobilu.
Děkuji.
Odpověď - 21.01.2016 13:40:19
Vážený pane Novotný, prosím o zaslání zmiňované dokumentace na e-mail jindrich.vareka@pribram.eu. Děkuji a jsem s pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
20.01.2016 11:49:38 - Zdenek Č.
Dobrý den pane starosto chtěl bych vás požádat o prořez náletových dřevin K Hatím směrem na Brod je to tam šíleně prorostlé a leze to do silnice a větší auta tam mají problém projet.
Děkuji.
Odpověď - 21.01.2016 13:51:48
Vážený pane Zdenku, Váš podnět jsem předal Technickým službám města Příbrami. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
  1 |…| 38 |…| 77 | 78 |…| 85 |…| 91